Inbegriffenes Frühstück

Bewertungen von Residence Inn Atlanta Duluth/Gwinnett Place

3 out of 5

Bewertungen

7,6

Gut

258 von insgesamt 648 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
179 von insgesamt 648 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
80 von insgesamt 648 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
59 von insgesamt 648 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
72 von insgesamt 648 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

7,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Hotel für alle
An dem Hotel hat uns alles gut gefallen, Lage, Personal, Größe des Zimmers

2/10 – Ungenügend

Monica

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Tonya

The space was good
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Angela

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The rooms were dirty. Housekeeping did not clean them so my family was told to go find alternate accommodations upon arrival. I made a reservation months in advance and was left driving all over Atlanta in the dark looking for a place to sleep. It was a terrible experience!
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Cherise

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

4/10 – Schlecht

Max

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Jeremy

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
There was an old piece of meat left on a plastic tray in the microwave. Room Phone didn’t work and was extremely sticky. The Air Condition in my ‘first room’ did not work. However, the hotel staff promptly got me into another room on the same hall which was convenient. There was hair on towels The hotel staff was friendly, professional and really helpful. They recommended restaurants and other things in the area which I took full advantage of.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Brandi

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Kwang woo

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Quiet place to stay and business trip
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

kari

Mit Haustieren gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were very pleased with our clean room, the friendly staff and the delicious breakfast with many options. It is located close to Gas South Arena where we watched women’s professional volleyball!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

2/10 – Ungenügend

Nathaniel

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Smelled
Dishwasher was broken wit dirty dishes with molded food on them, room smelled like death
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Laurie Thomas am 23. Feb. 2024
Nathaniel- We are so sorry that there was an issue with the dishwasher which caused the smell in the room. I have used this as a teachable moment with my team to ensure we do not have a repeat of this situation. We do hope you will give us another opportunity to exceed your expectations.Sincerely, Laurie ThomasGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Kwang woo

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place to rest
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Laurie Thomas am 15. Feb. 2024
Mr. Woo- Thank you for taking the time to share about your stay. We’re glad you got some good rest. We look forward to seeing you in the future.Sincerely, Laurie ThomasGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Ebony

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great service
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Laurie Thomas am 15. Feb. 2024
Ebony- Providing exceptionally service is what we pride ourselves on and we are happy that you were able to experience that during your stay. We look forward to your next stay with us.Sincerely, Laurie Thomas General Manager

10/10 – Hervorragend

Ebony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Laurie Thomas am 23. Feb. 2024
Thank you for filling out the survey. I’m glad we were successful in giving you a great stay. Looking forward to your next visit.Sincerely, Laurie ThomasGeneral Manager

6/10 – Okay

Lizzete

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Laurie Thomas am 23. Feb. 2024
Thank you for taking the time to review your stay. Look forward to your next visit. Sincerely, Laurie ThomasGeneral Manager

8/10 – Gut

Steve

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Laurie Thomas am 23. Feb. 2024
Thank you for sharing your stay with others. We look forward to your next visit. Sincerely, Laurie ThomasGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Myeongsik

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Laurie Thomas am 15. Feb. 2024
Myeongsik - Thank you for taking the time to score your stay as a 10. The team works extremely hard provide great service and a great place to stay. Look forward to your next visit.Sincerely, Laurie ThomasGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

VICTOR

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Debbie

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Howard

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Under heavy renovation. Room wasn't very clean especially tf he bathroom.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

6/10 – Okay

Harin

Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Yong sik

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Not so good.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

ketan

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

SUNG

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Cherise

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Philisia

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von General Manager am 9. Okt. 2023
Dear Philisia,Thank you for taking the time to let us know about your experience while staying with us. Your experience was below our standard.Providing the highest level of hospitality is our number one priority and I sincerely apologize for failing to meet your expectations. I have shared your feedback with the hotel leadership team to ensure the necessary guidelines are in place and reviewed to prevent your dissatisfaction from occurring in the future.I hope you choose to stay with us again when your travels bring you back to the area.Sincerely,Marie PierreGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Debbie

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

okkyong

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

2/10 – Ungenügend

Jung Soo

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Worst of my life. Smell so bad
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Cherise

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Monica

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I report that the refrigerated trow water, a lot. They give the inspection service, but happens the same next days. The whaser machine not work.
Aufenthalt von 16 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Tanh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We have car and a lot of good restaurant are within 5 minutes. Nicely maintain property. inside room is aged and loose but decently maintained. 4.5 stars is more correct.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Yanick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Quiet and accessible
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Damien

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Alex

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

8/10 – Gut

Binh, Oviedo

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

Binh, Oviedo

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

2/10 – Ungenügend

JUAN

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Spend your money elsewhere!
STAY AWAY!! They charge for parking with an empty hotel and parking lot. No other hotel in the area charges for parking. Half of the building is closed due to flooding. The other half smelled musty. Pool is closed, shower had no pressure, gym was dirty and machinery did not work properly. $140 a night and $12 parking. You can book anywhere else for that price. Several complaints to front desk and nothing was done.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Marie Pierre am 24. Juli 2023
Thank you for your feedback Juan,I apologize that your stay did not meet your standards. Parking rates are posted previous to booking on our website and our Expedia page. As for your room, we will take proper measures to make sure that your experience does not re-occur. BestMarie PierreGeneral Manager

8/10 – Gut

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent property just a bit priceroer than expected
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Jinwook

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2023
Antwort von Hotel Manager am 30. Apr. 2023
Hello Jinwook,Thank you for choosing to stay with us and for giving us a perfect score of 10 out 10. We appreciate you and hope that you come and stay with us again.

10/10 – Hervorragend

Jaypal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Hotel Manager am 18. Apr. 2023
Hello Jaypal,Thank you for choosing to stay with us and for the amazing 5 out of 5 score. We truly appreciate you. Please do come again and thank you.Best Regards,

2/10 – Ungenügend

Philip

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They did NOT have the 2 bedroom suite that i reserved. So my kids had to sleep down the hall in a separate room. Not even connecting rooms. It ruined my whole vacation. The pool was closed. The hotel was falling apart. The breakfast was tiny and super limited. There were pictures missing off the walls (just the brackets were on the walls). Half the hotel was shut down and empty. It was a terrible experience.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Hotel Manager am 15. Apr. 2023
Good morning Philip, Thank you for choosing to stay with us and we are so very sorry to hear that your experience was less that good. I am sorry to hear that we were not able to accommodate your room type booked, in most case we try to pre-block the two-bedroom suite and it look like we had a lot of persons that were here, who extended their stay with those room type. We know that this is not an excuse but I just wanted to let you know. That is why we try come up with an solution that can best accommodate our guest. We don't carry connecting room on this property and the pool opens up around Memorial Day! We are working on getting it open a little bit earlier. Our team are working very diligently to have rooms that are accommodating and very inviting to all of our guest long-term and short-term, like yourself. Thank you.Have a wonderful day.

6/10 – Okay

Rodney

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
I did not like that I had to pay to stay there because I payed to stay parking should have been free it is every where else
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Hotel Manager am 11. Apr. 2023
Hello Rodney,Thank you for choosing to stay with us and we appreciate your feedback with regards to the parking.Best Regards,

2/10 – Ungenügend

Rakib

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The worlds most dirty hotel I have ever seen…. Floors are dirty … Toilet full of pee bad smell in the bed….Lift was full of trash…. Do not go there…I want my money back….it’s a trash hotel….
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von GM am 8. Feb. 2023
Hello Rakib,Thank you for your feedback, I sincerely apologize for the lack of cleanliness in and around the hotel. Rest assured that I have shared your feedback with the housekeeping and maintenance team. Although I would've loved to resolve your concerns while on property, I appreciate you bringing these issues to my attention.Hospitably,

8/10 – Gut

Byron

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

2/10 – Ungenügend

jin

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2022

4/10 – Schlecht

Allan

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

SUNBUB

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im Oktober 2022

2/10 – Ungenügend

Calvin

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bed bugs
Bed bugs .. poor service. Paid parking w.r.t.!
Aufenthalt von 11 Nächten im September 2022

2/10 – Ungenügend

Nicole A

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property was not clean it was rodent infested. Also the room needed maintenance from the floors in bathroom , the kitchen appliances broken tile floor coming up and warped doors in bathroom, no closet doors and the list goes on please do not stay here.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022