Blick von der Unterkunft

Bewertungen von Renaissance Atlanta Waverly Hotel & Convention Center

4 out of 5

Bewertungen

9,0

Wunderbar

673 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
194 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
69 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
34 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
33 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Ralf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel, in die Jahre gekommen
Das Hotel ist sehr schön, aber schon etwas in die Jahre gekommen. Der Innenraum des Hotels ist etwas laut (hört sich an wie eine große Klimaanlage) Das Frühstücksbuffet ist übersichtlich.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2018

10/10 – Hervorragend

Raymond

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Alexander, Pensacola

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We enjoyed our stay here. The staff was really friendly and helpful. Everything was clean and housekeeping did a good a job. We stayed for the weekend games and it’s a nice walk to the battery. Parking is $35 a day. I would stay again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Destiny

Mit dem Partner gereist
The staff was kind but they not only overbooked us, but others with longer standing reservations. We had to cancel my wife's birthday weekend and she was incredibly dissapointed and upset, as it says there were still plenty of rooms avaliable at booking.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Christopher

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Enjoyed our stay.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Brandi, Cleveland

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our first impressions were not good. Upon arrival I went to check in while my husband sat with the car. There was a minimal line. In the 3-5 minutes it took me to check in my husband was hassled by a security guard that he needed to move our car. We were self parking instead of of valet and he was more worried about the valet service than guests of the hotel. The thing is, you have to check in and receive a scannable code before you can park. I'm not sure if he expected us to park across the road or what but his behavior was uncalled for. The security guard gave us dirty looks the entire duration of our stay. Upon arrival to our room everything seemed ok other than the dirty bathroom floor covered in the previous guest's hair. The hotel was fully booked so changing rooms wasn't an option. We made sure to wear house shoes. The hotel is beautiful and other than the security guard all staff was very helpful and polite. We enjoyed the restaurant and bar inside the hotel and the location. Overall everything was good. Just something to be aware of and management definitely needs to know about how guests are being treated by security.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Bruce

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

kris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jane

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed here for a night at Battery Park and Braves game. The hotel is an easy walk to the ballpark.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Armin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The bar has best old fashions
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very convenient to Braves stadium!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Eddie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Neil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Brandy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No complaints. The walk to the braves stadium was easy & enjoyable.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jaden

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great for Braves games!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Our room was excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Maria

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Shannon

Mit der Familie gereist
Great hotel! Close to Truist Park. Nice rooms and lobby. Whoever designed the parking lot must have been asleep at the time. It makes no sense.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Evan, Chelsea

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It’s a convenient location.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

kaitlin

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect for families and walking to braves game
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Gloria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I stay here all the time. Top notch. Unfortunately, you have to pay for parking now.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Jill Marie, Greenfield

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location and great hotel overall but the bathroom in my room was dirty.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Emilee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very happy
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Kresea

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Johnnie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My stay there was a great experience
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

Tara

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

RUDOLPH

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The best so far
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

MOHIT

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
I booked a room with King but they gave me queen.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Larontia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good experience.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Michael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
This propert changed from past stays. Rooms lack lots of items used to be available like toiletries, full room service not saved in plastic to go containers and have to eat a steak using a plastic knife snd fork. Covid time is over snd they still serve like it’s still exist. Other hotels offer much more for same or less cost. Not sure if I would stay there again.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

10/10 – Hervorragend

Missy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very friendly staff and easy checkin
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

2/10 – Ungenügend

Wanda

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Nancy

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Wonderful staff and facility
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Chandra

Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Valerie

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Chandra

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Jorge

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Victoria

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I’m so far obsessed with the room and cleanliness and how friendly the staff is.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

4/10 – Schlecht

Earica, Northport

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The property is nice however, they need more staff! Every time I called and asked for something that should’ve been easily delivered, I was told I could pick it up because they were the only person at the desk!
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Holly

Geschäftlich gereist
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The hotel and the staff where great. Would stay again. Would not eat the very expensive Buffett again that is way over priced.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

josefina

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Joan

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Chris

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Latest stay, not sure I will be back
A lot has changed in a year-parking is awkward with new gates for paid parking-not very welcoming outside for someone arriving to checkin-red curbs and no parking signs up, so want sure where to park for checkin-security assured on the curb was fine for checkin. Bellhops had to accompany to car to load luggage for cart-new policy. Checkin-paying for rooms wasn’t clear and room Kerry’s deactivated the next day in the middle of 3 night stay since they didn’t take a card for incidentals at checkin, had to go back to desk for new keys/add card on file. Charged for a separate booking on checkout and thought it was done on checkin. Quite confusing and frustrating. Bathroom tub/shower could be updated, rest of room was great!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

4/10 – Schlecht

David

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Let me start by saying the staff was great. All these extra charges and fees are getting ridiculous. I was charged five dollars for using a Mastercard. Parking is $35 dollars a day to park yourself and then there was a wait to get out of the parking lot because the barcode they give you doesn’t work. They asked to pay a fee to get out of the parking lot.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Nick

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Courtney

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Robin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

4/10 – Schlecht

David

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

6/10 – Okay

David

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Marc

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023