Lobby

Bewertungen von Courtyard by Marriott Atlanta Windy Hill/Ballpark

3 out of 5

Bewertungen

8,2

Sehr gut

325 von insgesamt 720 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
223 von insgesamt 720 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
95 von insgesamt 720 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
46 von insgesamt 720 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
31 von insgesamt 720 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

4/10 – Schlecht

Miguel

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nie wieder
War 3 Nächte in diesem Hotel und ich werde nicht wieder kommen. Zimmer sind alt und nicht sauber. Wasserflecken an der Decke. Badezimmer nicht angenehm. Überall im Zimmer könnte man Flecken finden und der Geruch war auch nicht angenehm. Gym... Laufbahngerät auch schmutzig. Lobby ist okay und das Frühstück auch. Es war eine Zeit wo verschiedene Messen stattgefunden haben und der Preis war natürlich besser als von den anderen Hotels. Im nachhinein haette ich ein anderes Hotel gebucht.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mehr Schein als Sein
Wir haben extra dieses Hotel gebucht, weil wir eine angenehme ruhige Nacht verbringen wollten. Das Zimmer an sich war sehr schön und sauber mit einer eigenen kleinen Terrasse. Jedoch zeigte sich schnell, dass hier etwas nicht passt. Der Fernseher hatte ganze 4 Sender (analog) und das versprochene Wlan funktioniert zwar am Anfang, jedoch wird man alle 2 Minuten aus dem Netz geschmissen und muss sich neu einwählen. Morgens wird man dann von der Putzfrau geweckt, welche bereits um 9 Uhr laut an der Tür klopft. Alles in allem ist es das Geld nicht wert.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2017

10/10 – Hervorragend

W & E, Cologne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
pepflegtes Hotel, gute Service, ideale Lage
sehr entspannt; angenehmes Hotel; hot Breakfast gegenüber anderen Hotels deutlich besser (nicht nur 'Sweets'); Lage an I75 ideal für Ausflüge;

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Best Service
Great Service. Between 2 nights and 2 seperate bookings I had to leave the Hotel for a short overnight trip to Ohio . As I had my Golf Luggage with me they offered me to let it in their luggage room fro free until I return. That's what I cal servie, thx

6/10 – Okay

Marcin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
At the time of arrival I was given double bed room, however my reservation was for two queen sized so I had to request relocation. When I got to the other room I noticed missing bulb and glass from light fixture in shower/ toilet area which I immediately reported to front desk area- that was never addressed during my stay. Parking lot was covered in thick sheet of ice that was making loading my luggage in and out of building to my car borderline dangerous. Overall I am not satisfied with conditions and staff of this facility.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

6/10 – Okay

Jesse

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The staff was great—very friendly and helpful. The only drawback was that the hotel was pretty much empty so there was no breakfast provided. This means that we ended up having to buy breakfast, which added another cost to our trip. No accommodations were offered for this. We would have chosen another hotel for the same price had we known we were going to have to absorb this cost ourselves.

2/10 – Ungenügend

Mark

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was a dump. All rooms had issues with heating/cooling, brown water, holes in walls, stains on furniture, gym closed, meeting rooms with technical limitations.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

william

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and comfortable
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

2/10 – Ungenügend

Davida

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

2/10 – Ungenügend

Brad

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

4/10 – Schlecht

Angela

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Less than impressive; for the rate I paid, I would expect a cup or two for coffee and a door handle that worked right. Our room was difficult to find and then the dead bolt would not lock or unlock correctly. We were still sleeping at 6am and the fire alarm went off twice but it was apparently the kitchen or a drill or something. The other sickening thing was the smoking container sitting right next to the one door we had to go through to get to the maze up to our room. It was super stinky. When we first walked in our room there was a really strong air freshener smell. This property is in serious need of updating and renovating some things that make it dated and unclean feeling. People were nice enough but our room and the hotel itself was just not worth anything more than $100 a night.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022

6/10 – Okay

Doris

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Christina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Jamarie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great experience and family friendly!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Marty

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

8/10 – Gut

scott

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

6/10 – Okay

Tonya, Locust Grove

Mit dem Partner gereist
The lobby area looks nice. I had to go there for physical keys because the mobile key feature was not working. There were no bathroom toiletries in the room, and the walls are paper thin because we heard our neighbors’ conversations all night.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Melissa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely
My stay was amazing I will visit again. Lovely location.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022

2/10 – Ungenügend

Inas

Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Came for the ball game. Was great location and close to the park.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Francis

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Diane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfortable clean stay
Great place to stay to go see the Braves. Hotel could use more room signage, especially on the outside.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Jessica am 27. Mai 2022
Thank you for your review

8/10 – Gut

Cynthia

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The adjoining room had a water leak that eventually resulted in saturated carpet in front of our room.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von Jessica Harris am 27. Mai 2022
Thank you for your review

4/10 – Schlecht

Jennifer

Mit der Familie gereist
The water was $4 for a bottle. Ridiculously overpriced. There’s no microwave. Delk roads location is cheaper. Better services and cleanliness. Also never in my life had guest services come up and antagonize me for the smell of marijuana. That was “very insulting”. One thing is asking and letting people know they cannot smoke in the building. Another is coming at the guests aggresivley saying the smoking policy and acting as if I did something wrong. I was in a room with my four year old unaware of anything going.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von JLH am 27. Mai 2022
I am truly sorry this was your experience

6/10 – Okay

Christine, Farmington Hills

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Not like the pictures on youe website. Nochairs at the pool. I felt the room was not as clean as I thought it should be.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2022
Antwort von JLH am 27. Mai 2022
I am truly sorry this was your experience .

2/10 – Ungenügend

Paisley

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von JLH am 27. Mai 2022
Thank you for your business

8/10 – Gut

Eboni

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was everything I need for a quick trip!
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

10/10 – Hervorragend

Christine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

8/10 – Gut

shanice, Clayton

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Check in person was awesome
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

8/10 – Gut

Muhiuzzaman

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2022

6/10 – Okay

Larry

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Needs updated
They were to have a restaurant and bar but only at 8 am -11am for breakfast only.The loveseat was very uncomfortable. Ice machine was brook down so no ice.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

10/10 – Hervorragend

Patricia

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice staff . Room seems clean . Shower could have used a little extra TLC but nothing I could not handle. Would recommend. For the money you pay it’s a good deal.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

4/10 – Schlecht

Shamika

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Never got my deposit back from November 26/21 and I didn’t receive it again for 2/11/22
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022

8/10 – Gut

Yolanda

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

Margaret

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Generally sweet and pleasant
It was my birthday and I could think of nothing else to do so I got a room and decided to have a comfort day. I was greeted with the most welcoming staff and they even gave me a complimentary birthday bag and were nothing but sweet to me my whole stay. I plan on returning soon, especially when the pool opens up so I can bring the kids.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Jess am 24. Jan. 2022
Thank you for your kind remarks! Happy belated birthday

10/10 – Hervorragend

Ginna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very satisfied and would stay again
Excellent service, convenient location and comfortable beds.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Jess am 24. Jan. 2022
Thank you for your kind remarks. Please stay with us again

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
A bit disappointing
Room had a weird smell and the garbage was still there from the previous guest. Small sofa in the room had stains.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022
Antwort von Jeremiah am 8. Jan. 2022
I am so sorry that we fell short of providing excellent service to you during your stay. It is your honest feedback that allows us the opportunity to correct these things for great friends such as yourself! I hope that you will give us another chance to make your next stay excellent! Thank you

2/10 – Ungenügend

Kristen

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Would not recommend
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Jeremiah- GM am 5. Jan. 2022
Greetings, I apologize that you did not have an excellent stay with us. I have tried calling you but your voicemail is full so I couldn't leave a message. I would want to connect with you to discuss your experience.

10/10 – Hervorragend

Natalia

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Rick

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Jeremiah- GM am 4. Jan. 2022
Thank you so much for taking time to rate your stay at the Courtyard Atlanta Windy Hill Ballpark. We look forward to accommodating you again.

10/10 – Hervorragend

Rebecca

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is my second stay here. It's always a pleasure lodging here.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021
Antwort von JESS am 14. Dez. 2021
THANK YOU SO MUCH FOR THE EXCELLENT REVIEW

10/10 – Hervorragend

Derrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I thought the property was well maintained. The mattress wasn’t the best, but overall good hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Jessica am 14. Dez. 2021
Thank you so much for the excellent review

4/10 – Schlecht

valerie

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bathroom needs to be updated, dirty. approached in parking lot by someone wanting to buy drugs
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Jess am 7. Nov. 2021
I am truly sorry this happened. I have spoken to the staff

10/10 – Hervorragend

Julio

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Jessica am 7. Nov. 2021
I am happy you enjoyed your stay. Thank You

8/10 – Gut

Ryan

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2021

8/10 – Gut

Chris

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Great stay except for the early eviction.
Great stay, very clean and located in a great area near a lot of activity. My only complaint was after partially loading my car and going for breakfast early the morning of my checkout, my room was cleaned & the remainder of my belongings were scattered throughout the hotel prior to my checkout. Thankfully the people at the desk were able to locate my items even though they were taken to multiple places.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2021
Antwort von jessica am 6. Okt. 2021
Good evening. I am truly sorry this happened. I will follow up with the staff

8/10 – Gut

Stan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Jessica am 4. Sept. 2021
Thank you for staying at our hotel. Please stay with us again when your travels bring you back to Atlanta

10/10 – Hervorragend

Gregory

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Common areas need some maintenance
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Jessica am 30. Aug. 2021
Thank you for the review!

10/10 – Hervorragend

Natasha

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Staff was very nice and accommodating
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021
Antwort von Jessica am 30. Aug. 2021
Thank you for the review