Außenpool

Bewertungen von Alena Hotel

3.5 out of 5
Alena Hotel
aqaba fourth area, 00962791651118, Aqaba, Aqaba Governorate

Bewertungen

8,6

Hervorragend

12 von insgesamt 23 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
7 von insgesamt 23 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
2 von insgesamt 23 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 23 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 23 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Shanera

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful and clean establishment.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

6/10 – Okay

Beverley

On our second day we made our way to the rooftop for breakfast. There was no breakfast there so we went to reception and asked why. The receptionist said that they were having the kitchen renovated so we would have to walk to the sister hotel for breakfast. I explained that we should have been notified of any planned works and disruption before we arrived and given the option to change our plans. She just said sorry. We walked to the sister hotel and I raised the same points to the manager there, he just said sorry too. We would have cancelled and booked a different hotel had we know of this planned disruption before we left the uk
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Lene

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Craig

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were excellent and helped me with translations many times during our stay.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Mimi, Edmonton

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff was very friendly and accommodating
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

6/10 – Okay

assunta

Mit der Familie gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

4/10 – Schlecht

Joseph

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Lena

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mooi verblijf en vriendelijk personeel. Als twee westerse meisjes die solo reisden hadden we beter iets in het toeristische centrum geboekt. We voelden ons, buiten het hotel, niet veilig. We hebben ons hotel dan ook maar voor 10 minuten verlaten. Jammer, want het personeel was zeer vriendelijk.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Esteban

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente hotel, las instalaciones son muy muy buenas y el desayuno muy rico las habitaciones son muy cómodas y agradables
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Ketil

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Hele Akaba er slitent og skittent med MYE søppel. Selve hotellet bærer preg av dårlig håndtverk, dårlig frokost, MEN hyggelig personale da!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

8/10 – Gut

Sara

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hotel is fine. Worked for our family of 5 - decent place to rest for the night. Beds are comfortable and clean. Shower has hot water and great pressure, although they really need to fix the doors so that water doesn’t run everywhere. If you need a clean room on a budget, this is your place.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

8/10 – Gut

Daniel, Holt

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
We stayed in the Panoramic Townhome, which is basically two hotel rooms, not connected, each with a king-sized bed and a twin bed. The room looked like the photos and was nice. The Expedia description says that the Panoramic Townhome has a sea view, but apparently some do and some don’t. We were assigned a room without, and the hotel said they had no sea views available and would not discount the room, as they consider that it was Expedia’s problem, not theirs. The map on the Expedia description gave a completely different location, but luckily I found this before I went. There were other inconsistencies on Expedia as well. The pool was very small and very cold, and the window was too dirty to see the view, but the view from the rest of the terrace was very nice, and this is also where breakfast is served. The breakfast was very basic Arab breakfast, with a couple of odd dishes thrown in. Curb appeal was lacking, kind of a storefront deal with a lighted sign that blinked fast.

10/10 – Hervorragend

Adeline

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Jen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Bettina

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hôtel très propre, personnel très agréable, jolie piscine sur le toit même si l'eau n'est pas chaude. Par contre la vue sur la Mer Rouge reste assez succincte.

10/10 – Hervorragend

Shabana

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Had a lovely stay here
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023

10/10 – Hervorragend

wael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
the sevice is very good
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

8/10 – Gut

Melissa

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super séjour rapport qualité le seul bémol le petit déjeuner à revoir mais dans l’ensemble c’est correct le personnel est très gentille à l’écoute. La literie est confortable
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Hani

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel in beautiful Aqaba
It’s a new hotel so it’s in a very good condition. Upon check-in, Mr. Nader gave me an upgrade and breakfast. The room was cosy and clean with a view of the Red Sea. Breakfast was delicious. The location was great - about 5 mins walk to Aqaba Castle and the beach, shops, restaurants and others. I’m happy with my choice of hotel. Thank you Mr. Nader
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

8/10 – Gut

william

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
clean no frills not a particularly pleasing view of the city
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von Hotel Manager am 6. Dez. 2022
Dear William, Hope my mail finds well, thank you for taking the time to share with us your comments, our team are always available to provide you with the best service and atmosphere, Best Regards, Hotel Manager.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Really great hotel to stay in. Clean, comfortable, safe - would very much recommend.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von Hotel Manger am 6. Dez. 2022
Dear Anonymous, Hope my mail finds well, thank you for taking the time to share with us your comments, our team are always available to provide you with the best service and atmosphere, Regarding your comment it will be under consideration. Best Regards, Hotel Manager.