Kapelle

Bewertungen von Botanic Sanctuary Antwerp - The Leading Hotels of the World

5 out of 5

Bewertungen

9,6

Außergewöhnlich

43 von insgesamt 49 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
3 von insgesamt 49 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
1 von insgesamt 49 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 49 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 49 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

9,6/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Nadine

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Juergen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Maximilian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Jasmin

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Ann

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very interesting property, and excellent staff. Would stay again
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Taylor

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
From the moment we walked in to when we left everything was great. Very clean, very convenient, and beautiful place. Would go back in a heartbeat!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Ronald

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Prachtige locatie midden in het centrum van Antwerpen
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

4/10 – Schlecht

milton

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Dissapointing, unhelpful staff and not clean
Me and my fiancé where staying at Botanic Sanctuary for three nights for our mini honeymoon during mid February. Upon our arrival to the hotel room I got an overall feeling that it wasn’t really cleaned thoroughly. A couple of minutes later I wanted to grab a cold drink from the mini bar, where I found a opened jar of baby food in it. I immediately called the reception, the receptionist said they where very sorry and would send staff to remove it as soon as possible. The day after I saw that the baby food was still in the mini bar. I called once again to the reception and reminded them kindly to please throw away the baby food. The same night when I was fast asleep I was woke up by the reception, which called our room at 00.45 in the middle of the night, and when I picked up the phone, no one answered and hung up. The morning after I asked the staff about the phone call, but they did not know anything about it and said it must be a mistake. Really strange. Last but not least, on our very last night when I thought things can’t get worse…. The fire alarm went off in our room at 4AM. I called the reception to ask about the fire alarm, and got the answer that there has been some mistake and that we shouldn’t worry about it. The morning after on our check-out I was sure they would compensate us in any way. We had a bill of around 900€ (mini bar, spa etc) but did not say sorry or compensate us in any way at all. Such a disappointment and will never return
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

George M.

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super verblijf! Enige minpunt was de ‘wekdienst’. We werden wakker door het luide gekwebbel van de poetsdames in de gang en de kamer tegenover de onze.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Lucie

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

8/10 – Gut

Jasmine

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful property. Centrally situated. Room very zen and dimly lit in monastery. Food variety frustrating. Nice staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Lena

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Uiterst aangenaam verblijf
Fantastische accomodatie en service
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Mark, Arlington

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023

4/10 – Schlecht

Rhys

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Lovely place but there was no hot water unfortunately so cold shower in the morning.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

William

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations am 14. Nov. 2023
Dear William, Thank you sincerely for awarding us a perfect 5/5 rating! We are thrilled to hear about your positive experience at our hotel. Your feedback inspires and motivates our team to maintain these high standards.We appreciate your support and hope to have the pleasure of welcoming you back for another exceptional stay in the future. Thank you for choosing Botanic Sanctuary Antwerp. We look forward to hosting you again in the future.Warm regards,Doris AppeldoornGuest Relations

10/10 – Hervorragend

Feng

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I love this hotel so much. The hotel staff are very friendly and helpful. The interior of the hotel is stunning. Especially the swimming pool, surprisingly beautiful. Will definitely go back and stay there regularly.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Guest Relations am 14. Nov. 2023
Dear Feng, We extend our sincere appreciation for your positive feedback! Your kind words regarding your experience at our hotel and the commendation of our friendly and helpful staff are truly gratifying.We are pleased to learn that you found the interior of the hotel to be stunning, and that the swimming pool, in particular, exceeded your expectations. Creating a memorable and aesthetically pleasing environment for our guests is a central focus of our commitment to excellence.We anticipate the pleasure of welcoming you back regularly, ensuring each visit is filled with delightful experiences. Thank you for selecting Botanic Sanctuary Antwerp. We eagerly await the opportunity to host you once again in the near future.Warm regards,Doris AppeldoornGuest Relations

10/10 – Hervorragend

luis antonio

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely monastery converted into an hotel Superb attention on every detail One of our best stays in years
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Guest Relations am 26. Sept. 2023
Dear Louis, We kindly thank you for proving us with your feedback. We are thrilled to receive your fantastic score and review.It is our utmost pleasure to learn that you consider your stay as one of the best in years. Furthermore, we are extremely happy that you have enjoyed the attention to detail in the entire hotel. Mr. Louis, we are looking forward to welcoming you again at Botanic Sanctuary Antwerp. Warm regards, Doris AppeldoornGuest Relations

10/10 – Hervorragend

George M.

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Property is great but the city is ugly
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relations am 28. Sept. 2023
Dear Mr. George,We express our sincere gratitude for sharing your feedback with us. Your outstanding review has filled us with joy, and we are delighted to know that your experience at our property was great.While it saddens us to hear that the city didn't meet your expectations, please know that we are fully committed to ensuring your future visits are as enjoyable as possible. We would be more than happy to provide you with recommendations and assistance to enhance your experience when you return.Mr. George, we eagerly look forward to welcoming you back to the Botanic Sanctuary Antwerp in the near future.Warm regards,Lucky GrechGuest Relations

10/10 – Hervorragend

Debi, San Francisco

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful stay at Botanic Sanctuary! The food, spa, rooms and staff made for a wonderful stay. I would love to come back some day.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relations am 28. Sept. 2023
Dear Ms. Debi,We sincerely appreciate you taking the time to share your feedback following your recent stay at Botanic Sanctuary Antwerp.Your outstanding score and glowing review have filled us with immense joy. It's truly gratifying to know that your stay was so enjoyable that you are contemplating a return visit. We are thrilled that you found our Botanic Health Spa, rooms, and service to be of high satisfaction.Ms. Debi, we eagerly anticipate the opportunity to welcome you back to Botanic Sanctuary Antwerp in the future.Warm regards,Lucky GrechGuest Relations

10/10 – Hervorragend

Jessica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Absolutely wonderful
Such a wonderful property, beautifully decorated and laced with history. The staff were incredible and couldn’t do enough. Would’ve happily moved into our suite and never left!
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relations am 28. Sept. 2023
Dear Ms. Jessica,Thank you for sharing your delightful feedback with us. We are thrilled to hear that you had such a wonderful experience during your stay at Botanic Sanctuary Antwerp.It is heartening to know that you appreciated the beauty of our decor and the rich history that our property holds. Our dedicated staff takes great pride in providing exceptional service, and we are pleased to hear that their efforts left such a positive impression on you.Your kind words about wanting to move into your suite and never leave truly warm our hearts. We would be absolutely delighted to welcome you back for another memorable stay whenever you choose to return.Thank you for choosing our establishment, and we look forward to serving you again in the future.Warm regards,Doris Appeldoorn Guest Relations

10/10 – Hervorragend

François

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Un Moment Magique
Un moment unique au coeur d'Anvers, le cadre, le service, la restauration, l'hébergement, le spa ....Tout y est parfait !
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Guest Relations am 28. Sept. 2023
Cher Monsieur François,Je vous remercie d'avoir pris le temps de partager vos commentaires avec nous. Nous sommes absolument ravis d'apprendre que vous avez vécu une expérience unique et parfaite en plein cœur d'Anvers.Il est merveilleux de savoir que notre cadre, notre service, notre restauration, notre hébergement et notre spa ont tous contribué à rendre votre séjour exceptionnel. Offrir à nos clients une expérience mémorable et sans faille est notre priorité absolue, et vos commentaires renforcent notre engagement envers l'excellence.Nous vous sommes sincèrement reconnaissants pour vos aimables paroles et espérons avoir le plaisir de vous accueillir à nouveau pour un séjour parfait à l'avenir.Avec toute notre considération,Doris AppeldoornRelations avec la clientèle

10/10 – Hervorragend

Sally

Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relations am 28. Sept. 2023
Dear Ms. Sally, We sincerely appreciate your fantastic rating. It was our genuine pleasure to host you at Botanic Sanctuary Antwerp, and we look forward to the opportunity of welcoming you back in the future.Warm regards,Doris Appeldoorn Guest Relations

10/10 – Hervorragend

MARTYN

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Guest Relations am 19. Aug. 2023
Beste Martyn, Hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling. Het was ons een genoegen u te mogen verwelkomen en wij zijn dat ook zeer vereerd te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf.Wij hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet, Emilie de Lint Guest Relations Supervisor

10/10 – Hervorragend

Yvo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very fine hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Guest Relations am 19. Aug. 2023
Beste Yvo, Wij willen u oprecht bedanken voor het delen van uw ervaring na uw recente verblijf in ons hotel.Uw positieve feedback is een waardevolle erkenning van onze inspanningen om gewaardeerde gasten zoals u een eersteklas service en ervaring te bieden. Ons doel is om een omgeving te creëren waarin gasten zich op hun gemak voelen en van alle aspecten van hun verblijf kunnen genieten.We kijken ernaar uit om u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet, Emilie de Lint Guest Relations Supervisor

10/10 – Hervorragend

Hilda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations am 13. Juli 2023
Beste Hilda, Hartelijk dank voor uw beoordeling. Het spreekt voor zich dat we erg vereerd zijn dat u een zeer comfortabel en plezierig verblijf bij ons heeft gehad. Wij danken u voor uw verblijf en hopen u spoedig in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Emilie de Lint

10/10 – Hervorragend

Mike

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Guest Relations am 13. Juli 2023
Beste Mike, Graag willen wij u hartelijk danken voor het achterlaten van deze prachtige beoordeling. We zijn verheugd te lezen dat u genoten van uw verblijf bij ons in Botanic Sanctuary Antwerp. Het ontvangen van uw feedback over uw ervaring zien wij als een zeer mooie beloning. Wij hopen u dan ook in in de nabije toekomst opnieuw te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Emilie de Lint Guest Relations Supervisor

10/10 – Hervorragend

Geunna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Guest Relations am 13. Juli 2023
Beste Geunna, Zeer bedankt voor uw enorm fijne review, het personeel van Botanic Sanctuary Antwerp voelt zich enorm gewaardeerd. We zijn verheugd dat u heeft genoten en we hopen u nogmaals te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Emilie de Lint Guest Relations Supervisor

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fabulous!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Guest Relations am 13. Juli 2023
Dear Michael, We would like to express our heartfelt gratitude for your positive review. We are truly delighted to learn that your experience with us was an enjoyable one.It would be our utmost pleasure to have the opportunity to welcome you back in the near future, and we assure you that we will always be available to assist you with any needs or requests you may have.With kind regards, Emilie de Lint Guest Relations Supervisor

10/10 – Hervorragend

GEERT

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
perfect
een super hotel met valet parking super ontbijt goede ligging vlakbij de beter winkels en op wandelafstand van het oude stadsgedeelte
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Guest Relations Supervisor am 13. Juli 2023
Beste GEERT,Wij willen u bedanken voor uw recente verblijf bij ons in Botanic Sanctuary Antwerp. Het was een plezier om u te mogen ontvangen. Graag willen wij u hartelijk danken voor de genomen tijd en moeite die u heeft genomen om uw feedback met ons te delen. Hopende u binnenkort opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet, Emilie de Lint Guest Relations Supervisor

10/10 – Hervorragend

Gwendoline

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Guest Relations am 13. Juli 2023
Beste Gwendoline, Zeer bedankt voor u prachtige beoordeling. We zijn oprecht zeer opgetogen te vernemen dat u genoten heeft van uw verblijf. We hopen u snel terug te mogen verwelkomen. Met vriendelijke groet, Emilie de Lint Guest Relations Supervisor

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Claudia

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Emilie de Lint Guest Relations Supervisor am 2. Mai 2023
Beste Claudia,Graag willen wij u hartelijk danken voor uw prachtige score die u hier op Hotels.com over uw verblijf heeft achtergelaten. We zijn vereerd dat we aan uw verwachtingen hebben kunnen voldoen en dat u een uitstekende ervaring bij ons heeft gehad.Met vriendelijke groet, Emilie de Lint Guest Relations Supervisor Botanic Sanctuary Antwerp

10/10 – Hervorragend

Francois

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nog beter dan ik had verwacht. Super schoon, super mooie faciliteiten en geweldig personeel Wij hebben de tijd van ons leven gehad. Ontbijt is ook geweldig. Als ik 1 aandachtspuntje mag geven is het meer toezicht bij het zwembad: de mensen die vrijwel naakt het zwembad ingaan. Dat vind ik erg ongepast
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Emilie de Lint Guest Relations Supervisor am 2. Mai 2023
Beste Francois,Hartelijk dank voor uw positieve review en uw vriendelijke woorden over onze services en faciliteiten. We begrijpen uw opmerking over het toezicht bij het zwembad en nemen uw feedback zeer serieus. We zullen zeker ons best doen om meer toezicht te houden en ervoor te zorgen dat alle gasten zich op hun gemak voelen tijdens hun verblijf bij ons.We het enorm dat u de tijd heeft genomen ons van uw feedback te voorzien en hopen u in de toekomst opnieuw te mogen verwelkomen.Met vriendelijke groet, Emilie de Lint Guest Relations SupervisorBotanic Sanctuary Antwerp

10/10 – Hervorragend

karima

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023

10/10 – Hervorragend

Mark

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing personal service, hotel breakfast, room and spa all very good. Attention to detail, valet parking. We felt very welcomed and definitely book again.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Emilie de Lint Guest Relations Supervisor am 2. Mai 2023
Dear Mark,Thank you for taking the time to leave such a positive review. We are delighted to hear that you enjoyed the personal service, hotel breakfast, room, and spa during your stay. We strive to provide our guests with the best possible experience, and we are thrilled that we were able to exceed your expectations.Thank you for choosing to stay with us and we look forward to welcome you back.With kind regards, Emilie de Lint Guest Relations Supervisor Botanic Sanctuary Antwerp

10/10 – Hervorragend

Nigel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Emilie de Lint Guest Relations Supervisor am 2. Mai 2023
Beste Nigel, Graag willen wij u hartelijk dank voor uw prachtige beoordeling die u hier ons heeft gegeven.Wij zijn verblijd te vernemen dat u heeft genoten van uw verblijf.Wij hopen u dan ook in de nabije toekomst terug te mogen verwelkomenMet gastronomische groet, Emilie de Lint Guest Relations Supervisor

10/10 – Hervorragend

Børge Holst

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
En smuk helhedsoplevelse
Fantastisk helhedsoplevelse i de smukkeste omgivelser. Service, morgenmad, bar og restauranter var bare top klasse. Det eneste vi savnede var et koldt krops bad ifm. den finske sauna.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Emilie de Lint Guest Relations Supervisor am 2. Mai 2023
Dear Mr. HolstThank you for taking the time to share your experience with us. We are thrilled to hear that you had a fantastic stay and that our service, breakfast, bar, and restaurants met your expectations.We appreciate your feedback regarding the cold plunge pool and will definitely take it into consideration as we continue to enhance our guests' experiences.Thank you for choosing to stay with us, and we hope to have the pleasure of welcoming you back soon.With kind regards, Emilie de Lint Guest Relations Supervisor

10/10 – Hervorragend

Franck, Paris

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La qualité de la restauration des bâtiments, l'atmosphère dans les bâtiments, le personnel particulièrement attentif

10/10 – Hervorragend

Robertus

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

6/10 – Okay

Lucie

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

daniella, richmond

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Karolien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Erg mooi hotel, maar met kinderziektes
Wij waren er vlak na de opening, waardoor heel wat zaken nog niet op orde stonden. De wellness en fitness waren nog niet af waardoor ons een korting op het verblijf werd aangeboden (wat we sterk op prijs hebben gesteld). De valetparking en het onthaal was tiptop, de kamer oogde ook erg strak en was nagelnieuw. Alleen werkte kon de ventilatie en de airco nog niet bediend worden en moesten we hiervoor de receptie bellen, wat uiteraard vervelend is zowel voor de gast als voor de medewerker. Het ontbijt was verbluffend uitgebreid, van erg hoge kwaliteit... alleen al voor het ontbijt zouden we terugkeren.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022

10/10 – Hervorragend

VLADIMIR

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely hotel with amazing restaurant HERTOG Jan!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von NJK am 16. Juli 2022
Dear Vladimir, Thank you very much for your high score. We are very happy to read that you had a pleasant stay in our hotel. How nice that you have had the opportunity to experience a diner at Hertog Jan and that everything was amazing. We hope to welcome you again in the future at Botanic Sanctuary Antwerp. Warm greetings, Noa Korsten Reservations Botanic Sanctuary Antwerp +32 3 269 00 00

8/10 – Gut

Daphne

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
hotel was fantastic, only minus was that the fitness was not open yet and the park in front of the hotel was closed, next to that lovely really luxury hotel (a little too luxurious even for me) but this comes with a 5* hotel, so that it is. nice room, lots of personal touches and staff will do anything to make your stay pleasant and comfortable. walking distance to the Meir for great shopping and just around the corner of Louis Vuitton, probably nice for the people who regularly stay at these 5* hotels :) would recommand!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von NJK am 16. Juli 2022
Dear Daphne, Thank you very much for your review. We are glad to hear that you had a pleasant stay with us. Our Botanic Health Club was not accessible during your stay due to the delay in delivery of the raw materials. We are once again very sorry for the inconvenience. We hope to welcome you again in the future at Botanic Sanctuary Antwerp with an opened Botanic Health Club. Warm greetings, Noa Korsten Reservations Botanic Sanctuary Antwerp +32 3 269 00 00

10/10 – Hervorragend

Erynn

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022