Sitzecke in der Lobby

Bewertungen von Angra Marina Hotel

4 out of 5
Angra Marina Hotel
Rua do Faleiro, Angra do Heroismo

Bewertungen

7,8

Gut

11 von insgesamt 33 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
11 von insgesamt 33 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
7 von insgesamt 33 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 33 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 33 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

7,2/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Simone

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Erwin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022

6/10 – Okay

santa

Great location. Great helpful staff, but it’s definitely not a 5 star hotel, breakfast food was cold, which I didn’t like.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

John

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Breakfast was great verities. One thing that I was very disappointed with, was the gym equipment did not work,
Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Jochem

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Elizabeth Pereira

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel is amazing.
Aufenthalt von 8 Nächten im September 2023

6/10 – Okay

CARMEN DOLORES, TAIPA

Mit der Familie gereist
Noisy due to the construction at the marina and not too helpful neither friendly staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

claudie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Je recommanderais l’hôtel à tout le monde! Si je retournes à Terceira, ceci restera mon hôtel. Personnel plus que gentil et que dire de la vue!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Clarisse Soveta am 28. Aug. 2023
Nous sommes heureux que vous ayez apprécié votre séjour dans notre hôtel. Nous serons ravis de vous accueillir à nouveau.

4/10 – Schlecht

MARISOL

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
THIS IS NOT A 5-STAR HOTEL! When my husband and I arrived at the hotel the lobby was deserted. There was no doorman or bellman to greet and help with our luggage. The huge lobby with worn-out furniture was empty. There was no one at the front desk. Behind the front desk was a board that was taped up. Clearly, these were all uncharacteristic of a 5-star hotel. This is a one-star compared to the 5-star and 4-star hotels we stayed at on another Azores island, Sao Miguel. I thought the taxi dropped us off at the wrong hotel. A few minutes later, a lady came behind the front desk. She was not dressed in professional attire like what you normally see in nice hotels. To our disappointment, she confirmed that we were at the right hotel. Our room was not ready, and she asked us to bring our luggage ourselves to the storage room, which was dirty and smelly. My husband and I were disappointed with what we had seen so far and were quite nervous about the condition of our room. The room turned out quite spacious albeit sparse and dated furniture. We were at least relieved that it was clean and had no smell. However, many things malfunctioned - the A/C, toilet flush, coffee machine. We complained about the AC to the front desk. He was not surprised as he said it was a usual occurrence. He said the hotel was full and could not transfer us to another room. He promised to send a fan while he schedules a technician to come. Neither came. Thankfully, the temperature cooled down
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Antonio

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s very central, spacious, clean, the breakfast was very good and the the stuff was friendly.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Herminio bettencourt

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

2/10 – Ungenügend

Aliana

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mediocre and not as expected
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Christian

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Très bon rapport qualité prix
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

8/10 – Gut

Luis

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Restaurant was mediocre
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Heather

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved this hotel and its proximity to restaurants and shopping as well as other attractions. The pillows were not the greatest and the mattresses were a bit uncomfortable. We had trouble controlling the air conditioning so our room was too cold
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Carla

Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022

6/10 – Okay

Sergio

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rapporto qualità prezzo sfavorevole
Struttura con carenza di personale. Servizi supplementari in camera praticamente inesistenti. Una persona da sola al lounge bar a dover sostenere una infinità di comande con tempi di attesa biblici. Sistema di accensione delle luci in camera con telecomando poco pratico e assolutamente privo di senso. Impossibile cenare in hotel senza prenotazione (non viene data alcuna priorità agli ospiti).
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022

10/10 – Hervorragend

Mateus

Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Mateus

Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022

8/10 – Gut

Jean, Beaconsfield

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Localisation près centre ville.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

6/10 – Okay

Mario

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Great view. Needs some upgrades. Give customers access to the street below thru the elevator. Not force people to climb the hill to get to the lobby
Aufenthalt von 10 Nächten im Juni 2022
Antwort von Xavier Marsal, General Manager am 27. Juli 2022
Dear Mario, Thank you for your review. We are sorry if you found some wear and tear in your room. Our maintenance team work hard to keep the facilities in good condition so that guests feel comfortable. We would like to thank you for your suggestion regarding the access. We undertake to review the possibility of improving this aspect of our facilities. We are, nevertheless, glad that you appreciated the fantastic views our hotel offers. We hope to welcome you again in the future. Best regards, Xavier Marsal, General Manager

6/10 – Okay

Maria jose barbosa

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
O Hotel è agradável pela localização, Pelos funcionários que tentam fazer os possíveis para agradar! No entanto não considero que o serviço, corresponda a um Hotel de 5 estrelas longe disso!!
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Clovis, Chelsea

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super friendly staff and and everything was great!
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021

8/10 – Gut

Fernando

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021

8/10 – Gut

Paulo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021

8/10 – Gut

Marco

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tranquilidade
Como costume, estadia tranquila e muito agradável no hotel. Staff muito atencioso e um pequeno almoço muito bom. Pena a estadia curta.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Marianne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great service and value for money
The staff was very kind and helpful. They always asked me if everything was okey, and it felt like the really cared. They also gave me lots of recommendations about things to see and do, and arranged a guided tour for the same day as I asked. My room was great. It was big, had a great view from the balcony, had a comfortable bed and a jacuzzi. Because of noisy neighbours above me, they upgraded me to a suite after two nights. The suite was huge, twice the size as my first room, and with an even more comfortable bed. The breakfast was really good. I liked the swimming pool with hot water. The jacuzzi next to it had cold water. After reading the former reviews on other web pages before I made my booking, I didn’t have high expectations. I was positively suprised. I believe that most of the issues they had just after getting new owners now are fixed. I would definetly recommend this hotel.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2021

2/10 – Ungenügend

Jay de

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Great locatio NO AC - Broken and would not be repaired. Fan provided but made me sick - hot and humid. Balcony door had to be left open to cool the room but dock construction noise was continuous from 7 AM to 7 PM. Human waste smell in the corridors was unpleasant at times Staff was very friendly
Aufenthalt von 13 Nächten im August 2021

8/10 – Gut

Lúcia

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
longe de ser 5 estrelas mas não deixa de ser ótimo
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
O melhor aspecto foi a amplitude e disposição do quarto, com varanda e vista para a Marina de Angra. Alojamo-nos apenas 1 noite, pelo que não foi possível utilizar outros serviços além do peq. almoço, que era diversificado e servido em espaço amplo (restaurante). Aconselhamos e voltaríamos numa próxima visita a Angra.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021