Rezeption

Bewertungen von Maxhotel Amsterdam Airport Schiphol

2.5 out of 5

Bewertungen

8,4

Sehr gut

432 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
377 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
104 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
49 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
39 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,4/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Abdolsamad

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
00
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Rocio am 21. Mai 2024
Dear Absolsamad,Thank you for choosing us!Knowing that you had a good time means a lot to us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future!We promise you more smiles and unforgettable moments!Best regards,Rocío

8/10 – Gut

Alen

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
It’s okay
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Oktay am 20. Mai 2024
Dear Alen,Thanks for your time to review us! We are glad that you enjoyed your stay here. We are looking forward to welcoming you soon!Best wishes,

6/10 – Okay

Maximilian

Gut: Sauberkeit
Only average service but very expensive
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Rocío am 20. Mai 2024
Dear Maximilian, We sincerely regret that your experience did not meet your expectations. We greatly value your feedback. We strive to offer high-quality service and are committed to ensuring that every customer feels satisfied.It's important to mention that our prices can vary depending on the time of year, demand, and other factors. We work hard to maintain a fair and transparent value-for-money relationship, and we're sorry if this was not reflected during your visit.Thank you for your understanding, and we hope to have the opportunity to serve you better in the future. We promise you an stay full of smiles and unforgettable moments! Kind regards, Rocío

8/10 – Gut

Alex Francklin

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
War ganz okay
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Oktay am 3. Mai 2024
Thank you for your review, Alex. We're glad to hear that your stay was satisfactory. We strive to provide an excellent experience for all our guests, and your feedback is crucial in helping us improve. If there are specific areas where you think we could do better, please let us know. We hope to welcome you back soon and provide an even better experience. Safe travels!

8/10 – Gut

Henriette

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Das Personal war sehr freundlich
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Oktay am 29. Apr. 2024
Dear Henriette,Thank you for your kind words about our staff. We're thrilled to hear that their friendliness made a positive impact on your stay. Our team strives to provide warm, welcoming service to all of our guests. We look forward to welcoming you back soon for another enjoyable experience.Best regards,

10/10 – Hervorragend

Edisa

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Rocio. am 22. Apr. 2024
Dear Edisa,Thank you for choosing us and for your five-star review! We really appreciate it. It means a lot to us knowing that you had a great time at our hotel. We hope to welcome you back in the future. Until then, safe travels!Best regards,Rocio

6/10 – Okay

Jasmin

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Es war nicht sauber und die Luft war schlecht
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Rocio am 26. März 2024
Dear Jasmin, we sincerely apologize for not meeting your expectations during your stay. Providing exceptional service is our top priority and we will take into account everything you mentioned to try to improve in the future. We look forward to the opportunity to welcome you back to our hotel in the near future! - Rocio. Maxhotel Amsterdam Airport Schiphol

6/10 – Okay

Maja

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Personal sehr freundlich.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Rocio am 26. März 2024
Thank you immensely for choosing to stay with us and for taking the time to share your review! We hope to welcome you back in the future!Best regards, RocioMaxhotel Amsterdam Airport Schiphol

10/10 – Hervorragend

Joanna

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
War super - nur das Bad war zu offen
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Ana from the Maxhotel Amsterdam Airport Schiphol am 1. Feb. 2024
Dear Joanna, thank you so much for your 10-star review and rating! We are glad that you had a positive experience with us. We appreciate your feedback and it help us to conitnously improve. It was a pleasure to have you as our guest and you are always welcome to stay with us again!

8/10 – Gut

Gudar

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ana from the Maxhotel Amsterdam Airport Schiphol am 10. Jan. 2024
Dear Guadar, thank you for your review. We appreciate your feedback. It was a pleasure to have you as our guest and we hope to welcome you again soon!

10/10 – Hervorragend

Lasisi

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Ana from the Maxhotel Amsterdam Airport Schiphol am 10. Jan. 2024
Dear Lasisi, thank you for choosing us for service. We’re glad to hear that you were satisfied with yourexperience. We look forward to welcoming you back in near future!

10/10 – Hervorragend

Merve

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Entspannt
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Ana from the Maxhotel Amsterdam Airport Schiphol am 10. Jan. 2024
Dear Marve, thank you very much for your 5-star rating. We are pleased that you had a pleasant stay. It was a pleasure to have you as our guest and we hope to welcome you again soon. Safe travels!

10/10 – Hervorragend

Merve

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nett dort und Bett gemütlich
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Ana from the Maxhotel Amsterdam Airport Schiphol am 10. Jan. 2024
Dear Marve, thank you for your great review. It is great to hear that you had a positive experience with us. We hope to welcome you again. Safe travels!

6/10 – Okay

Margherita

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
it was too distant from the city, the hotel was cute but too unpractical
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Ana from the Maxhotel Amsterdam Airport Schiphol am 10. Jan. 2024
Dear Margherita, thank you for your valuable feedback. We apologize that our location wasn’t entirely convenient for you. We hope that our service was worth the trip and that you give us another chance to give you even better experience!

10/10 – Hervorragend

Melanie

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Haweya am 19. Nov. 2023
Dear Melanie, Thank you very much for your review! It helps us to keep the focus and motivates our team. We appreciate your feedback a lot and hope to welcome you again in the near future! Kind regards, Haweya- Front office Maxhotel Amsterdam Airport Schiphol

8/10 – Gut

Felix

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Ana from the Maxhotel Amsterdam Airport Schiphol am 29. Okt. 2023
Dear Felix, thank you for your review! We are glad that you enjoyed your stay and hope to welcome you again in near future. Kind regards,

8/10 – Gut

Naima

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Ana from the Maxhotel Amsterdam Airport Schiphol am 29. Okt. 2023
Dear Naima, thank you for your review, and for rating your experience. We're glad to hear that you had a positive overall experience during your stay with us.If there's anything specific that could have made your stay even better, please feel free to share your thoughts with us. Your feedback is important, and it helps us continually improve our services to ensure that our guests have an exceptional experience. We look forward to the opportunity to host you again in the future and strive for a perfect 10 next time! Kind regards,

4/10 – Schlecht

Theodoros

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt mit Auto sehr kostspielig 15€ pro Tag Dusche brause defekt einen Tag vorher abgereist . Interessiert niemanden unfreundlich und null Bock Einstellung
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Haweya am 13. Okt. 2023
Dear Theodoros, Thank you for your review. We are sorry that we didn't meet your expectations. The parking is 1,25EUR per hour and a fixed rate for guests who stay (15EUR per day). Your feedback is therefore much appreciated. Kind regards, Haweya- Front office Maxhotel Amsterdam Airport Schiphol

6/10 – Okay

Rick

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Haweya am 2. Okt. 2023
Dear Rick, Thank you for your lovely review! It helps us to keep the focus. We appreciate your feedback and hope to welcome you again in the near future. Kind regards, Haweya- Front office Maxhotel Amsterdam Airport Schiphol

10/10 – Hervorragend

Daniel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Ana from the Maxhotel Amsterdam Airport Schiphol am 30. Sept. 2023
Dear Daniel, thank you for your ten-star review! We are glad to hear that you had a positive experience with us. We hope to welcome you again. Kind regards,

8/10 – Gut

Matthias

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gute Unterkunft,in der Nähe zum Flughafen. Saubere Zimmer und freundliches Personal, dass Hotel verfügt über einen kleinen Snack Verkauf. Bei Abflug von Amsterdam, jeder Zeit gerne wieder.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Ana from the Maxhotel Amsterdam Airport Schiphol am 30. Sept. 2023
Dear Matthias, thank you for your feedback! We are happy to hear that you were enjoying your stay. It was a pleasure to have you as our guest and you are always welcome to stay with us again! Kind regards,

8/10 – Gut

Sebastian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Haweya am 25. Sept. 2023
Dear Sebastian, Thank you for your lovely review! It helps us to keep the focus. We appreciate your feedback and hope to welcome you again in the near future. Kind regards, Haweya- Front office Maxhotel Amsterdam Airport Schiphol

8/10 – Gut

Hala

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Ana from the Maxhotel Amsterdam Airport Schiphol am 13. Sept. 2023
Dear Hala, thank you for your review! We are glad that you enjoyed your stay. We hope to welcome you again in near future. Kind regards,

8/10 – Gut

Moaz

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Ana from the Maxhotel Amsterdam Airport Schiphol am 30. Sept. 2023
Dear Moaz, thank you for taking a moment to share your experience! We are delighted to hear that you had a positive experience with us.We hope you’ll visit us again soon. Kind regards,

4/10 – Schlecht

Veronika

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Sehr kleine, enge Zimmer, teurerParkplatz am Hotel
Sehr enttäuschend war der Empfang. Man fühlte sich lästig und nicht willkommen. Das Zimmer war so eng, dass man kaum um die Betten herum laufen konnte. 1 Stuhl für 3 Personen, nur ein winziger Klapptisch. Als wir ihn ausklappten, war weisses Pulver darauf!!! Parkplatzgebühr Wucher!!! Personal sehr unmotiviert.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Haweya am 19. Aug. 2023
Dear Veronika, Thank you for your review. We are sorry to read that you haven't had a pleasant welcoming. Our team always strives to make every guest feel comfortable and welcomed. We appreciate your feedback and will work on it. Kind regards, Haweya- front office Maxhotel Amsterdam Airport Schiphol

8/10 – Gut

Mister_

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Haweya am 11. Aug. 2023
Dear Mister_, Thank you for your review! It helps us to keep the focus and we appreciate it a lot. We are glad that you've had a pleasant stay and look forward to welcome you again at Maxhotel! Kind regards, Haweya- Front office Maxhotel Amsterdam Airport Schiphol

6/10 – Okay

Maximilian Leon

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Da es wirklich ein reines Übernachtungshotel ist darf man nicht viel erwarten. Deswegen ist der ganze Aufenthalt mit ok zu bewerten.
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Haweya am 1. Aug. 2023
Dear Maximilian, Thank you for your review! We appreciate your feedback and are glad to hear that you enjoyed your stay. It was a pleasure to have you as a guest and hope to welcome you in our hotel again in future! Kind regards, Haweya- Front office Maxhotel

8/10 – Gut

Jemiel

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Haweya am 29. Juli 2023
Dear Jemiel, Thank you for your lovely review! It helps us to keep the focus and is very much appreciated. We hope to welcome you again in the near future! Kind regards, Haweya-Front office Maxhotel Amsterdam Airport Schiphol

2/10 – Ungenügend

Detlef

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Haweya am 26. Juli 2023
Dear Detlef, Thank you for your review! It helps us to keep the focus and do better. Your review is therefore much appreciated. Kind regards, Haweya- Front office Maxhotel Amsterdam Airport Schiphol

4/10 – Schlecht

Deniz

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Die unterkunft war ok nur sehr laut mit flugzeugen .Die Parkgebühr war für 1st. 1,25€ .Und laut beschreibung nur 15,8km von Amsterdam entfernt leider waren es über 35km.😪 Aber für eine nacht war es ok .hoffe es hilft euch 😊
Antwort von Haweya am 24. Juli 2023
Dear Deniz, Thank you for your review! It helps us to keep the focus and improve. We hope to welcome you in the future. Kind regards, Haweya- Front office Maxhotel Amsterdam Airport Schiphol

6/10 – Okay

Justin

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Ana from the Maxhotel am 8. Aug. 2023
Dear Justin, thank you for leaving a review. We’re so glad you were able to visit us. Our team is always working to offer the best service to our guests. We hopeyou’ll have a chance to come back soon! Kind regards,

8/10 – Gut

dilan Neriman

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Für das Geld was man dort zahlt kann man echt nicht meckern mit den öffentlichen Verkehrsmitteln kann man schnell und leicht Amsterdam Centraal erreichen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Haweya am 16. Juni 2023
Dear Dilan, Thank you for your lovely review! We appreciate your feedback and it helps us to keep the focus. We hope to welcome you again in the future. Kind regards, Haweya - Front office Maxhotel Amsterdam Airport Schiphol

10/10 – Hervorragend

Sabrina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Haweya am 13. Juni 2023
Dear Sabrina, Thank you for your lovely review! We appreciate your feedback and are glad to hear that you enjoyed your stay. It was a pleasure to have you as a guest and hope to welcome you in our hotel again in future! Kind regards, Haweya- Front office Maxhotel

6/10 – Okay

Elias

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Haweya am 2. Juli 2023
Dear Elias, Thank you for your review! We appreciate your feedback and hope to welcome you again in the near future! Kind regards, Haweya - Front office Maxhotel Amsterdam Airport Schiphol

10/10 – Hervorragend

Elisa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Free parking (until June 13, 2023)
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Haweya am 13. Juni 2023
Dear Elisa, Thank you for your lovely review! We appreciate your feedback and are glad to hear that you enjoyed your stay. It was a pleasure to have you as a guest and hope to welcome you in our hotel again in future! Kind regards, Haweya- Front office Maxhotel

10/10 – Hervorragend

Olga

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lohnt sich
War bereits das 2 Mal dort
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Ana from the Maxhotel am 6. Juni 2023
Dear Lohnt, thank you for your review! We are pleased to read you’ve had a pleasant stay with us. We thank you for choosing us and you are always welcome to stay with us again, Kind regards,

8/10 – Gut

Justin

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Ana from the Maxhotel am 9. Juni 2023
Dear Justin, thank you for your rating! We are pleased that your enjoyed your stay. We thank you for staying with us and you are always welcome to stay with us again! Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Selina

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
War alles in Ordnung, nichts besonderes, schlicht und einfach
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Joanna am 4. Juni 2023
Hi Selina,Thank you very much for staying at Maxhotel Amsterdam Airport Schiphol.We are grateful for the 5/5 you have given us. We hope to welcome you again in the near future.

8/10 – Gut

Julie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Preis-Leistung super. Sehr gute Anbindung zum Flughafen. Nach Amsterdam (Stadtzentrum) mit Rad entweder 1,5 Stunden oder mit Bus und Bahn gut erreichbar (allerdings Bus teuer, da Zone bis Flughafen extra kostet und nicht im GVB enthalten)
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Haweya am 3. Juni 2023
Dear Julie, Thank you for your review! We appreciate your feedback and our team always strives to improve. It was a pleasure to have you as a guest and hope to welcome you in our hotel again in future! Kind regards, Haweya from Maxhotel Amsterdam Schiphol Airport

8/10 – Gut

Shane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Haweya am 3. Juni 2023
Dear Shane, Thank you for your review! We appreciate your feedback and our team always strives to improve. It was a pleasure to have you as a guest and hope to welcome you in our hotel again in future! Kind regards, Haweya from Maxhotel Amsterdam Schiphol Airport

8/10 – Gut

Josephine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
all in all was it a very great hotel but finding the entrance to the parkinglot with a car was very difficult. We had to call the hotellady and she explained us how we’d get there. But i would still come back !!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Haweya am 28. Mai 2023
Dear Josephine, Thank you for your review! We are glad that you've had an pleasant stay. Hopefully we can welcome you again in the future! Kind regards, Haweya- front office Maxhotel Amsterdam Airport Schiphol

10/10 – Hervorragend

Lorena Joana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Haweya am 21. Mai 2023
Dear Lorena Joana, Thank you for your lovely review! We are glad that you enjoyed your stay. It was a pleasure to have you as our guest and hope to welcome you in our hotel again! Kind regards, Haweya from Maxhotel Amsterdam Schiphol Airport

10/10 – Hervorragend

soe.

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles gut
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Do am 19. Mai 2023
We are delighted with your 5 star-rating. We are glad to read that you’ve experienced it in such a manner.

10/10 – Hervorragend

Philipp

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Juliette am 16. Mai 2023
Dear Philipp, Thank you for leaving this amazing review. Thank you for staying at the Maxhotel and we hope to see you again in the future. Kind regards, Juliette, Maxhotel.

8/10 – Gut

Matthias

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice and modern little Hotel. The next Bus-station is only 2 minutes away. You need around 30 – 40 minutes to the Amsterdam city centre. Great Staff and overall cleanliness (except the floor in our room was a bit dirty). 4,5/5 Stars
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Joanna am 5. Mai 2023
Hi Matthias,Thank you for taking the time to leave us a review. We are very happy to read that you had a great time during your visit. We are sorry to hear that the floor in your room was not as clean as we intend it to be. Thank you for your honest feedback. We will definitely mention this to the concerned department. We hope to see you again in the future.

10/10 – Hervorragend

Ann-Kathrin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2023
Antwort von Haweya am 7. Mai 2023
Dear Ann-Kathrin, Thank you for your lovely review! We are glad that you enjoyed your stay. It was a pleasure to have you as our guest and hope to welcome you in our hotel again! Kind regards, Haweya from Maxhotel Amsterdam Schiphol Airport

6/10 – Okay

Daniela

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
keinen Trockner im Badezimmer. Die Tür des Badezimmers ist dieselbe mit der Tür der Duschkabine (zuerst muss man es kapieren). Kein Frühstück (vielleicht möchte man keine Konkurrenz des naheliegenden McDonalds?), obwohl der Preis pro Nacht sehr hoch ist, genau wie beim Hotel mit Frühstück inklusive. Extrem laut, hört man alle Flugzeuge - spricht für schlechte Lärmisolierung. Sehr enger Raum pro Zimmer, auch wenn es Doppelzimmer ist.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Joanna am 23. Apr. 2023
Hi Daniela,Thank you for sharing to us your experience during your stay at Maxhotel Amsterdam Airport Schiphol. Our rooms are designed as logically as possible to limit unnecessary space that you normally pay for, this keeps the price per room to a fraction of that of other hotels. As for the hair dryer its available at the reception desk and you can just borrow it anytime.

8/10 – Gut

Andrea

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Joanna am 3. Mai 2023
Hi Andrea,Thank you for your great review and for choosing our hotel. We thank you for the score you have given us. It was a pleasure having you as our guest and hope to welcome you again soon.

10/10 – Hervorragend

Axel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Die Freundlichkeit und Hilfsbereitschaft des Personals. Leider keine Küche und somit kein Frühstück.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von Joanna am 23. Apr. 2023
Hi Axel,We are happy to read that our team were able to help and assist you during your stay. It is quite unfortunate that we do not have a restaurant to serve meals. However, we do have our grab and go kiosk where you can purchase snacks and beverages.

8/10 – Gut

Susann

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Die Zimmer sind sehr klein.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Joanna am 23. Apr. 2023
Hi Susann,Thank you for taking the time to leave us a review. Our rooms are designed as logically as possible to limit unnecessary space that you normally pay for, this keeps the price per room to a fraction of that of other hotels.