Außenbereich

Bewertungen von DoubleTree by Hilton Hotel Albuquerque

4 out of 5
DoubleTree by Hilton Hotel Albuquerque
201 Marquette Avenue NW, Albuquerque, NM

Bewertungen

7,6

Gut

401 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
215 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
172 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
119 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
95 von insgesamt 1002 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von DoubleTree ABQ am 28. Sept. 2019
Thanks for the review.

8/10 – Gut

Jutta, Bad Mitterndorf

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Fenster auf dem Zimmer war so sehr verschmutzt, dass man kaum durchschauen konnte. War schon eklig. Der hohe Preis hatte mich dann doch überrascht, als ich feststellen musste, dass die eine Übernachtung für eine Person 184 Euro ohne Frühstück war.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von DoubleTree ABQ am 7. Mai 2019
We understand how this can be a frustrating and apologize for the issues you had. We are constantly working to train our staff, and keep our facilities clean! We appreciate your feedback and hope to see you again in the future!

10/10 – Hervorragend

Judi

Gut: Ausstattung
I loved the cookies! The staff members were very kind, and so were the cleaning crew. The room was comfortable and it was helpful to have a small refrigerator. The showers in the corners were not clean, nor was the shower pan where it met the frame.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Bertha Isela

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We went to a concert at the kiva convention center and it was very convenient located (literally few steps away from it) loved the convenience of a shuttle, front desk personnel was excellent and the well known delicious cookies!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von - DoubleTree Albuquerque am 21. Mai 2024
Thank you for your positive review. We are so happy your stay was enjoyable.

10/10 – Hervorragend

Evangeline

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Beautifully selected artwork on display throughout hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von - DoubleTree Albuquerque am 20. Mai 2024
Thank you for your positive review. We are so happy your stay was enjoyable.

2/10 – Ungenügend

Eduardo, Alvarado

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Terrible, no parking, rooms dirty Choose another option
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von - DoubleTree Albuquerque am 13. Mai 2024
Thank you for your feedback. We're sorry your experience was not up to the highest standard we set. Thank you for alerting us and we hope you'll come see us again soon and give us a chance to show our improvements

8/10 – Gut

Denny

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Downtown location.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von - DoubleTree Albuquerque am 8. Mai 2024
Thank you for your positive review. We are so happy your stay was enjoyable.

6/10 – Okay

Iliana Garcia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von - DoubleTree Albuquerque am 8. Mai 2024
Thank you for your review. We hope you enjoyed your stay with us and will come back again during your next trip through Albuquerque.

6/10 – Okay

Valeria

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
It’s ok for an overnight stay and convenient if you are going to convention center. Contactless key did not work for room and just a run of the mill hotel for quick stays.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von - DoubleTree Albuquerque am 8. Mai 2024
Thank you for your review. We hope you enjoyed your stay with us and will come back again during your next trip through Albuquerque.

8/10 – Gut

REUBEN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel, clean, parking was challenging and required scanning a q code, we did not have app and had to get attendant to assist us.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von - DoubleTree Albuquerque am 6. Mai 2024
Thank you for your positive review. We are so happy your stay was enjoyable.

6/10 – Okay

Ronald

Gut: Personal & Service
kkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkkk
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von - DoubleTree Albuquerque am 8. Mai 2024
Thank you for your review. We hope you enjoyed your stay with us and will come back again during your next trip through Albuquerque.

2/10 – Ungenügend

Kevin

We booked a 2 beds bedroom for 3 people and when we arrived they told us they only had a 1 bed bedroom because they were sold out. They said I should contact the third party to request a refund. Horrible service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von - DoubleTree Albuquerque am 6. Mai 2024
Thank you for your feedback. We're sorry your experience was not up to the highest standard we set. Thank you for alerting us and we hope you'll come see us again soon and give us a chance to show our improvements.

6/10 – Okay

Scott

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Why only 2 creamers in the room making us go all the way back down for more? Front desk staff had no idea of the area they work in
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest Services am 2. Mai 2024
Scott, thank you for your review, I am sorry about the issues you encountered during your stay, we appreciate your feedback and will continue to work with our staff to make things better.

2/10 – Ungenügend

Juan

Verbesserungswürdig: Ausstattung
There was bed bugs horrible night
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Guest Services am 2. Mai 2024
Juan, I am sorry to hear about the issues during your stay I would be happy to speak with you further about this.

10/10 – Hervorragend

Crystal, Penticton

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff upon check in was great; staff interaction on another day (front desk) was not pleasant. No signage noted for breakfast nor price change variance from Friday to Saturday.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Elena Chavez-Lucero Director of Housekeeping am 1. Mai 2024
Thank you for your feedback. We're sorry your experience was not up to the highest standard we set. Thank you for alerting us and we hope you'll come see us again soon and give us a chance to show our improvements.

10/10 – Hervorragend

Jaclyn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Services am 30. Apr. 2024
Hello Jaclyn, thank you for your review we are happy that you gave us a 5 rating, we hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Franki

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really enjoyed my stay
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Services am 28. Apr. 2024
Hello Franki, thank you for your review, we are happy to hear that you enjoyed your stay and hope to see you again soon!

8/10 – Gut

Taylor

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenience was great to a ton of breweries! Easy parking and check in!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Elena Chavez-Lucero Director of Rooms am 25. Apr. 2024
Thank you for your positive review. We are so happy your stay was enjoyable.

4/10 – Schlecht

Mark H

Verbesserungswürdig: Personal & Service
front desk help was nonexistent.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest Services am 23. Apr. 2024
Thank you Mark for your review, I apologize for any issues you had during your stay and would be happy to speak with you further on this.

4/10 – Schlecht

GABY

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Very inconvenient parking and lack of accommodation to handicap parking
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Services am 23. Apr. 2024
Thank you for your review Gaby, I apologize about the parking. We hope you will consider staying with us again.

8/10 – Gut

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was fantastic. Area Wass a little sketchy with homeless. The smell of pot was gross.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest Services am 11. Apr. 2024
Hello Robert, thank you for your review, we are happy to hear that you had a good stay and we hope to see you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Lar

Gut: Personal & Service
Hotel need an update
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest Services am 9. Apr. 2024
Hello Lar, we appreciate your review and thank you for your feedback. We will continue to make upgrades to our property, and hope that you come back to see us again.

10/10 – Hervorragend

Sean, miami

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel with pleasant staff
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Guest Services am 6. Apr. 2024
thank you Sean for your review, we appreciate you staying with us and hope to see you again soon

10/10 – Hervorragend

Patricia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff was very friendly and professional~!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest Services am 3. Apr. 2024
Thank you for your review Patricia, we appreicate you giving us a 5 and hope to see you again soon!

2/10 – Ungenügend

Beth

Verbesserungswürdig: Ausstattung
There was hardly any occupancy and they put an infant right next to me who creed all night. Guide did not work on tv or remote. Vanity mirror did not work. Horrible patching of ceiling problems with wrong product.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest Services am 2. Apr. 2024
Thank you Beth for your review, I'm sorry about the issues during your stay, we will use this information to improve our operation. We hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Jibri

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very easy fast check in and friendly staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Guest Services am 2. Apr. 2024
Thank you for your review Jibri, we appreciate your score of 5 and hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Carlos

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Services am 23. Apr. 2024
Thank you Carlos for your review, we appreicate you giving us a 5 and hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

Erika

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean and the staff are really friendly!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Services am 2. Apr. 2024
Hello Erika, thank you for your review, we hope to see you again soon,

10/10 – Hervorragend

Alonso

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
123
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Services am 2. Apr. 2024
Hello Alonso, we appreciate you giving us a 5, and hope to see you again soon

8/10 – Gut

Byron

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The parking situation was not likeable $17 per day parking, for that reason i would not stay here again.
Antwort von Guest Services am 2. Apr. 2024
Hello Byron, we appreciate your feedback and will use it to improve our operation, We hope you decide to come back and see us again.

10/10 – Hervorragend

Fátima

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Services am 2. Apr. 2024
Fatima, thank you for giving us a score of 5, we appreciate you staying with us and hope to see you again soon.

4/10 – Schlecht

Erica

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Services am 2. Apr. 2024
Thank you for your review Erica, we appreciate you staying with us.

10/10 – Hervorragend

Natalia, El Paso

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Parking is a complete hassle and in/out inconvenience. Parking is open for anyone willing to pay and therefore fills up even though you prepaid for x# nights as hotel guest.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Services am 2. Apr. 2024
Hello Natalia, thank you for your review, I am so sorry about parking issues, we appreciate your feedback and will use it to improve our operation.

4/10 – Schlecht

Dolores

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My two night stay at the Doubletree Albuquerque NM...room 1317...the room phone did not work, the inside latch to the door was missing, the toilet was brown stained up to two inches below the rim, there wasn't any documentation in the room about amenities the hotel offered...my Hilton #1688365624
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Dominic Sena am 26. März 2024
Good afternoon, I am very sorry to hear about your negative experience at our property. I will be sure to share your feedback with the housekeeping team to ensure these issues do not occur in the future.

10/10 – Hervorragend

Darlene

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Services am 16. Apr. 2024
Hello Darlene, thank you for your review. We're happy that you had a great stay.

10/10 – Hervorragend

Tamika

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Dominic Sena am 26. März 2024
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback!

8/10 – Gut

Beth

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Good visit
Antwort von Guest Services am 25. März 2024
Hello Beth, thank you for your review, I'm glad you had a good visit and hope to see you again soon.

6/10 – Okay

Maria

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not enough parking either nights, mold in the restrooms, dining area had no staff. Slow!!
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Services am 25. März 2024
Hello Maria,I'm sorry about the issues during your stay, we appreciate you letting us know and we will work with our team to make the improvements.

10/10 – Hervorragend

Luis

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Services am 13. Apr. 2024
thank you Luis, we really appreciate you giving us a 5 score! We are happy you enjoyed your stay and we hope to see you again soon.

2/10 – Ungenügend

Angella

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Services am 22. März 2024
thank you for your review Angella, we hope to see you again soon.

8/10 – Gut

Bailey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Services am 16. März 2024
Bailey, we hope you had a great stay, and hope to see you again in the near future.

8/10 – Gut

Karla

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was well kept. I would stay here again.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Services am 14. März 2024
Hello Karla, thank you for your review, we hope to see you again in the near future.

4/10 – Schlecht

DAVID

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Homeless digging in trash outside of drive through and check in. Dirty unvacuumed carpets. Loud guests outside of room all night.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Services am 14. März 2024
Hello Mr. David, I'm sorry about the issues during your stay with us. Is there anything I can do?

6/10 – Okay

Kent

I stayed three night and my room was never cleaned. I had to go down to the front desk every night for more coffee pods and bath towels for the next morning and to remind them to service my room. Despite reminding, nothing got done.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Services am 14. März 2024
Hello Mr. Kent, I am sorry about your room not getting serviced. What can we do to make this right?

10/10 – Hervorragend

Sammy

Geschäftlich gereist
Gut: Ausstattung
Staff was awesome and I liked the location.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Guest Services am 14. März 2024
Thank you for your review Sammy, we hope to see you again soon

10/10 – Hervorragend

Kimberly

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Quick check in and friendly workers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Services am 10. März 2024
Kimberly, thank you for you great review, we are happy you had a great stay and hope to see you again in the future.

10/10 – Hervorragend

E. Matt

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung
Awesome and understanding staff! Great, clean and comfortable
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Services am 10. März 2024
Matt, thank you for your review, we are happy to hear that you enjoyed you stay, we hope to see you again soon.

10/10 – Hervorragend

Stacye

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Guest Services am 25. März 2024
Thank you Stacye for your review and giving us 5, we appreciate you and hope to see you again soon!

4/10 – Schlecht

Jana

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Guest Services am 22. März 2024
Hello Jana, thank you for your review we hope to see you again soon,,

2/10 – Ungenügend

Tambotka

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A big failure
When we arrived, we received our keys. Went up to the room and the keys would not work. Digital key did not work either. Went back down to activate keys and went back to room and they still did not work. A staffer opened the room and it turns out someone was still in the room. They gave us another room and the keys did not work again. The cleaning lady let us in and the room was clean. Had to go back down and reactivate the keys again. Over night stay, we left in the morning and came back in the evening. Our room was not cleaned. Still had towels and trash in the room. Spoke to the assistant manager and he said the cleaning staff was too busy. When I ordered more towels, they were left on the floor in front of my door. Not placed inside as I requested. The only good thing was the coffee and the cookies
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Guest Services am 21. Feb. 2024
Hello Tambotka, I am very sorry about the issues you encountered during your recent stay with us. We are working to get the key issues fixed and I know it has been frustrating for our guests. I also apologize for not getting your room cleaned. If you are a Hilton Honors member I would be happy to get some points to your account for this inconvenience, just let me know. I would need your number and information.