Innenpool, 4 Außenpools, Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von NoxInn Deluxe Hotel - All inclusive

5 out of 5
NoxInn Deluxe Hotel - All inclusive
Konakli Mah Plaj Sok No:3, Alanya

Bewertungen

6,6
5 von insgesamt 21 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
4 von insgesamt 21 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
6 von insgesamt 21 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 21 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 21 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

6,2/10

Personal & Service

6,6/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

6,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Aree

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ist zu außerhalb gelegend.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022
Antwort von HANİFE am 14. Aug. 2022
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben zu schreiben.

10/10 – Hervorragend

Emin

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von HANİFE YILDIRIM am 8. Juli 2023
Dear Guest,Thank you for taking the time to write a comment.Best Regards

10/10 – Hervorragend

Sergei

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von HANİFE YILDIRIM am 20. Juni 2023
Наш уважаемый гость,Благодарим вас за то, что поделились своим опытом и добрыми отзывами о нашем отеле здесь с нами и другими нашими гостями. Мы с нетерпением ждем возможности снова приветствовать вас в нашем отеле.Желаем вам крепкого здоровья всей семьей.С уважением,

10/10 – Hervorragend

Sergei

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von HANİFE YILDIRIM am 20. Juni 2023
Наш уважаемый гость,Благодарим вас за то, что поделились своим опытом и добрыми отзывами о нашем отеле здесь с нами и другими нашими гостями. Мы с нетерпением ждем возможности снова приветствовать вас в нашем отеле.Желаем вам крепкого здоровья всей семьей.С уважением,

2/10 – Ungenügend

Elena, Dallas

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Food was ok, not impressive, drinks are bad, you have to take taxi every time when going to town. Long lines at the restaurant, limited quantity of coffee cups, knifes and forks.
Aufenthalt von 9 Nächten im Oktober 2022
Antwort von HANİFE YILDIRIM am 2. Nov. 2022
Dear Guest ,I would like to express that we are truly sorry about your experience with your stay.We would like to emphasize that necessary studies will be carried out on the subject and we will be happy to see you among us again.Regards

8/10 – Gut

Damir

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von HANIFE YILDIRIM am 17. Okt. 2022
Dear Guest,Thank you for taking the time to write a comment.Best Regards

8/10 – Gut

David

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall it’s a good 4 star Hotel, but not 5 star
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2022
Antwort von HANIFE YILDIRIM am 17. Okt. 2022
Dear Guest,Thank you for taking the time to write a comment.Best Regards

4/10 – Schlecht

Ramil

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
We had 3 rooms, none was available when we arrived. We were placed into very poor condition rooms at NoxInn club half a mile away. This was my first time in Turkey and I was shocked by the "club" rooms condition. The hotel promised to issue a refund for 1 night when Expedia contact them. Expedia is saying they cannot get a response from the hotel and cannot give the refund. Additionally, there was some stinky sewage leaking just 100 m from the main beach (from the diving center to the sea). Terribly slow elevators. No ATM, no tour guide services. Fresh beach towels were not available at least one day
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2022
Antwort von HANİFE YILDIRIM am 17. Okt. 2022
Dear Guest,Thank you for taking the time to write a comment.Best Regards

2/10 – Ungenügend

Karakaya

Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022
Antwort von HANİFE am 18. Aug. 2022
Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, einen Kommentar zu schreiben. Mit freundlichen Grüßen

4/10 – Schlecht

Turker

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Nice hotel in general. Large comfortable rooms with AC. Clean in general, but smelly pillow covered by a clean pillow case was really disappointing (could be an isolated event). Packed with an incredible amount of tourists at this time of the year, I feel that the hotel is overwhelmed by the number of guests during peak season. Great buffet but 20 minute wait standing in line for any grill item. Not overpriced. If you don’t mind an overcrowded modern hotel, this place can be a good choice.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von HANİFE am 2. Aug. 2022
Hello Turker, Thank you for taking the time to write a comment. We will take your comments into consideration. Yours truly

6/10 – Okay

emmanuelle Paule

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dans l’ensemble, nous sommes satisfaits de notre voyage, mais le personnel n’est pas toujours très serviable. Pour la clientèle . Il nous a été refusé de nous appelé un taxi ! Et au niveau du service au bar de la piscine c’était vraiment désagréable. Les buffets sont copieux mais tout a un peu le même goût . On passe énormément de temps à attendre l’ascenseur, car trop petits par rapport à la taille du bâtiment et le nombre de clients . La propreté était parfait , ainsi que l’accès direct à la plage. Bien placé car proches de plusieurs commerces
Aufenthalt von 14 Nächten im Juli 2022
Antwort von HANİFE am 2. Aug. 2022
Bonjour Emmanuelle, Merci d'avoir pris le temps d'écrire un commentaire. Nous prendrons vos commentaires en considération. Votre sincèrement

6/10 – Okay

Tareq

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Lower than expected!
Very congested hotel! Sometimes u feel the working Stuff lose control, two hours to check in ,we booked 4 rooms they gave us every room in different story. No signage at all u lose ur way easily between floors and facilities. Very noisy A/C, shower cabinet leaks.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von HANİFE am 29. Juli 2022
Hello Mr. Tareq, Thank you for taking the time to write your thoughts. We will do our best. Yours truly

4/10 – Schlecht

Mohammad

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Points need to be considered by the Hotel manageme
The hotel was ok, but: 1) the check in time over than an hour…. 2) during the waiting, the reception team advised us to have coffee while wait from lobby as all inclusive, but the lady was rude and refused as they asked for bracelets… 3) 4 rooms which we have as family, was separated very far a part and after long complains they changed 1 to make them closer 4) the internet is the worst ever. The number of routers are very less which do not have enough bandwidth for the number of people, so every time you try to connect you will be booted immediately. 5) The team at the pool area was rude at the time of requesting the snacks as they delayed alot and was arguing with us for the reasons of delay and forgot the hospitality of the Hotels… 6) the spa team was the worst, as they were arguing for no reason and trying to convince you to purchase their service packages and every time you want to your the facilities they have without paying they will either tell you it is not working as the steam area and sauna which will break from adding water and the jacuzzi was broken until they fixed it The only 2 things which was good, are: 1) the food was nice and several options available ( but restaurant AC damaged as it is very hot inside) 2) the pools was good and nice.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von HANİFE am 30. Juli 2022
Hello Mohammad, Thank you for taking the time to write a comment. we will do our best Best Regards

4/10 – Schlecht

Ömer

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Ikke tilfred tjekkede ud før tid
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von HANİFE am 28. Juli 2022
Hej Ömer, Jeg beklager, at du ikke var tilfreds med vores hotel. Jeg ville ønske, at du havde kontaktet os under dit ophold. Med venlig hilsen

6/10 – Okay

Perihan

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Vänta på hissen det va den värsta halva resan gick på väntan eftersom vi bodde längst upp så vi va tvungen..annas det va ok
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2022
Antwort von HANİFE am 18. Juli 2022
Hej Perihan Hanım, Vi beklagar det problem du har upplevt med hissen. Det finns 5 hissar på vårt hotell. Tack för din utvärdering. Vi kommer att tillhandahålla nödvändig information. Vänligt

10/10 – Hervorragend

Maxine

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A warm welcome, friendly staff, large rooms and delicious food, thanks to everyone at Noxinn for a great stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von HANİFE am 12. Juni 2022
Thank you for taking the time to write a review. We look forward to welcoming you again. Kind regards

8/10 – Gut

Hung-Lin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Generally it’s good. But when they couldn’t find our booking in their computer at the beginning, the hotel didn’t wanna help uns contacting Expedia. They asked us to call Expedia by ourselves while didn’t let us use their telephone. Fortunately they found our booking later, otherwise we would be there alone and helpless in turkey while everything’s actually paid.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2022
Antwort von HANİFE am 12. Juni 2022
I would like to express that we are very sorry for this incident. Necessary warnings have been made. Thank you for informing us. Thank you for taking the time to write a comment. Kind regards

10/10 – Hervorragend

Bodil Overby

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Vi har rejst meget og overnattet på rigtig mange hoteller. Dette var ud over al forventning - vi plejer ikke at lade os benove, men vi følte os nærmest som kongelige med udsøgt betjening og meget flotte værelser med udsigt over havet. HELT fantastisk oplevelse 😊😊. Vil anbefale til alle !
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022

8/10 – Gut

Fam van den

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Net hotel misschien optie om mooiere glijbanen bij zwembad te doen
Aufenthalt von 10 Nächten im Oktober 2021

6/10 – Okay

M A, USA

Nice vacation hotel for a few days
Surprised that the beach was two floors down and across the street from the hotel. Also the beach is a bit rocky and rough.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2018
Antwort von FOM am 30. Apr. 2019
We thank to our guests of their being and having nice time in our resort. Our resort's common area is two floors. So, it means it is on the same floor. That street which our guest mentioned is being used by services which brings our guest to the hotel. So, it is not a big and busy street. About beach, we will have a sandy beach with our hotel's big renovation next year. We want to thank to our lovely guest again and we wait them for next year too.

6/10 – Okay

Ali, İstanbul

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
ekonomik oluşu tercih sebebi
Havuz küçük ve kalabalıktı, 5 dakika yürüme mesafesi olan Deniz genellikle çok dalgalı, sakin olduğu günlerde iskeleden denize girmek keyifliydi. Yemekler fena değildi. Plajda gün batımını, dalgaların sesi ile yıldızları seyretmek güzeldi