Außenbereich

Bewertungen von Boutique Hotel Zaan

3 out of 5
Boutique Hotel Zaan
32 Lagedijk, Zaandijk, NH

Bewertungen

8,6

Hervorragend

32 von insgesamt 69 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
25 von insgesamt 69 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
10 von insgesamt 69 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 69 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
2 von insgesamt 69 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Nicole

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Frühstück ist "ungewöhnlich". Man holt seinen Frühstücksbeutel im benachbarten SPAR Markt. Leider nimmt man bei diesem "Service" keine Rücksicht auf die Umwelt :-(
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 21. Dez. 2023
Hello, we are an online hotel and offer a free breakfast package.

8/10 – Gut

Erika

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Die Lage vom Hotel ist sehr schön. Zimmer waren modern, sauber und es war genug Platz. Personal war sehr freundlich und immer hilfsbereit. Frühstücksangebot ist ausreichend, doch da muss nachgebessert werden. Kaffee bekommt man Tassenweise gebracht und je nach Auslastung dauert es schon etwas. Marmelade war am 2. Tag alle und dann gab es keine mehr. Butter fehlte auch öfters. Rührei musste bestellt werden, dauerte dann eine weile. Einen Morgen kamen wir um 8.00 Uhr , da gab es außer Toast nichts. Das Personal war immer freundlich und bemüht, doch überfordert. Restaurant ist meines Erachtens überteuert. Haben 1 mal dort gegessen, leider.
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 24. Juli 2023
Herzlichen Dank!

8/10 – Gut

Birgit

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ich hab ' einen Haken für Jacken vermißt. Wenn es regnet hat, wollte ich sie nicht naß in den Schrank hängen. Ungewöhnlich das Rezeption mit in einem Restaurant ist, aber war alles okay. Alles in Englisch, müßte meine Kenntnisse mal auffrischen, aber es hat alles geklappt.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 1. Apr. 2023
Thank you for your stay and feedback. We only have a few rooms, we are more a restaurant with some rooms.

8/10 – Gut

Teri

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location is the best for what I wanted. We were able to walk to the windmills and village.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 26. Mai 2024
Great to see you enjoyed it!

10/10 – Hervorragend

Joseph

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Team Best Western Den Haag am 26. Mai 2024
Thank you so much!

8/10 – Gut

Dino

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zeer schone kamer en badkamer. Goed en gezond ontbijt. Behulpzaam personeel, sympathiek en behulpzaam. Ga zo door.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 30. Apr. 2024
Wat fijn te horen, dank u wel.

8/10 – Gut

Donna

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The daytime lady at the desk was amazing a sweet. Only complaint was trying to check in was beyond hard as we didnt get our email with instructions so we almost showed up too late without a place to stay. The gentlemen at the night were not the most helpful in finding our room that was not at the same location.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 30. Apr. 2024
Thank you for your stay. We have send several mails with the instructions. Maybe they went to your spambox. We do have rooms in main building and in our annex, which is stated when you book a room.

10/10 – Hervorragend

Markita

Mit dem Partner gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
It’s nice
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 30. Apr. 2024
Nice to hear.

10/10 – Hervorragend

Patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great small boutique hotel and great staff that was very helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 13. Apr. 2024
Great to hear. Thank you.

8/10 – Gut

Mathis

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 15. Jan. 2024
Thank you for your stay.

10/10 – Hervorragend

Ronald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Prima hotel
Prima hotel met de Zaanse Schans op loopafstand. Treinstation om naar Amsterdam te gaan ook op loopafstand. Inchecken gaat online en ook de sleutels van de deuren krijg je online. Ontbijt kun je afhalen bij de tegenovergelegen SPAR. Kan zijn dat dit tijdelijk is doordat het restaurant tijdelijk gesloten is. Ontbijt was verder prima. Gratis parkeren kan ook achter de SPAR. Kamers zijn prima en netjes
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 9. Jan. 2024
Wat fijn dat u bij ons was en het goed bevallen is. In de wintermaanden is ons restaurant inderdaad gesloten maar vanaf eind maart kunt u weer gebruiken van ons restaurant.

8/10 – Gut

Georgios

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 12 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 9. Jan. 2024
Thank you.

6/10 – Okay

Sabine

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Geen ontvangst, nog moeten bellen voor digitale sleutel. Geen ontbijt ter plekke. Zakje afhalen met ontbijt in plaatselijke sparwinkel, was wel vers en lekker. Weinig te doen in deze periode. Veel gesloten.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 27. Dez. 2023
Dank voor uw verblijf. We zijn een online hotel waarbij u van te voren de registratie en betaling doet. Daarna krijgt u een digitale sleutel. Momenteel is het laagseizoen inderdaad.

2/10 – Ungenügend

Maud

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A FUIR ! Terasse fermé où l’on ne peut pas admirer le fleuve qui fait soit disant partie de l’hôtel. Pas de chauffage dans la salle de bain où il fait très froid, un minuscule miroir sur le mur. Les chambres sont insonorisés, on entend tous ce qu’il se passe partout. La réceptionniste est hautaine, désagréable. Le seul bon point le lit est confortable et ça s’arrête là.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 23. Nov. 2023
Thank you for your stay and feedback. We are very sorry we have not met your expectations.

8/10 – Gut

Fenna

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 21. Dez. 2023
Thank you.

8/10 – Gut

Diogo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Foi uma estadia bastante agradavel. Recomendo
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 16. Okt. 2023
Thank you for your stay and recommendation.

8/10 – Gut

BRIAN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 23. Sept. 2023
Thank you for your stay.

10/10 – Hervorragend

Salvatore

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location, friendly staff, very comfortable bed, relaxing walk-in shower. Highly recommended!
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 23. Sept. 2023
Great to see you enjoyed your stay. Thank you for your recommendation.

10/10 – Hervorragend

HARPREET

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The Breakfast was good and the service great. Pleasant young people at the reception and restaurant. Our room was on a main crossing, but it was quiet. Lovely small town feel to the place. Super convenient for sightseeing. Safe and free parking was available.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 23. Sept. 2023
So nice to hear, thank you!

10/10 – Hervorragend

elena

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lo unico malo fue que el check in era a las 15h y hasta las 16:30h no entramos porque no habian limpiado la habitación (tuvieron un problema según dijeron), por lo demas todo genial, tiene buena ubicación, esta cerca del centro (unos 20min), los trabajadores super majos (sobre todo los que hablaban español), el desayuno muy rico y variado, y las instalaciones eran super bonitas y se notaba que estaban cuidadas, todo genial la verdad
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 23. Sept. 2023
Gracias! Thank you so much.

10/10 – Hervorragend

Francia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Una buona scelta per sfuggire dal caos de Amsterdam. Luogo tranquillo, camera con vista sul canale, i mulini a vento e il pittoresco villaggio verde. Il balcone: perfetto per godere delle brillanti atmosfere mattutine e dei fascinanti riflessi notturni.
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 4. Sept. 2023
Grazie mille!

10/10 – Hervorragend

D.

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Positief: ligging, stilte, schoon, comfortabel negatief: slechte parkeermogelijkheid
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 1. Sept. 2023
Fijn dat u bij ons was en het goed bevallen.We hebben geen eigen parkeergelegenheid, maar parkeren is gratis bij ons in de buurt, onder andere op het plein achter de supermarkt tegenover ons hotel.

10/10 – Hervorragend

Rafael

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 23. Sept. 2023
Thank you for your stay and ratring us 5 stars.

10/10 – Hervorragend

ole

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 14. Aug. 2023
Great to see you enjoyed your stay with us.

8/10 – Gut

Marloes

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Prima voor 1 nacht
Prima verblijf. Het betreft 2 locaties, het hoofdgebouw aan het water met restaurant en een bijgebouw op ongeveer 200 meter van het hoofdgebouw. Wij zaten in het laatste. Nette kamer, wel 1 kapotte stoel, fijne douche en heerlijke bedden. Wel erg gehorig. Ontbijt was prima met erg goeds koffie! Vind prijs-kwaliteit, niet helemaal in verhouding, maar dat komt door de liching. Op loopafstand van de zaanse schans(enkel de brug over) tip! Ga naar brouwerij 'hoop', heerlijk eten en heerlijke biertjes. Kleine 10 minuutjes lopen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 24. Juli 2023
Dank voor uw verblijf en feedback. Zoals ook aangegeven bij de kamertypes, zijn onze kamers verspreid over 2 gebouwen. Fijn te horen dat u een goed verblijf heeft gehad.

10/10 – Hervorragend

Amabel Shane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean, food is amazing, and view from famous windmill
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 24. Juli 2023
Thank you so much.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Be aware of their room located in "Annex building"
When we got to the "annex building", we were not less than shocked by the difference between the boutique hotel and this annex building which has nothing to do with Hotel statement, but more than a building of rooms. In addition, the room has a glass door directly to the street (used to be an office I believe in the past) where my wife and two kids were afraid all night. If this kind of building was pictured and presented on hotels.com website (which is not, for a good reason) as the "Annex building" no way I would reserve it, definitely not for 183 euro, as I was willing to pay this amount to stay in the unique hotel above the river. When you order a room you also pay for the location and uniqueness of a hotel as should be with a "Boutique" one. When we reached the hotel reception and claimed the building, the answer was that the hotel is fully booked and there is nothing they can do about it. I personally think that this is not something I can refer as a fair business and standing behind a statement that it was stated in the reservation itself... Also,hotels.com did not take responsibility for this misleading (as it appears in their website) and was rejected any request for compensation for the fact that the hotel is not willing to do so. Not less than a bad joke. Stay away !!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 24. Juli 2023
Thank you for your stay and feedback. You have booked a room in our annex building and yet you complain that you got a room there? The rooms are in the exact same style as the other building. We kindly advise you to check what you book before you make the actual booking to avoid these kind of experiences. We would have transferred you to the other building but as you already said yourself, we were fully booked. Not fair that you blame us for this.

6/10 – Okay

Lee

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 21. Juli 2023
Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

Mikael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 21. Juli 2023
Thank you for staying with us.

10/10 – Hervorragend

Mira

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 20. Juni 2023
Thank you so much. Great to see you enjoyed your stay.

8/10 – Gut

Hannah

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Extremely clean & comfortable
I stayed for 5 nights for work. The room was spotlessly clean and a very comfortable bed. There were a few very minor issues: the coffee machine in my room didn’t work. There was no shower gel provided in the bathroom ( only shampoo ), there is no light in the wardrobe and it was very dark so made it very difficult to see clothes when getting ready very early in the morning. A all fridge in the room would have been appreciated as it was very huge when I stayed so any cold drinks or food went warm very quickly when left out on the side. Some of the restaurant staff were quite abrupt & service was quite slow. I asked for some parmasam cheese for my pasta and it arrived 15 minutes after my pasta had. There also isn’t anywhere you can sit and eat your own food. I understand that the hotel has its own restaurant but one evening I wanted to eat a quick salad I’d bought from a supermarket (I’d eaten in the resultant 3 nights already) and was asked to leave the premises or eat in my room. It seems a shame that there isn’t a small outside space that guests can enjoy without having to purchase something, especially when it was very hot when I stayed and my room was on the ground floor next to the bike store so I had to keep the curtains closed during day time. These are all small niggles though!
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 17. Juni 2023
Thank you for your stay and suggestions. Much appreciated.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 15. Juni 2023
Thank you.

6/10 – Okay

Stefaan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 29. Mai 2023
Thank you for staying with us.

8/10 – Gut

Tucker

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
This property was very convenient for seeing the sites, & areas. Our room was on street level, & it was very noisy. There was also a lot of noise from other guests coming in and out of the building, as that room is right by the street entrance. The room was also very dark. Painted a very dark colour, & because the windows and sliding glass door were on street level, we were not comfortable having the curtains open. For the size of the room, we felt it would have been nice to have a small fridge in the room. Proximity to the sites really was great. Breakfast was good, staff was friendly.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 23. Mai 2023
Thank you for your stay and feedback. Much appreciated.

10/10 – Hervorragend

Patricia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely little hotel
Beautiful town, wonderful view, the lift wasn't working, but they helped us up steep stairs with our luggage. They gave us ice at the bar whenever we asked. The breakfast was good, sausage, bacon, hard boiled eggs, yogurt, granola, breads, danishes, the most delicious chocolate spread. I liked this area far more than Amsterdam.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 13. Mai 2023
Great to hear you enjoyed your stay and liked our beautiful Zaam area!

10/10 – Hervorragend

Susanne G

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 14. Mai 2023
Thank you so much!

8/10 – Gut

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 7. Mai 2023
Thank you for staying with us.

6/10 – Okay

Meng Tiang

Verbesserungswürdig: Personal & Service
The shortage staffs. The service was not to the my expectation. So far met only one of staff Jamie who exceptional good service. She was helpful on what we needed advice. Really appreciated her service.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 20. Apr. 2023
Thank you, also on behalf of Jamie.

8/10 – Gut

Jessica

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Ok stay..
Few issues, young Spanish waitress extremely rude telling the guests everything was ‘impossible’ you never say that to a guest?! Room was not clean on check in, room key stopped working and the ‘annexe building’ is down the Main Street on the opposite side of the road? So if any issues can’t just pop down to reception after a long day of siteseeing. Staff all helpful other than Spanish waitress, she’s not pleasant at all. Really nice location to get the train into Amsterdam.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 27. März 2023
Thank you for your stay and feedback. Sorry we have not met your expectations totally. You have booked a room in our annex building so this should not have come as a surprise.

10/10 – Hervorragend

Mustafa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Location is excellent. Friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 18. März 2023
Thank you so much!

6/10 – Okay

Jen

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Pretty much all the lights in my room didn’t work - overhead lights didn’t work, bathroom mirror light didn’t work, and the one standing lamp had a flimsy bulb barely hanging on by a wire. The staff were great and Veer did her best to assist, but overall the cost of this room was way too much for the quality of the room. I was given a complimentary apology glass of Prosecco, but next time I’d definitely ask for a partial refund. Location was excellent.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von General Manager am 24. Okt. 2022
Thank you for your stay and feedback. Sorry there were some technical issues, we do apolgize for that and thank you for your understanding.

8/10 – Gut

KUNO DE

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Voldoende ruime kamers, netjes en met het nodige comfort. Uiterst vriendelijk personeel. Smaakvol ingerichte eetgelegenheid, maar summier ontbijt en beperkte menukaart.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von General Manager am 21. Aug. 2022
Dank voor uw verblijf en feedback.

10/10 – Hervorragend

Giuseppe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Una bella sorpresa!
Scelto per la posizione e costo leggermente inferiore alla media, si è subito rivelato una bella sorpresa. Situato in una zona molto bella e strategica, fuori dal caos cittadino di amsterdam. Camera spaziosa e pulita, colazione con una discreta scelta (frutta, affettati, yogurt,uova, dolci..). Staff cortese e super disponibile.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2022
Antwort von General Manager am 20. Aug. 2022
Grazie!

6/10 – Okay

jean luc

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Hôtel très moyen
Logement hors hôtel en annexe, vue sur une rue. Nous pensions avoir vue sur le fleuve. Restaurant très basique, qualité zéro... Seule satisfaction, près des moulins et de la gare pour aller à Amsterdam en 20 minutes (16 € aller retour pour 2) Une bouilloire dans la chambre mais rien d'autre, pas de café, pas de thé...
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von General Manager am 8. Aug. 2022
Merci pout votre séjour avec nous.

10/10 – Hervorragend

Paul

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022
Antwort von General Manager am 19. Juli 2022
Thank you for choosing us. Great to see you enjoyed your stay.

10/10 – Hervorragend

Albert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von General Manager am 19. Juli 2022
Thank you so much!

8/10 – Gut

rob

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect stay
Very good stay , location beautyfull !!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Audrey

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von General Manager am 14. Juni 2022
Thank you so much!

6/10 – Okay

Sabato

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Helmut

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 16. Mai 2022
Thank you for choosing us. Great to see you enjoyed your stay.