Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
32 von insgesamt 69 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
32
25 von insgesamt 69 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
25
10 von insgesamt 69 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
10
0 von insgesamt 69 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
0
2 von insgesamt 69 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
2
9,2/10
Sauberkeit
8,4/10
Personal & Service
7,8/10
Ausstattung
8,6/10
Zustand der Unterkunft
8,4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Nicole
Geschäftlich gereist
21. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Frühstück ist "ungewöhnlich". Man holt seinen Frühstücksbeutel im benachbarten SPAR Markt.
Leider nimmt man bei diesem "Service" keine Rücksicht auf die Umwelt :-(
Nicole
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 21. Dez. 2023
Hello, we are an online hotel and offer a free breakfast package.
8/10 – Gut
Erika
22. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Die Lage vom Hotel ist sehr schön. Zimmer waren modern, sauber und es war genug Platz.
Personal war sehr freundlich und immer hilfsbereit.
Frühstücksangebot ist ausreichend, doch da muss nachgebessert werden. Kaffee bekommt man Tassenweise gebracht und je nach Auslastung dauert es schon etwas. Marmelade war am 2. Tag alle und dann gab es keine mehr. Butter fehlte auch öfters. Rührei musste bestellt werden, dauerte dann eine weile. Einen Morgen kamen wir um 8.00 Uhr , da gab es außer Toast nichts.
Das Personal war immer freundlich und bemüht, doch überfordert.
Restaurant ist meines Erachtens überteuert. Haben 1 mal dort gegessen, leider.
Erika
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 24. Juli 2023
Herzlichen Dank!
8/10 – Gut
Birgit
Mit der Familie gereist
1. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ich hab ' einen Haken für Jacken vermißt.
Wenn es regnet hat, wollte ich sie nicht naß in den Schrank hängen.
Ungewöhnlich das Rezeption mit in einem Restaurant ist, aber war alles okay.
Alles in Englisch, müßte meine Kenntnisse mal auffrischen, aber es hat alles geklappt.
Birgit
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 1. Apr. 2023
Thank you for your stay and feedback. We only have a few rooms, we are more a restaurant with some rooms.
8/10 – Gut
Teri
Mit einer Gruppe gereist
24. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location is the best for what I wanted. We were able to walk to the windmills and village.
Teri
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 26. Mai 2024
Great to see you enjoyed it!
10/10 – Hervorragend
Joseph
1. Mai 2024
Joseph
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Team Best Western Den Haag am 26. Mai 2024
Thank you so much!
8/10 – Gut
Dino
Mit dem Partner gereist
30. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Zeer schone kamer en badkamer. Goed en gezond ontbijt.
Behulpzaam personeel, sympathiek en behulpzaam.
Ga zo door.
Dino
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 30. Apr. 2024
Wat fijn te horen, dank u wel.
8/10 – Gut
Donna
25. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The daytime lady at the desk was amazing a sweet. Only complaint was trying to check in was beyond hard as we didnt get our email with instructions so we almost showed up too late without a place to stay. The gentlemen at the night were not the most helpful in finding our room that was not at the same location.
Donna
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 30. Apr. 2024
Thank you for your stay. We have send several mails with the instructions. Maybe they went to your spambox. We do have rooms in main building and in our annex, which is stated when you book a room.
10/10 – Hervorragend
Markita
Mit dem Partner gereist
24. Apr. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
It’s nice
Markita
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 30. Apr. 2024
Nice to hear.
10/10 – Hervorragend
Patrick
12. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great small boutique hotel and great staff that was very helpful.
Patrick
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 13. Apr. 2024
Great to hear. Thank you.
8/10 – Gut
Mathis
14. Jan. 2024
Mathis
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 15. Jan. 2024
Thank you for your stay.
10/10 – Hervorragend
Ronald
7. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Prima hotel
Prima hotel met de Zaanse Schans op loopafstand. Treinstation om naar Amsterdam te gaan ook op loopafstand.
Inchecken gaat online en ook de sleutels van de deuren krijg je online.
Ontbijt kun je afhalen bij de tegenovergelegen SPAR.
Kan zijn dat dit tijdelijk is doordat het restaurant tijdelijk gesloten is.
Ontbijt was verder prima.
Gratis parkeren kan ook achter de SPAR.
Kamers zijn prima en netjes
Ronald
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 9. Jan. 2024
Wat fijn dat u bij ons was en het goed bevallen is. In de wintermaanden is ons restaurant inderdaad gesloten maar vanaf eind maart kunt u weer gebruiken van ons restaurant.
8/10 – Gut
Georgios
6. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Georgios
Aufenthalt von 12 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 9. Jan. 2024
Thank you.
6/10 – Okay
Sabine
24. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Geen ontvangst, nog moeten bellen voor digitale sleutel. Geen ontbijt ter plekke. Zakje afhalen met ontbijt in plaatselijke sparwinkel, was wel vers en lekker. Weinig te doen in deze periode. Veel gesloten.
Sabine
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 27. Dez. 2023
Dank voor uw verblijf. We zijn een online hotel waarbij u van te voren de registratie en betaling doet. Daarna krijgt u een digitale sleutel. Momenteel is het laagseizoen inderdaad.
2/10 – Ungenügend
Maud
Mit dem Partner gereist
23. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A FUIR !
Terasse fermé où l’on ne peut pas admirer le fleuve qui fait soit disant partie de l’hôtel. Pas de chauffage dans la salle de bain où il fait très froid, un minuscule miroir sur le mur.
Les chambres sont insonorisés, on entend tous ce qu’il se passe partout. La réceptionniste est hautaine, désagréable.
Le seul bon point le lit est confortable et ça s’arrête là.
Maud
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 23. Nov. 2023
Thank you for your stay and feedback. We are very sorry we have not met your expectations.
8/10 – Gut
Fenna
14. Nov. 2023
Fenna
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 21. Dez. 2023
Thank you.
8/10 – Gut
Diogo
16. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Foi uma estadia bastante agradavel. Recomendo
Diogo
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 16. Okt. 2023
Thank you for your stay and recommendation.
8/10 – Gut
BRIAN
22. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
BRIAN
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 23. Sept. 2023
Thank you for your stay.
10/10 – Hervorragend
Salvatore
Mit dem Partner gereist
17. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 23. Sept. 2023
Great to see you enjoyed your stay. Thank you for your recommendation.
10/10 – Hervorragend
HARPREET
Mit dem Partner gereist
16. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The Breakfast was good and the service great. Pleasant young people at the reception and restaurant.
Our room was on a main crossing, but it was quiet. Lovely small town feel to the place. Super convenient for sightseeing. Safe and free parking was available.
HARPREET
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 23. Sept. 2023
So nice to hear, thank you!
10/10 – Hervorragend
elena
Mit dem Partner gereist
15. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lo unico malo fue que el check in era a las 15h y hasta las 16:30h no entramos porque no habian limpiado la habitación (tuvieron un problema según dijeron), por lo demas todo genial, tiene buena ubicación, esta cerca del centro (unos 20min), los trabajadores super majos (sobre todo los que hablaban español), el desayuno muy rico y variado, y las instalaciones eran super bonitas y se notaba que estaban cuidadas, todo genial la verdad
elena
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 23. Sept. 2023
Gracias! Thank you so much.
10/10 – Hervorragend
Francia
Mit dem Partner gereist
2. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Una buona scelta per sfuggire dal caos de Amsterdam. Luogo tranquillo, camera con vista sul canale, i mulini a vento e il pittoresco villaggio verde. Il balcone: perfetto per godere delle brillanti atmosfere mattutine e dei fascinanti riflessi notturni.
Francia
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 4. Sept. 2023
Grazie mille!
10/10 – Hervorragend
D.
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
31. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 1. Sept. 2023
Fijn dat u bij ons was en het goed bevallen.We hebben geen eigen parkeergelegenheid, maar parkeren is gratis bij ons in de buurt, onder andere op het plein achter de supermarkt tegenover ons hotel.
10/10 – Hervorragend
Rafael
28. Aug. 2023
Rafael
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 23. Sept. 2023
Thank you for your stay and ratring us 5 stars.
10/10 – Hervorragend
ole
11. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
ole
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 14. Aug. 2023
Great to see you enjoyed your stay with us.
8/10 – Gut
Marloes
Mit der Familie gereist
23. Juli 2023
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Prima voor 1 nacht
Prima verblijf. Het betreft 2 locaties, het hoofdgebouw aan het water met restaurant en een bijgebouw op ongeveer 200 meter van het hoofdgebouw. Wij zaten in het laatste. Nette kamer, wel 1 kapotte stoel, fijne douche en heerlijke bedden. Wel erg gehorig.
Ontbijt was prima met erg goeds koffie!
Vind prijs-kwaliteit, niet helemaal in verhouding, maar dat komt door de liching. Op loopafstand van de zaanse schans(enkel de brug over) tip! Ga naar brouwerij 'hoop', heerlijk eten en heerlijke biertjes. Kleine 10 minuutjes lopen.
Marloes
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 24. Juli 2023
Dank voor uw verblijf en feedback. Zoals ook aangegeven bij de kamertypes, zijn onze kamers verspreid over 2 gebouwen. Fijn te horen dat u een goed verblijf heeft gehad.
10/10 – Hervorragend
Amabel Shane
23. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean, food is amazing, and view from famous windmill
Amabel Shane
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 24. Juli 2023
Thank you so much.
2/10 – Ungenügend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
22. Juli 2023
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Be aware of their room located in "Annex building"
When we got to the "annex building", we were not less than shocked by the difference between the boutique hotel and this annex building which has nothing to do with Hotel statement, but more than a building of rooms. In addition, the room has a glass door directly to the street (used to be an office I believe in the past) where my wife and two kids were afraid all night. If this kind of building was pictured and presented on hotels.com website (which is not, for a good reason) as the "Annex building" no way I would reserve it, definitely not for 183 euro, as I was willing to pay this amount to stay in the unique hotel above the river. When you order a room you also pay for the location and uniqueness of a hotel as should be with a "Boutique" one.
When we reached the hotel reception and claimed the building, the answer was that the hotel is fully booked and there is nothing they can do about it.
I personally think that this is not something I can refer as a fair business and standing behind a statement that it was stated in the reservation itself...
Also,hotels.com did not take responsibility for this misleading (as it appears in their website) and was rejected any request for compensation for the fact that the hotel is not willing to do so. Not less than a bad joke. Stay away !!
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 24. Juli 2023
Thank you for your stay and feedback. You have booked a room in our annex building and yet you complain that you got a room there? The rooms are in the exact same style as the other building. We kindly advise you to check what you book before you make the actual booking to avoid these kind of experiences. We would have transferred you to the other building but as you already said yourself, we were fully booked. Not fair that you blame us for this.
6/10 – Okay
Lee
20. Juli 2023
Lee
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 21. Juli 2023
Thank you for staying with us.
8/10 – Gut
Mikael
24. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mikael
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 21. Juli 2023
Thank you for staying with us.
10/10 – Hervorragend
Mira
19. Juni 2023
Mira
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 20. Juni 2023
Thank you so much. Great to see you enjoyed your stay.
8/10 – Gut
Hannah
Geschäftlich gereist
17. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Extremely clean & comfortable
I stayed for 5 nights for work. The room was spotlessly clean and a very comfortable bed. There were a few very minor issues: the coffee machine in my room didn’t work. There was no shower gel provided in the bathroom ( only shampoo ), there is no light in the wardrobe and it was very dark so made it very difficult to see clothes when getting ready very early in the morning. A all fridge in the room would have been appreciated as it was very huge when I stayed so any cold drinks or food went warm very quickly when left out on the side.
Some of the restaurant staff were quite abrupt & service was quite slow. I asked for some parmasam cheese for my pasta and it arrived 15 minutes after my pasta had.
There also isn’t anywhere you can sit and eat your own food. I understand that the hotel has its own restaurant but one evening I wanted to eat a quick salad I’d bought from a supermarket (I’d eaten in the resultant 3 nights already) and was asked to leave the premises or eat in my room. It seems a shame that there isn’t a small outside space that guests can enjoy without having to purchase something, especially when it was very hot when I stayed and my room was on the ground floor next to the bike store so I had to keep the curtains closed during day time.
These are all small niggles though!
Hannah
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 17. Juni 2023
Thank you for your stay and suggestions. Much appreciated.
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
9. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 15. Juni 2023
Thank you.
6/10 – Okay
Stefaan
Geschäftlich gereist
27. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stefaan
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 29. Mai 2023
Thank you for staying with us.
8/10 – Gut
Tucker
Mit der Familie gereist
23. Mai 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
This property was very convenient for seeing the sites, & areas. Our room was on street level, & it was very noisy. There was also a lot of noise from other guests coming in and out of the building, as that room is right by the street entrance. The room was also very dark. Painted a very dark colour, & because the windows and sliding glass door were on street level, we were not comfortable having the curtains open. For the size of the room, we felt it would have been nice to have a small fridge in the room.
Proximity to the sites really was great. Breakfast was good, staff was friendly.
Tucker
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 23. Mai 2023
Thank you for your stay and feedback. Much appreciated.
10/10 – Hervorragend
Patricia
13. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely little hotel
Beautiful town, wonderful view, the lift wasn't working, but they helped us up steep stairs with our luggage. They gave us ice at the bar whenever we asked. The breakfast was good, sausage, bacon, hard boiled eggs, yogurt, granola, breads, danishes, the most delicious chocolate spread. I liked this area far more than Amsterdam.
Patricia
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 13. Mai 2023
Great to hear you enjoyed your stay and liked our beautiful Zaam area!
10/10 – Hervorragend
Susanne G
13. Mai 2023
Susanne G
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 14. Mai 2023
Thank you so much!
8/10 – Gut
John
5. Mai 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
John
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 7. Mai 2023
Thank you for staying with us.
6/10 – Okay
Meng Tiang
20. Apr. 2023
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The shortage staffs. The service was not to the my expectation. So far met only one of staff Jamie who exceptional good service. She was helpful on what we needed advice. Really appreciated her service.
Meng Tiang
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 20. Apr. 2023
Thank you, also on behalf of Jamie.
8/10 – Gut
Jessica
Mit einer Gruppe gereist
27. März 2023
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Ok stay..
Few issues, young Spanish waitress extremely rude telling the guests everything was ‘impossible’ you never say that to a guest?! Room was not clean on check in, room key stopped working and the ‘annexe building’ is down the Main Street on the opposite side of the road? So if any issues can’t just pop down to reception after a long day of siteseeing. Staff all helpful other than Spanish waitress, she’s not pleasant at all.
Really nice location to get the train into Amsterdam.
Jessica
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 27. März 2023
Thank you for your stay and feedback. Sorry we have not met your expectations totally. You have booked a room in our annex building so this should not have come as a surprise.
10/10 – Hervorragend
Mustafa
18. März 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Location is excellent.
Friendly staff
Mustafa
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 18. März 2023
Thank you so much!
6/10 – Okay
Jen
23. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Pretty much all the lights in my room didn’t work - overhead lights didn’t work, bathroom mirror light didn’t work, and the one standing lamp had a flimsy bulb barely hanging on by a wire. The staff were great and Veer did her best to assist, but overall the cost of this room was way too much for the quality of the room. I was given a complimentary apology glass of Prosecco, but next time I’d definitely ask for a partial refund. Location was excellent.
Jen
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von General Manager am 24. Okt. 2022
Thank you for your stay and feedback. Sorry there were some technical issues, we do apolgize for that and thank you for your understanding.
8/10 – Gut
KUNO DE
Mit der Familie gereist
21. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Voldoende ruime kamers, netjes en met het nodige comfort. Uiterst vriendelijk personeel. Smaakvol ingerichte eetgelegenheid, maar summier ontbijt en beperkte menukaart.
KUNO DE
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von General Manager am 21. Aug. 2022
Dank voor uw verblijf en feedback.
10/10 – Hervorragend
Giuseppe
20. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Una bella sorpresa!
Scelto per la posizione e costo leggermente inferiore alla media, si è subito rivelato una bella sorpresa.
Situato in una zona molto bella e strategica, fuori dal caos cittadino di amsterdam.
Camera spaziosa e pulita, colazione con una discreta scelta (frutta, affettati, yogurt,uova, dolci..). Staff cortese e super disponibile.
Giuseppe
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2022
Antwort von General Manager am 20. Aug. 2022
Grazie!
6/10 – Okay
jean luc
8. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Hôtel très moyen
Logement hors hôtel en annexe, vue sur une rue. Nous pensions avoir vue sur le fleuve. Restaurant très basique, qualité zéro... Seule satisfaction, près des moulins et de la gare pour aller à Amsterdam en 20 minutes (16 € aller retour pour 2) Une bouilloire dans la chambre mais rien d'autre, pas de café, pas de thé...
jean luc
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von General Manager am 8. Aug. 2022
Merci pout votre séjour avec nous.
10/10 – Hervorragend
Paul
Mit der Familie gereist
18. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great place
Paul
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022
Antwort von General Manager am 19. Juli 2022
Thank you for choosing us. Great to see you enjoyed your stay.
10/10 – Hervorragend
Albert
11. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Albert
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von General Manager am 19. Juli 2022
Thank you so much!
8/10 – Gut
rob
Mit einer Gruppe gereist
24. Juni 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect stay
Very good stay , location beautyfull !!
rob
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
10/10 – Hervorragend
Audrey
10. Juni 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Audrey
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von General Manager am 14. Juni 2022
Thank you so much!
6/10 – Okay
Sabato
Geschäftlich gereist
9. Juni 2022
Sabato
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
10/10 – Hervorragend
Helmut
16. Mai 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Helmut
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von Team Boutique Hotel Zaan am 16. Mai 2022
Thank you for choosing us. Great to see you enjoyed your stay.