Außenbereich

Bewertungen von Hilton Yaounde

5 out of 5
Hilton Yaounde
Boulevard du 20 Mai, Yaoundé, Centre

Bewertungen

7,8

Gut

51 von insgesamt 117 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
30 von insgesamt 117 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
16 von insgesamt 117 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
11 von insgesamt 117 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
9 von insgesamt 117 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

6,8/10

Ausstattung

7,2/10

Zustand der Unterkunft

7,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Highlight ist der Chefkoch Raimund, Das Buffet und die Speisen allgemein sind wirklich sehr guter Standard.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Nadelge am 15. Okt. 2019
Thank your for taking time to leave a review on our page. We are happy you enjoyed our buffet and your positive comment has been forwarded to Chef Raimund and the kitchen team. Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Stadthotel. Restaurant empfehlenswert, zentral gelegen hoher sicherheitsstandard
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

4/10 – Schlecht

Gerhard, Linz

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Einziges 4(5)-Sterne Hotel - Monopol-Stellung
Einziges "Top"-Hotel in Yaounde; daher leider Monopol-Stellung und entsprechend ist der Preis im Vergleich zur Leistung extrem überhöht. Vieles ist sehr renovierungsbedürftig. Z.B. tropfte Wasser tagelang aus irgend einer Leitung in der Gang-Decke des 8. Stockes. Es waren keine Anzeichen einer Reparaturvornahme während meines Aufenthaltes festzustellen. Es wurde einfach ein Auffangtopf mitten im Gang aufgestellt.Das Herren-WC im Bereich der Rezeption war zumindest für einen Tag außer Betrieb. Die Rasier-Steckdose im Zimmer war ebenfalls nicht benutzbar. Mein Eindruck ist, dass die Führung nicht konsequent genug durchgreift. Für einen derart hohen Preis keinen unbeschränkten Gratis-Internetzugang anzubieten ist ziemlich dreist. Die Performance des Bezahl-Internets ist ohnehin für den heutigen Standard zu schwach.

10/10 – Hervorragend

Nat. & Matt., Wesseling, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Leben und Wohlfühlen unter tropischem Himmel
Das Ambiente des Hotels, für das viele engagierte Mitarbeiter / innen sorgten, half gerade uns als neu angekommenen Europäern, uns während der ersten Tage in Kamerun unmittelbar nach der Anreise sehr wohl und beheimatet zu fühlen. Daher empfehlen wir es guten Gewissens weiter. Vor allem das Frühstückbuffet ist hervorragend und vereint einheimische und internationale Köstlichkeiten zu einer perfekten kulinarischen Symbiose.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Nice place to stay in Yaoundé
The hotel is centrally located and overall a nice stay. The bathtube was outworn and nagged, the furniture is not stylish and old fashioned. The staff was encredibly friendly and the food is very nice as well. Internet access is avalable in the room but costs too much (6 days cost 70 Euros). There is also a nice swimming pool and a garden restaurant.
Antwort von Nadelge am 11. Aug. 2015
Dear traveller, We would first like to thank you for taken the time to write a comment on our Expedia page. We are very sorry for the inconveniences caused by our furnitures. Be assured that measures have been taken and we have started refurbishing the hotel. As to what concerns the internet access, please be informe that since June 4th, internet access in free for every Hilton Honors members. Also, we appreciate your comment regarding our staff and food at our restaurants. We look forward to welcome you again for a better experience. Regards

4/10 – Schlecht

AHMET

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hilton ismine yakışmıyor
Otele ilk kayıt karşılama özensiz, onlar müşteri biz çalışanız gibi bir durum var. Otel eskimiş. Bize mecbursunuz ister kal ister kalma durumu
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Operations Secretary am 26. Feb. 2024
Dear Ahmet,Thank you for your valuable feedback and for taking the time in answering our survey concerning your recent stay at Hilton Yaoundé.We would like to sincerely apologize for the inconvenience. Please be assured that we have passed your feedback to the concerned service, to ensure that our processes are revisited in order to avoid a recurrence. Thank you very much for your constructive feedback which is critical to us in our bid to improve and we sincerely apologize on behalf of the team for the inconvenience caused.We hope these shortfalls will not tarnish your overall impression of the Hilton Yaoundé and deter you from staying with us in the future. It would be our privilege to welcome you back, thus providing us with another opportunity to redeem ourselves. Yours sincerely,

2/10 – Ungenügend

Laurence

Geschäftlich gereist
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Operations Secretary am 13. Feb. 2024
Dear Laurence,Thank you for your valuable feedback and for taking the time to share with us your experience at Hilton Yaounde.We have noted your disappointment regarding your stay.May we please further inquire as to the specific incidents that occurred during your stay which led to your dissatisfaction? This is to ensure that we take the necessary actions within our service levels, if necessary. Our guests’ feedback is what helps us in meeting and exceeding our guest expectations, thus, every attempt will be made in order to make the necessary improvements. We look forward to hearing from you soon. Yours sincerely

8/10 – Gut

Dag

Mit einer Gruppe gereist
Et fint døgn på Hilton Yaoundé
Vi tilbrakte et døgn på Hilton Yaounde. Vennlig betjening. God, men dyr mat. Fine rom, men noen "issues" med vask og klosett. Alt i alt en fin opplevelse, med svømming i basseng, massasje og fin temperatur på takterrassen. Sen check out var også svært kjærkomment.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Operations Secretary am 13. Feb. 2024
Dear Dag,Thank you for your valuable feedback and for taking the time in answering our guest comment at Hilton Yaounde.On the other hand, the Technical Department has been informed of your remark concerning the restroom and corrective measures have been taken to this end.We look forward to your next visit in the near future.Yours sincerely,

4/10 – Schlecht

Nicolas

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Truth
The Hilton Hotel in Yaounde falls short in several aspects. Their expensive transfer service lacks transparency, and inquiries go unanswered. Reception staff are cold, lacking in warmth and enthusiasm. The rooms feel outdated, with carpets exacerbating mosquito issues. Breakfast service is marred by rude management and unsmiling waitstaff, who appear bothered by requests and disorganized. Additionally, overheard negative remarks from staff contribute to an unpleasant atmosphere. Overall, this hotel's ranking seems inflated due to lack of competition. Rating: 4.5/10.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Operations Secretary am 13. Feb. 2024
Dear Nicolas,Thank you for your valuable feedback and for taking the time to share with us your feedback at Hilton Yaounde.We are sorry to hear that our services have not met your expectations and we apologize for that. Please be assured that we have passed your feedback to all the concerned services, to ensure that our processes are revisited in order to avoid a recurrence. Thank you very much for your constructive feedback which is critical to us in our bid to improve and we sincerely apologize on behalf of our team for the inconvenience caused.We hope these shortfalls will not tarnish your overall impression of the Hilton Yaoundé and deter you from staying with us in the future. It would be our privilege to welcome you back, thus providing us with another opportunity to redeem ourselves. Yours sincerely,

10/10 – Hervorragend

Maliki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Superb as Usual!
Superbe séjour, superbe Equipe! As usual! Merci à l'équipe de la réception : la superbe et souriante Lionelle qui a fait mon check in et check out et à su anticiper et répondre au moindre besoin. Merci à la belle équipe de réceptionnistes: Denise, Mildred et Elizabeth vous avez été à l'écoute, super avenantes et souriantes. Merci à l'équipe du Safoutier pour le petit déjeuner toujours au top, une mention spéciale à Larissa qui était déjà à l'écoute l'année dernière et qui reste fidèle à elle même dans la maîtrise de son art pour l'accueil le sourire et la communication. De même, merci à Ibrahim (équipe du dîner)pour sa douceur et son écoute. Il prend le temps de communiquer et d'écouter. Merci à Elizabeth et Rahab pour leur service. Merci à l'équipe du ménage, en remontant du petit déjeuner ma chambre était toujours impeccable ! Spécial Merci à Florence qui a su rendre la chambre des mariés aussi chaleureuse que romantique avec sa décoration cocooning. Merci à l'équipe de la Conciergerie, plus précisément à Léon qui était humainement incroyable et m'a aidé à sauver quelques minutes de batterie, mon téléphone étant à plat. Merci à Luc le Maître Nageur qui veille à la sécurité des résidents, ainsi que pour ses précieux conseils en natation. Merci à l'équipe du Panoramique au 11eme qui a rendu notre 31 décembre inoubliable, l'ambiance était au rdv! Merci pour les délicieux mocktails et la parfaite tenue des serveurs. Merci à l'équipe du wellness!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Secrétaire des Opérations am 13. Feb. 2024
Chère Maliki,Nous vous remercions de partager avec nous l’expérience de votre récent séjour au sein de notre hôtel.Nous sommes heureux d’apprendre que vous avez été satisfaite par nos prestations et vous remercions pour vos aimables commentaires à l’endroit de notre personnel. Vos chaleureux remerciements leur ont été transmis. C’est avec plaisir que nous vous accueillerons de nouveau parmi nous et nous comptons sur votre fidélité.Chaleureuses salutations

10/10 – Hervorragend

Unique

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I like everything around And i only dislike their bed it not comfortable
Antwort von HITC am 22. Nov. 2023
Thank you for your feedback. We have shared your comments with Ops Team for measures to be taken in order to provide you with a better experience for your next stay with us.

10/10 – Hervorragend

Maurice

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Hilton Yaounde am 11. Dez. 2023
Cher MonsieurNous vous remercions pour les bonnes notes que vous nous avez attribuées. Nous serons ravis de vous accueillir à nouveau.Cordialement

2/10 – Ungenügend

Macoumba

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very expensive but facilities not ip to modern standards. Reception staff was unhelpful
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Patrick Minla'a am 5. Nov. 2023
Dear Mr. Macoumba,Thank you for your feedback regarding your recent stay in our Hotel. Our entire team is sharing your comment in order to improve our level of service.Sincerely

10/10 – Hervorragend

MARCEL

Mit der Familie gereist
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Patrick Minla'a am 25. Okt. 2023
Dear Marcel,Thank you for your feedback regarding your experience in our Hotel.It will be a real pleasure to welcome you back.Warm regards

8/10 – Gut

Thierry

Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Patrick Minla'a am 26. Sept. 2023
Thank you for your feedback for your recent stay in our Hotel.We thank you for your recognition and expect to see you back in a not too long distance.Warm regards

10/10 – Hervorragend

François

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A visiter à tout prix.
Très agréable tout le personnel accueillant. Encore grand merci pour l'organisation de l'anniversaire de mon fils.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Patrick Minla'a, Front Office Manager am 7. Aug. 2023
Nous vous remercions Monsieur Ngogji, et l'ensemble de notre équipe a été honoré de celebrer avec vous l'anniversaire de votre fils.Merci encore pour la confiance que vous faite à notre établissement, elle nous honore!

10/10 – Hervorragend

Jeanne

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Hilton Yaounde am 19. Juli 2023
Chère Jeanne,Nous vous remercions pour votre retour d’information. C'est une joie pour nous de savoir que vous avez apprécié votre séjour au Hilton Yaoundé.Nous vous remercions pour les bonnes notes que vous nous avez attribuées à l'endroit de nos services.C'est avec enthousiasme que nous vous accueillerons à nouveau et nous espérons rester à la hauteur de vos attentes. Cordialement. La Réception,

10/10 – Hervorragend

EMMANUEL T.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Generally very good we would like to come back, but the lady at the salon/ nails and hair was very condescending.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von Hilton Yaounde am 22. Juni 2023
Dear Emmanuel T,We thank you to the time you have taken to share your experience about your recent stay at Hilton Yaounde. It is a pleasure to us to hear that you overall enjoyed your experience in our establishment. We thank you for goods annotations.Our teams are more than proud to know that you remember and encourage their efforts. However, we particularly note the information about woman at the salon/ nails and hair who was very condescending with you. Our teams with a view to taking corrective action to improve the customer experience currently share your observations. We apologize for any concerns you have encountered during your stay.It would be with renewed joy that we would welcome you back among us, and we hope to always be able to offer you the quality of service you deserve.Yours sincerely,

10/10 – Hervorragend

Sandrine, framingham

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Very convenient, the staff was very professional and friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Patrick Minla'a am 12. Juni 2023
Dear Sandrine,Thank you very much for your feedback and your special mention to our staff.We are locking forward to welcome you back in a not to long distance.Best regards

10/10 – Hervorragend

Willie

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Hilton Yaounde am 22. Juni 2023
Thanks for taking the time to leave us your feedback, as it means a lot to us. We thank for your great note. It would be with renewed joy that we would welcome you back among us, and we hope to always be able to offer you the quality of service you deserve.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Willie

Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Hilton Yaounde am 22. Juni 2023
Thanks for taking the time to leave us your feedback, as it means a lot to us. We thank for your great note. It would be with renewed joy that we would welcome you back among us, and we hope to always be able to offer you the quality of service you deserve.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Willie

Antwort von Hilton Yaounde am 22. Juni 2023
Dear willie,Thanks for taking the time to leave us your feedback, as it means a lot to us. We thank for your great note. It would be with renewed joy that we would welcome you back among us, and we hope to always be able to offer you the quality of service you deserve.Kind Regards,

6/10 – Okay

Catalin

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Plutôt 3 étoiles
Rien à voir avec un 5 étoiles - plutôt un 3 européen . Trop vétuste et entretien délaissé - appart le lobby qui est jolie le reste est très délaissé . Chambres très vétustes ( voir photos ci-dessous ) . Porte-fenêtre du balcon qui n’est pas étanche , salle de bain dans un état ( avec moisissure et carreaux cassés , pas de brosse de toilettes ) . Bref un bon vieux 3 étoiles non digne de ce qu’on peux attendre d’un 5 étoiles . Le personnel comme partout au Cameroun est très sympa et serviable et un très bon service .
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Martin Ze Bekolo. am 19. Mai 2023
Bonjour Monsieur,Nous accusons réception de votre feedback ci-dessous et vous remercions.Des ameliorations seront effectuées et nous serons heureux de vçous recevoir une fois de plus au Hilton Yaoundé.Cordialement.La Réception.

10/10 – Hervorragend

luc

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
acceuil ,personnel à l'écoute et disponible securité propreté
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2023
Antwort von Patrick Minla'a am 16. Mai 2023
Bonjour,Nous vous remercions de cet excellent feedback et vous rassurons sur le fait que nos équipes ne menageront aucun éffort dans le sens d'une progression constante.En esperant vous acceuillir une fois de plus aux Hilton Yaoundé, Veuillez recevoir nos remerciement les plus sincères.Cordialement

8/10 – Gut

Luigi

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
5 stelle un poco overpriced
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Patrick Minla'a am 12. Mai 2023
Dear Mr. Luigi,Thank you for your feedback and i hope this finds you in a good health.It will always be a real pleasure having you with us.Regards

10/10 – Hervorragend

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We greatly enjoyed this property. The workout room seemed not quite clean enough, but everything else was great.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Patrick Minla'a am 2. Mai 2023
Dear Valuable guest,We thank you for sharing the feedback of your recent stay in our Hotel.Our Housekeeping team have also shared your remark concerning the cleaning in order to improve.We also notice that you had a good stay globally and thank you for your choice of our Hotel.We hope to see back shortlyRegards

10/10 – Hervorragend

luc

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
service exellent personnel diponible rien à rajouter
Aufenthalt von 8 Nächten im April 2023
Antwort von Esther am 13. Apr. 2023
Bonjour,Nous vous remerçions de votre retour.Nous sommes heureux d'apprendre que nos prestations ont été à la hauteur de vos attentes, et espérons une prochaine opportunité de vous satisfaire de nouveau.Cordialement

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Patrick am 15. Feb. 2023
Dear Mark,Thank you for sharing this feedback with us.It will always be our pleasure to continue to improve and provide you with an impressive level of service.

2/10 – Ungenügend

Shiri

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Extremely dirty running water in the bathroom
Antwort von Patrick am 15. Feb. 2023
Dear Shiri,Thank you for your feedback regarding a color of a tap water in room. Kindly receive our sincere apologies. We have recently performed some tests and can confirmed that our tap water is actually perfect.

10/10 – Hervorragend

cornelius

Aufenthalt von 17 Nächten im September 2022
Antwort von Can Ali SELIK Director of Operations P.O. Eugenie am 9. Nov. 2022
Dear Cornelius,Thank you for the great rating! We are thrilled that you enjoyed our hotel! We are looking forward to having you stay with us in the near future.

8/10 – Gut

JOSEPH CLAUDE

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Hippolyte TCHAPET F&B Manager P.O. Eugenie am 9. Nov. 2022
Merci cher Joseph d'avoir pris le temps de donner votre avis sur notre hôtel. Nous sommes impatients de vous accueillir parmi nous dans un futur proche.Cordialement

2/10 – Ungenügend

KTNG

Aufenthalt von 3 Nächten im September 2022
Antwort von Hippolyte TCHAPET F&B Manager P.O. Eugenie am 9. Nov. 2022
Cher KTNG,Nous vous remercions pour votre retour d'information. Au regard de votre annotation, nous constatons que la qualité du service n’était pas au rendez-vous. Pourrons-nous en avoir plus de détails? C'est avec enthousiasme que nous vous recevrons une fois de plus au Hilton Yaoundé, afin de pouvoir répondre à vos attentes. Cordialement.

10/10 – Hervorragend

Brian

Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022
Antwort von Martin Ze Bekolo. am 8. Juni 2022
Dear Mr. BRIAN, Thank you for your response below. It was a real pleasure to welcome you at Hilton Yaoundé. For your next stay, we will present you our Panoramic bar. Looking forward to welcome you. Best regards. Reception.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Magnifique
Magnifique hôtel on est dans l excellence à tous les niveaux
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022
Antwort von Can Ali SELIK Director of Operations P.O. Eugenie am 10. Juni 2022
Bonjour, C'est avec une grande joie que nous recevons votre avis sur notre hôtel. Merci pour votre commentaire positif. Au plaisir de vous accueillir très prochainement, Cordialement,

6/10 – Okay

Eva

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Service aimable, un peu lent sur les check out et au niveau du restaurant (surtout à la piscine) mais toujours gentil. Wifi laborieux. A rafraîchir dans l'ensemble
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von Martin Ze Bekolo. am 23. März 2022
Bonjour Madame EVA, C'est avec beaucoup d'engouements que nous avons reçu votre commentaire c-dessus. Nous avons bien noté votre remarque sur la lenteur du check out et du service au niveau de la piscine. Des actions correctives seront prises, avec une bonne communication interne. Au plaisir de vous recevoir au Hilton Yaoundé. Cordialement. La Réception.

8/10 – Gut

Eva

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von Martin Ze Bekolo. am 22. März 2022
Bonjour Madame EVA, Nous accusons réception de votre commentaire et vous remercions. Vous avez été particulièrement sensible à nos services dans les restaurants ainsi que du staff de l'hôtel. Notre rapport qualité-prix , pas à la hauteur de vos attentes. Nous vous promettons d'être à vos soins lors de votre séjour actuel et vous prions de bien vouloir nous conatcter au (0) pour toute assistance. Cordialement. La Réception.

8/10 – Gut

Eva

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Très cher pour la prestation mais bien dans l'ensemble
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von Martin Ze Bekolo. am 22. März 2022
Madame EVA, Faisant suite à notre précédente reponse, nous vous invitons à vous inscrire dans le programme de fidelité de l'hôtel. Ceci dans l'optique de vous faire decouvrir notre Bar Panoramique et ses différentes promotions. Nous restons à votre disposition. Cordialement.

8/10 – Gut

Luigi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022

10/10 – Hervorragend

EGYA-BOI

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

2/10 – Ungenügend

Terence

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Martin Ze Bekolo. am 22. Feb. 2022
Dear Mr. TERENCE, Thank you for your response below. It will be a real pleasure to welcome you again at Hilton Yaoundé. Best regards. The Reception.

10/10 – Hervorragend

Denis

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2021
Antwort von Martin Ze Bekolo. am 25. Dez. 2021
Dear DENIS, Thank you for your confidence in Hilton Yaoundé. Best regards

10/10 – Hervorragend

Stéphane

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
tres beau hôtel avec un excellent service
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021
Antwort von Martin Ze Bekolo. am 20. Dez. 2021
Bonjour Monsieur, Merci de votre retour. C'est avec joie que nous vous accueillerons une fois de plus au Hilton Yaoundé. Nous vous recommandons de visiter notre Bar Panoramique lors de votre prochain séjour. Cordialement. La Réception.

8/10 – Gut

Mary

Aufenthalt von 10 Nächten im November 2021
Antwort von Martin Ze Bekolo. am 20. Dez. 2021
Bonjour Madame, Au plaisir de vous revoir une fois de plus. Cordialement.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 13 Nächten im August 2021

8/10 – Gut

Philippe

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Vieilissant mais sauvé par la qualité du personnel
Le personnel est extraordinaire d'attentions et de gentillesse mais l'hôtel mérite vraiment un rafraîchissement. Dommage.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Martin Ze Bekolo. am 5. Juli 2021
Bonjour Monsieur PHILIPPE, Nous accusons reception de votre retour ci-dessus et vous remercions. Nous vous informons que l'hôtel a entrepris de nombreux travaux de renovations que nous nous ferons le plaisir de vous presenter lors de votre prochain séjour au Hilton Yaoundé. Notre Bar Panoramique, nouvellement ouvert est un specimen des efforts de rénovations que nous vous invitons à visiter. Nous restons à votre entière disposition, au plaisir de vous revoir très prochainement. Cordialement.

10/10 – Hervorragend

Ayrton

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2021
Antwort von Eugenie Noel MENGONG, Secretary am 23. Feb. 2021
Dear Ayrton, We thank you for choosing our establishment and are very glad to know, through your good note, that you have been very satisfied with our various services. Your satisfaction is recognition of our efforts and we hope to stay up your expectations. It would be a pleasure for us to welcome you back again. Yours sincerely, Can Ali SELIK Director of Operations P.O. Eugenie Noel MENGONG Secretary

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2021
Antwort von Eugenie Noël MENGONG, Secretary am 23. Feb. 2021
Dear Guest, Thank you for agreeing to share with us the experience of your recent stay in our establishment. It is our pleasure to read the positive note you gave to our services. We are happy to know that your stay was pleasant and that we were able to satisfy you. We look forward to welcoming you next time. Regards, Can Ali SELIK Directeur des Opérations P.O. Eugenie Noël MENGONG Secretary

2/10 – Ungenügend

SEOK WON

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Séjour très agreabke
Hôtels avec de bonne de prestations, calme et reposant
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2020
Antwort von Martin Ze Bekolo am 14. Sept. 2020
Bonjour, Nous vous remercions de votre reponse et sommes heureux d'apprendre que vous avez apprécié votre dernier séjour. C'est avec joie que nous vous accueillerons une fois de plus et restons à votre entère disposition pour toute autre assistance. Cordialement.

8/10 – Gut

Philippe

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Bon choix mais des travaux s'imposent
L'hôtel est un bon choix à Yaoundé et le personnel offre un service de grande qualité. En revanche il est grand temps de rénover les chambres qui ont vraiment fait leur temps.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Martin ZE BEKOLO / Reservations Supervisor. am 19. Aug. 2020
Bonjour Monsieur Jean Philippe, Heureux de lire votre commentaire ci-dessus et de savoir que vous avez passé un excellent séjour au Hilton Yaoundé. Nous confirmons que vos remarques seront traitées par la Direction de l'hôtel. Au plaisir de vous recevoir très prochainement. Cordialement.