Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
183 von insgesamt 361 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
183
143 von insgesamt 361 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
143
26 von insgesamt 361 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
26
7 von insgesamt 361 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
7
2 von insgesamt 361 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
2
9,0/10
Sauberkeit
8,8/10
Personal & Service
8,8/10
Ausstattung
8,6/10
Zustand der Unterkunft
9,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
6. Mai 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Will come again ...
All was great - great service, super friendly staff. Breakfast room too small.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2021
Antwort von Maria Huang Rooms Division Manager am 7. Mai 2021
Dear Guest,
Warm greeting from Marco Polo Xiamen. Thank you for staying with us and taking the time to share your staying experience with us. We are happy to learn that you enjoy the staying with us.Providing guest with a comfortable environment and best service have always been our goal and commitment.
Your comments of breakfast room size had been duly noted and we will definitely continue our efforts to keep refining our products.
We look forward to welcoming you back to Marco Polo Xiamen in the very near future.
Yours sincerely,
8/10 – Gut
Annette, Ruhrgebiet
Mit der Familie gereist
2. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gut gelegen, Metro in die Stadt oder zum Cruisecenter (Fähre zur Insel Gulangyu) ist nur 400m entfernt.
Annette
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Celine Zhang am 7. Jan. 2020
Dear Guest,
Thank you for your stay and taking the time to share your perfect review. We look forward to welcoming you back soon.
Yours sincerely,
Celine Zhang
Front Office Manager
8/10 – Gut
Eman
17. Sept. 2015
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Gutes Hotel sehr zentral im internationalen Viertel
Sauber zentral. Personal sehr unflexibel und strikt aber das ist normal in der Gegend
Eman
8/10 – Gut
Ralf W, AC
25. Juni 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toll
Das Hotel verdient seine 5 *. Ambiente sehr gut.War rundum zufrieden. Preis/Leistung sehr gut. Service, Zimmer, Lage absolut top. Frühstücksbüffet sehr zu empfehlen. Komme gerne wieder.
Ralf W
8/10 – Gut
heja
28. Apr. 2014
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage
Das Hotel liegt ruhig, gute Lage........................
heja
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
15. Nov. 2012
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Free W-Lan, friendly stuff, clean rooms!
Verifizierter Reisender
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
21. Mai 2012
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel
sehr gut
Verifizierter Reisender
8/10 – Gut
Daisy, München
8. Jan. 2012
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
mit geduld zu empfehlen.
das hotel ist wirklichsehrsehr schön und gepflegt, nur das personal an der reseption und im service ist sehr schlecht, kein englisch, verständigung sehr mühsam und nervig,Trotzdem werde ich mit geduld wieder dort wohnen.
Daisy
10/10 – Hervorragend
xiaoyu, Indiana
21. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
xiaoyu
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Jean-Philippe Jacopin 总经理 am 23. Apr. 2024
Dear guest, thank you for visiting Marco Polo Xiamen! I am honored to receive your 5 out of 5.We look forward to seeing you again at Marco Polo Xiamen in the near future. -- Jean-Philippe Jacopin General Manager
10/10 – Hervorragend
Paul, Kaysville
Geschäftlich gereist
14. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is a wonderful hotel in a great area. Very clean. Wonderful walking paths from hotel around gardens and a river. Hotel staff is fantastic.
Paul
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Jean-Philippe Jacopin 总经理 am 15. Apr. 2024
Dear guest, we are honored to learn that you have spent a wonderful time in the hotel, and we appreciate your recognition of the hotel's location and staff. Your recognition is our pursuit, we will continue to create a more warm and comfortable experience for you and other guests.-- Jean-Philippe Jacopin General Manager
10/10 – Hervorragend
Bianca
Mit dem Partner gereist
3. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Prettig hotel om te verblijven! In hele leuke wijk van Xiamen, met gezellige barretjes en restaurants op loopafstand.
Bianca
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Jean-Philippe Jacopin 总经理 am 8. Apr. 2024
Dear Guest, thank you for choosing Marco Polo Xiamen! Every encouragement and affirmation from the guests is the driving force that motivates us to move forward! We will maintain the quality of service and create a comfortable living environment for each guest. Sincerely looking forward to your visit again! -- Jean-Philippe Jacopin General Manager
10/10 – Hervorragend
Mauricio, Monterrey
27. März 2024
Mauricio
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Jean-Philippe Jacopin 总经理 am 17. Apr. 2024
Dear guest, thank you for your stay, we will continue to maintain the high quality of guest service standards, and strive to create a comfortable and warm stay for every guest experience, look forward to your stay in Marco Polo Xiamen again. --Jean-Philippe Jacopin General Manager
10/10 – Hervorragend
Derek
Mit der Familie gereist
1. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The bedroom is large and clean , although it is a bit outdated. All the staffs here are very helpful and polite ( including the duty managers ).
Derek
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Jean-Philippe Jacopin 总经理 am 5. März 2024
Dear guest, we are honored to learn that you have spent a wonderful time in the hotel, and we appreciate your recognition of the hotel's room hygiene and staff . Your recognition is our pursuit, we will continue to create a more warm and comfortable experience for you and other guests.-- Jean-Philippe Jacopin General Manager
10/10 – Hervorragend
Shu Yuen Michael
28. Feb. 2024
Shu Yuen Michael
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Jean-Philippe Jacopin 总经理 am 21. März 2024
Dear guest, thank you for your stay, we will continue to maintain the high quality of guest service standards, and strive to create a comfortable and warm stay for every guest experience, look forward to your stay in Marco Polo Xiamen again. --Jean-Philippe Jacopin General Manager
8/10 – Gut
Ling Fung
Mit dem Partner gereist
13. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
good location
Ling Fung
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
6/10 – Okay
KAZUHIRO, Kameoka-city
6. Feb. 2024
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
KAZUHIRO
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Jean-Philippe Jacopin General Manager am 8. Feb. 2024
Dear guests, thank you for your stay, we will continue to maintain the high quality of guest service standards, and strive to create a comfortable and warm stay for every guest experience, look forward to your stay in Marco Polo Xiamen again. --Jean-Philippe Jacopin General Manager
8/10 – Gut
LI-QIN
4. Jan. 2024
LI-QIN
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jean-Philippe Jacopin 总经理 am 9. Jan. 2024
Antwort von Jean-Philippe Jacopin 总经理 am 5. Jan. 2024
Dear guest, thank you for visiting Marco Polo Xiamen and sharing your experience! I am glad to hear that you are satisfied with the hotel. We look forward to seeing you again at Marco Polo Xiamen in the near future. -- Jean-Philippe Jacopin General Manager
10/10 – Hervorragend
Per
Geschäftlich gereist
10. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bästa hotell
Bästa hotellet i Xiamen.
Per
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Jean-Philippe Jacopin 总经理 am 11. Dez. 2023
Dear guest, thank you for visiting Marco Polo Xiamen and sharing your experience! I am glad to hear that you are satisfied with the hotel. We look forward to seeing you again at Marco Polo Xiamen in the near future. -- Jean-Philippe Jacopin General Manager
10/10 – Hervorragend
Chak Bor
21. Nov. 2023
Chak Bor
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Jean-Philippe Jacopin 总经理 am 23. Nov. 2023
Antwort von Jean-Philippe Jacopin 总经理 am 9. Nov. 2023
Dear Guest ,We are sorry that your recent stay did not live up to expectations and hope that you can share with us more details and suggestions so that we can create a pleasant stay for you with more perfect quality. Thank you again for your valuable sharing, and sincerely look forward to your visit and stay again!——Jean-Philippe Jacopin General Manager
8/10 – Gut
Shu Yuen
28. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Shu Yuen
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Jean-Philippe Jacopin 总经理 am 30. Okt. 2023
Dear Guest, thank you for choosing Marco Polo Xiamen! Every encouragement and affirmation from the guests is the driving force that motivates us to move forward! We will maintain the quality of service and create a comfortable living environment for each guest. Sincerely looking forward to your visit again! -- Jean-Philippe Jacopin General Manager
8/10 – Gut
Hongli
3. Okt. 2023
Hongli
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Jean-Philippe Jacopin 总经理 am 9. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location. Lovely staff.Thank you.
Spiros
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2023
Antwort von Karen You Director of Rooms am 30. Aug. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and taking the time to share your staying experience with us. We are happy to learn that you enjoy the staying with us. It would be my great pleasure to share your compliments with our team. Please rest assured that we would definitely continue our efforts to keep refining our products and services, so as to delight you always. We look forward to welcoming you back to Marco Polo Xiamen in the very near future.
8/10 – Gut
??
13. Aug. 2023
Gut: Zustand der Unterkunft
??
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Karen You Director of Rooms am 30. Aug. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and taking the time to share your staying experience with us. Please rest assured that we would definitely continue our efforts to keep refining our products and services, so as to delight you always. We look forward to welcoming you back to Marco Polo Xiamen in the very near future.
10/10 – Hervorragend
Richard
Geschäftlich gereist
12. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Richard
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Karen You Director of Rooms am 30. Aug. 2023
Dear Guest, Thank you very much for your kind feedback with full score on your recent stay and experience at Marco Polo Xiamen. We are thrilled and delighted to see that you truly enjoyed your stay with us. We look forward to welcoming you back to Marco Polo Xiamen in the very near future.
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
20. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mostly fine
Except for the inexperience and unprofessional staff at check out, everything was fine
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2023
Antwort von Karen You Director of Rooms am 30. Aug. 2023
Dear Guest, Warm greeting from Marco Polo Xiamen. Thank you for staying with us and taking the time to share your staying experience with us. We are happy to learn that you enjoy the staying with us. It would be my great pleasure to share your compliments with our team. Your comments of the check-out efficiency have been well noted, and please rest assured that we would definitely continue our efforts to keep refining our products and services, so as to delight you always. We look forward to welcoming you back to Marco Polo Xiamen in the very near future.
8/10 – Gut
Chih Tseng
Geschäftlich gereist
21. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Chih Tseng
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Marcopolo Hotel am 19. Juli 2023
Dear guest, thank you for your perfect praise! We are honored to know that you are satisfied with your stay! The hotel is surrounded by food Linli, French, Japanese, Italian, Western, Spanish, Yunnan, Taiwanese, various seafood restaurants, local snacks, and the most delicious and beautiful Vietnamese food Qiyue restaurant. We will continue to create a more welcoming and comfortable stay for you and other guests.
10/10 – Hervorragend
Thi Phuong Thao
19. Juni 2023
Thi Phuong Thao
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Marcopolo Hotel am 19. Juli 2023
Dear guest, thank you for your perfect praise! We are honored to know that you are satisfied with your stay! The hotel is surrounded by food Linli, French, Japanese, Italian, Western, Spanish, Yunnan, Taiwanese, various seafood restaurants, local snacks, and the most delicious and beautiful Vietnamese food Qiyue restaurant. We will continue to create a more welcoming and comfortable stay for you and other guests.
10/10 – Hervorragend
martin ignacio
Geschäftlich gereist
14. Juni 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Professional and predictable as any business traveler expects
martin ignacio
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Jean-Philippe Jacopin General Manager am 16. Juni 2023
Dear guest, warm greeting from Marco Polo Xiamen. Thank you for staying with us and taking the time to share your staying experience with us. We are happy to learn that you enjoy the staying with us. It would be my great pleasure to share your compliments with our team. Please rest assured that we would definitely continue our efforts to keep refining our products and services, so as to delight you always. We look forward to welcoming you back to Marco Polo Xiamen in the very near future. Yours sincerely.
10/10 – Hervorragend
chinming
Geschäftlich gereist
3. Juni 2023
Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
chinming
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Jean-Philippe Jacopin 总经理 厦门马哥孛罗东方大酒店 am 16. Juni 2023