Fahrrad fahren

Bewertungen von Hotel Restaurant Umberto

3 out of 5
Hotel Restaurant Umberto
Graafseweg 699, Wijchen

Bewertungen

8,4

Sehr gut

40 von insgesamt 93 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
37 von insgesamt 93 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
12 von insgesamt 93 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 93 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 93 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

7,8/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Jan

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Ein sehr höflicher, zuvorkommender und bemühter Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Michael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

6/10 – Okay

Falk

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr freundliches Personal. Procedere unkompliziert. Sauber. Frühstück super
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von Ilse am 10. März 2019
Danke sehr!! Bis nachsten mahle!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
zu Dunkel
Wir haben von dort aus, viele Radtouren gemacht, super Radwege

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel
Angenehmes Hotel mit großem Zimmer - wirklich zu empfehlen

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Unschöne Überraschung
Leider wurden die gebuchten Gäste bei Ihrer Ankunft im Hotel Umberto - wegen Überbuchung - an das Hotel Restaurant Hoogeerd in Nijmegen verwiesen. Dieses Haus entsprach nicht unseren Vorstellungen.Somit können wir nur eine gesamt negative Bewertung abgeben. Bei einer bestätigten Buchung kann man das mit Gästen nicht machen.

10/10 – Hervorragend

James

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice shower
Nice hot shower with good pressure, and only half an hour walk from the office.
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Willem

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Prima hotel met een top gastvrouw.
Gastvrouw Lisa is een topper die voor een gevoel van een warm welkom zorgdraagt. De kamer was netjes, evenals de badkamer. De twee aparte douchekranen voor warm en koud water, zou ik vervangen door een moderner (en veiliger...) mengkraan. De maaltijd in het restaurant was prima, echter het prijsniveau van € 21,00 voor een (goede) hamburger is stevig. De kamer was warm en het geluid van de weg die voor het hotel ligt, was zelfs in de nacht, erg hinderlijk. Een kamer aan de achterkant van het hotel is aan te bevelen. Al met al een prima hotel, zeker gelet op het prijsniveau.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Peter

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hebben alles super voorelkaar. Ontbijt had iets uitgebreider gekund maar wat er was is prima.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Jens

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Erwin Jansen

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

8/10 – Gut

Rob

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Annette Van der

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Peter

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

K

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022

8/10 – Gut

Janneke

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Prettige ontvangst. Kamer en sanitair erg gedateerd. Geen seperate douche (douche in het bad).
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Piotr

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2021

10/10 – Hervorragend

Beatrijs

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zeer vriendelijke service, schoon, handig parkeren.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021

10/10 – Hervorragend

Rignald

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fijne verblijf.
Verblijf was prefect, lekker rustige omgeving. Kamer werd zeer netjes bijgehouden in mijn 4-daagse verblijf.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zeer vriendelijk ontvangst goed ontbijt We werden keurig voorzien in informaties daar we nodig hadden
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Eigen parking, goed restaurant , grootte van de kamer. Goede prijs/kwaliteit verhouding
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

8/10 – Gut

Irene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
Met 7 personen overnacht. Op de rekening 8 x ontbijt en belasting. Gezien de prijs was op incl ontbijt gerekend. Nergens stond in of excl ontbijt. Geen bekertjes. Geen haakjes in de douche. Prijs / kwaliteit veel te duur.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
De accommodatie zag er prima uit. We konden voor het hotel parkeren en we werden direct geholpen. De kamer was zelfs groter dan verwacht. De bedden lagen prima en het personeel was vriendelijk. Zeker een aanrader!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location near businessparc Bijsterhuizen was en is the main reason and is perfect, and quiet for a good night sleep.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

6/10 – Okay

Nihat

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
De advertentie op Hotels.com is misleidend, daar stond een soort kasteel als je verder kijkt zie pas dat het iets anders is dan het suggereert. Ook was volgens internet een tweepersoonsbed geboekt maar wij kregen twee losse een persoonsbedden. Verder vriendelijk en behulpzaam bij het buiten reguliere tijden inchecken. Er was geen gelegenheid om s'morgens vroeg te ontbijten en het leek of het hele hotel verlaten was. Ook was geen personeel bij de balie om uit te checken. Sleutels op de balie gelegd en vertrokken.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Ilse Janssen am 25. März 2019
Goedemorgen, Het spijt ons enorm om te horen dat u het niet goed naar uw zin heeft gehad en aanmerkingen heeft. Toch hebben wij de behoefte om hier even op te reageren; Als u onze vermelding bekijkt is onze hoofdfoto het hotel en achteraan staan er wat foto's van de omgeving, tussen de fiets;- en wandelfoto's, daar zie je dan ook het kasteel van Wijchen. Qua bedden moet ik u gelijk geven dat dat verwarrend is. Maar een twin bed mag je ook tot een tweepersoonsbed rekenen. Maar ik begrijp uw punt. Verder wordt het ontbijt geserveerd vanaf 06.30 uur? Tevens is er vermeld dat wij geen 24-uurs receptie hebben. Wij zijn een klein hotel en kunnen geen 24-uurs service bieden aan de balie. Maar op deze balie staat duidelijk hoe je iemand kan bereiken (diegene werkt in de ruimte ernaast) en in de bar/serre ernaast, is altijd iemand aanwezig. ik wilde dit toch even kwijt... Nogmaals onze excuses dat u het zo heeft ervaren....

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

8/10 – Gut

Marcel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Goed en net hotel. Makkelijk bereikbaar! Goede prijs kwaliteit verhouding!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Ilse am 8. März 2019
Bedankt voor uw enthousiaste reactie!

10/10 – Hervorragend

Piet, Rijswijk

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I.v.m. een feest in de buurt van Umberto had ik hier een kamer voor 1 persoon geboekt. Ik kreeg een ruime en een geheel nieuw uitziende kamer met alle voor mij benodigde faciliteiten aan de rustige achterkant van het hotel, Het bed was voorzien van een zeer comfortabele boxspring matras, Ik heb dus prima geslapen. Het ontbijt was goed en voor mij ruimschoots voldoende. De koffie uit de koffie- en thee-automaat was erg lekker. Kortom: ik kom hier vaker terug.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Leuk klein hotel. Nog in goede staat. Aardig personeel. Bushalte voor de deur, 20 min in centrum Nijmegen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

Nigel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good Low cost hotel with good food available in the evening. Breakfast is also good. Room is a little basic but is clean and comfortable.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Goed verzorgd rustig hotel met moderne kamer
Goede bedden, lekkere douche en bad, prima plek met goed ontbijt.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018

10/10 – Hervorragend

jo, almere

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Heel gezellig hotel perfect eten in restaurant
Perfect hotel goed personeel en heerlijk gegeten in restaurant
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018

8/10 – Gut

Rachelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018

10/10 – Hervorragend

Roger, granada, Spain

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very accommodating nice staff.
My room was cold and they immediately moved me to another room. My second time to stay there and I will stay there again. Very good restaurant also.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2017

8/10 – Gut

Bert, Emmen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gemakkelijk ivm bezoek volgende dag
Zocht een makkelijk hotel voor 1 nacht met ontbijt. Verwachting kwam helemaal uit.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017

8/10 – Gut

Paul, Nootdorp

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Prettige ligging
Dit is een prima hotel. Zo wel voor een kort verblijf (wij 1 nacht) als een lang weekend. Goeie ligging, rustig en goede bedden. Heb gehoord dat het restaurant ook goed is, maar dat hebben we niet zelf geprobeerd.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017

8/10 – Gut

Karl

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Correct hotel
Ruime, rustige kamers met voldoende comfort. Er was wel een groot feest aan de gang. Onmiddellijke lawaaihinder gaf dit niet, behalve van een enkele luidruchtige feestganger op gang of parking. Had ook wel nadeel dat niet ter plaatse kon gedineerd worden (wat we op voorhand wisten), café vol zat en dat de receptie even op zich liet wachten, waarschijnlijk door die drukte. Ontbijt was voldoende, misschien wel communiceren dat dit niet in de kamerprijs inbegrepen is.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2017

6/10 – Okay

Tea

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Goede prijs kwaliteit verhouding
Prima hotel voor een overnachting. Wij hebben gegolfd en hier overnacht. Een snelle incheck.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017

6/10 – Okay

Chris , T

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
strange after hour access
Came late from the airport, all doors were closed. They had a phone number to call, for me it was an over seas call, after talking to the staff for 10 minutes on the phone, they sent someone to open the door. This is the worst service i had in all my travels and I travel frequently. I had a reservation and it was paid in full, very expensive for a terrible service and truly poir conditions
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2017

10/10 – Hervorragend

J.S.A

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Prima hotel
prima hotel, keurig en netjes onderhouden, goed restaurant. Inchecken goed , hotel voldoet goed, maar helaas geen airco, Ontbijt was goed, maar ik miste de wat luxere broodjes , bv croissants.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers