Restaurant

Bewertungen von Shangri-La Wenzhou

5 out of 5
Shangri-La Wenzhou
1 Xiangyuan Road, Wenzhou, Zhejiang

Bewertungen

9,0

Wunderbar

94 von insgesamt 158 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
47 von insgesamt 158 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
10 von insgesamt 158 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
4 von insgesamt 158 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 158 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

6,6/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers

4/10 – Schlecht

David, Morgan Hill

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
No help to get taxi Hard to get help
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

Antonio, Doral

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing view, luxurious property with affordable price
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
值得推介
房間整齊,在不吸煙樓層真的沒有煙味,景觀很漂亮和開揚。Wifi很好,不會斷線。酒店職員態度友善,自助早餐和晚餐都不錯。
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

jihang, Bayside

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good hotel. close to everything
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing stuff
Hotel was great, clean and very comfortable. The reception manger Chris was super kindly and helpful for me. I’ll definitely come back the visit soon.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

Michael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2021
Antwort von Jannie Li am 9. Juli 2021
Thank you for staying with us and we hope you have had a pleasant stay. Your feedback is very much appreciated and we look forward to welcoming you back in the very near future.

8/10 – Gut

Jianhui

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2020

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All amenities were gone... health club, bar, lounge, horizon club. All gone because of the coronavirus, BUT they still charged me full price for “horizon club with river view” not happy! I used to like this hotel but the management really let me down and I feel used and abused. Never going back there again!
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Splendid Stay
This hotel is delightful from the minute you come through the doors. The lobby lounge area is enormous, elegant and comfortable. The breakfast buffet was expansive with fresh fruit, multiple juices and great variety in the cooked foods (though some hot foods were only just warm). The rooms were large with a lovely sitting area and a huge window to watch the light show on the mountains. The shower had nice water pressure and height. It is not a brand new modern hotel and we quite enjoyed the classic charm. The staff were very welcoming and helpful.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Emma Zhang am 12. Dez. 2019
Thank you for your feedback, we truly appreciate it. We are delighted to hear of your great staying experience and your gracious comments will be shared with all my team. My team and I are looking forward to welcoming you back in the very near future.

8/10 – Gut

Hannah

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very comfortable and good location! The hotel staff are very friendly and happy to help. The rooms are a little older than modern hotels however generally a great hotel for the location and print.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Emma Zhang am 12. Dez. 2019
Thank you for staying with us and we hope you have had a pleasant stay. Your feedback is very much appreciated and we look forward to welcoming you back in the very near future.

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel is dirty and dated. Very little English is spoken by the staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Emma Zhang am 6. Nov. 2019
Thank you for your review of our property. We are disappointed with your stay experience with us and apologize for it. I've shared your experience with our management team, and hotel has made the necessary improvements. We hope that you will choose our hotel again when you are back in Wenzhou so that we can exceed your expectations during your next stay with us.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Emma am 11. Okt. 2019
Thank you for staying with us and we hope you have had a pleasant stay. Your feedback is very much appreciated and we look forward to welcoming you back in the very near future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good to stay
I had a dinner at hotel restaurant 1 floor I invited a friend and She said the food we had was better than other days We stayed at river view At day time it was nothing to look outside But at night wow there was an amazing lights show with whole mountain across the river Haha Location is close to air port
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Emma am 9. Okt. 2019
Thank you for staying with us and we hope you have had a pleasant stay. Your feedback is very much appreciated and we look forward to welcoming you back in the very near future.

8/10 – Gut

Vinni

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice view from my room
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Emma Zhang am 2. Okt. 2019
Thank you for staying with us and we hope you have had a pleasant stay. Your feedback is very much appreciated and we look forward to welcoming you back in the very near future.

10/10 – Hervorragend

Lucas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Emma Zhang am 9. Aug. 2019
尊敬的客人,感谢您下榻温州香格里拉大酒店,并感谢您对酒店的肯定,这是对我们工作最大的鼓励。酒店毗邻瓯江,江景客房及豪华阁酒廊可欣赏到青山秀水的美丽景色,期待您的再次莅临!

10/10 – Hervorragend

Cosma

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sempre al Top!
Sono 10 anni che in occasione dei miei viaggi di lavoro a Wenzhou soggiorno in questo hotel, come al solito non tradisce mai le aspettative, camere enormi, colazione ottima e con enorme scelta x tutti i gusti, il ristorante è anch’esso ottimo. Inoltre l’hotel dispone di una bella palestra, una piscina ed un centro benessere il tutto pulitissimo, efficiente e ultramoderno. Lo consiglio vivamente
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Emma Zhang am 1. Aug. 2019
Gentili ospiti, grazie per essere stati al Wenzhou Shangri -La Hotel!Non vedo l'ora di tornare!

8/10 – Gut

Kenneth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Emma Zhang am 11. Juli 2019
Thank you for staying with us and we appreciate your kind comments. We look forward to welcoming you back in the very near future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is well maintained and have the international standard that we get out of China. However the overall ambience and feel is lacking in warmth and cosiness. Not much of a entertainment in the hotel to keep us in the hotel . The breakfast ends at 10 am sharp and the staff is too efficient in clearing the buffet - so feel a bit rushed . In all is a good hotel stay . Total I stayed 9 nights - comfortable .
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2019
Antwort von Emma Zhang am 2. Juli 2019
Thank you for staying with us and taking the time to share your feedback. I will share your comments with our department heads and then to make the necessary improvements. We are looking forward to welcoming you back in the very near future.

10/10 – Hervorragend

Chunmei

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
客房很乾淨,舒適,也很安靜,停車也方便,下次還會再次選擇溫州香格里拉入 住
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Emma Zhang am 2. Juli 2019
尊敬的客人,感谢您下榻温州香格里拉大酒店,并感谢您对酒店的肯定,这是对我们工作最大的鼓励。酒店毗邻瓯江,江景客房及豪华阁酒廊可欣赏到青山秀水的美丽景色,期待您的再次莅临!

10/10 – Hervorragend

PIERO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Emma Zhang am 4. Juli 2019
尊敬的客人,感谢您下榻温州香格里拉大酒店,并感谢您对酒店的肯定,这是对我们工作最大的鼓励。酒店毗邻瓯江,江景客房及豪华阁酒廊可欣赏到青山秀水的美丽景色,期待您的再次莅临!

8/10 – Gut

Nelson

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Still one of the best in terms of service in Wenzhou. Horizon club is nice
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Emma Zhang am 4. Juli 2019
Thank you for staying with us and we appreciate your kind comments. We are glad you have enjoyed our service and look forward to welcoming you back in the very near future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Emma Zhang am 2. Juli 2019
Thank you for your feedback, we truly appreciate it.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is new, has the best buffet I have ever had. Chinese, Japanese, Western, British, and Indian food all available for an amazing price. Gorgeous views of the waterfront and the spectacular light show on the opposing mountains.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Emma Zhang am 2. Juli 2019
Thank you for staying with us and we appreciate your kind comments. We are glad you have enjoyed our food & beverage offerings and look forward to welcoming you back in the very near future.

6/10 – Okay

Vicky, Delhi

Geschäftlich gereist
Property is run down, I won’t stay here again. Disappointed !
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019

10/10 – Hervorragend

Nicolas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019

4/10 – Schlecht

Ying

Verbesserungswürdig: Personal & Service
感觉一般!
可能是因为春节期间,酒店感觉非常繁忙,服务员送个东西都很慢很慢,都要等上半个多小时,前台服务员也没有什么热情!整体感觉很一般!
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von General Manager Eddy Tao am 20. Feb. 2019
尊敬的客人,非常感谢您下榻温州香格里拉大酒店,并提出宝贵的意见,让我们能够更全面的了解客人的反馈和我们的问题所在。我已将您的意见转达给相关部门经理。希望您下次入住酒店能得到更好的入住体验,期待您的再次莅临!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2019

4/10 – Schlecht

Yun

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
No good, smoky air all around.
位子在江边,可是没有周边设施。找吃的就得开出去。酒店烟味很重很重,超级差,虽然房间拿来了空气净化器,可是还是去除不了那股子臭味。游泳池还可以,Spa的水很烫,桑拿房有人烘衣服。。。香格里拉这种设施管理水平 差评。
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019
Antwort von General Manager Eddy Tao am 13. Feb. 2019
尊敬的宾客,感谢您下榻温州香格里拉大酒店,并感谢您对酒店提出的宝贵意见。您提到的问题我们已经反映给相关部门,我们将努力提高服务品质,希望每一位宾客均能体验到香格里拉固有的真诚质朴、热情好客的服务。期待您的再次莅临!

10/10 – Hervorragend

Hyunjin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
very good~~ everything~~
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von General Manager Eddy Tao am 9. Jan. 2019
Thank you for staying with us at the Shangri-La during your recent visit to Wenzhou. We are glad to learn that you have enjoyed your stay and thank you for taking the time to share with us your feedback. We look forward to welcoming you back to our hotel soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
靠近海灘很好的渡假休閒飯店
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von General Manager Eddy Tao am 3. Jan. 2019
尊敬的宾客,感谢您下榻温州香格里拉大酒店,并感谢您对酒店的肯定,这是对我们工作最大的鼓励。酒店毗邻瓯江,江景客房及豪华阁酒廊可欣赏到青山秀水的美丽景色,期待您的再次莅临!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
还可以还可以还可以还可以还可以
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von General Manager Eddy Tao am 24. Dez. 2018
尊敬的宾客,感谢您下榻温州香格里拉大酒店,并感谢您对酒店的肯定,这是对我们工作最大的鼓励。酒店毗邻瓯江,江景客房及豪华阁酒廊可欣赏到青山秀水的美丽景色,期待您的再次莅临!

10/10 – Hervorragend

Cosma

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Business hotel
Hotel perfetto situato in una zona nuova, camere spaziose e pulitissime, la colazione è varia e buona
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von General Manager Eddy Tao am 13. Dez. 2018
Thank you for staying with us at the Shangri-La during your recent visit to Wenzhou. We are glad to learn that you have enjoyed your stay and thank you for taking the time to share with us your feedback. We look forward to welcoming you back to our hotel soon.

8/10 – Gut

JOSE LEONEL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von General Manager Eddy Tao am 13. Nov. 2018
Thank you for staying with us at the Shangri-La during your recent visit to Wenzhou. We are glad to learn that you have enjoyed your stay and thank you for taking the time to share with us your feedback. We look forward to welcoming you back to our hotel soon.

8/10 – Gut

JOSE LEONEL

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von General Manager Eddy Tao am 13. Nov. 2018
Thank you for staying with us at the Shangri-La during your recent visit to Wenzhou. We are glad to learn that you have enjoyed your stay and thank you for taking the time to share with us your feedback. We look forward to welcoming you back to our hotel soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Large comfortable rooms with all the amenities to get you rested and ready everyday.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2018
Antwort von General Manager Eddy Tao am 12. Nov. 2018
Thank you for staying with us at the Shangri-La during your recent visit to Wenzhou. We are glad to learn that you have enjoyed your stay and thank you for taking the time to share with us your feedback. We look forward to welcoming you back to our hotel soon.

10/10 – Hervorragend

Hunju

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von General Manager Eddy Tao am 5. Nov. 2018
Thank you for staying with us at the Shangri-La during your recent visit to Wenzhou. We are glad to learn that you have enjoyed your stay and thank you for taking the time to share with us your feedback. We look forward to welcoming you back to our hotel soon.

10/10 – Hervorragend

PO WEN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2018
Antwort von General Manager Eddy Tao am 23. Okt. 2018
Thank you for staying with us at the Shangri-La during your recent visit to Wenzhou. We are glad to learn that you have enjoyed your stay and thank you for taking the time to share with us your feedback. We look forward to welcoming you back to our hotel soon.

8/10 – Gut

Jojo, Philippines

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Those taking swimming lessons use the pool. Guest cannot relax and enjoy the pool. Deposit of 1,000RMB which was swiped through my credit card was charged even if there was no use for the deposit. In other hotels, the deposit transaction is voided by the hotel, is not charged to credit card nor reflected in credit card transaction if unused. I checked my credit card and the 1,000 RMB was charged. No one explained this to me.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2018

10/10 – Hervorragend

Jorge, mexico

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cerca de la shoe fair
Buen hotel con buenos cuartos y comida bastante aceptable El personal es muy atento El mejor cerca del centro de convenciones
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2018
Antwort von General Manager Eddy Tao am 28. Aug. 2018
Thank you for staying with us at the Shangri-La during your recent visit to Wenzhou. We are glad to learn that you have enjoyed your stay and thank you for taking the time to share with us your feedback. We look forward to welcoming you back to our hotel soon.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2018
Antwort von General Manager Steven Zhang am 7. Aug. 2018
Dear Guest Thank you for staying with us and we hope you have had a pleasant stay. We look forward to welcoming you back in the very near future.

10/10 – Hervorragend

jeremy, london

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
business in Wenzhou
From arrival to departure, excellent staff, wonderful facilities, luxury with a smile. One of my very favourite hotels in China
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018
Antwort von General Manager Steven Zhang am 7. Aug. 2018
Dear Jeremy Thank you for staying with us and we hope you have had a pleasant stay. We look forward to welcoming you back in the very near future.

10/10 – Hervorragend

Chris

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Nicolas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelente hotel. Es al único hotel que voy en wenzhou. Está en una zona muy tranquila. Se descansa muy bien

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très calme, confortable, mais un peu loin du centre de ville, il faut prendre un taxi pour les restaurants si on ne veut pas déjeuner ou dîner à l'hôtel. Globalement c'est bien.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2018

10/10 – Hervorragend

moise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
5 stars
best hotel in town a true 5 star!
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017

8/10 – Gut

Lique , Almere

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
mooi en modern comfortabel hotel.
Uitstekend hotel, prima service en kwaliteit. Enige nadeel: de grootte van de Lounge maakt dat deze niet prettig aanvoelt. Het is ( midden in de winter) ronduit koud en het tocht.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2017