Fassade der Unterkunft

Bewertungen von APLEND Hotel Kukučka a Rezidencie

4 out of 5
APLEND Hotel Kukučka a Rezidencie
Tatranská Lomnica 14646, Tatranska Lomnica, Vysoké Tatry

Bewertungen

9,2

Wunderbar

28 von insgesamt 45 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
15 von insgesamt 45 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
2 von insgesamt 45 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 45 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 45 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

9,2/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

André, Dohna

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Schönes Hotel mit guter Ausstattung. Top Lage... Leider wurden die Wege Innerhalb der Anlage nicht geräumt! HOHE Unfallgefahr durch eisglatte Wege! Wellnessbereich war trotz Zusage nicht kostenfrei nutzbar!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Michaela Stašová am 28. Jan. 2020
Dear Guest. Firstly, let me thank You for the time You spent by rating our hotel.. Our main goal is for the guests to feel welcome and be satisfied with provided services. Based on Your review, we believe You spent a pleasant stay in the High Tatras. Hopefully, we will see each other soon again Best Regareds Ing. Michaela Stašová, APLEND s.r.o.

8/10 – Gut

Josef

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
First Time Hohe Tatra
Wir hatten ein Apartement im B-House, perfekt, ideale Größe alles sauber, einzig Wellnessbereich ein wenig sehr klein und nicht sauber, ansonsten ideal zum schifahren
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2018

10/10 – Hervorragend

Karin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel
Wir haben unseren Familienurlaub im Kukucka Mountain Hotel sehr genossen und würden sofort wieder kommen.
Antwort von Zuzana Palušáková am 18. Aug. 2016
Dear guest, thank you for your nice review. We are looking forward to your next visit. We wish you all the best. Yours sicerely, Zuzana Palušáková, reception manager.

8/10 – Gut

Aaron

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Paul

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Jozef

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2022
Antwort von Sales manager am 29. Juli 2022
Dear Guest. Thank you for your review and for choosing our hotel. Your point of view is essential for future progress of our company! We are delighted to see You were satisfied with Your stay! Thank You for being our guest. We hope to welcome you back to the hotel in the near future. Best Regards Ing Michaela Stašová Sales manager APLEND s.r.o.

10/10 – Hervorragend

Ryan

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2022
Antwort von Sales manager am 29. Juli 2022
Dear guest. Let me thank You very much for Your kind review. Every day we strive to improve provided services. Thank You for being our guest. We believe we will have an opportunity to see each other soon again. We are already looking forward to Your next visit! Best Regards Ing. Michaela Stašová Sales manager APLEND s.r.o.

10/10 – Hervorragend

PETER

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2022
Antwort von Sales manager am 3. Mai 2022
Dear Guest. Thank you for your review and for choosing our hotel. Your point of view is essential for future progress of our company! We are delighted to see You were satisfied with Your stay! Thank You for being our guest. We hope to welcome you back to the hotel in the near future. Best Regards Ing. Michaela Stašová

8/10 – Gut

Petr

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Accomodation very nice.
Dinner at the restaurant was really great. Plsen draft beer on tap. Breakfast was sub standard. Lunch only after 2pm.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
Antwort von Stašová Michaela am 30. Juni 2021
Dear guest. Let me thank You very much for Your kind review. Every day we strive to improve provided services. Thank You for being our guest. We believe we will have an opportunity to see each other soon again. We are already looking forward to Your next visit! Best Regards Ing. Michaela Stašová Sales manager APLEND s.r.o.

10/10 – Hervorragend

Martin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020
Antwort von Sales manager am 1. Okt. 2020
Vážený hosť. Ďakujeme za dôveru, ktorú ste svojím pobytom vložili do značky APLEND. Nesmierne si vážime Váš výber ubytovacieho zariadenia! Každý deň sa snažíme poskytovať prvotriedne služby. Veľmi nás teší, že ste prežili príjemný pobyt a boli ste spokojný s poskytnutým servisom. Vaše pohodlie je pre nás prioritou. Veríme, že Vás budeme môcť čoskoro opäť privítať! S prianím pekného dňa Ing. Michaela Stašová APLEND s.r.o.

10/10 – Hervorragend

Martina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2020
Antwort von Sales manager am 22. Sept. 2020
Milý hosť. Chceli by sme Vám poďakovať, že ste si našli čas na hodnotenie. Váš názor je pre nás veľmi dôležitý. Každý deň sa snažíme poskytovať prvotriedne služby. Vaše pohodlie je pre nás prioritou! Aj Vaša spätná väzba nám pomáha vylepšovať naše služby. Veríme, že Vás budeme môcť opäť privítať. S pozdravom Ing. Michaela Stašová Sales manager APLEND s.r.o.

10/10 – Hervorragend

Pavol

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stayed there with 2 kids, very nice apartment with main building located close to cable car to Lomnicky štít. Apartment clean and comfy 5*, definitely come back in winter
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nic než perfektní
Velká spokojenost, skvělý servis, velmi dobré snídaně a večeře, opravdu jsme si to užili.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020
Antwort von Stašová, Sales manager APLEND am 31. Juli 2020
Vážený hosť. Ďakujeme za dôveru, ktorú ste svojím pobytom vložili do značky APLEND. Nesmierne si vážime Váš výber ubytovacieho zariadenia! Každý deň sa snažíme poskytovať prvotriedne služby. Veľmi nás teší, že ste prežili príjemný pobyt a boli ste spokojný s poskytnutým servisom. Vaše pohodlie je pre nás prioritou. Veríme, že Vás budeme môcť čoskoro opäť privítať! S prianím pekného dňa Ing. Michaela Stašová Sales manager APLEND

10/10 – Hervorragend

Nelly

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pobyt
Skvěle situovaný hotel, dostupnost úžasná. Měli jsme jedinečný pokoj s výhledem na hory. Díky tomuto výhledu si nás hotel jednoznačně dostal. Příjemný a ochotný personál.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020
Antwort von Sales manager am 21. Juli 2020
Vážený hosť. Ďakujeme za dôveru, ktorú ste svojím pobytom vložili do značky APLEND. Nesmierne si vážime Váš výber ubytovacieho zariadenia! Každý deň sa snažíme poskytovať prvotriedne služby. Veľmi nás teší, že ste prežili príjemný pobyt a boli ste spokojný s poskytnutým servisom. Vaše pohodlie je pre nás prioritou. Veríme, že Vás budeme môcť čoskoro opäť privítať! S prianím pekného dňa Ing. Michaela Stašová Sales manager APLEND

10/10 – Hervorragend

Tomas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020
Antwort von Sales manager am 21. Juli 2020
Dear Guest. Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. Looking forward to welcoming you back soon. Kind Regards Ing. Michaela Stašová Sales manager APLEND

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location and nice athmosphere. Good restaurant.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von Sales manager am 27. Feb. 2020
Dear Guest. Firstly, let me thank You for the time You spent by rating our hotel.. Our main goal is for the guests to feel welcome and be satisfied with provided services. Based on Your review, we believe You spent a pleasant stay in the High Tatras. Hopefully, we will see each other soon again Best Regareds Ing. Michaela Stašová APLEND s.r.o.

10/10 – Hervorragend

Gábor

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Obchodný manažér am 18. Feb. 2020
Dear Guest. Firstly, let me thank You for the time You spent by rating our hotel.. Our main goal is for the guests to feel welcome and be satisfied with provided services. Based on Your review, we believe You spent a pleasant stay in the High Tatras. Hopefully, we will see each other soon again Best Regareds Ing. Michaela Stašová, APLEND s.r.o.

10/10 – Hervorragend

Gábor

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Obchodný manažér am 18. Feb. 2020
Dear guest. Let me thank You very much for Your kind review. Every day we strive to improve provided services. Thank You for being our guest. We believe we will have an opportunity to see each other soon again. We are already looking forward to Your next visit! Best Regards Ing. Michaela Stašová, APLEND s.r.o.

10/10 – Hervorragend

Janka

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Michaela Stašová, APLEND s.r.o. am 25. Nov. 2019
Dear Guest. Firstly, let me thank You for the time You spent by rating our hotel.. Our main goal is for the guests to feel welcome and be satisfied with provided services. Based on Your review, we believe You spent a pleasant stay in the High Tatras. Hopefully, we will see each other soon again Best Regareds

10/10 – Hervorragend

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von Michaela Stašová, APLEND s.r.o. am 25. Nov. 2019
Dear guest. Let me thank You very much for Your kind review. Every day we strive to improve provided services. Thank You for being our guest. We believe we will have an opportunity to see each other soon again. We are already looking forward to Your next visit! Best Regards

8/10 – Gut

Alexandra

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Michaela Stašová am 4. Nov. 2019
Dear Guest. Thank you for your review and for choosing our hotel. Your point of view is essential for future progress of our company! We are delighted to see You were satisfied with Your stay! Thank You for being our guest. We hope to welcome you back to the hotel in the near future. Best Regards Ing. Michaela Stašová, APLEND s.r.o.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Michaela Stašová am 21. Nov. 2019
Dear Guest. Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. Looking forward to welcoming you back soon. Kind Regards Ing. Michaela Stašová, APLEND s.r.o.

6/10 – Okay

Amanda

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Don't expect much by way of spa facilities.
I am unhappy. While Stenley & Barbara on your front desk staff have been beyond kind most helpful and perfect examples of excellent hospitality. We booked this property specifically because it promised a jacuzzi on site. Promotional photos of the property show all sorts of spa facilities. I have a knee injury and at the end of each day really needed to relieve some of the pain in the hot water of a bath or jacuzzi. Upon arrival. Shower only in the room and NO JACUZZI - broken. Ok bad luck. Morning of day 2, I asked about the jacuzzi. Still not fixed OK. Bad luck. Morning of day 3 I asked about the jacuzzi. Still broken... At this point is should be clear to staff I'm quite keen to use the jacuzzi. By the time we got back from sightseeing we discover the jacuzzi is fixed and every other guest in the hotel seems to have notification & ability to book time in the jacuzzi. When I inquired upon our return already there are no spots left booked solid for the entire evening. Now I must sit and watch happy guests in their robes march past my window on the way to/from a relaxing time in the jacuzzi. A hotel of this size and you inly have one jacuzzi? That's absurd. All of those lovely spa photos in the promotional photos? That's all at the property next door and we have to pay extra to use those facilities. That's misleading. We are leaving very early tomorrow morning. I'm quite unhappy about this and will be certain to leave a review to this effect on trip advisor and Hotels.com.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Roman

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Michaela Stašová am 4. Nov. 2019
Dear guest. Let me thank You very much for Your kind review. Every day we strive to improve provided services. Thank You for being our guest. We believe we will have an opportunity to see each other soon again. We are already looking forward to Your next visit! Best Regards Ing. Michaela Stašová, APLEND s.r.o.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
View from window to Lomnicky stit was perfect. Love that
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Katarina am 31. Aug. 2019
Hello from hotel Kukučka, thank you very much for your positive opinion. We are delighted that you were leaving satisfied. Hopefully to see you again soon. All the best

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Large and well furnished apartment. Small but fully functional wellness center. Good position.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von Katarina am 26. Aug. 2019
Hello from hotel Kukučka, thank you very much for your positive opinion. We´d love to welcome you once again. All the best

6/10 – Okay

Scott

Gut: Sauberkeit
Wouldn’t stay again.
Not the best welcome to Slovakia, asked for bulbs to be changed in bathroom as it was dark, it never happened, room not cleaned although we left the sign on the door. Just a bit sloppy.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Katarina am 16. Aug. 2019
Hello from hotel Kukučka, we´d like to apologize for your bad experience. We hope you´ll give us another chance to assure you about our good service next time. Wishing you all the best

10/10 – Hervorragend

Ashley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Katarina Hudakova, hotel Kukučka am 28. Juni 2019
Hello from hotel Kukučka, we would like to thank you for your positive opinion. We´d be very delighted to see you again soon. All the best

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019

8/10 – Gut

Vlastimil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location in the mountains, walk to ski lifts and town.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018

10/10 – Hervorragend

Tyler

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfect
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2018

10/10 – Hervorragend

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay at Hotel Kukucka
Stayed with my 2 kids, very spacious apartment, lovely view mountain, great location- 5 minutes to ski resort. Lots of restaurant nearby- walking distance. Breakfast was delicious, mainly typical Slovakian type of food served. I'd welcome more choices of continental food for breakfast if you staying for longer period. Also more family tables were needed. Very polite and friendly staff.

8/10 – Gut

Adriana

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Prvy ale aj posledny krat. Nemali sme objednanu polpenziu tak sme sa s priatelom rozhodli skusit a la cart dnes vecer. Plastove jedalne listky uz nevestili nic dobre. Vyber vina by the glass velmi slaby, pivo len jednej komercnej znacky ale dobre. Ako predjedlo sme si objednali vyvar a grilovany ostiepok. Par co sedel vedla nas sa stazoval na uplne surovu zeleninu v polievke tak som slecnu casnicku poprosila aby zelenina nebola surova. Prikivla. Polievku doniesla za par minut, zelenina sanozrejme surova. Ospravedlnovala sa ze je v prevadzke prvy den, este som ju aj lutovala, chudiatko makala teda naozaj, behala od jednemu stolu ku druhemu, vselico poplietla, ale ved ok vcetci sme raz zacinali... Prisiel ostiepok. Grilovany sice bol, ale vo vnutri uplne studeny. Naokolo vsade zmatok, radsej som sa vybrala von na cigaretu, a ako sa vraciam do restauracie pocujem ako slecna casnicka prvy den v praci rozhadzuje rukami a krici snad na pol restauracie ze co ona ma do p... robit s tym syrom ked ten vy..... stol stale p....Tak sme sa aj hned pobrali prec. Slecna by si zasluzila okamzitu vypoved a hotel teda ma co robit aby dosiahol vobec 3 hviezdicky. Wellness malicke, a este aj to polofunkcne...vírivka vo welness špinavá, čierne mastné škvrny všade. Raňajky posledný deň nášho pobytu bola čerešnička na torte. Nebolo tam absolutne nič.... :-( Absolutne nehodne danej kategorie. Velke sklamanie a velka hanba TMR.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2017

8/10 – Gut

Katarína

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Výhled na Lomnický štít.
Hotel je nedaleko od železniční stanice a silnice s krásným výhledem na Lomnický štít. Měli jsme objednané snídaně a večeře. Snídaně byla bufetovým způsobem. Výběr jídla byl široký od párků, šunky, přes sýry až k jogurtu. Večeře jsme si mohli vybrat ze 3 jídel. V apartmánu jsme ocenili oddělení toalety a koupelny. Byly to dvě samostatné místnosti. V letních vedrech dobře padl i chlazený nápoj, který jsme vytáhli z lednice. Kuchyně byla dostatečně vybavená.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2017

8/10 – Gut

Aga, London

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Lovely apartment in a superb location
All is great apart from the fact that there was some miscommunication between the hotel and expedia about our payment and the hotel attempted to charge me for the stay while I have paid (long before that) for our stay. It was stressful as the hotel demanded my bank statement proving I have actually paid - all at the check out while the taxi for the airport was waiting. No one asked me to bring any payment proof etc. Also their English is missing, really surprising for a 4* reception staff

8/10 – Gut

Piotr

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Blisko stoku narciarskiego,
Fajny hotel Słaba kuchnia niestety

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
スロバキアの最高峰に近い滞在型ホテル
スロバキアのヴィソケータトリの観光をするにはとても便利。滞在型ホテルなため、色々持ち込むことも出来る。出来たばかりのホテルなのできれいで良かった。
Antwort von Zuzana am 18. Aug. 2016
Dear guest, thank you for your review, we are glad that you were satisfied. We are looking forward to your next visit. Best regards, Zuzana Palušáková, reception manager.

10/10 – Hervorragend

Petr, Praha

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Kukučka je místo, kam se rozhodně vrátíme :-)
Krásný hotel, skvělý personál, výborné jídlo a nádherná příroda.
Antwort von General Manager am 18. Aug. 2016
Vážený pán Petr, ďakujeme pekne za Vašu recenziu. Tešíme sa Vašej spokojnosti a veríme, že Vás v Kukučke**** budeme môcť privítať opäť. Prajeme Vám všetko dobré :-). S pozdravom, Zuzana Palušáková, reception manager.

10/10 – Hervorragend

Lada

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful hotel
Very friendly staff. Nice and clean hotel. Very good location, close to ski slopes and city center as well.
Antwort von Zuzana am 12. März 2016
Dear Lada, thank you very much for taking time to write the review for our mountain hotel. We highly appreciate your feedback. We are glad that you were satisfied and hope we will see you in Kukučka again :-). Best regards, Zuzana Palušáková, reception manager.