Bar (in der Unterkunft)

Bewertungen von Palace Hotel

3.5 out of 5
Palace Hotel
01 Nguyen Trai Street, Ward 1, Vung Tau, Ba Ria-Vung Tau

Bewertungen

8,4

Sehr gut

47 von insgesamt 152 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
78 von insgesamt 152 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
24 von insgesamt 152 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
2 von insgesamt 152 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 152 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Rene , Schweiz

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Wo die Zeit stehen geblieben ist...
Diese Hotel hat mich wieder in Zeit vor ca. 20 Jahren zurückversetzt, als ich das erste Mal in Asien war... Damals top, jetzt nicht mehr zeitgemäß. Die Leute warn jedoch nett und der Service war in Ordnung.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2018
Antwort von Palace Hotel's General Manager am 23. Feb. 2018
Dear Mr. Rene, Thank you so much for your stay at Palace hotel. We appreciate the value of your comments and thank you for your stay with us.

8/10 – Gut

VJ, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Makes it possible to be comfortable in Vung Tau.
With two kids in tow, we were immediately (and without extra charge) upgraded to an apartment, which gave us parents a separate bedroom from the kids. This also gave us an opportunity to prepare food (though we preferred to eat out). Breakfast was fine for the family (Vietnamese and Western type food). Staff all SUPER NICE. Pool very comfortable.
Thank you very much for your comment. The Palace hotel always try to provide the best service to guests. Hope to see you again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Jamie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The balcony was a very big communal garden with benches and tables with a sea view which made the experience amazing. The hotel was very clean. I could not fault. The staff and cleaners were very friendly also.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 6. März 2024
Dear JamieThanks for your reviews about our hotel. Nice to serve you next timeBest Regards

8/10 – Gut

Tinh Van

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 25. März 2024
Dear Tinh VanThanks for your reiews abour out hotel. Nice to serve you next timeBest Regards

8/10 – Gut

Alan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The location was great for me, close access to ferry and limousine bus picks you up at the door, taxis at door. Staff were very helpful and obliging. Room was neat and clean and bed was great (firm not hard). Laundry service was available and affordable.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von Hotel Management am 24. Feb. 2024
Dear AlanThanks for your reviews about our hotel. Nice to serve you next time'Best Regards

10/10 – Hervorragend

David, Charlotte

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Nguyen Thi Hang -Reservation Dept am 23. Jan. 2024
Dear DavidThanks for your reviews about our hotel. Nice to serve you next timeBest Regards

8/10 – Gut

Annemarie, Magnolia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property needs some maintenance but they provide good service at a reasonable price
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023
Antwort von Nguyen Thi Hang -Reservation Dept am 23. Jan. 2024
Dear AnnemarieThanks for your reviews about our hotel. Nice to serve you next timeBest RegardsHotel Management

10/10 – Hervorragend

Leanne

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Nguyen Thi Hang -Reservation Dept am 23. Jan. 2024
Dear LeanneThanks for your reviews about our hotel. Nice to serve you next timeBest Regards

10/10 – Hervorragend

Barry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The Palace Hotel has the most amazing staff. This hotel offers a great breakfast buffet to start your day and is steps away from the ocean, parks and adult entertainment. I enjoy my stay at the palace because of the front desk staff and incredible manager.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Sale Dept am 17. Mai 2023
Dear Mr BarryThank you for the positive review. I am grateful for your recognition of our hotel's efforts and accomplishment. I will continue to strive for excellence in all that I do. We look forward to serving you again. Have a great day!Best RegardsHotel Management

10/10 – Hervorragend

Tuyen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
My trip very very good , we will come back soon
To close the market & beach staff very friendly
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Nguyen Thi Hang - Reservation Dept am 17. Apr. 2023
Dear TuyenThanks for your reviews about our hotel. Nice to serve you next tripBest RegardsHotel Management

8/10 – Gut

jonghag

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Hotel Manager am 18. Apr. 2023
Dear Jonghag,Thank you for the positive review. I am grateful for your recognition of our hotel's efforts and accomplishment. I will continue to strive for excellence in all that I do. We look forward to serving you again. Have a great day!Best RegardsHotel Management

10/10 – Hervorragend

francis

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mis thủy and vi. Kieu.work at the front desk. Were so helpful and friendly. I give them 5 stars
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Nguyen Thi Hang - Reservation Dept am 31. März 2023
Dear FrancisThanks for your reviews. Nice to serve you next tripBest Regards

6/10 – Okay

Stellan

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A bit dated but location was good. Staff very friendly.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

10/10 – Hervorragend

Tuyen

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022

8/10 – Gut

Kevin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice staff. Great location.
Nice staff. Solid holiday with a nice room. Don't expect overly fancy but it was in a great location for bars and restaurants. I'd stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020
Antwort von Hotel Management am 15. Juni 2020
Dear Kevin, Thanks for your review about our hotel. Nice to serve you next time Best Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 13 Nächten im Februar 2020
Antwort von Hotel Management am 19. Feb. 2020
Dear sir / madam, Thanks for your review about our hotel. Nice to serve you next time Best Regards

6/10 – Okay

Phil, Philadelphia, Pa USA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We had booked 2 rooms for 2 nights during Tet 2020 at this Palace hotel and came away disappointed. While the staff was nice and professional, the hotel unfortunately failed short of a 4-star standard. The rooms of this hotel are quite old and in desperate need of a remodeling and update. Breakfasts in the morning are just okay and not worthy of, nor comparable to, any other 4-star hotel, with the 2nd day breakfast only slightly varied from our first day. Overall, this is a pricey 2.5 to 3-star hotel that is centrally located in a convenient and popular location (close to park, Circle K store, and other restaurants). For seafood lovers, this hotel is within walking distance to Ganh Hao seafood restaurant. Hotel has in-house casino that is open to guests with foreign passports. In summary and unfortunately, we can not recommend this 4-star hotel in its current condition.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Hotel Management am 10. Feb. 2020
Dear Mr. Phil, Thank you for sharing your thoughts about your recent stay at the Palace hotel. It is so pity that you had an uncomfortable stay with us. We also appreciate your comments. We certainly will improve our service based on your feedback. Therefore, we look forward to welcoming you back in the near future and we are sure that you will feel much more satisfied than you used to. Thank you and best regards.

6/10 – Okay

Jim

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Far better value for money just around the corner.
In its hey day I’m sure this was a very opulent hotel. Unfortunately they have neglected to refurbish rooms. Cigarette burns in carpets, dodgy electrical sockets and a need of a lick of paint. Cannot speak highly enough of all the staff who were superb. Pool area could do with more than 9 sunloungers to service the 80+ rooms. Excellent breakfast buffet on offer.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2020
Antwort von Hotel Management am 5. Feb. 2020
Dear Mr. Glynn Jim, Thank you for sharing your thoughts on the recent stay at the Palace Hotel. We are sorry that you did not feel really comfortable during your recent stay. We also want to thank you for bringing this issue to our attention. We always try to do well the maintenance of facilities and equipment to improve service quality. Therefore, we hope to have chance to welcome you back in the next time. Best regards,

8/10 – Gut

yongki

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
팰리스 호텔 후기
주변에 모든시설들이있어 좋았다. 호텔 룸은 비교적 깨끗 아침 식사 괜찮음
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Hotel Management am 14. Dez. 2019
Dear Yongki, THanks for your review about our hotel. Nice to serve you next time Best Regards

10/10 – Hervorragend

yongki

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von Hotel Management am 12. Dez. 2019
Dear Yongki, Thanks for your review about our hotel. Nice to serve you next time Best Regards

8/10 – Gut

Thu

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Ban giám đốc khách sạn am 11. Dez. 2019
Dear Thu, Chân thành cám ơn sự đánh giá và chấm điểm của quý khách dành cho khách sạn. Rất vui được đón tiếp và phục vụ quý khách trong kỳ nghỉ sau. Trân trọng!

10/10 – Hervorragend

Ng

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Breakfast is good, location fine to me. Will be back to stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Hotel Management am 9. Dez. 2019
Dear Ng, Thanks for your review about our hotel. Nice to serve you next time BEst Regards

8/10 – Gut

geir

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von Hotel Management am 6. Dez. 2019
Dear guest, Thanks for your review about our hotel. Nice to serve you next time Best Retards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good hotel with free upgraded!!
Nice hotel with good service!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Hotel Management am 20. Okt. 2019
Dear our valued guest, Thank you for best rating for the Palace hotel. We are very happy to know that you had a comfortable stay with us. We are looking forward to seeing you again. Thanks & Best regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Such a good property along with kind helpful staff with delicious food ... looking forward to visit again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Palace hotel's General Manager am 16. Okt. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for giving us a perfect rating and for your positive feedback about our hotel. I am so glad to hear that you enjoyed your stay with us! Looking forward to seeing you again soon. Thanks & best regards,

10/10 – Hervorragend

Arvind

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Location was very good.
It was excellent stay at Palace Hotel. Very well locatedin Vung Tau
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Hotel Management am 5. Okt. 2019
Dear Arvind, Thanks for your reviews about our hotel. Nice to serve you next time Best Regards

8/10 – Gut

changyeul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2019
Antwort von Hotel Management am 25. Juli 2019
Thanks for your review about our hotel NIce to serve you next time Best Regards

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Old and horrible, breakfast terrible very little selection,
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Hotel Management am 21. Juli 2019
Thanks for your review about our hotel. Nice to serve you next time. Best Regards

10/10 – Hervorragend

Tan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel
Friendly staffs.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Nguyen Thi Hang -Sales Dept am 27. Juni 2019
Dear Tan, Thanks for your review about our hotel Nice to serve you next time Best Regards

8/10 – Gut

Geir

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Nguyen Thi Hang - Sales Dept am 10. Juni 2019
Thanks for your review about our hotel We hope to serve you next time Best Regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
老舗のホテルが故に古さは否めない感じだった。 照明の調光も昔だったら最新式だったのでしょうが今となっては使い難い。 ベッド脇のコンセントがスタンド灯の調光と連動しているのでスタンド灯を消すとコンセントへの電源供給も切れる。 ベッド脇でスマートフォンへの充電に不便を感じた。
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Nguyen Thi Hang - Sales Dept am 13. Juni 2019
Dear Anonymous, Thanks for your review about out hotel Best Regards

10/10 – Hervorragend

hongju

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019
Antwort von Nguyen Thi Hang - Sales Dept am 10. Juni 2019
Thanks for your review about our hotel We hope to serve you next time Best Regards

6/10 – Okay

Maurizio

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2019
Antwort von Nguyen Thi Hang - Sales Dept am 10. Juni 2019
Thanks for your review about our hotel We hope to serve you next time Best Regards

8/10 – Gut

Max

Geschäftlich gereist
部屋をランクアップしてもらい広い部屋で嬉しかったです。 客室清掃のスタッフたちは笑顔で親切で気持ちが良いです。フロントスタッフの一部にやる気がないのか不親切な方がいました。
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Palace hotel's GM am 13. Apr. 2019
Dear Valued guest, thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience. Thank you for your stay with us and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.

8/10 – Gut

호현

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
펠리스 호텔 후기
붕따우 출장시 자주 묵는숙소입니다. 해변 산책하기 좋은 위치로 근처 식당 접근성 등 전반적으로 만족합니다. 다만, 붕따우 타 호텔보다는 시설이 낡았습니다. 좋은시설을 원하시면 풀먼, 임페리얼, 말리부가 나을것 같으나 이곳은 가성비가 좋습니다
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Palace hotel's GM am 13. Apr. 2019
Dear Valued guest, Thank you for sharing your feedback. We are very sorry to hear that our room arrangement did not meet your expectation. Rest assured that appropriate action will be taken to improve those areas on future visits. We do hope to have opportunity to welcome you back again. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Palace hotel's GM am 13. Apr. 2019
Dear Happy Guest. Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers. Look forward to welcoming you back

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
地點位置非常好,乾淨服務優
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Palace hotel's GM am 13. Apr. 2019
Dear Valued guest, Thank you for your beautiful words on Palace hotel. We look forward to welcoming you back in the near future.

10/10 – Hervorragend

Bjarki

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice beach hotel
Nice hotel, nice pool and good location at the beach.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Palace hotel's GM am 13. Apr. 2019
Dear Bjarki, Thank you for your beautiful words on Palace hotel. We look forward to welcoming you back in the near future.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
朝方 バスタブのお湯が低いので残念 午後 夕方は問題なし
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Palace hotel's GM am 13. Apr. 2019
Dear Valued guest, Thank you so much for sharing your experience at our Hotel. Thank you for your stay and I’m looking forward to having you again in our hotel.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not much to do in Vung Tau but the hotel was very nice.
Aufenthalt von 9 Nächten im Januar 2019
Antwort von General Manager am 9. Feb. 2019
Dear Traveler, Thank you for your review and for choosing our hotel. I’m happy that you enjoyed your stay and I’m looking forward to having you again as a guest in our hotel.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice Hotel and great Aussie Bar (Ned Kellys) 2 minute walk.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
Antwort von General Manager am 9. Feb. 2019
Dear Valued Guest. Thank you for taking the time to review your stay with us. It would be a pleasure to welcome you back soon again. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Wayne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Owls on tour
Great location for bars & great friendly staff
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2019
Antwort von General Manager am 9. Feb. 2019
Dear Valued Guest. Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travelers.It would be a pleasure to welcome you back soon again. Best regards,

8/10 – Gut

Thu

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2019
Antwort von General Manager am 9. Feb. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for giving us a good rating and for recommending our hotel to other travelers. We look forward to welcoming you back in the near future.

8/10 – Gut

young su

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was good Hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von General Manager am 9. Feb. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your positive feedback on our friendly service following your recent stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future.

6/10 – Okay

josefine

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von General Manager am 9. Feb. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback following your recent stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future.

6/10 – Okay

guevara

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
場所も良く、スタッフの愛想は最高でした。 ですが、古く不潔感が強いです。 宿泊者もとても少なく、不潔なホテルは淘汰されると思います。
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von General Manager am 9. Feb. 2019
Dear Valued Guest, thank you for taking the time to share your review with us. We appreciate your valuable feedback as it helps us identify the areas we can improve the guest experience. I was disappointed to learn of the shortcomings you experienced and we're currently taking steps to upgrade some of the facilities. We look forward to welcoming you back in the near future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von General Manager am 9. Feb. 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your feedback following your recent stay with us. We look forward to welcoming you back in the near future.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2018
Antwort von Genaral manager am 19. Dez. 2018
Dear Valued Guest, Thanks for your taking the time to review your stay with us. It would be a pleasure to welcome you back soon again. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Palace hotel's General manager am 19. Dez. 2018
Dear Valued Guest! We'd like to express our sincere thanks for your stay & good point about our services! Hope to welcome you back in near future! Best regards