Außenbereich

Bewertungen von Nordic Hotel Lagos

4.5 out of 5
Nordic Hotel Lagos
258 Kofo Abayomi St, Victoria Island, Lagos, LA

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

33 von insgesamt 43 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
9 von insgesamt 43 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
0 von insgesamt 43 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 43 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 43 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Jurriaan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
is a super place to start and finish the possible stress of Lagos.. so highly recommended
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Shashank am 13. März 2024
Dear esteemed Guest,Thank you for sharing your feedback with us. Your input is incredibly valuable as we continuously strive to enhance our services and exceed your expectations.At Nordic Hotel Lagos, we take great pride in providing exceptional experiences to our guests, and your feedback helps us identify areas where we can improve and make your future stays even more enjoyable.

10/10 – Hervorragend

pankaj

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Shashank am 5. Apr. 2024
On behalf of Nordic Hotel Lagos, I wanted to take a moment to express our sincere appreciation for your feedback. Your input is incredibly valuable to us as we continually strive to enhance the experiences of our guests.We are committed to utilizing your Feedback to improve our services and ensure that every guest has a memorable stay with us.Once again, thank you for choosing Nordic Hotel Lagos, and we look forward to welcoming you back soon for another wonderful experience.

10/10 – Hervorragend

Romy

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean rooms, amazing food, staff are very friendly.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Shashank am 13. März 2024
Dear esteemed Guest,Thank you for sharing your feedback with us. Your input is incredibly valuable as we continuously strive to enhance our services and exceed your expectations.At Nordic Hotel Lagos, we take great pride in providing exceptional experiences to our guests, and your feedback helps us identify areas where we can improve and make your future stays even more enjoyable.

10/10 – Hervorragend

Sandy

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had a delightful stay at the hotel—the staff was incredibly friendly and accommodating, allowing us to check in early seamlessly and without additional fees. The property's beauty and cozy, friendly atmosphere made us feel completely safe. While I enjoyed all my meals, my husband, who has high expectations being Nigerian, rated it 6/10. The only drawback was a non-chilling chiller that maintenance couldn't improve upon. Overall, we'd love to stay here again.
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024
Antwort von Shashank am 13. März 2024
Dear esteemed Guest,Thank you for sharing your feedback with us. Your input is incredibly valuable as we continuously strive to enhance our services and exceed your expectations.At Nordic Hotel Lagos , we take great pride in providing exceptional experiences to our guests, and your feedback helps us identify areas where we can improve and make your future stays even more enjoyable.Rest assured that your comments will be carefully reviewed by our team, and we will take the necessary steps to address any concerns you may have raised. Your satisfaction is our top priority, and we are committed to ensuring that your next visit with us exceeds your expectations.Once again, thank you for taking the time to share your feedback. We look forward to welcoming you back soon for another memorable stay

10/10 – Hervorragend

marwan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von Shashank am 13. März 2024
Dear esteemed Guest,Thank you for sharing your feedback with us. Your input is incredibly valuable as we continuously strive to enhance our services and exceed your expectations.At Nordic Hotel Lagos, we take great pride in providing exceptional experiences to our guests, and your feedback helps us identify areas where we can improve and make your future stays even more enjoyable.

8/10 – Gut

Esther

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Would recommend to others
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Florian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent hôtel, mauvais restaurant
Très bon hôtel, bien situé, au calme. Les chambres de bonne superficie, il manque un peu de rangement. Le personnel est très accueillant. Le seul bémol est le restaurant : pas très bonne qualité et très long dans la préparation des plats.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

anu

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Raphael

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Paul

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice, clean, convenient and safe property in Victoria Island Lagos Nigeria.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

10/10 – Hervorragend

Daniel

Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Ashley

Excellent stay!
Excellent in every way! Thanks!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Ijeoma am 8. Sept. 2023
Dear Ashley, Thank you for your review We look forward to welcoming you to our property in the near future. Warm Nordic Regards

10/10 – Hervorragend

Isaiah Elijah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I enjoyed my stay very much. The staff is very kind and made sure my needs were met at every turn. I enjoyed the variety of food and the relaxing pool area. I wish I could stay longer.
Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Ijeoma am 8. Sept. 2023
Dear Elijah, Thank you for your review We look forward to welcoming you to our property in the near future. Warm Nordic Regards

10/10 – Hervorragend

Atasha

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

J M

Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

KINIFFO

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Quiet and nice bed sheets Area to improve is really the breakfast choices are limited The windows of the rooms are not possible to be opened which is a problem for health & Safety - Only A/C functionning, no fresh air breathing possible in times of Climate change and energy waste management. Strange for low rise buildings Standards rooms needs a "DEEP IMPROVEMENT"
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Peace

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

NOBUAKI

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2023

8/10 – Gut

Muhammad

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Servicio excepcional. Todos y cada uno de los trabajadores eran amables y sobre todo serviciales. No tengo nada que Objetar. En el otro lado de la balanza, el desayuno era pobre y no tenía mucho donde elegir y las habitaciones son excesivamente pequeñas. Yo iba con 2 maletas una grande y otra de cabina y no tenía espacio para dejarlas casi. El mobiliario es más bien nulo más que por 3 perchas que hay. La experiencia es positiva.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Really nice, clean friendly place.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

10/10 – Hervorragend

Victoria

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

Rian

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
a lovely place
Nordic hotel is really nice! I love the place, and will definately stay more in the hotel. The house keeping guy Lucky did a reallt gooooood job!
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023

8/10 – Gut

Emma

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Staycation pariskunnalle
Vietimme hotellissa yhden yön staycation pariskuntamatkana. Allasalue oli siisti ja rauhallinen, oli mukavaa ettei hotelliin päässyt ulkopuolisia. Ravintola oli siisti ja menu monipuolinen ja järkevän hintainen. Hotellin henkilökunta oli mukavaa, mutta vaikka varauksessa oli selkeästi mainittu aamiaisen kuuluvan molemmille, vaati hotelli veloittaa toiselta meistä erikseen aamupalan ja vielä kalliimmalla mitä listahinta oli. Vasta kun todella jaksettiin tästä vääntää ja valittaa niin hyvittivät tämän. Huone oli siisti, mutta viidestä valosta kolme ei toiminut kuten ei myöskään seinäkello. Yleensä tällaiset vaihdetaan toimiviin siivouksen yhteydessä. Verrattuna yleiseen palvelu- ja siisteystasoon Lagosissa hotelli onnistui hyvin. Matkustan itse viikottain Euroopassa ja siihen tasoon verrattuna hotellilla on paljon parannettavaa.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

2/10 – Ungenügend

Carissa

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I live in Victoria Island and wanted a little getaway with my daughter. I decided to choose this hotel as a short stay. We arrived at the check in time of 2pm. The front desk receptionist named Favour was rude and not inviting. Im not sure how she is a front desk receptionist. Her manners are awful. First off I booked on Expedia showed her my receipt and confirmation number. She says she can’t find the booking. Fine we wait while she checks with whomever. Time is past 2pm she comes and tells me she found the reservation. I’m hoping to now check in as I already ordered food from the restaurant and would like to eat it in my room. Next thing she tells me the room is not ready. Im not sure why she didn’t tell us beforehand. When I mention this to her she starts to have a bad and nasty attitude. She ruined my whole mood at this point. I took the key and entered the room. The lighting is poor. Mainly lamps in the room for lighting at night. No ceiling lights in the bedroom. The food was horrible. Hamburger was undercooked. Quinoa bowl tasted old and stale. Pizza was hard and unbearable to eat. Overall would not come back here and hope management reads this to get proper training for staff on how to treat paying customers.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

Vanessa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful spot on VI
A beautiful hotel, very clean and comfortable with exceptionally friendly staff. Would stay here again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Tomiwa am 27. Feb. 2023
Dear Venessa,The entire Nordic Hotel Lagos staff is pleased that you enjoyed your stay. Thank you for your kind review. We look forward to hosting you again soon!Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Rian

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

haidrat toyin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I liked everything about it but the the cook almost killed me due to allergy of a shell fish which was not indicated on the menu and was reluctant to apologize. He was asked before eating and couldn't differentiate between shell fish .
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2023
Antwort von Tomiwa am 6. Feb. 2023
Dear Haidrat Toyin,Thank you for choosing to stay at Nordic Hotel Lagos.The entire team apologizes for the inconveniences we caused you during your stay. We appreciate your feedback and look forward to you enjoying a memorable guest experience in your future stay with us.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Ibrahim

Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2023

8/10 – Gut

Leslie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I know I am coming from the west so my expectations are different but once I found out robes were given upon request. I made the rest. Told one robe was coming. It didn’t. Then I called to follow up and the staff had to confirm my request. The eventually find out there are not robes to be given. Besides that my stay was darn near perfect. Friendly and helpful staff. Really glad o could use my America bank card at your hotel without feeling uncomfortable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
Antwort von Tomiwa am 6. Feb. 2023
Dear Leslie,We appreciate your feedback and look forward to you enjoying a memorable guest experience again in your future stay with us.Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Elizabeth Sade

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Loved my stay here. The staff was genuinely friendly and accommodating. Loved the overall decor of the hotel and the poolside area is really nice and peaceful.
Antwort von Tomiwa am 20. Jan. 2023
Dear Elizabeth,The entire Nordic Hotel staff is grateful for your kind review. We are happy to hear that you enjoyed your stay and we look forward to hosting you again!Kind regards,

8/10 – Gut

Deliana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nordic is near just about anything youd want to do in Lagos. I did gind that our shower drainage system was backed up upon initial lodging and the maintenance personnel did fix the issue, although we did continue to struggle with this during our stay. Overall, the staff is welcoming. They have just about anything you need and service is exquiste. They do go above and beyond to ensure a positive stay.
Antwort von Tomiwa am 20. Jan. 2023
Dear Deliana, Thank you for your kind review! We apologize for the inconveniences you experienced during your stay. We look forward to you enjoying a memorable guest experience in your future stay with us.Kind regards,

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly and professional staff, clean and well maintained facilities and excellent food. A beautiful pool/lounge area as well.
Antwort von Tomiwa am 20. Jan. 2023
Dear John,We are delighted to hear that you had a great experience. Thank you for your kind review. We hope to welcome you again soon.Kind Regards,

10/10 – Hervorragend

Philip

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Veneta, Chicago

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the entire staff needs to be commended for their excellent customer service.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2022
Antwort von Samuel am 7. Sept. 2022
Dear Ms Veneta,Thank you for your kind feedback.We are glad you had a memorable stay with us.We look for ward to hosting you again.

10/10 – Hervorragend

Clare

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nordic Hotel in Lagos is very comfortable, it looks great and the staff are very friendly and professional.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022

10/10 – Hervorragend

Xavier

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2022
Antwort von . am 9. Mai 2022
.

10/10 – Hervorragend

haidrat toyin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly staff. Clean and tidy environment.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Allan

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Amazing and hard to believe.
Great value for money. Friendly and a breath of fresh air in a noisy and hectic Lagos environment. If prices remain competitive I will always prefer this hotel when in Lagos.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

10/10 – Hervorragend

Isimeme

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
Antwort von Nordic Hotel Lagos am 15. Nov. 2021
Thank you for your kind rating

10/10 – Hervorragend

Ayoola

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice new hotel.
Hotel ambience was very relaxing ... And new.. However, more foods options should be added to their menu..
Rye Restaurant
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Nordic Hotel Lagos am 18. Sept. 2021
Dear Mr Ayoola, Thank you for staying with us at Nordic Hotel Lagos. We are happy you had a relaxing moment in our property. Your kind kind feedback about our menu is highly appreciated. Please be rest assured the needful will be done before your next visit. We look forward to hosting you again. Warm Nordic Regards, Samuel Folorunsho