Eingangsbereich

Bewertungen von Byblos Art Hotel Villa Amista

5 out of 5
Byblos Art Hotel Villa Amista
Via Cedrare 78, Corrubbio, San Pietro in Cariano, Verona

Bewertungen

9,0

Wunderbar

76 von insgesamt 105 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
14 von insgesamt 105 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
7 von insgesamt 105 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 105 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 105 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,4/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

9,0/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

kerstin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
In die Jahre gekommen , keinesfalls 5 Sterne Standard. Personal irgendwie nicht vorhanden. In der Bar waurse man nicht mal bedient. Nie wieder
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von AU am 15. Apr. 2023
Dear Guest thank you for your kind email We are very sorry to read your negative comments. All teams did their best to find for you a suitable solution. As the booking was coming by you through Expedia, was quite strange for us to learn that the hotel was not what you were expecting. Especially in style, Byblos Art Hotel is an old villa converted into a hotel keeping the traditional style of that age,We cannot add any extra comments to your review, The management is always at your disposal for any kind to interchange.Regards

10/10 – Hervorragend

Polyxeni

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Einmalig
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von Au am 13. Juni 2022
Ringraziamo per la preziosa recensione che condividiamo con il nostro staff. Vi attendiamo presto al Byblos Art Hotel Villa Amistà per un nuovo soggiorno da sogno Cordialmente

10/10 – Hervorragend

Robert

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2022
Antwort von AU am 2. Juni 2022
Thank you for you kind feed back we will share it wiht our staff, Hoping to see you soon at the Byblos Art hotel

10/10 – Hervorragend

Markus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
Antwort von Chiara am 1. Apr. 2019
Thank you for your review!

10/10 – Hervorragend

Klaus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wunderbares Hotel
Ein großartiges Hotel Nähe Verona,stylisch,gemütlich in alten Mauern-Extraklasse
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2017
Vielen Dank für Ihre Rezension Herr Klaus

10/10 – Hervorragend

Michaela, Muenchen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schoener kann es nicht sein
Einfach unglaublich schone - erholsam - koestliches Essen

10/10 – Hervorragend

Franz, Fürstenfeldbruck

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wieder ein Aufenthalt, sicher nicht der letzte
Wir waren in den ltzten ca. acht Jahren mehrfach Gast im Byblos Art Hotel. Zu unterschiedlichen Jahreszeiten und in unterschiedlichen Zimmern. Das Hotel hat sich die Bewertung als "hervorragend" in jeder Kategorie verdient. Denn anders als viele andere Hotels ist hier ein Nachlassen von Service, Pflege des Gebäudes und die vorbildliche Anlage und Unterhaltung des riesigen Gartens und Poolbereichs nicht ansatzweise erkennbar. Wir kommen sicher wieder.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Geniales Hotel für Individualisten
Ein überwältigendes Areal mit tausenden Pflanzen in bestem Zustand. Ein Außenpool mit Service, der keine Wünsche offen lässt -vielleicht mit Ausnahem des Wunsches, nicht schon um 19.00 Uhr zu schließen. Ein Fitness-Raum, der etwas mehr Ausstattung und Aufmerksamkeit vertragen könnte. Service, Ambiente und Ausstattung der Zimmer und des Hotes im Allgemeinen sind unübertroffen und einzigartig.

10/10 – Hervorragend

M. u. R. Maurer

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfektes Hotel mit toller Abiance
Dieses Hotel war für unseren Kurzaufenthalt eine Wohltat. Das antike Hotel mit einem etwas ausgefallerner Artvision hut uns gut gefallen. Die Umgebund, Park mit Blumenpracht, Lauben etc.lädt ein zum Bleiben. Die Bedienung war in jeder Beziehung ausgezeichnet und zuvorkommend. Das Frühstücksbuffet ein Traum.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Hotel liegt außerhalb, man ist auf den Shuttle-Bus angewiesen, oder Taxi
Ein Traum-Hotel, wir wurden dort verwöhnt. Gutes, nicht preiswertes Essen, wunderschöner Wellness-Bereich und ein traumhafter Garten. Wir möchten all dieses im Sommer 2012 noch einmal erleben

10/10 – Hervorragend

Erika, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Das Traumhotel bei Verona.
Ein Geheimtipp für all jene die etwas Aussergewöhnliches suchen. Wir waren total begeistert und haben uns noch nie zuvor in einem Hotel so wohl gefühlt.

4/10 – Schlecht

Tatiana, München

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Leider ...
mehr "Art" als 5-Sterne. Obwohl der Pool war sauber und auch von freundlichem Personal und auch beim Frühstück wurde man wie Gäste behandelt. Allerdings erwarte ich mir von einem 5-Sterne-Haus, dass man bei der Abreise wenigstens gefragt wird, ob alles in Ordnung war ... Die Rezeption war sehr "unhilfsbereit". Dafür das "arbeitende" Volk umsomehr. Außerdem dachte ich immer das die Zimmer eines 5-Sterne-Hotels eine gewisse Größe haben sollten ...! Nur gut, dass wir nicht den ganzen Tag im Zimmer waren - sie waren zwar sauber und schön, aber doch etwas klein!

10/10 – Hervorragend

Jan

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Berri

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The AC was broken and the staff still put us in the room. We got conflicting information on how long the AC was down. We switched rooms; however, the AC still did not work until our last day. We heard other guests had the same complaint. There were no apologies, only a bottle of wine sent to our room. The property is beautiful and the restaurant to very good. I would not stay here again as the front desk service was not helpful and condescending when we asked why they would put us in a room that they knew that the AC was broken. This is not a 5 star property.

8/10 – Gut

Mahyar

Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

adriel, pittsburgh

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Michal

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
-
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von AU am 6. Aug. 2023
Grazie mille per la preziosa recensione che condivideremo con tutto il nostro staff.Vi attendiamo nuovamente al Byblos Art Hotel con tante inziarive A presto

6/10 – Okay

Erika

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von AU am 16. Aug. 2023
Gentile Erika ringrazimo per aver recensito Byblos Art Hotel, ci sarebbe piaciuto conoscere meglio quali sono stati i fattori determinanti per il punteggio, restiamo comunque a completa disposizione anche per migliore sempre la qualità dei nostri servizi

2/10 – Ungenügend

Peter

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Arrived to find bed bugs in the bed. The front desk basically said no there’s not, had to show the manager and she still refused to rectify the situation. I left as they took more than 30 minutes to accommodate a new room in there old-stinky and apparently bug infested property. And still refused to refund me. Far from a 5 star hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von UA am 9. Juni 2023
We are very sorry to disagree with this review,after careful control with a specialized company, there is no trace of bed bugs in the incriminated guest room.We are ready to prove that. The guest left the hotel and no charges for the room were applied.

10/10 – Hervorragend

enrico

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
Antwort von au am 10. Juni 2023
Dear Guest thank you for your kind review, we will share with all our staff.hoping to see you soon at the Byblos Regards

10/10 – Hervorragend

Fiona

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastic Food
A really quirky hotel with incredible modern art. Great service and incredible food. Bravo to the chef. Absolutely delicious . Wish we could have stayed longer.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von AU am 19. Sept. 2022
Dear Guest we really thank you for the beautiful review, we will continue to improve our service to make our clients happy, The review will be shared with all our team Hope to see you soon again

6/10 – Okay

david

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Staff service and amenities not what they used to be, having been coming here for several years pre covid. Having had to chase room availability, when one did become available, was shown to it by way of a guided tour of the hotel as she had never been to that part of the hotel before! Really - staff training?
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022
Antwort von AU am 28. Juni 2022
Dear David we are very sorry to know that your stay was not fully appreciated. We have recently started to change many things at the Byblos, the new staff is in continuous training, we are sorry for the inconvenience caused. As you are a repeat guest, please contact us , we will offer a special treatment looking for to welcoming you soon at the byblos

10/10 – Hervorragend

Paolo

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von AU am 28. Juni 2022
Dear Paolo thank you for your kind review we will share that with all our staff involved thank you once again hoping to welcome you soon at the Byblos Art Hotel Villa Amistà Regards

10/10 – Hervorragend

Carlos, Los Altos

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolutely amazing building, art decoration, functionality. The villa is just beautiful all around. Great job in converting it into a hotel. Great lobby, pool area, spa, restaurants. Rooms are very comfortable. Staff was very helpful in all aspects of our needs. Not much at walking distance, aside from a couple restaurants, dry clean, pharmacy. The region around it is very beautiful, with many wineries at close distance, lake Garda about 1h drive away. We had a blast in our 4 nights stay.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022
Antwort von AU am 25. Juni 2022
Dear Carlos We really thank you for your kind review, we will share with all departments involved in the front and back of the house. Hoping to welcome you again at the Byblos with many news Regards

10/10 – Hervorragend

Ragna

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von AU am 21. Juni 2022
Dear Guest, we really thank you for your kind review that we use to share with all our team. We hope to see you again soon at the Byblos Art Hotel Villa Amistà Regards

8/10 – Gut

Steven

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
We loved the uniqueness of the hotel. Staff was super nice and helpful.Breakfast was excellent. Unfortunately air conditioning in May not turned on and it was very hot in our room . Why they just don’t turn it on to please guest not sure . Spa was very nice .Shuttle to Verona was needed because taxi ride was $60 . So you need to get in and out of city according their schedule which is not always convenient because it leaves city at 7:30 . To early for having a nice dinner . So if you have car it’s no problem. We stayed 15 days in Italy and this was the only hotel that charged $ 25.00 for a scotch drink . In Verona they are less than $10.00 . I knew by the price that this hotel was not a five star even though it’s rated that way . You pay for what you get . But it’s to bad because this hotel is unique and could be great . But sleeping and getting ready in a hot room was the worst. Also if you don’t have a car taxi service from hotel is $15 before you even go anywhere. We had a great time and liked the our stay but unfortunately would not recommend to people without car or who like air conditioning. Lol or drink a lot if scotch .
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2022
Antwort von AU am 3. Juni 2022
Dear Guest Thank you for your kind review, we will take good care of all your suggestions, We take this occasion to inform you that soon we will offer a complimentary shuttle service to connect the hotel with Verona downtown, Hope to see you again soon at the Byblos Art Hotel Villa Amistà

4/10 – Schlecht

Simon

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
What a frustrating experience, coupled by a poor and understaffed hotel. We arrived and immediately loved the entrance to the grounds. But this is pretty much where our enjoyment stopped. Our room was pretty worn down, as was the entire hotel. It’s almost like somebody poured millions of dollars into this hotel ten years ago and has not kept it up since then. There were water stains in our shower and especially in the sauna area. The food was not that fresh, especially breakfast (obviously old croissants). Our bed mattresses were thin and uncomfortable. The treadmills are very old and only one really functions. The clock in the gym was out of batteries. Etc etc. I don’t say this stuff because I care all that much about some gym clock; more so because the gym clock is an example of the greater issue that affects this hotel. We ended up telling the staff that we were going to leave, and to refund us the balance of our stay. They offered to upgrade us to a nicer room, but the problem was so widespread, that would not have helped. I received an email a few days later saying my refund was rejected because the booking was nonrefundable. Well yes, it was, but our reason for leaving was the quality of the hotel, not a change of plans. All in all this is not a five star hotel, and we regret booking this place during our vacation in Verona.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Luigi Leardini am 7. Nov. 2021
Dear Mr Cunningham, We are so sorry to have to read your review. Atleast you appreciated the entrance and the grounds, but everything else you are writing is so bad. We can understand your point as regards your feeling towards the entire building, but it seems so strange you found – as you said – the food “not fresh”. Our Restaurant is one Michelin star, and I’m pretty sure the standards for food are high. I will of course double check with our staff what happened, but sounds strange to me the colleagues would spare on (in example) Croissants. As regards what you experienced in the gym, if you could have shared this information with the staff it would have been fixed immediately. I’m so sorry you actually didn’t. Of course we understand the reason of your departure was a bad feeling towards the entire Hotel, but unfortunately our staff could not do more than trying to solve it directly in-house, also offering you a complimentary free upgrade to our Presidential Suite Byblos. We are aware that our Hotel is not for everyone, and appreciate when Guests are honest and tell their feelings. Of course if you do not like a Hotel you better not stay, but an early departure not really related to any disservice or primary issue, in any case cannot be refund. We are really sad you felt to write all of those bad things just because we applied a – let us say it – totally fair penalty fee. Do not hesitate to contact us back directly in order to discuss it more in depth. I remain at full disposal extending Best regards Luigi Leardini General Manager

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
This place is in great need of a renovation!
This hotel appeared like a Great Dame of an Italian Villa but the property is poorly managed and maintained! I was shocked to see cracks all over the walls in my room. The art displays are tacky and poorly displayed; the pool is small and not inviting to swim. This hotel is operated as a two and a half star hotel mostly because of the condition of the property. In addition, the inside of my car was entirely wet when we departed. Yes, the passenger seat was completely wet to the point that it soaked my clothes.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
Antwort von Luigi Leardini - General Manager am 9. Sept. 2021
Dear Aida, We are so sorry to read what you wrote about our Property. Art is subjective, and actually the Collection at Villa Amistà is one of the most important Collections of Modern and Contemporary Art in the World, so it feels strange to read words like “tacky” related to it. We are sorry you didn’t like it. Of course we understand it is not something for everyone. Furthermore, it is the first time someone is criticizing the dimension of our swimming pool, and we are a bit surprised. Our Pool is not huge, but it is meant to be a good place to relax by. It is of course not an Olympionic pool where to swim. We are also sorry you found your car wet upon departure. If you mentioned it to one of our staff we would have immediately helped you drying it, but no notice reached our Reception Desk. Please do not hesitate to contact us back directly in order to discuss it more in depth. I remain at full disposal extending Best regards

6/10 – Okay

youssef

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Service décevant
Hôtel magnifique, cepenzz de ant le service est horrible. Nous avons attendu plus d une heure pour un plat de pâtes au bord de la piscine. Le plat était tellement sale qu’on a du le refuser. Le lendemain on arrive à la piscine à 9h, une personne nous parle d’une façon froide que ça ouvre seulement à 9h!!! Nous avons su attendre 9h20 pour y accéder, tout ceci dans une totale indifférence du personnel! Tous une série de petits détails qui rendent le séjour un peu désagréable
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020

10/10 – Hervorragend

Konstanze

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
A jump into art & noble past
Wondedful and colourful experience!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020

8/10 – Gut

Ka Yung

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Chiara am 1. Nov. 2019
Thank you Ka Sung

10/10 – Hervorragend

Carsten

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great
Always good
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Chiara am 28. Sept. 2019
Thank you so much

8/10 – Gut

Jomay

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Chiara am 25. Aug. 2019
Thank you for the review Jomay!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
What an art explosion of an experience! Amazing art everywhere you look, loved the quiet location and the free shuttle into Verona.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2019
Antwort von Chiara am 16. Aug. 2019
Thank you so much for your kind feedback, we really appreciate it! Best Regards

8/10 – Gut

Yves

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2019
Antwort von Chiara am 29. Juli 2019
Thank you for you review!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
de ligging en fantastische inrichting. prima en aardig personeel . shuttle is gemakkelijk
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2019
Antwort von Chiara am 22. Mai 2019
Thank you so much for your feedback, we really appreciate it!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La bellezza della villa, le opere d'arte, il personale la rendono unica nel suo genere. Camere eleganti e molto pulite sebbene la nostra, rispetto alla precedente esperienza nella stessa struttura, fosse molto più piccola. Personale gentile e sempre disponibile, colazione eccezionale per varietà, quantità e bontà.esperienza da ripetere
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Chiara am 23. Mai 2019
Grazie per i suoi gentilissimi commenti! Li condivideremo con la Staff. Torni presto a trovarci.

10/10 – Hervorragend

Trevor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wonderful Hotel and Staff
Amazing hotel with exceptional staff who went out of their way to make our stay as comfortable as possible
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von Chiara am 1. Apr. 2019
Thank you so much for you feedback Trevor, we really appreciate it! Come back soon

10/10 – Hervorragend

Peter, MIAMI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Beautiful property. Very eclectic art work with a real focus on exotic; blends in with th site the atmosphere and the cozy but yet comfortable layout. The gardens in the front of the property are clean and well trimmed. The gardens in the back were a little more rugged and at the same time rather natural and appealing. The staff was very professional, educated , extremely friendly and always there to make your stay pleasurable.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2018
Antwort von Chiara am 14. Nov. 2018
Thank you Peter for your kind feedback. We are happy you enjoyed the stay with us. Come back soon. Best Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Chiara am 25. Sept. 2018
Thank you!

10/10 – Hervorragend

Gerard

Excellent hotel and the staff were great, enjoyed every minute.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Chiara am 8. Sept. 2018
Thank you so muc, we truly appreciate your feedback!

10/10 – Hervorragend

Mauricio

Great ! Must go
Great hotel ! Very good rooms , good breakfast and the most amazing art coleciona I have ever since out of museum ! Must go
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018
Antwort von Chiara am 25. Aug. 2018
Dear Mauricio, Thank you very much for your feedback. We really appreciate your comments. Come back soon! Best Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Maravilhoso
Hotel de luxo, serviço e comida muito bons. Limpo, próximo a Verona mas fora do centro. Ideal para explorar áreas como Lago de Garda e Emiglia Romagna. Repleto de obras de arte fantásticas e jardim excelente. Estacionamento disponível.
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018
Antwort von Chiara am 12. Aug. 2018
Dear Guest, Thank you for your kind feedback. We really appreciate it. We hope you will come back soon. Best Regards

10/10 – Hervorragend

Dominique

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2018
Antwort von Chiara am 7. Aug. 2018
Thank you Dominique, we really appreciate your feedback. Come back soon. Best Regards

10/10 – Hervorragend

Tracey, UK

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fabulous hotel and can't wait to stay there again. The hotel is beautiful and in a stunning setting with easy access to Verona and Lake Garda. From the moment we arrived every single member of staff was friendly and welcoming and the art tour of the hotel was brilliant. We would highly recommend this hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von Chiara am 19. Juni 2018
Dear Tracey, Thank you for your feedback, really appreciated! Come back soon Best Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018
Antwort von Chiara am 19. Juni 2018
Dear Sir/Madame, Thank you for your rating! Best Regards