Frühstück, Mittagessen, internationale Küche, Blick auf den Golfplatz

Bewertungen von Hotel International

4 out of 5
Hotel International
Tatranská 754, Tatranska Lomnica, Velka Lomnica

Bewertungen

8,8

Hervorragend

5 von insgesamt 11 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
5 von insgesamt 11 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
1 von insgesamt 11 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 11 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 11 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,6/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Juraj

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019

6/10 – Okay

Quentin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Prix non justifié
Séjour d'une nuit dans un hôtel vieillissant très mal insonorisé. A cause des restrictions du Covid les raisons d'y venir, salle de sport, spa et autres étaient non disponibles malheureusement, il vaut donc mieux appeler avant de réserver. Sans ces atouts le prix est obsolète par rapport aux prestations fournies.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Excellent service and food Wish the air conditioner and shower was better in our room
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Ilona

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Branislav am 18. März 2019
Thank you for your review!

10/10 – Hervorragend

avigdor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
execelent service
excelent service. Lucia help us to find the best places to trave in the area.. good spa . option to play golf.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2018

8/10 – Gut

Anna, Fairfax Station

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
The hotel is wonderfully located and offers great views on the mountains and golf course. However, it was very warm inside and AC was not working properly. The restaurant is good but not good enough for a 4 star hotel (missing napkins and plates, limited menu).
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2018
Antwort von Danka Velecká am 25. Juni 2018
Dear Mrs Anna, thank you for your opinion. We are happy to hear that you appreciate our hotel built in the middle of the green golf course with its stunning views of the mountains. The large glass panels in the central part of the hotel can provide really intense heat inside on bright sunny summer days and it is necessary to use air conditioning. We are very sorry that you were not satisfied with our hotel restaurant offer. Our chef and his skilled team put together a varied menu twice a year so that the meals are always made with fresh ingredients and each guest has a possibility to choose. Furthermore, our restaurant is an allergy-friendly restaurant that tries to respect various diets and the fact that there has been an increase in food allergies. Our guests usually contact us regarding their special requests in advance. Each month we prepare an offer made with seasonal ingredients and a sensibly-priced weekly menu. High quality food served at our restaurant as well as attentive service are very important to us. During your stay a corporate event took place including all-day catering in the restaurant and there were tables set for our guests in front of the bar with club plates and napkins. We hope that you enjoyed your stay dwelling in silence captivated by the beauty of nature and wish to surprise you with new specialties of our cuisine when you visit us next time. Wishing you pleasant days Lukáš Matej, hotel operation and Danka Velecká, sales&marketing director

10/10 – Hervorragend

Viliam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2017

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Lada

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice hotel with friendly staff. Very good breakfast. Overall the hotel restaurant was great.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft