Lobby

Bewertungen von Best Western Torvehallerne

4 out of 5
Best Western Torvehallerne
Fiskergade 2-8, Vejle

Bewertungen

8,0

Sehr gut

308 von insgesamt 987 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
422 von insgesamt 987 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
171 von insgesamt 987 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
58 von insgesamt 987 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
28 von insgesamt 987 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,2/10

Sauberkeit

8,2/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

7,8/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

olav

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gut
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Marie am 11. Apr. 2024
Hej Olav,Tak fordi du tog dig tid til at give feedback på dit ophold hos os.Vi håber på at se dig snart igen.

10/10 – Hervorragend

Sascha

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Alles bestens!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Kirthana am 18. Okt. 2023
Dear guest, Thank you for your feedback. We are happy to see, that you like the stay at our hotel. We hope, that you will come again another time. Kind regards Reception

6/10 – Okay

Karina

Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Kirthana am 16. Aug. 2023
Kære Karina, Tak for din feedback. Vi er glade for at høre, at I har haft et godt ophold hos os. Vi vil også rigtig gerne vide, hvad vi kan gøre bedre for at tilfredsstille jer helt. Hvis du får tid en gang, må du meget gerne skrive til os. Venlig Hilsen Receptionen

6/10 – Okay

Sebastian

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Hotel very well connected to Legoland and city cen
Hotel could be renovated. Large family room, but need some refurbishment. Easy way to get to city center by foot, well connected to express road to Billund. Average restaurants in the building.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Charlotte - receptionist am 1. Aug. 2023
HelloThank you for taking time to give us feedback. I will forward this to our manager.Best regardsCharlotte

8/10 – Gut

Andreas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Ulrich

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2022
Antwort von ToRVEhallerne am 11. März 2022
Kære Ulrich Du skal have mange tak for din feedback. Det glæder mig at du har haft et rigtig godt ophold og jeg håber at vi kan få lov til at byde velkommen igen en anden gang. Jeg ønsker dig en rigtig god dag, Med Venlig Hilsen Franziska

6/10 – Okay

Roland

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Enttäuschend für Best Western
Zimmer nicht sauber und das Fenster konnte man in der Nacht nicht offen haben. Parkplatz und Fussweg vor dem Fenster
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Franziska am 29. Juli 2021
Hallo Roland Vielen Dank für dein Feedback. Ich möchte mich gerne dafür entschuldigen das wir deine Erwartung leider nicht entgegen kommen konnten. Ich wünsche dir einen guten Tag Beste Grüsse Franziska

8/10 – Gut

Kusi, Aarau

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Einfacher und schneller Check in, sehr schöne Zimmer. Einziger Nachteil ist das völlig überteuerte Parkhaus! 4 Euro in der Stunde rund um die Uhr für ein Hoteleigenes Parkhaus sind völlig überrissen!!!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Franziska am 23. Juli 2020
Hi Kusi, Vielen dank für deine Bewertung. Die Parkplätze rund ums Hotel und im Keller gehören uns leider nicht, und deshalb können wir auch nicht unsere Gäste gratis parken lassen. Viele Grüsse Franziska ToRVEhallerne

6/10 – Okay

Tobias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gute Lage, freundlicher Service, wenig Schlaf
Das Hotel liegt sehr gut nur wenige Gehminuten vom Bahnhof. Das Gebäude ist sehr schön, allerdings innen sehr alt. Durch die Bauweise lange Wege und immer wieder Stufen bis man zu den Zimmern gelangt. Größtes Problem, ich hatte weder Jalousien, noch Vorhänge zum verdunkeln. Es war Anfang Juli genau 4 Stunden Dunkel, was bedeutet ich wurde um 5:30 wach und das war es mit Schlaf
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Franziska am 7. Juli 2020
Hallo Tobias, Vielen Dank das du dir die Zeit genommen hast um deinen Aufenthalt hierf bei uns zu beurteilen. Es tut mir natürlich leid das der Schlaf zu kurz gekommen ist, wir haben sonst eigentlich immer Vorhänge in jedes Zimmer, so es ist mit ein Rätsel warum es keine in deinen gab. Trotzdem will ich mich dafür entschuldigen. Ich hoffe doch das wir dich wieder ein anderes mal begrüssen dürfen. Beste Grüsse Franziska ToRVEhallerne

8/10 – Gut

Trattner

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Good location and general appearance, rooms +/-
The concept with different restuarants and hotel seems good but the rooms would need a bit of a polish-up for the category the hotel is selling for.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Franziska am 12. Dez. 2019
Dear Trattner, Thank you for your review. We are always working on getting better, and appreciate your respons. Kind regards, Franziska

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr gut und sehr schön Sehr modernes Hotel Eindruck sehr ansprechend für mich
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von receptionen am 28. Sept. 2019
Dear guest, Thank you for your feedback, it means a lot to us so we can improve! Kind regards The reception.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019

6/10 – Okay

Thomas

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Schlechte Innenarchitektur
Der Fruehstuecksraum ist sehr gross und hoch. Deshalb verleiht dieser Raum mehr das Flair einer Industriehalle als von einem 4 Sterne Hotel. Der Raum ist kühl und zieht.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von Michelle am 4. Feb. 2019
Dear Thomas Thank you for your feedback. I am sorry that your room was cold when you stayed with us. We will check the heat in the rooms more often during winter season. Hope to see you in the future. Best regards Michelle Reception Best Western.

6/10 – Okay

Tob

Zentral gelgenes Hotel
Hotel war sauber, ist aber insgesamt etwas abgewohnt. Zimmer sind nicht klimatisiert und die barrierefreiheit ist nur mit sehr weiten Wegen kreuz und quer durchs Hotel zu erzielen. Frühstück war in Ordnung.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2018
Antwort von Michelle am 30. Juli 2018
Dear Tob Thank you for your feedback regarding your stay. We hope that you will visit us again. Best regards Michelle - Torvehallerne

10/10 – Hervorragend

Mike

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöner Kurzurlaub!
Der Aufenthalt in diesem Hotel, war sehr schön. Was nicht so schön war, dass die Glocken der Kirche Punkt 7.00 Uhr uns weckten. Ab 22.00 Uhr war dann Schluss mit den Glocken. Dafür kann aber das Hotel nichts. Mann sollte sich schnell einen Parkschein holen, es wird schnell abkassiert. Parktickets für mehrere Tage, müssen am Automaten gezogen werden, bezahlt wird aber dann im Hotel. Am besten, lässt man sich von den Mitarbeitern an der Rezeption Helfen. Mir, wurde sofort, von einer Mitarbeiterin geholfen. Ansonsten waren wir Total zufrieden mit Hotel. 28 Kilometer zum Legoland und schnell mal auf die Insel Römö ist alles möglich. Nun, zum Schluss kann ich nur sagen Daumen hoch. PS. Frühstück war auch Super!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2018
Antwort von Reception am 3. Juni 2018
Dear Mike Thank you for your review and your great description. I am happy that you enjoyed your stay! Please come and visit us again in the future. Best regards Simon Vingum

10/10 – Hervorragend

Manfred

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2018
Antwort von Henriette - Receptionist am 19. Jan. 2018
Dear Manfred, Thank you for your review. We are so pleased to learn that you had a great stay here at our hotel, and we hope we will be able to welcome you back in the near future.

10/10 – Hervorragend

Detlev

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2017
Antwort von Simon am 27. Juni 2017
Kære Detlev, Tusind tak for den flotte anmeldelse! Vi håber at kunne byde dig velkommen igen en anden gang! Med venlig hilsen ToRVEhallerne

8/10 – Gut

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Sehr enge Dusche mit einem Duschvorhang und leider nach dem Duschen das halbe Bad unter Wasser, ansonsten aber ganz schönes Zimmer mit bequemem Bett und gutes Frühstück
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2017
Antwort von Simon am 25. Juni 2017
Dear Andreas Thank you for your feedback. I am sorry to hear that you had problems with the Water in the bathroom. We will take care of the problem right away! I hope we can welcome you another time. Best regards ToRVEhallerne

8/10 – Gut

Karina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dejligt hotel med hjælpsomt og imødekommende personale, ok seng - fin morgenmad
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Marie Reception Receptionist Best Western Torvehal am 26. Mai 2024
Kære KarinaTak, fordi du udfyldte spørgeskemaet vedrørende dit nylige ophold hos os.Vi sætter stor pris på at have dig som kunde, og din feedback er vigtig for os. Ved at fortælle os, hvad du godt kunne lide ved dit ophold, og hvordan vi kan gøre det bedre, hjælper du os med at give dig og andre gæster en førsteklasses oplevelse fremover. Vi håber, at du kommer tilbage, og vi glæder os til at se dig igen.Endnu en gang tak, fordi du tog dig tid til at udfylde spørgeskemaet.Vi glæder os til igen at byde dig Velkommen på Best Western Torvehallerne eller på en af de øvrige Best Western Hoteller.Med venlig hilsen

6/10 – Okay

Matthew

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The property itself is okay, and the staff were welcoming when we arrived. The bedroom was disappointing and ridiculously hot - opening the windows isnt a desirable options as the nightclub
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Receptionen am 10. Mai 2024
HelloThank you for taking you time for answer us.accoring to the room, I have giving it to our manager.

6/10 – Okay

lise

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fint værelse og god service fra personalet i receptionen. Roomservice var hurtig og maden god. Men der var rigtig meget larm hele natten, fra andre gæster på hotellet, samt tydelig støj fra gaden, hvilket gjorde at nattesøvnen var elendig.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Marika am 31. März 2024
Kære Lise,Tak, fordi du gav dig tid til at give os en anmeldelse. Vi sætter stor pris på at have dig som kunde, og din feedback er vigtig for os. Ved at fortælle os, hvad du godt kunne lide ved dit ophold, og hvordan vi kan gøre det bedre, hjælper du os med at give dig og andre gæster en bedre oplevelse fremover. Vi håber, at du kommer tilbage, og vi glæder os til at se dig igen.Endnu en gang tak, fordi du tog dig tid til at udfylde spørgeskemaet.Vi beklager at din oplevelse ikke var optimal. Larm vil desværre forekomme når at vi er i centrum og det er weekend. Men det skulle selvfølgelig ikke have ødelagt din nattesøvn og det beklager vi meget. Vi håber at kunne give dig en bedre oplevelse næste gang på Best Western Torvehallerne eller på en af de øvrige Best Western Hoteller.Med venlig hilsenMarikaReceptionReceptionistBest Western Torvehallerne

10/10 – Hervorragend

Trond

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Marie Reception Receptionist Best Western Torvehal am 27. Feb. 2024
Kære Trond,Tak, fordi du udfyldte spørgeskemaet vedrørende dit nylige ophold hos os.Vi sætter stor pris på at have dig som kunde, og din feedback er vigtig for os. Ved at fortælle os, hvad du godt kunne lide ved dit ophold, og hvordan vi kan gøre det bedre, hjælper du os med at give dig og andre gæster en førsteklasses oplevelse fremover. Vi håber, at du kommer tilbage, og vi glæder os til at se dig igen.Endnu en gang tak, fordi du tog dig tid til at udfylde spørgeskemaet.Vi glæder os til igen at byde dig Velkommen på Best Western Torvehallerne eller på en af de øvrige Best Western Hoteller.Med venlig hilsen

10/10 – Hervorragend

Leif

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Per Krogh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hyggeligt ophold
Dejæigt rent værelse og fantastisk sushi restaurant i huset 😁
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Emiliana, Receptionen am 11. Feb. 2024
Hej Per,Du skal have mange tak for at tage dig tid til at give os feedback. Det glæder os at se, at du har haft et fantastisk godt ophold. Vi håber at kunne få lov til, at byde dig velkommen igen snart.Du ønskes en god dag

10/10 – Hervorragend

Daniel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Kirthana am 29. Jan. 2024
Hej Daniel, Tak for din feedback. Vi er glade for at se, at du havde et godt ophold hos os. Og vi håber, at du kommer igen. Venlig Hilsen Receptionen

6/10 – Okay

Henrik

God og gennemsnitlig.
Det var ok, men nok ikke helt hvad vi forventede, når man betaler ekstra for opgradering af værelset. Så et helt fornuftigt og normalt hotel.👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Receptionen Marie am 28. Jan. 2024
Kære Michael,Tak, fordi du udfyldte spørgeskemaet vedrørende dit nylige ophold hos os. På hele vores teams vegne vil jeg gerne beklage, at vi ikke overgik dine forventninger. Det er vigtigt for os, at du er tilfreds, og vi vil bruge din feedback til at implementere forbedringer med henblik på at sikre, at vi kan tilbyde vores gæster en bedre oplevelse fremover. Jeg håber, at du vil overveje at besøge os igen, så vi kan få en ny chance for at give dig den bedste oplevelse.Venlig hilsen

4/10 – Schlecht

Linda Marie

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Kirthana am 26. Jan. 2024
Hej Linda, Tak for din feedback. Når du får en tid en gang, må du også meget gerne skrive, hvad vi kunne have gjort bedre for at give dig en god oplevelse. Det vil også hjælpe os i at forbedre os i vores arbejde. Vi håber, at du kommer igen en anden gang, så vi kan få en chance til at give dig en bedre oplevelse. Venlig Hilsen Receptionen

8/10 – Gut

Michael

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Kirthana am 23. Jan. 2024
Kære Michael, Tak for din feedback. Vi er glade for at se, at du havde et godt ophold hos os. Når du får tid, må du også meget gerne skrive, hvad vi kunne forbedre os i. Det vil hjælpe os i at give vores gæster endnu bedre oplevelse, når de kommer til os. Venlig Hilsen Receptionen

10/10 – Hervorragend

Michelle grønhøj

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Marie, Receptionen am 21. Jan. 2024
Kære gæst,Tak, fordi du udfyldte spørgeskemaet vedrørende dit nylige ophold hos os.Vi sætter stor pris på at have dig som kunde, og din feedback er vigtig for os. Ved at fortælle os, hvad du godt kunne lide ved dit ophold, og hvordan vi kan gøre det bedre, hjælper du os med at give dig og andre gæster en førsteklasses oplevelse fremover. Vi håber, at du kommer tilbage, og vi glæder os til at se dig igen.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
lidt koldt og kedeligt værelse
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Marie, Receptionen am 21. Jan. 2024
Tak, fordi du udfyldte spørgeskemaet vedrørende dit nylige ophold hos os. På hele vores teams vegne vil jeg gerne beklage, at vi ikke overgik dine forventninger. Det er vigtigt for os, at du er tilfreds, og vi vil bruge din feedback til at implementere forbedringer med henblik på at sikre, at vi kan tilbyde vores gæster en bedre oplevelse fremover.

6/10 – Okay

Christian

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Marie, Receptionen am 21. Jan. 2024
Kære gæst,Vi sætter stor pris på at have dig som kunde, og din feedback er vigtig for os. Ved at fortælle os, hvad du godt kunne lide ved dit ophold, og hvordan vi kan gøre det bedre, hjælper du os med at give dig og andre gæster en god oplevelse fremover.Vi håber, at du kommer tilbage, og vi glæder os til at se dig igen.

8/10 – Gut

SUKYEONG

Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Kirhana am 23. Dez. 2023
Dear guest, Thank you for your feedback. we are glad to see, that you had a good stay at our hotel. When you get some time, could you also help with writing, what we could have done better to give you a better experience at our hotel. We hope that you will come again another time. Best regardsReception

10/10 – Hervorragend

Kaj

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

6/10 – Okay

Søren Henning

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

kim

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Kirthana am 19. Nov. 2023
Hej Kim, Tak for din feedback. Vi er glade for at høre, at I havde et godt ophold hos os. Og vi håber, at I kommer igen en anden gang. Venlig Hilsen Receptionen

10/10 – Hervorragend

Niklas

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Receptionen am 17. Nov. 2023
Hej.Tak fordi du har taget dig tid til at give os en feedback.Dejligt at dit ophold hos os levede op til dine forventninger.Jeg ønsker dig en god dag og vi håber, at se dig igen.Hilsen Charlotte

8/10 – Gut

Thomas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Kirthana am 31. Okt. 2023
Kære gæst, Tak for din feedback. Vi er glade for at høre, at du havde et godt ophold hos os. Og vi håber, at du kommer igen en anden gang. Når du får tid, må du også meget gerne skrive, hvad vi kunne gøre bedre, så vi kan forbedre os i at give en god oplevelse til vores gæster.Venlig HilsenReceptionen

10/10 – Hervorragend

jonas

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Kirthana am 27. Okt. 2023
Hej Jonas, Tak for din feedback. Vi er glade for at se, at I havde et godt ophold hos os. Og vi håber, at I kommer igen en anden gang. Venlig Hilsen Receptionen

8/10 – Gut

Jerry Winther

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Receptionen am 18. Okt. 2023
Hej.Tak fordi du tog dig tid til at besvare spørgeskemaet efter dit ophold hos os.Vi er glade for at det var en god oplevelse og håber at se dig en anden gang.

8/10 – Gut

Henrik

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Kirthana am 14. Okt. 2023
Kære gæst, Tak for din feedback. Vi er glade for at se, at du havde et godt ophold hos os. Og hvis du får tid en gang, må du også gerne skrive, hvad vi kunne gøre for at forbedre os.Vi håber, at du vil komme igen en anden gang. Venlig Hilsen Receptionen

10/10 – Hervorragend

Irli

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Kirthana am 14. Okt. 2023
Kære gæst, Tak for din feedback. Vi er glade for at se, at du havde et godt ophold hos os. Og vi håber, at du kommer forbi en anden gang igen. Venlig Hilsen Receptionen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Receptionen am 11. Okt. 2023
Vi takker for jeres feedback vedrørende jeres ophold hos os.

8/10 – Gut

Simone

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bene, ma non benissimo
Per arrivare alle stanze occorre passare attraverso due ristoranti, l'albergo è un po' vecchio ma discretamente tenuto. La piazza antistante un po' rumorosa, ma ci sta. Il punto di forza è la posizione, a un passo dalla stazione degli autobus e dei treni, a mezzo passo dalla via principale. Il punto debole il bagno. Tanto spazio utilizzato male, con nessun ripiano e una doccia senza piatto, in pratica si allaga tutto il bagno ogni volta che ci si lava
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Receptionen am 11. Okt. 2023
Grazie per aver dedicato del tempo per darci un feedback.Mi dispiace che il tuo soggiorno con noi non abbia soddisfatto le tue aspettative.Per quanto riguarda il rumore, siamo situati nel centro della città e quindi non abbiamo alcuna influenza sul rumore esterno.Il tuo feedback riguardo al bagno è stato trasmesso al nostro direttore dell'hotel in modo che possiamo correggere questo punto. Speriamo comunque di vedervi un'altra volta.

6/10 – Okay

John Hagel

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Centralt men kedeligt
Værelse med ind kig fra fortovet. Receptionisten talte hurtigt og uforståeligt.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

6/10 – Okay

Louise B.

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Kirthana am 2. Okt. 2023
Hej Louise, Tak for din feedback. Hvis du har tid og mulighed, må du også meget gerne skrive, hvad vi kunne have gjort bedre for at give dig en bedre oplevelse. På den måde kan vi også hjælpes til at forbedre os og give vores gæster endnu bedre oplevelser. Venlig Hilsen Receptionen

8/10 – Gut

Alex

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Charlotte - receptionist am 19. Sept. 2023
Hej AlexTak fordi du har taget dig tid til at give hos en feedback.Det betyder meget for os at høre om gæsternes oplevelse.

8/10 – Gut

Charlotte

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Kirthana am 15. Sept. 2023
Hej Charlotte, Tak for din feedback. Vi er glade for at se, at du har haft et godt ophold hos os. Og hvis du får tid en gang, må du meget gerne skrive, hvad vi kunne gøre af forbedringer, så vi evt. kan give dig en endnu bedre oplevelse næste gang du kommer. Venlig Hilsen Receptionen

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nok et af de dårligste værelser jwg kan mindes. Mug i bruseren og lugtede gammelt. Virkede helt tomt, så måske ved at lukke?
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Charlotte - receptionist am 12. Sept. 2023
HejNej vi er ikke ved at lukke..Vi beklager meget jeres oplevelse hos os. Jeg giver jeres feedback videre til vores hotelmanager.Vi håber dog at se jer en anden gang.Hilsen Charlotte

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dårlige værelser
Fugtig værelse med hospitalslignende badeværelse og ukomfortabel seng. Værelsernes kvalitet matcher ikke prisen. Resten af hotellet og morgenmaden er dejlig.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Receptionen am 10. Sept. 2023
HejTak fordi I har taget jer tid til at give os en feedback.Jeg vil give jeres besvarelse videre til vores Hotel Manager. Vi håber at se jer en anden gang til en bedre oplevelse.

10/10 – Hervorragend

Torben

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Kirthana am 9. Sept. 2023
Kære Torben, Tak for din feedback. Vi er glade for at se, at du havde et godt ophold hos os. Og vi håber, at du kommer igen en anden gang. Venlig Hilsen Receptionen