Lobby

Bewertungen von Shangri-La Vancouver

5 out of 5
Shangri-La Vancouver
1128 West Georgia Street, Vancouver, BC

Bewertungen

9,6

Außergewöhnlich

830 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
118 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
23 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
15 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
15 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,8/10

Sauberkeit

9,8/10

Personal & Service

9,6/10

Ausstattung

9,6/10

Zustand der Unterkunft

9,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Philippe

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Herausragender Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Kate Martin am 23. Okt. 2023
Dear Philippe,Thank you for rating us 5 out of 5. We hope to welcome you back at the Shangri-La Vancouver soon.Kind regards,Kate Martin

10/10 – Hervorragend

Bernd

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is smaller than it seems by checking pictures an location. The pool is for sure too tiny, but we expected that.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von MOD am 12. Aug. 2022
Thank you and glad to hear that you have enjoyed your stay

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2021
Antwort von Kate Martin, Resident Manager am 30. Dez. 2021
Thank you for rating us. We hope to see you again at the Shangri-La Vancouver soon. Kind regards, Kate Martin, Resident Manager

8/10 – Gut

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2019
Antwort von MD am 10. Okt. 2019
Dear David, Thank you for rating us 8 out of 10. We hope to have an opportunity to welcoming you back again soon. Kind regards, Milan Drager, General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von MD am 29. Juli 2019
Thank you for rating us 4 stars. We hope to welcome you back to Shangri-La Hotel, Vancouver again soon! Kind regards, Milan Drager, General Manager

10/10 – Hervorragend

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fantastisches Hotel an zentraler Lage
Wir buchten das Shangri-La für 3 Tage nach einer Kreuzfahrt. Es war ein fantastischer Aufenthalt in einer schönen Stadt. Speziell hervorzuheben ist das sehr freundliche und hilfsbereite Personal, die sehr gut ausgestatteten Zimmer und die hervorragenden Betten.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Milan D am 15. Mai 2019
Dear Peter, We greatly appreciate the time and effort taken to share this kind feedback. It is our goal to provide personalized hospitality from the moment you step into our hotel to ensure you feel comfortable. We hope we have an opportunity to welcoming you back to Shangri-La Hotel, Vancouver again soon. Kind regards, Milan Drager, General Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr netter Service, die Mitarbeiter gingen extrem gut auf unsere Bedürfnisse ein und wir fühlten uns wie im siebten Himmel. Danke an das GANZE Team und speziell an Laurel, Anna und Vanessa für die großartige Zeit.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Basheer/Night Manager am 2. Apr. 2019
Thank you for the feedback. Hope to welcome you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2019
Antwort von Basheer/Night Manager am 2. Apr. 2019
Thank you for the feedback. Hope to welcome you back again soon.

10/10 – Hervorragend

R, Umgebung Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
unkompliziertes Businesshotel mit grosszügigen Zimmern, dass sich auch gut für einen privaten Aufenthalt eignet
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2018
Antwort von Kari K am 10. Aug. 2018
Dear R, Thank you for rating us 5 stars. I am glad that you enjoyed our spacious and comfortable rooms. We hope to welcome you back to Shangri-La Hotel, Vancouver again soon! Kind regards, Kari Koskela, General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2017
Dear Anonymous, Thank you for taking the time to share this feedback, we hope to welcome you back to Shangri-La Hotel, Vancouver again soon! Kind regards, Kari Koskela, General Manager

10/10 – Hervorragend

Patrick, Nürensdorf

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes und gehobenes Hotel zu fairen Preis
Das Hotel erfüllt voll umfänglich, was versprochen wird. Einzig die Essmöglichkeiten für Dinner ist im hoteleigenen Restaurant ("Market") etwas beschränkt, aber von vorzüglicher Qualität!

8/10 – Gut

Thomas, Dubai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Auf jedenfalls zu empfehlen
Hotel ist super zentral gelegen. Ich hatte ein one bedroom Zimmer sehr großzügig auch gut eingerichtet. Badezimmer sehr schön und riesig. Super Amenities. Das einzige was ich bemängeln würde ist, das die Lobby sehr ruhig ist und da keine Lobby lounge mit cafe etc vorhanden ist. Aber da bin ich bestimmt verwöhnt in Dubai. insgesamt sehr freundliches Personal sogar die Dame vom Housekeeping spricht einen mit dem Namen an. Fand ich sehr gut, zumal ich in Dubai für 5 Star Hotels arbeite seit 13 Jahre. Fitness Bereich auch super sauber tolle moderne Geräte von Technogym und eine sehr sehr freundliche Dame an der Reception.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jederzeit wieder!
Alles perfekt und professionell

8/10 – Gut

Marion

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
zentrale Lage , ideal für Städtereise
für 1Woche Stadt ideales Hotel, alles gut erreichbar

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Perfekter Service, gehobene Ausstattung, gute Lage im Zentrum nur 10 Minuten bis zur Waterfront. Jederzeit gerne wieder.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Sheena

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Kate Martin am 23. Mai 2024
Dear Sheena,We appreciate you rating us 5 out of 5. We hope to see you again at the Shangri-La Vancouver soon.Kind regards,Kate MartinHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Robert

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Kate Martin am 23. Mai 2024
Dear Robert,Thank you for rating us 5 out of 5. We look forward welcoming you back at the Shangri-La Vancouver soon.Kind regards,Kate MartinHotel Manager

10/10 – Hervorragend

joshua

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel, lovely staff
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Kate Martin am 29. Apr. 2024
Dear joshua,We are glad to hear that you enjoyed our lovely hotel and experience the personalized service of our colleagues. We hope to welcome you back at the Shangri-La Vancouver soon.Kind regards,Kate MartinHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Carrie, Toronto

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top notch service. Everything as expected and more with a quality brand like this hotel. Staff were all lovely and very helpful.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Kate Martin am 23. Apr. 2024
Dear Carrie,We appreciate you sharing your feedback and delighted to hear that you experienced the lovely service from our colleagues. We look forward welcoming you back soon.Kind regards,Kate Martin

10/10 – Hervorragend

Hung, Daly city

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Close to everything
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Kate Martin am 18. Apr. 2024
Dear Hung,Thank you for rating us 5. We hope to welcome you back soon.Kind regards,Kate Martin

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Exceptional in every way.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kate Martin am 18. Apr. 2024
Dear John,Thank you for rating us 5. We hope to welcome you back soon.Kind regards,Kate Martin

10/10 – Hervorragend

Lisa

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
If I could rate this hotel any higher I would. Loved our stay.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Kate Martin am 16. Apr. 2024
Dear Lisa,Thank you for the feedback. I am glad to hear that you had a lovely stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you back at the Shangri-La Vancouver soon.Kind regards,Kate MartinHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Lori

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I loved everything about this hotel. The location was near several upscale shops and restaurants. The staff was pleasant and helpful. Would stay here again
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Kate Martin am 16. Apr. 2024
Dear Lori,It is lovely to hear that you loved our hotel and was able to enjoy our convenient location and helpful colleagues. We look forward welcoming you back soon.Kind regards,Kate MartinHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Javier

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Es un hotel increíble súper bonito y limpísimo me encantó
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Kate Martin am 16. Apr. 2024
Dear Javier,We are truly happy to hear that you had a lovely time during your recent stay with us. We hope to see you again soon.Kind regards,Kate MartinHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Antone

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It’s what is expected of a Shanghai-la hotel
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Kate Martin am 9. Apr. 2024
Dear Antone,Thank you for rating us 5 out of 5. We are delighted to meet your expectations during your recent stay with us and look forward to welcome you back at the Shangri-La Vancouver soon.Kind regards,Kate MartinHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Urania

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent service. Well kept hotel. Carlino restaurant was great
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Kate Martin am 1. Apr. 2024
Dear Urania,We are happy to hear that you enjoyed our well kept hotel and Carlino restaurant. We hope to see you again soon.Kind regards,Kate Martin

10/10 – Hervorragend

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Absolutely LOVED every minute of our stay with you. We will definitely stay again!
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Kate Martin am 27. März 2024
Dear David,We are truly happy to hear that you loved your stay with us and look forward welcome you back soon!Kind regards,Kate Martin

6/10 – Okay

Maxime

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Kate Martin am 16. Apr. 2024
Dear Maxime,Thank you for rating us. We hope to welcome you back at the Shangri-La Vancouver soon.Kind regards,Kate MartinHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Katherine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Kate Martin am 16. Apr. 2024
Dear Katherine,Thank you for rating us 5 out of 5. We hope to welcome you back at the Shangri-La Vancouver soon.Kind regards,Kate MartinHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Bingbing

Everything is beyond expectation. Chris at reception is patient and hospitable. The room is spacious and comfortable. We will definitely come back in our next trip here.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Kate Martin am 21. März 2024
Dear Bingbing,Thank you for the lovely feedback! We are glad to hear that Criss was able to provide hospitality and you enjoyed our spacious and comfortable room. We look forward welcoming you back soon.Kind regards,Kate Martin

10/10 – Hervorragend

Chai, Toronto

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Like Large room and view, great location pool a bit small
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Kate Martin am 14. März 2024
Dear Chai,Thank you for your feedback and for rating us 5 out of 5. We are happy to hear that you enjoyed our spacious rooms and nice Vancouver view. We hope to see you again soon.Kind regards,Kate Martin

10/10 – Hervorragend

kiril

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great Customer service
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Kate Martin am 13. März 2024
Dear kiril,Thank you for rating us 5 out of 5. We hope to welcome you back again in the future.Kind regards,Kate Martin

10/10 – Hervorragend

HSINMIN

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Kate Martin am 1. Apr. 2024
Dear HSINMIN,Thank you for rating us 5 out of 5. We hope to welcome you back soon.Kind regards,Kate Martin

10/10 – Hervorragend

Jingting

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It's one of the best hotels that I've been lived, I will definitely come back, highly recommend.
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Kate Martin am 13. März 2024
Dear Jingting,We are truly humbled by your feedback and glad to know that you enjoyed your stay with us. We hope to welcome you back soon.Kind regards,Kate Martin

10/10 – Hervorragend

Analisa

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing stay, great location, wonderful service.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Kate Martin am 6. März 2024
Dear Analisa,Thank you for rating us 5 out of 5. We hope to have the opportunity to welcome you back at the Shangri-La Vancouver soon.Kind regards,Kate MartinHotel Manager

10/10 – Hervorragend

HE

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Kate Martin am 27. März 2024
Dear HE,Thank you for rating us 10 out of 10. We hope to welcome you back to Shangri-La Vancouver again soon.Kind regards,Kate Martin

10/10 – Hervorragend

Victor

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excelente
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Kate Martin am 6. März 2024
Dear Victor,Thank you for rating us 5 out of 5. We hope to have the opportunity to welcome you back at the Shangri-La Vancouver soon.Kind regards,Kate MartinHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Raul

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No upgrade
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Kate Martin am 6. März 2024
Dear Raul,Thank you for rating us 5 out of 5. We hope to have the opportunity to welcome you back at the Shangri-La Vancouver soon.Kind regards,Kate MartinHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Zachary

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Shangri-La Vancouver is a fantastic hotel in downtown Vancouver. Easy walking distance to Stanley Park, English Bay, and Gastown means that you're very close to anything you might want to do in Vancouver. Alberni and Robson streets are home to some of the best places to eat in Van City, so you will never be hungry. Simply a great hotel in a great location.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Kate Martin am 27. Feb. 2024
Dear Zachary,I want to express my gratitude for taking the time to respond to our survey. Capturing guest feedback is the only true way for us to measure our effectiveness in delivering personalized hospitality from the heart, and to ensure we are maintaining our service standards. We look forward welcoming you back to Shangri-La Vancouver again soon!Kind regards,Kate Martin

10/10 – Hervorragend

savcho

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Kate Martin am 27. Feb. 2024
Dear savcho,Thank you for rating us 5 out of 5. We hope to see you again at the Shangri-La Vancouver.Kind regards,Kate Martin

10/10 – Hervorragend

mario

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
todo excelente
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Kate Martin am 27. Feb. 2024
Dear mario,Thank you for rating us 5 out of 5. We hope to see you again at the Shangri-La Vancouver.Kind regards,Kate Martin

8/10 – Gut

Satoru

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Kate Martin am 27. März 2024
Dear Satoru,Thank you for rating us 10 out of 10. We hope to welcome you back to Shangri-La Vancouver again soon.Kind regards,Kate Martin

10/10 – Hervorragend

Simrendip

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Kate Martin am 20. Feb. 2024
Dear Simrendip,Thank you for rating us 10 out of 10. We hope to welcome you back soon.Kind regards,Kate MartinHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Michael

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Kate Martin am 6. Feb. 2024
Dear Michael,Thank you for rating us 10 out of 10. We hope that you had a lovely time staying with us and look forward welcoming you back soon.Kind regards,Kate MartinHotel Manager

10/10 – Hervorragend

Aldo

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Kate Martin am 30. Jan. 2024
Dear Aldo,Thank you for rating us 10 out of 10. We hope to welcome you back soon.Kind regards,Kate Martin

10/10 – Hervorragend

Kris

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff are excellent, the facilities are clean and the restaurant was fantastic!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Kate Martin am 26. Jan. 2024
Dear Kris,Thank you for the feedback. We are delighted to hear that you enjoyed our clean hotel, excellent service of staff and was able to visit Carlino restaurant. We hope to see you again soon.Kind regards,Kate Martin

10/10 – Hervorragend

Roland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Kate Martin am 24. Jan. 2024
Dear Ronald,Thank you for rating us 10. We hope to see you again soon.Kind regards,Kate Martin

10/10 – Hervorragend

Oscar

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Kate Martin am 24. Jan. 2024
Dear Oscar,Thank you for rating us 5 out of 5. We hope to see you again soon.Kind regards,Kate Martin

8/10 – Gut

Ruben

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Agradável
Muito boa. Mas o ar condicionado central precisa de ajustes. Pessoal muito educado
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Kate Martin am 18. Jan. 2024
Dear Ruben,Thank you for rating us. we hope to welcome you back soon.Kind regards,Kate Martin