Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
540 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
540
295 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
295
89 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
89
43 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
43
33 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
33
9,2/10
Sauberkeit
9,0/10
Personal & Service
8,4/10
Ausstattung
8,8/10
Zustand der Unterkunft
8,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Marianne
Mit der Familie gereist
9. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Tolles Hotel nahe bei der Metrotown Mall
Das Personal war sehr freundlich und hilfsbereit.
Egal ob an der Reception, Housekeeping oder im Restaurant
Das Zimmer war gross und sauber und die Betten sehr bequem
Es waren nur 4 Gehminuten zur Metrotown Mall und zur Skytrain Station.
Marianne
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Allen am 10. Aug. 2023
Thank you for staying at the Hilton Vancouver Metrotown. We are happy to see you enjoyed your stay and the area.
6/10 – Okay
Michelle
Mit einer Gruppe gereist
26. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Ausstattung
staff should have more knowledge of the area to provide better information to the guests
Michelle
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von CT am 27. Mai 2024
Thank you for taking the time to share your feedback. We genuinely appreciate all comments, whether positive or negative, as they help us improve our services. We're sorry to hear that your experience with us didn't meet your expectations.To better understand your concerns and address them effectively, we would greatly appreciate it if you could provide us with more details about your experience. Please feel free to reach out to us directly. We look forward to the opportunity to serve you better in the future.
4/10 – Schlecht
Shirley
26. Mai 2024
Gut: Ausstattung
It’s too bad the hotel didn’t have any outdoor parking for a small truck by the hotel. It ended up we have to park far away. It’s such an inconvenient hotel.
Shirley
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Allen am 26. Mai 2024
Thank you for your feedback.
10/10 – Hervorragend
MINZHE, Bellevue
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
26. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The overall experience was very good. Clean, new, modern hotel. Food and light rail in walking distance. the customer service was generally good and pleasant to talk to. The only inconvenience is the garage. The parking space is a dedicated space, but the access to the space has to bo through public parking areas, and you may experience traffic jam. It can be a bit confusing as well. But once you figure out the best parking "route", you'll find no issue at all.
MINZHE
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Allen am 26. Mai 2024
Thank you for your feedback and we hope to see you again very soon.
10/10 – Hervorragend
Anna
Geschäftlich gereist
24. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay for a work trip. Wish there were more breakfast options nearby, otherwise good!!
Anna
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von CT. am 24. Mai 2024
Thanks for staying with us and we are glad to hear that you enjoyed your stay. Looking forward to seeing you again.
6/10 – Okay
joy
21. Mai 2024
Gut: Sauberkeit
joy
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Allen am 23. Mai 2024
Thank you!
4/10 – Schlecht
Xi
Mit der Familie gereist
21. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Old and small. Cleaning isn’t great, hairs all over the place from last tenant, towel has red stain. No complementary bottle water since day 2 probably because we bought our own water and left in the room. Parking is a nightmare as others mentioned. Don’t recommend.
Xi
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Allen am 21. Mai 2024
Thank you for your feedback we will share this with our Director of Operations.
10/10 – Hervorragend
Jun ho
21. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Jun ho
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Allen am 23. Mai 2024
Thank you!
8/10 – Gut
Edmond
21. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Edmond
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Allen am 22. Mai 2024
Thank you!
4/10 – Schlecht
Nahid
Mit der Familie gereist
12. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Ausstattung
Not the hotel that we expected
Nahid
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Allen am 12. Mai 2024
I'm sorry to see that we did not meet your expectations. Can you tell me more?
6/10 – Okay
Wilhelm
Mit dem Partner gereist
11. Mai 2024
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Just an average experience nothing fancy
Wilhelm
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Allen am 12. Mai 2024
I'm sorry to see we did not meet your expectations. Thank you for your feedback.
10/10 – Hervorragend
Terry
7. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Terry
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Allen am 12. Mai 2024
Thank you!
2/10 – Ungenügend
Brandon
Mit dem Partner gereist
4. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Room was dirty, sticky stains, coffee spills and long hairs in the bed and on the pillows. Waited 30 minutes for a seat at the restaurant, there was no staff clearing tables. Other guests were complaining constantly. We finally got a table 20 minutes before breakfast was ending, no servers showed up to take our order so we ended up walking out.
Brandon
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Allen am 5. Mai 2024
Thank you for your feedback we will share this information with our management team.
8/10 – Gut
Judy Choi or Brian
Mit der Familie gereist
30. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property is very close to shopping and public trasportation. Overall, the staff was very nice and the rooms were clean. One thing to note is that the rooms were not ready when we checked in. This seems to be an ongoing issue with other guests as well. Checkin time was 4pm but rooms were not ready until 6pm or later. Not sure if this is mismanagement by allowing guests to have late checkouts or understaffing the cleaning crew. This needs to fixed immediately. It is not a good experience when you have to wait well into the late evening for your room.
Judy Choi or Brian
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Allen am 2. Mai 2024
Thank you for your feedback and we are happy to see you enjoyed your stay.
10/10 – Hervorragend
Howard
28. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Xxx
Howard
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Allen am 2. Mai 2024
Thank you!
10/10 – Hervorragend
Jared
27. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Jared
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von CT. am 28. Apr. 2024
Thank you for the rating. Looking forward to welcoming you again.
10/10 – Hervorragend
chase
Mit der Familie gereist
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean , nice, good area.
chase
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Allen am 23. Apr. 2024
Thank you!
6/10 – Okay
Emily
Mit Haustieren gereist, Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
21. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
The shower was so poorly designed and the bathroom floor was covered in water every time.
Emily
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Allen am 21. Apr. 2024
Thank you for your feedback.
10/10 – Hervorragend
Anh
Mit der Familie gereist
19. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good experience. friendly staffs
Anh
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von CT am 20. Apr. 2024
Hi Anh, Thank you for giving us the opportunity to provide you with a very good experience. We look forward to welcoming you to our hotel. Thank you again.
10/10 – Hervorragend
Jose, Las Vegas
17. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly staff specially front desk and bellman.
Jose
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Allen am 19. Apr. 2024
Thank you and hope to see soon.
10/10 – Hervorragend
Benjamin
Geschäftlich gereist
12. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very convenient and easy to access hotel. No complaints.
Benjamin
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von CT am 12. Apr. 2024
Thank you for your full score and the feedback. We will continue our outstanding performance while looking forward to welcoming you back in the near future.
10/10 – Hervorragend
Ilse
Mit dem Partner gereist
7. Apr. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
Nice
Ilse
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Allen am 7. Apr. 2024
Thank you!
10/10 – Hervorragend
Hongwei
31. März 2024
Hongwei
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Allen am 21. Apr. 2024
Thank you!
8/10 – Gut
Jason
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
29. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The property was nice and a very close walk to the mall.
The staff were great :) at check in and in the breakfast buffet.
The room had a pretty nice view, and it was clean! Nice layout!
The pool is an outdoor lane pool, so not very much fun for kids.
Overall, it was a nice visit, thank you!
Jason
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Allen am 29. März 2024
Thank you for your feedback. We are happy to see you enjoyed your stay with us and the area.
10/10 – Hervorragend
Amelie Diane
28. März 2024
Amelie Diane
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von CT am 17. Apr. 2024
Thank you for the perfect score. Look forward to welcoming you in the near future.
10/10 – Hervorragend
Kaylon
24. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel is quiet and clean, the staff were fantastic
Kaylon
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Allen am 24. März 2024
Thank you!
10/10 – Hervorragend
Yee Ling
Mit der Familie gereist
22. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel sits in a busy area, you can get to pretty much everything, supermarkets, pharmacies big or small eatery and much more. Parking space is very tight for a large size vehicle
Yee Ling
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Allen am 22. März 2024
We are happy to hear you enjoyed the area.
4/10 – Schlecht
Melanie
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
20. März 2024
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Costumer service was terrible. Extremely disappointing experience. Front desk staff was not helpful and unfriendly .
Melanie
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Allen am 20. März 2024
I apologize that the service was not to standard, thank you for your feedback.
10/10 – Hervorragend
Neil
Mit dem Partner gereist
9. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
People was friendly.
All around was a very good experience.
Will come back again
Neil
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Allen am 10. März 2024
Thank you!
6/10 – Okay
Mark
Mit der Familie gereist
6. März 2024
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was super busy thus the cleaning staff couldn’t keep up. Our room had hair all over, a toothbrush and comb found on the floor etc
Mark
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Allen am 6. März 2024
Thank you for your feedback we will share this with housekeeping department. We are sorry that your room was not up to the Hilton standards.
6/10 – Okay
Teena K
Mit dem Partner gereist
3. März 2024
The internet was hard to connect or wasn’t strong enough for me to log on
Teena K
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von CT am 4. März 2024
We are sorry for the inconvenience. We hope that you had brought to our attention during your stay so that we could ensure you the issue would have been resolved. We hope to have a chance to serve you better next time. Thank you for staying with us.
10/10 – Hervorragend
Kathryn
3. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Kathryn
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Allen am 4. März 2024
Thank you!
10/10 – Hervorragend
Dima
1. März 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
.
Dima
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Allen am 3. März 2024
Thank you!
10/10 – Hervorragend
Leah
27. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Leah
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von CT am 28. Feb. 2024
Thank you for the rating. Hope to see you again.
8/10 – Gut
Siobhan
27. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Siobhan
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Allen am 28. Feb. 2024
Thank you!
4/10 – Schlecht
Allan
25. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Allan
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Allen am 27. Feb. 2024
Thank you!
8/10 – Gut
Jianna
24. Feb. 2024
Jianna
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Allen am 20. März 2024
Thank you for staying with us.
8/10 – Gut
Leah
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
24. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice and friendly
Leah
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Allen am 25. Feb. 2024
Thank you!
10/10 – Hervorragend
Lee
24. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lee
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Allen am 25. Feb. 2024
THANK YOU!
10/10 – Hervorragend
Nadine
Geschäftlich gereist
18. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nadine
Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024
Antwort von Allen am 18. Feb. 2024
Thank you!
8/10 – Gut
Heather
17. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
wonderful staff at breakfast
Heather
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Allen am 19. Feb. 2024
Thank you!
10/10 – Hervorragend
Chris
16. Feb. 2024
Chris
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Allen am 18. Feb. 2024
Thank you!
8/10 – Gut
Stephen
16. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Stephen
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Allen am 18. Feb. 2024
Thank you!
8/10 – Gut
Craig
12. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice room breakfast buffet not recommended
Room was very nice and clean
I was charged an extra $50 when I arrived on top of what I paid to hotels.com for the room I assumed it was a damage deposit or something but so far it hasn’t been refunded on my credit card.
I had the breakfast buffet the scrabbled eggs Sausages and pancakes were terrible probably the worst I’ve eaten
The hash browns were really good
If I stay there again I think I’ll order off the menu hopefully the breakfast menu would be of better quality than the buffet
Craig
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Allen am 14. Feb. 2024
Thank you for your feedback I will share the information with our restaurant. For the security deposit it can take up to 4-5 business days to see it released from your credit card company.
10/10 – Hervorragend
S
Mit einer Gruppe gereist
3. Feb. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
So close to Metrotown. My daughter and her friends shopped at Metrotown and then headed to the hotel on their own. So safe and accessible. She has a great birthday staycation at the Hilton.
S
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Allen am 6. Feb. 2024
We are happy they enjoyed their stay with us.
8/10 – Gut
Min Xin
3. Feb. 2024
Min Xin
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Allen am 20. März 2024
Thank you for staying with us.
8/10 – Gut
Laura
Geschäftlich gereist
31. Jan. 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Rooms are old and outdated. Basic simple toiletries no slippers.
Laura
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Allen am 6. Feb. 2024
Thank you for your feedback.
10/10 – Hervorragend
Georgina
Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
31. Jan. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
The a staff was very friendly, the room was clean and the building was in good condition. Very walkable to stores and sky train station.
Georgina
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von CT am 31. Jan. 2024
Thank you very much for the perfect score and feedback.