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Bewertungen von Urban Park Apartments & Hotel by Misty Blue Hotel

3 out of 5
Urban Park Apartments & Hotel by Misty Blue Hotel
60 Meridian Drive, Umhlanga, KwaZulu-Natal

Bewertungen

7,4

Gut

52 von insgesamt 166 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
54 von insgesamt 166 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
28 von insgesamt 166 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
14 von insgesamt 166 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
18 von insgesamt 166 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,8/10

Sauberkeit

7,2/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

5,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Katastrophe
Beim Check in/oft zusammen 2 1/2 Stunden warten müssen um eine Rechnung zu erhalten. Mitarbeiter äußerst unfreundlich und demotiviert. Wünsche und bitten wurden sofort verneint um ja nicht sich erst bewegen zu müssen.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
tolles Hotel!
tolles Hotel, kann ich nur empfehlen! gute uns sichere Lage in dem Vorort von Durban.
Antwort von Jane am 20. Juni 2015
Dear sir . Madam Thank you for your valued feedback. We would like to thank you for your feedback as we strive to ensure guest satisfaction is at the highest level at the Three Cities Urban Park Hotel & Spa. We look forward to welcoming you back to the Three Cities Urban Park Hotel & Spa. Kind regards Jane Govender Rooms Division Manager Three Cities Urban Park Hotel and Spa

2/10 – Ungenügend

Princess

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

2/10 – Ungenügend

Suhail

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Hi , I am very upset because I booked a room for Friday the 3rd of September at urban park, but urban park hotel is closed. I can’t understand why Expedia would allow me to book a room at urban park when they are closed. I would like a refund for the room I booked! It is unacceptable and unprofessional of Expedia to do that!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Do not book!
The hotel is closed and bookings are still being accepted, had arrived to the hotel to find everything removed from the lobby.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

2/10 – Ungenügend

Chris

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

6/10 – Okay

Stephen

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Disappointing
Due to Covid this hotel is taking strain. The room was clean and comfortable but maintenance has not been happening due to the impact of Covid. Sad because we have enjoyed staying here before. The restaurant has been closed since Covid so no breakfast available.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

8/10 – Gut

Delani

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2021

2/10 – Ungenügend

Nonhlanhla

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2021

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Experience at urban park
Lifts where out of order -check in person was kind to give closer available room. Room was really difficult to find with no proper directions and lifts not working bearing in mind there is also a residential apartments in the building took approx 20mins to find room. Had to go down and ask for towels and glassware which came after calling from room to find out 30mins later. No two pin plug in room after being assured there was one. Service and experience definitely matched the price - low, however expected more from a huge establishment.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

10/10 – Hervorragend

Khaye

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021

10/10 – Hervorragend

S

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2020

8/10 – Gut

Rakesh

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2020

4/10 – Schlecht

Dawn

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dissappointment
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020

4/10 – Schlecht

Chris

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Terrible stay.
The overall stay was horrible. The apartment was filthy, there were towels in the bathrooms. The room was next to a very noisy road.. we couldn’t get a wink of sleep. The stove was broken and the fridge was not working. Really nothing good about this place
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020

8/10 – Gut

Sibongiseni

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
You can do better. I have seen it.
Overall my stay was comfortable. It is beautiful hotel with modern décor. I have stayed here before. However there were a few maintenance issues that need attention. The room I was in (405), the basin mixer leaks onto surface when turned on, causing damage to the cabinet and pieces falling off. The shower does not close easily. The main door lock had to be replaced on 1st day. The balcony sliding door jams halfway on opening. One morning we had shower on a different in a different room due to maintenance issues on the water on our floor. Also, I had to ask at reception to have someone remove garbage from the parking entrance that was lying there for 2 days.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2020

2/10 – Ungenügend

Tania

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Our stay was terrible , from the moment we arrived. The apartment is run down and filthy. Service is terrible. The so called "apartment" had not been cleaned. The room was not ready to check in to at 3pm. The apartment is run down and has not been maintained. The pictures shared on the site is not what it looks like in reality. So very disappointing. Really put a damper on our holiday. Would not recommend it !
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2020

2/10 – Ungenügend

Nerissa

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
So my fiance and I booked to stay at the hotel for 5 nights. Upon arrival we were greeted at reception and given our room key. I asked for a porter which never arrived. We had to carry all our luggage. Get to the room and it's the wrong room, I booked and paid for a one bedroom apartment but was given a aturio
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2020

4/10 – Schlecht

Nosipho

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Bad bad
Nor soo good please dont be fooled by pictures from the long waiting in reception to getting into not so clean room on arrival tried not to be dramatic bad smell in the toiler not so clean bedding until we found a glass with an old drink rusty and we had rash thrme next morning thats when i asked the receptionist to change us into another room.no iron was even offered when we had to rush somewhete we were told we need ti wait for 8 to be assisted...
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2020

4/10 – Schlecht

Chelsea

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I have stayed here before and my experience was okay for the most part. This time, for the first two days I wasn’t given a towel. I couldn’t call down to reception as they don’t leave the contact numbers visible. I am guessing this is due to covid but they can give their guests I piece of paper with contact numbers. There was no hand sanitizer at any of the elevator buttons. When I got there, I got to my floor and got out out of the lift I was greeted with a broken chair which remained there for the duration of my stay and the carpets were all stained. I am guessing that they are financially struggling at this time but the fact that simple
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2020

4/10 – Schlecht

Melissa

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2020

10/10 – Hervorragend

Phumzile

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Extra Tourism levy to pay
The check in precess was fine, the room was clean, but I can't adjust the air condition. The water was not hot enough for shwer. After I had check out, the reception ask me for R7 tourism levy, which should be include in the room fee. It was the first time I have to pay extra levy with Hotel.com
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020

8/10 – Gut

Gomotsegang

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
All was great but staff was not always willlong and friendly
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2020

8/10 – Gut

Andile

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Mazwi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

10/10 – Hervorragend

Stephen

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019

6/10 – Okay

LUQMAAN

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
I flew in for a party,so I booked late at night as my arrangement to stay with a friend fell flat :got them after midnight,they couldn’t find your booking I had to charge my phone (battery had died),then send confirmation by email whilst feeling cold at reception I went to my room (only snag:not clean under the bed!)around 1am,and left @7am:basically just needed a bed to sleep Was I supposed to have been charged a full day rate?
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

2/10 – Ungenügend

Samantha

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cockroach Infestation!
Since the hotel has been taken over by Misty Blue the condition is disgusting. We arrive at 11pm after our flight was delayed, only to be told they can’t find out booking and then the guy at reception takes us to an apartment that Had cockroaches running around. We requested a refund and booked at the Town Lodge across the street!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

4/10 – Schlecht

Padmini

Mit der Familie gereist
Gut: Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

2/10 – Ungenügend

Dawn

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Disappointed
The place was terribly dirty. The corridors the lift .......it was bad. I have stayed in the place few times before but my last visit was not a pleasant one. I was put in room 113 which had a leaking roof in the toilet and I was moved to a different room on the 4th floor and this floor was filthy for the entire duration of my stay. The lift was a problem it was super slow.....The couche in the lounge had a very ugly odour, like it has been used as a bed. One of the days I was told by very disrespectful security to park my car on the street because the hotel parking was full. Overall i was not happy.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019

6/10 – Okay

NM

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Please put a 2 point plug in the room. Please make sure the room do have cups for tea and coffee.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

8/10 – Gut

Rennie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

10/10 – Hervorragend

Dineo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Thulani

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
excellent
it was amazing
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

4/10 – Schlecht

mongezi

Misty crap
Second time staying here (room 210) diffrent room same problem worn out old towels that are torn Brown mildew in bathroom
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

2/10 – Ungenügend

Tania

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Not impressed with noise levels next to my room. Had to report them to management but it just continued. This is unacceptable behaviour and should not be allowed at such an upmarket hotel group.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

8/10 – Gut

heath

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very convenient
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2018

10/10 – Hervorragend

Mia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Stay
It was wonderful - Thank you
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

8/10 – Gut

sellika

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

6/10 – Okay

mongezi

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
half ass hotel
bathroom facility in room had black mold all over restaurant staff and manager on duty very poor food came out wrong their chef doesnt know the difference betwen medium and well done waitress forgot my side dish
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019

10/10 – Hervorragend

Yu Tina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location. Very safe. Nice restaurant on premises.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very convenient for business - location wise.
Aufenthalt von 28 Nächten im November 2018