Standardzimmer, 1 Queen-Bett | Schreibtisch, Verdunkelungsvorhänge, schallisolierte Zimmer

Bewertungen von The Grand Hill Hotel

4 out of 5
The Grand Hill Hotel
Jalkhanz Khutagt Damdinbazariin gudamj, 52, 4 dugeer khoroolol, Ulaanbaatar

Bewertungen

7,8

Gut

16 von insgesamt 50 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
21 von insgesamt 50 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
5 von insgesamt 50 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 50 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
3 von insgesamt 50 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

9,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Andreas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ich fand den Urlaub in diesem Hotel sehr entspannend und ruhig.Das Personal war freundlich und hilfsbereit.Das Essen war sehr gut und ausreichend an Auswahl.Ich werde dieses Hotel aufjedenfall wieder buchen.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Unsichere Umgebung
Ich bin etwas irritiert, da sich meine Erfahrung mit dem Grand Hill Hotel nicht mit den Berichten anderer Reisender decken. Mit meinen beiden Kindern hatte ich auf dem Rückflug von Japan nur eine Übernachtung gebucht. Mir war klar, dass es in der Mongolei andere Qualitätsstandards als in Europa gibt, trotzdem empfand ich den Aufenthalt als unangenehm. Wir hatten einen Pick up Service gebucht, der hervorragend klappte. Was mich am meisten störte war die Umgebung des Hotels. In den Straßen stapelte sich der Müll und direkt neben Gebäude gab es ein großes Neonschild mit der Aufschrift „Striptease“. Der Fahrer erklärte mir, dass das Angrenzende Haus ein „Love-Hotel“ sei. In der Lobby selbst saßen Männergruppen, die uns schweigend taxierten, als wir eintraten. Die Rezeptionistin war kühl aber nicht direkt unfreundlich. Das Gebäude selbst wirkte nicht so elegant wie auf den Fotos, das Zimmer war in Ordnung. Kleinigkeiten wie verschmierte Scheiben, nicht funktionierende Fernbedienung und eine leicht defekte Toilette störten nur ein wenig. Die Irish Pup hatte gutes Essen, die Toiletten auf diesen Stockwerk waren allerdings sehr dreckig. Ich hatte für drei Personen gebucht, es gab allerdings nur zwei sehr schmale Einzelbetten. Nach mehrmaligen Nachfragen bekamen wir eine Decke für die Couch. Wir hatten Frühstück für drei Personen gebucht, bekamen aber nur Gutscheine für zwei. Ich zahlte auch nicht für ein drittes, da mir der Appetit eh vergangen war.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Murun am 15. Aug. 2019
Dear Guest Thank you for your review, Sincerely

8/10 – Gut

martin, emsbüren. germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute ruhige Lage, 20 min Laufdistanz bis centrum
Wir sind mit eine befreundete Familie unterwegs, Inkl. Nadaam fest mit Stadion Besuch. Pferderennen Festival etc. alle Leute sind sehr nett, absolut sicher !!! Hotel Personal sehr nett und hilfsbereit. Mit englisch kommt Mann im Hotel gut zurecht. Insgesamt Sehr 😊
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2018
Antwort von Uuree am 23. Aug. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.

8/10 – Gut

JUNG YUP

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

WOO SEOUNG

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
청결하고 한국어를 할 수 있는 직원들이 있어 편안했어요
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

4/10 – Schlecht

KYUNGMEE

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
조식은 완전히 소박 ㅠㅠ 가성비 없어요 그냥 컵라면에 햇반이 더 나아요.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

HONGSEOG

Mit einer Gruppe gereist
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

8/10 – Gut

Beomjin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

4/10 – Schlecht

Taewoo

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

taehoon

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
훌륭합니다.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

4/10 – Schlecht

jea hyeok

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Batkhuu

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

8/10 – Gut

Jaejin

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2023
Antwort von Uuree am 4. Apr. 2023
Dear Jaejin, Thank your for staying in our hotel, and taking your time to give us a feedback. Hope you stay again,Sincerely, Uuree

10/10 – Hervorragend

GYOMIN

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Uuree am 8. Dez. 2022
Thank you for choosing our hotel and for your great score

8/10 – Gut

WOO KWANG

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Uuree am 8. Dez. 2022
Thank you for your feedback

10/10 – Hervorragend

JUNHO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
위치는 별로지만, 직원들 전부 한국말 잘 하고 방 넓고 쾌적해요. 건물 내에 한식당이랑 커피숍 있고 편합니다. 5분거리에 펍이나 술파는 음식점 많아요. 굿굿
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Uuree am 8. Dez. 2022
친애하는 준호,저희 호텔을 선택해 주셔서 감사합니다. 저희 호텔에서의 경험이 훌륭하셨다니 매우 기쁩니다.서비스를 제공하게 되어 기뻤습니다. 다음에 또 묵으시길 바랍니다.진정으로,우레

8/10 – Gut

SANGCHUN

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
호텔 안에 필요한 시설이 있어서 편안한 쉼을 쉴수 있었다
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Uuree am 31. Aug. 2022
친애하는 상춘,저희 호텔을 이용해주시고 소중한 시간을 내어 소중한 후기 남겨주셔서 감사합니다. 다시 오시기 바랍니다.진정으로,우레

2/10 – Ungenügend

YUKIHITO

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
The staff cheated on the exchange rate.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
Antwort von Uuree am 8. Dez. 2022
Dear Yukihito, Thank you for staying in our hotel. Sorry to hear that if you feel cheated. We will train our staffs more carefully.

6/10 – Okay

Daekyum

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Uuree am 6. Mai 2022
Thank you for your review for us. Looking forward to your next stay, we are looking forward to your stay with us.

2/10 – Ungenügend

DOOJIN

Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Uuree am 23. Feb. 2022
Dear Doojin, Thank you for choosing our hotel and taking your valuable time to give us feedback. We are so sorry that if your stay in our hotel was not good enough. If it possible please write more detailed information about your stay. Thank you

8/10 – Gut

Magnus

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stort service utbud. Fina restauranger.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Ganbayar am 1. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for your review. Regard

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
시내에 위치하여 접근성은 좋았으나, 문의 시관장치 불안, 조식의 다양성이 다른 숙소에 비해 수준이 현저히 떨어지는듯 판단됨
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von Ganbayar am 1. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for your review. We will improve our services based on your review. Hope see you soon. Regards

6/10 – Okay

SMLEE, Seoul

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
주차시설이 부족하여 출입에 어려움. 체크인과 체크아웃에 시간소요가 많이 됨. 노래방, 사우나, 마사지, 커피숍 등의 편의시설이 있어 이용에 편리함. 시내 중심에 있어 도보 이동이 편리함.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von Ganbayar am 1. Nov. 2019
Dear Guest, Thank you for your review. We will improve our services based on your review. Hope see you soon. Regards

6/10 – Okay

Robert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
If you need WiFi, forget this hotel
The hotel was very nice, the buffet breakfast very good, the staff were friendly and helpful, but oh, the WiFi! I haven't had such poor WiFi anywhere else in the world for a decade. As a business traveller, it cost me dearly.
Aufenthalt von 6 Nächten im September 2019
Antwort von Ganbayar.G am 24. Okt. 2019
Dear valued guest, Thank you for staying with us. Concerning the wifi, it is unacceptable issue. We run routinely check for WiFi signals. If you book again, I am personally insure our WiFi signal to meet international standard. Regards General manager

10/10 – Hervorragend

Hans J

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Topp service
Veldig bra hotellfasiliteter. Moderne og rent. Veldig hjelpsom stab i resepsjonen. I restauranten på toppen var alt bra, men det gikk litt sent med betjeningen. Anbefales!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019
Antwort von Murun am 26. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you for your review. Regard

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were very friendly and professional. They allowed a much earlier check-in which was greatly appreciated!
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Murun am 24. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you for your review, Sincerely

8/10 – Gut

WOONSEOP

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
괜찮아요 깔끔합니다
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Murun am 22. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you for your review, Regard

10/10 – Hervorragend

taegyeong, Korea

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Murun am 16. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you so much for taking the time to leave us this amazing review,

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von Murun am 15. Aug. 2019
Dear Guest Thank you for your review Sincerely

10/10 – Hervorragend

Pablo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
VERY NICE
Ulan bator is a crazy city, so you cant expect a hotel like this in a neighborhood like that. the hotel its very very goood, great service, kind people, very helpfull.... the location is like whatever, but ist relative close to the main square, and you have a convinience store very close. internet do not work very good at night.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Murun am 15. Aug. 2019
Dear Guest Thank you for your review Sincerely

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
nice clean modern facilities with friendly helpful staff
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von Murun am 19. Juli 2019
Dear Guest, What a lovely feedback about us. We are always happy to welcome you again. I will definitely delighted to share with my colleague about your review. I hope to see you again.

8/10 – Gut

jongho

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
깨끗하지만 조금더 싸도 될듯~
도심지까지 거리는 조금 있는편이지만 깨끗하다~방이 너무 붙어있고 사이즈가 조금 작아 답답한 느낌도있긴하다.청결도는 좋다.호텔 사이즈에비해 가격은 조금 더 싸도 될듯하다~
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Uuree am 11. Juli 2019
Dear Jongho, Thank you for taking your time to leave us a review. Our hotel tries our best to improve our service every single day. I hope you see you again in near future.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stayed here for 2 nights on a stopover while doing the trans mongolian express. The hotel was just what we needed after being on the train for 2 nights. The room was lovely and clean, and the bathroom had a bath. Rooftop bar with great views over the city. Great breakfast. Launderette and supermarket across the road. Walking distance to all the sites. Friendly and helpful reception staff. And money changing facility at reception. Would definitely recommend this hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019
Antwort von Uuree am 11. Juli 2019
Dear Guest, What a lovely feedback about us. We are always happy to welcome you again. I will definitely delighted to share with my colleague about your review. I hope to see you again.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 26 Nächten im Juni 2019
Antwort von Uuree am 11. Juli 2019
Thank you for your great score

8/10 – Gut

Ernestine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel with good facilities
Comfortable hotel, great breakfast, friendly reception. Close to Gandan Monastery but a bit far from city centre.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Uuree am 3. Juli 2019
Dear Ernistine, Thank you for your great review. Your opinion is very important for us. Thank you

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel is located away from the main city center.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019
Antwort von Uuree am 4. Juni 2019
Thank you for taking your valuable time to give us review. Hope to see you again,

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
カラオケがうるさい
カラオケが併設されているホテル。夜遅くまで3階のカラオケの音がうるさく、宿泊者以外もホテルにくるせいなのか深夜に廊下で酔っ払いが叫んでいた。金曜夜に何時までカラオケを営業するか聞いたところ2時までとのこと。苦笑。。周辺の治安もあまりよくないので宿泊者以外の客層も悪い感じ。朝食はほぼ美味しくないので期待しない方が良い。あと頼みごとが全然されない。洗濯物を取りに来てとか、タクシーを明日の何時に呼んでおいてなどのこちらの要望はまったくされませんでした。
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von Ganbayar am 4. Juni 2019
Dear guest, My sincerest apologies for the experience you had. Thank you for bringing this issue at our attention. I assure you this isn't a typical situation. We try to maintain the highest standard of service, but it's clear we fell short in your case. My name is Ganbayar and I am the General Manager. Please give me an email when you have a free moment. I would like to make things right. Sincerely, Ganbayar

10/10 – Hervorragend

Trevor

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Highly recommended.
Had a great time. Staff were friendly and helpful. Wi fi was a bit hit and miss. Room did get hot at night so had to open window. Breakfast was a little limited but still adequate BUT best of all was the burger we had at lunch and the two evening meals; one was the pork ribs (actually a chop in the UK) the other was the beef steak. These meals were both fabulous. You often read how good food was but these were truly great, so full of flavour. Would stay at the Grand Hill again just for the food but the bed was very comfortable as well. Hope to be back soon.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von Uuree am 4. Juni 2019
Dear Trevor, Thank you for such a excellent and well detailed review. We will be glad to share your opinion with my colleague. Hope to see you again. Sincerely,

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2019
Antwort von Uuree am 4. Juni 2019
Dear guest, Thank you for your feedback. We are looking forward to your next stay with us.

10/10 – Hervorragend

A Jay

Very nice hotel--clean and very comfortable, well maintained with great service in good location. It was reasonably priced, as well.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2018
Antwort von Nandia am 17. Dez. 2018
Dear guest, Thank you for your feedback. We are looking forward to your next stay with us.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Nandia am 6. Nov. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback

10/10 – Hervorragend

Louella

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Grand Hill Hotel was the right place for me.
It was a lovely place, well priced and staff very helpful and friendly. There should have been a complimentary shuttle service for airport pick up and drop off, other than that I had a most pleasant stay. Every time I didn't have time for breakfast they prepared for me a bag of goodies to go. The ladies and gentlemen in the reception area were accommodating for any queries and always with a smile.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2018
Antwort von Nandia am 1. Okt. 2018
Dear Louella, Thank you for your great feedback. We hope your stay with us was comfortable and pleasant and so glad that our property liked you a lot. Hope you will stay with us again.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

由於當晩飛機延至凌晨四時才到達機場,向酒店提出要求更改接送時間,酒店也肯接受,司機態度不錯,房間乾淨,只是酒店的冷氣溫度不能自行調較,比較焗。
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von Nandia am 13. Sept. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback.

8/10 – Gut

fad, singapore

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Cheap but new looking
Clean, newly built or renovated and reasonably priced. Pretty basic but good enough for a long stay in UB.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2018
Antwort von Uuree am 23. Aug. 2018
Thanks for staying with us. We appreciate your feedback

8/10 – Gut

MAKOTO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von Uuree am 14. Mai 2018
Dear Makoto, We really appreciate your review for us. Hope see you again!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
良いロケーションと良いサービス
室内が非常に乾燥している点を除いては非常に快適。 観光に適したロケーションではあるが、周囲の街並みはあまり綺麗ではない点が若干の欠点
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2018
Antwort von Uuree am 10. Aug. 2018
Dear valued guest, Thank you for your great review. I will absolutely share your feedback with my colleague. Hope you will stay with us again. Sincerely, Uuree

6/10 – Okay

Akio

Gut: Sauberkeit
Antwort von Degi.G am 4. Jan. 2018
Dear Guest Thank you for taking a time to share your experience. We will try our best to increase our service. Best regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great new hotel. Especially good after being out on the steppe for 10 days. About 10mins from the monastery, another 10 to State Department Store and another 10mins to the main square.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2017
Antwort von Uuree am 9. Nov. 2017
Dear valued guest, Thank you for taking your time to give us such a great review. You are the first guest reviewed us on the expedia.com. We will definitely share your experience with my colleague.

8/10 – Gut

Jan-Erik

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel is quite new and clean . Service is friendIy. Only problem was cool water in a morning shower. This might be local water supply problem not hotel it self
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2017
Antwort von Uuree am 11. Apr. 2018
Dear Jan-Erik, We really appreciate your feedback, your comment is very valuable to us. It helps to increase our service and facilities.