2 Bars/Lounges, Lobby-Lounge

Bewertungen von Shangri-La Ulaanbaatar

5 out of 5
Shangri-La Ulaanbaatar
19 Olympic Street, Sukhbaatar District - 1, Ulaanbaatar

Bewertungen

8,6

Hervorragend

58 von insgesamt 98 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
25 von insgesamt 98 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
6 von insgesamt 98 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
1 von insgesamt 98 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
8 von insgesamt 98 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Sigrid

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

Francois W.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Sehr gut!
Sehr gut - ich kann die Mongolei nur empfehlen Sehr gut - ich kann die Mongolei nur empfehlen Sehr gut - ich kann die Mongolei nur empfehlen Sehr gut - ich kann die Mongolei nur empfehlen

8/10 – Gut

AKIRA

Geschäftlich gereist
Gut: Ausstattung
モンゴルでは、最高級ホテル

8/10 – Gut

Ariun-Erdene

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Ariun-Erdene

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

BROADBAND SECURITY

Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

AKIRA

Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Andrea

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel staff was very accommodating and respected my vegan request.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023

2/10 – Ungenügend

Carlos J

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Avoid at all cost
Fraudulent place, false advertising on having a pool (they dont) or spa (also closed) or multilingual staff (no english speaking). Also had food poisoning and spent 2 days on hospital.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

6/10 – Okay

Narumi

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Lisa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

8/10 – Gut

Fung Kwan Anna

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

david

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

HIROSHI

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023

10/10 – Hervorragend

GEONWOO

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

10/10 – Hervorragend

Seongyun

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2023

6/10 – Okay

Jay

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Don’t order any food at the ‘Lobby Lounge’ if you are being chased by the next appointment
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2022

8/10 – Gut

Jari

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ainut miinus koko paikassa; käytin hotellin autopalveluja runsaasti mutta aikataulut ja kuljettajien ammattitaito oli kyseenalaista!! Erinomainen sijainti ostoskeskuksen yhteydessä ja loistava henkilökunta. Aamupala runsas ja erittäin hyvä ja monipuolinen! Vahva suositus!!!!
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Enkhbold

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

2/10 – Ungenügend

KEIKO

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

Yuta

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
シャングリ・ラ
ウランバートル では、①番のホテルよかったです
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2022

8/10 – Gut

Yin Ki

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Will stay again
Front desk staff is very friendly and helpful. Enjoyed the view from the room. Furniture is a bit worn out but everything functions well. Though u need to walk a bit to the sports club, the equipment there is not disappointing. Overall is good.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Enkhjargal

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021

8/10 – Gut

Kaori

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
It was a comfortable stay. The only issue we faced was slow delivery of room service.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

8/10 – Gut

Cesar, Ulaanbaatar

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The assistance service was good, fully operational at any time. Gym and swimming pool was available, easy access to the mall without having to go outside to cross the street. The city view was good. Some furniture need replacement (aging). Not enough channels on the cable TV. I didn't see any sanitizer at all, not in the room, not at the breakfast restaurant.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020
Antwort von Terence Tan | General Manager am 22. Juli 2020
Dear Cesar, Thank you for sharing your Shangri-La experience with us! Your kind compliments and constructive feedback is much appreciated, we will ensure necessary improvements are made. As one of our commitment to our guests, we do have placed hand sanitizers in the convenient locations throughout the hotel as safety measures. However we will improve on our offering of the hand sanitizers to our guests. Please contact me directly at terence.tan@shangri-la.com if I can be of any assistance. It would be a pleasure to welcome you back to our hotel on your next visit. Sincerely, Terence Tan | General Manager

10/10 – Hervorragend

Troy

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2020
Antwort von Terence Tan | General Manager am 9. Apr. 2020
Dear Troy, thank you for your rating!

10/10 – Hervorragend

MUNGUNTUUL

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
좋았습니다
갈때마다 편한하고 좋았습니다.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Terence Tan | General Manager am 9. Apr. 2020
Dear MUNGUNTUUL, thank you for your review!

10/10 – Hervorragend

Chul

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Terence Tan | General Manager am 9. Apr. 2020
Dear Chul, thank you for your rating!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
非常にいいホテルでした。
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent facilities. Includes access to top level gym that is a short walk away indoors through the property building. Room was clean and service was very good.
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This is only true 5 star hotel in ulaanbaatar... great location. linked to shopping mall. Great chinese restaurant... You will need one after few days of Ger experience here.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2019

10/10 – Hervorragend

Boldmaa, USA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Highly recommend it
Beautiful hotel, great staff. Centrally located it's a walking distance from the main square. There is mall with a few restaurants next to it so if you need to shop or have a traditional mongolian food then you can just walk to the mall. The breakfast was good too. Highly recommend it.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Rachel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room is nice and very comfortable. Furnitures not as tip top as other Shangri la hotels but definitely the best hotel in Ulaanbaator. Staffs are very friendly and approachable. Thumbs up!
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Dongkwan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

rajvir

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
全て最高でした。
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2019

10/10 – Hervorragend

Cheong, Seri Kembangan, Selangor

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Location, clean, friendly staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Terence_Tan am 25. März 2019
Dear Cheong, thank you for your review! We look forward to welcoming you back soon!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2019
Antwort von Terence_Tan am 25. März 2019
Dear Anonymous, thank you for your rating!

10/10 – Hervorragend

Lindsay

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2018

10/10 – Hervorragend

jongchan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
몽골 최고
몽골최고호텔이네요. 아주 좋은 시설과 나름 그나라 최고서비스 였습니다
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018

10/10 – Hervorragend

kat, Southern California

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful property, amazing staff Possibly the most helpful, accommodating staff we’ve EVER encountered. FedEx delivery on Monday failed, so numerous staff members made phone calls & kept up with tracking. When departing Mongolia on Wed. morning, the hotel driver took us to FedEx office, then to cargo area at ULN. He went above & beyond as translator & negotiator, helped get our package & got us to our flight on time. Well done! Property is beautifully maintained with lovely public spaces. Deluxe room with king bed was spacious with lots of drawer & closet space and bathroom counter space. Climate control was iffy. Laundry service was reasonably priced & good quality. Impressively prompt service when calling housekeeping for additional clothes hangers and maintenance for a minor issue with television. Speaking of TV, they have a good selection of channels. Housekeeping service was exemplary. Cafe Park breakfast buffet featured nice variety of western & Asian dishes; very attentive service. Nadaam restaurant had generous portions but service was quite poor. Bartenders, however, were attentive so subsequent visits were to bar area only. Their Chinese restaurant, Hutong, was a special treat! Delicious Peking duck & fantastic service. Great central location for walking to shopping and sights. Overall, a wonderful place to spend five days/four nights and the warmth & kindness of the front desk staff and driver makes this one of our best hotel experiences ever!
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018

2/10 – Ungenügend

jaesoo, 대한민국

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
청소 불량 ( 컵에서 립스드 자국) 및 물건 파손 후 보상 안함 고객 대응 불량 영어 못하다고 고객 대응 불량 (대응 안함) 매니저 고객 대응 불량 (대응 안 함) 직원 불 친절 함
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2018

10/10 – Hervorragend

Wei-ling

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Terence_Tan am 23. Okt. 2018
Dear Wei-ling, Thank you for your rating! We look forward to welcome you back soon! Sincerely, Terence Tan | General Manager