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2 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
2
9 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
9
1 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
1
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4 – Schlecht
0
1 von insgesamt 13 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
1
8,4/10
Sauberkeit
8,8/10
Personal & Service
8,4/10
Ausstattung
8,6/10
Zustand der Unterkunft
8,4/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
8/10 – Gut
Niya
Mit einer Gruppe gereist
13. Feb. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Cannot access to my Netflix and still can hear noises from next door..
Niya
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2023
Antwort von Pei am 20. Feb. 2023
Dear Ms Niya,Thank you for your honest feedback. We sincerely apologize for the inconvenience you experienced during your stay. We will look into these matters and work on how we can improve our services.We hope to welcome you back in the future. Till then, take care!Best Regards,The Lanes Hotel Team.
10/10 – Hervorragend
Ping ying
31. Jan. 2023
Ping ying
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023
Antwort von Pei am 13. März 2023
Dear Madam,Thank you for the kind rating. We are glad you enjoyed your stay with us. Should you have any suggestions on how we can better improve, please let us know.Best Regards,The Lanes Hotel Team.
8/10 – Gut
Lynn
Mit der Familie gereist
16. Jan. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
overall excellent service &, condition..it's just that, I don't know how to change the TV channel.if I'm at 40 have difficulty with it, can you imagine what people age 50-60 difficultiness with it?
but overall just perfect
Lynn
Antwort von Pei am 20. Feb. 2023
Dear Ms Lynn,We are glad to hear that you enjoyed your stay at The Lanes Hotel. We sincerely apologize regarding the TV and work on how we can make that easier for our guests. Thank you for the honest feedback.We hope to welcome you back in the future. Till then, take care!Best Regards,The Lanes Hotel Team.
8/10 – Gut
Niya
26. Dez. 2022
Niya
6/10 – Okay
Ah Hazman
Mit der Familie gereist
14. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
overall was great, the service, the breakfast, hotel design & layout, the only problem was the bed, it was not comfortable and thin walls making it too noisy
Ah Hazman
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von The Lanes Hotel Team am 17. Okt. 2022
Dear Mr Ah Hazman,Thank you for your honest feedback. We will look into the matter to improve our quality of service and hopefully will serve you better in the future. Till then, take care!Best Regards,The Lanes Hotel Team
8/10 – Gut
robert
13. Okt. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Only hotel in Town
Nice hotel in centre of town, not very busy. Staff helpful but could not take security deposit of $50 on credit card.....insisted on cash but waived fee when I protested.
Limited menu - same for both lunch and dinner - staff helpful and available but not very pro-active.
robert
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022
Antwort von The Lanes Hotel Team am 17. Okt. 2022
Dear Mr Robert,Thank you for your honest feedback. We are sorry to hear about your unpleasant experience during your stay. We will investigate this matter immediately and we are deeply sorry for the inconveniences caused.Till then, take care!Best Regards,The Lanes Hotel Team
8/10 – Gut
Ak Asmady
14. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ak Asmady
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
8/10 – Gut
Joan
Mit dem Partner gereist
24. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love the pool, the room and the staff. Would love to come back again
Joan
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Pei am 1. Aug. 2022
Dear Ms Joan,
We are delighted to know you enjoyed your stay with us.
We look forward to welcoming you back to The Lanes Hotel again.
Till then, please take care and stay safe!
Best Regards,
The Lanes Hotel Team
2/10 – Ungenügend
Abinash
6. Juni 2021
Abinash
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit einer Gruppe gereist
27. Apr. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2021
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
2. Apr. 2021
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Stayed in superior suite,the facilities were beyond my expectation. Just that the housekeeping and cleanliness of the room a bit frustating.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
8/10 – Gut
Hilmie
Mit der Familie gereist
11. Juli 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
9/10 stay
Stayed in a comfy 2-bedroom junior suite. Great interior. Nice gym. Unlucky the pool was still under renovation & they really need to replace the old front door lock.
Hilmie
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
10/10 – Hervorragend
KIMIKO
3. Mai 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Dear Ms Kimiko,
Thank you for your wonderful comment.
We will continue to do our best and offer our best service. Thank you for staying with us.
Yours Sincerely,
Management
The Lanes Hotel