Bar (in der Unterkunft)

Bewertungen von Mercure Townsville

3.5 out of 5
Mercure Townsville
166 Woolcock Street, Currajong, QLD

Bewertungen

8,6

Hervorragend

456 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
360 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
128 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
45 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
11 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,4/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Mercure Hotel eignet sich super wenn man durch einen Zwischenstop eines Fluges überbachten muss. Es gibt vom Flughafen zum Hotel einen Schattle Bus
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2019

10/10 – Hervorragend

Dr. Pit

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr zu empfehlen!
Sehr sauber und Top Service
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schöne und große Anlage mit guter Anbindung an die Innenstadt. Viele Geschäfte und Restaurants befinden sich in unmittelbarer Umgebung.
Antwort von Alex Bartlett am 27. Nov. 2016
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Townsville. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Alex Bartlett Duty Manager

10/10 – Hervorragend

Claudia, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
great place to stay
We loved our stay here. A big parking lot, nice staff, great rooms, lovely resort with a nice outdoor pool. We would definitely stay here again.
Antwort von General Manager am 27. Nov. 2016
We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Townsville. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Alex Bartlett Duty Manager

8/10 – Gut

Aussies

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Gutes Hotel
Wir haben das Hotel nur für eine Nacht auf unserer Durchreise genutzt. Das Frühstück war OK.
Antwort von Nikola am 8. März 2016
Dear Guest, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Townsville. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team and particularly to our breakfast staff. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Nikola Murphy Front Office Manager

8/10 – Gut

HG, Mengerskirchen

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Schöne Anlage mit durchschnittlichen Zimmern
Die Anlage selbst war sehr schön, mit einem gepflegten Pool in der Mitte. Personal sehr freundlich und bemüht. Check-In / Check-Out verliefen zügig und problemlos. Unser Zimmer war sauber, aber leider etwas dunkel. Der Blick (ebenerdig) auf den Fluß und die Palmen etschädigten aber dafür. Frühstück entsprach den Erwartungen und die Dame im Frühstücksbereich war sehr hilfsbereit. Die Maschine zur Zubereitung der Pfannenkuchen war defekt und uns wurde sofort angeboten, dass der "Chef" frische Pfannenkuchen backen würde. Alles Ok, und wir wären gerne noch ein paar Tage geblieben.
Antwort von Jess am 22. Feb. 2016
Wir freuen uns sehr auf Ihr Feedback zu Ihrem Aufenthalt im Mercure Townsville . Es ist immer eine Freude, positive Rückmeldungen erhalten. Es ist fantastisch, zu hören, dass Sie unserer Anlage sehr schön und das Personal war sehr freundlich und hilfsbereit gefunden. Ich werde Ihre Kommentare mit unserem Team teilen. Ich bin sicher, dass diese Rückkopplung als eine Ermutigung für alle unsere Mitarbeiter dienen, wie wir die Qualität unserer Dienstleistungen kontinuierlich zu verbessern streben. Es tut mir leid zu hören, dass die Pfannkuchen Maschine während des Aufenthaltes nicht funktionierte, aber ich bin froh zu hören, dass die Küche unterstützt und einige frische Pfannkuchen für Sie zu genießen. Nochmals vielen Dank für Ihre Erfahrungen zu teilen, und wir hoffen, dass Sie wieder im Mercure Hotel Townsville in der nahen Zukunft zu begrüßen. Mit freundlichen Grüßen, Jessica James - Assistant Manager

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Antwort von Andrea am 26. Dez. 2015
Dear Anonymous, We very much appreciate your comments regarding your stay at the Mercure Townsville. It is always a pleasure to receive positive feedback. I will share your comments with our team. I am sure that this feedback will serve as an encouragement to all of our staff as we strive to continuously improve the quality of our services. Thank you again for sharing your experience, and we hope your next visit will be as pleasant as the previous one. Sincerely, Nikola Murphy Front Office Manager

10/10 – Hervorragend

Daniel, Meerbusch

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Sauberkeit Mangelhaft
Zimmer waren leider nicht sauer und ein großer Spalt unter der Tür, wo leicht Ungeziefer eindringen konnte. Gerade in einer Gegend in der man mit sehr viel Ungeziefer zu rechen hat, wäre es angebracht aus solche Dinge mehr acht zu legen.

8/10 – Gut

Mark, Cumbalum

Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Well laid out
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Michael Rignall am 31. März 2024
Dear Mark,Thankyou for your feedback in regard to your recent stay with us.Pleasing to read your comments and we do hope to see you again soon.All the best.

8/10 – Gut

Loxton

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nothing fancy but very comfy and affordable. My standard airport hotel stop.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Michael Rignall am 25. März 2024
Dear Loxton,Thankyou for taking the time to review your recent stay with us. Glad you enjoyed your visit and we do hope to see you again soon.Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Stuart

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The pool,dining and staff were excellent, some of the lawns and gardens needed attention
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Michael Rignall am 14. März 2024
Dear Stuart,Thankyou for taking the time to review your recent stay with us. Glad you enjoyed your stay and I will definitely pass on your feedback to the team.I will also speak to the gardeners as I know it has been difficult for them over the past few weeks with the excessive rain we have had.All the best

8/10 – Gut

Andrina

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
The staff here tried very hard to provide quality service. The bar/restaurant was pretty good and the pool looked nice. The place was a bit run down though, and the noise from adjacent rooms was a bit much. I probably would not stay here again, but it would probably suit some people well.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Michael Rignall am 27. Feb. 2024
Dear Andrina,Thankyou for taking the time to comment on your recent stay with us. The hotel is currently undergoing a refurbishment of its rooms and public area spaces. We hope to have this completed during the year.We do hope too see you again soon so we showcase our property as the premier destination in Townsville.Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent Service
Fantastic Customer service!
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Michael Rignall am 28. Jan. 2024
Dear Anonymous,Thankyou for a great review. Always a pleasure to receive such wonderful feedback and I will definitely pass on to the team.Thankyou

10/10 – Hervorragend

Tracy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Check-in was quick and friendly. My room was clean and perfect for what I needed, Buffet breakfast was fantastic. Nice and close to shops.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Michael Rignall am 29. Jan. 2024
Dear Tracy,Thankyou for a wonderful review of Mercure Townsville. Very pleasing to read your comments are glad you had a lovely stay. We do hope to see you again soon.All the best

10/10 – Hervorragend

sarita

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Michael Rignall am 8. Jan. 2024
Dear Sarita,Thankyou for a wonderful review of Mercure Townsville. Glad you enjoyed your stay with us.All the best

10/10 – Hervorragend

Cathy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean, comfortable, safe and convenient.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Michael Rignall am 8. Jan. 2024
Dear Cathy,Thankyou for a great review. Always a pleasure to receive such wonderful feedback. We do hope to see you again sometime soon.Kind Regards

6/10 – Okay

Madonna

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Michael Rignall am 8. Jan. 2024
Dear Madonna,Thankyou for taking the time to review your stay with us. We are continually looking for ways to improve our product and value any feedback you have.All the best

10/10 – Hervorragend

Gregory

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was very helpful. Would stay there again
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Michael Rignall am 18. Dez. 2023
Dear Gregory,Thankyou for a great review. Glad you enjoyed and we do hope to see you again soon.Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Matt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Michael Rignall am 18. Dez. 2023
Dear Matt,Thankyou for the 5 star review of Mercure Townsville. Always great to receive such wonderful feedback.All the best for 2024.

6/10 – Okay

Mark

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Motel-like experience
Had more of a motel feel than what I expect from a Mercure. Hard to find the entrance but staff were very nice there. The restaurant was fairly so-so. However they had two parties that night we were there with doofdoof music audible in our room despite being far away from it. Not awful but not that great either
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Michael Rignall am 6. Dez. 2023
Dear Mark,Thankyou for taking the time to provide feedback in regard to your recent stay with us.I have spoken to our security company and manager on duty to ensure that music for any future events is monitored. They do turn off the music at 11pm as that is hotel policy.Apologies that it was hard to find the entrance. There is signage as you enter the property, but we may need to look at additional signage.Kind Regards,

2/10 – Ungenügend

Verity

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Air con didn’t work, no gym facilities (which was an essential criteria when booking), and nobody interested in doing anything about it. Wish we’d checked in earlier so we had time to find an alternative.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Michael Rignall am 16. Nov. 2023
Dear Verity,Thankyou for feedback in regard to your recent stay with us.Apologies for the issues with the air conditioner, I do hope my team were able to fix it prior to your departure. You are correct the hotel does not have a gymnasium, however this is noted on our website. We do have a reciprocal agreement with a local gymnasium where it is free of charge for our guests.Again thankyou for your feedback and we do hope that your next visit will be a much more pleasurable experience.Kind Regards

4/10 – Schlecht

Christina

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
We were very disappointed with our room, ants everywhere, deep bath was unsafe to step in to for shower, no bedside table for second bed nor lights above bed, air conditioning was inadequate, parking meant we had to lug our own luggage across entire facility. Overall very disappointing
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Michael Rignall am 6. Nov. 2023
Dear Christina,Thankyou for your comments in regard to your recent stay at Mercure Townsville. I am sorry that the hotel did not meet your expectations.The hotel is currently refurbishing a variety of rooms that will include new air conditioning, paint, flooring and many other changes. We acknowledge there is an ant problem at the property and in Townsville as general due to the climate. Our pest control company are sourcing ways to minimise this. The hotel also has ample staff on hand to assist with any luggage if required.We would welcome the opportunity to have you stay with us again, so we can showcase what a wonderful property the Mercure Townsville is.Kind Regards

8/10 – Gut

Cindie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Just a quick stopover between flights Great place and great friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Michael Rignall am 8. Okt. 2023
Dear Cindie,Thankyou for taking the time to comment on your recent stay with us. Glad you enjoyed your quick visit and we do hope to see you again one day.All the best

10/10 – Hervorragend

Sandra

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Michael Rignall am 21. Okt. 2023
Dear Sandra,Thankyou for rating your stay with us at Mercure Townsville.Glad you enjoyed your time with us and we do hope to see you again soon.All the best

10/10 – Hervorragend

Kingsly

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent dining experience great location with lovely gardens
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Michael Rignall am 25. Sept. 2023
Dear Kingsly,Thankyou for a great 5/5 review.Glad you had a wonderful stay with us, and we look forward to welcoming you back sometime soon.All the best

8/10 – Gut

Frances

Geschäftlich gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Pretty good overall
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Michael Rignall am 11. Sept. 2023
Dear Frances,Thankyou for talking the time to review your stay with us at Mercure Townsville.Glad you enjoyed and we do hope to see you again soon.All the best

8/10 – Gut

Chentelle

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lovely poolside area, lots of greenery surrounding the grounds. The rooms need refurbishing, they’re a little too updated. Overall a lovely place to stay, I’ll be back
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Michael Rignall am 10. Sept. 2023
Dear Chentelle,Thankyou for a lovely review. We are currently refurbishing a number of rooms, so hopefully on your next visit you will notice a significant change.All the best

10/10 – Hervorragend

Soon H

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Michael Rignall am 11. Sept. 2023
Dear Soon H,Thankyou for the 10 our 10 rating. Always a pleasure to receive such wonderful reviews.Kind Regards

8/10 – Gut

Karen, Coogee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All good
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Michael Rignall am 8. Aug. 2023
Dear Karen,Thankyou for rating your stay with us. Glad you enjoyed and we do hope to see you again one day.Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Joy

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
24/7 check in Close to airport Quiet room
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Michael Rignall am 2. Aug. 2023
Dear Joy,Thankyou for your review of Mercure Townsville. Glad you enjoyed your stay and we do hope to see you again one day.All the best

6/10 – Okay

Abigail

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Staff were friendly and polite. Room had ants all over the place though. Also need better signage on how to get your room especially at night and after a long flight. Nice breakfast and a comfy bed.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Michael Rignall am 2. Aug. 2023
Dear Abigail,Thankyou for your comments in regard to your recent stay with us at Mercure Townsville. Apologies for the ants in the room, we have found that at this time of the year they are prevalent in Townsville.Kind Regards

4/10 – Schlecht

mary

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Staff (front desk, housekeeping, restaurant), friendly and efficient. However, the property , apart from the gardens and the front desk/restaurant area, i.e. the rooms --is grimy and run-down. And that includes our room, which was grimy, grubby, and very, very tired. Dirty doors, stained carpet and upholstery, dings isn the wall, very old-fashioned bathroom, with shower in bathtub and thus dangerous to get into. No grab-bar; asked for a mat for the tub, which was provided. Ditto only one reading light in the room; a second was also provided. Why should we have had to ask? Should have been there in the first place. Even the hand-held hair dryer was grubby and dirty. Basic I don't mind, except for the price, which in this case was at least $100 more than was warranted. But grubby is another matter. Also -- beware if you don't have a car. No public transportation nearby and $20-$30 to get into Townsville by taxi. Whoever owns this property can be proud of the staff, but embarrassed and ashamed by the state of the rooms -- or at least the one we were in, which I'm guessing would be typical of the rest.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Michael Rignall am 13. Juli 2023
Dear Mary,Thank you for taking the time to tell us about your experience at the Mercure Townsville. I am sorry that your experience did not meet your expectations; please allow me to express my sincerest apologies.The property is about to undergo a refurbishment program that will entail a number of significant changes in the rooms including new flooring, new furniture, new paint, updated bathrooms and new lighting and electricals throughout the room.We appreciate your sharing your concerns, and it is our hope that you will give us the opportunity to better serve you in the near future.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

sara

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Stay, Lovely staff, entire team are so helpful and friendly, wonderful food, gardens & Pool.
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2023
Antwort von Michael Rignall am 13. Juli 2023
Dear Sara,Thankyou for a fantastic review of Mercure Townsville. Glad you had a lovely stay and were able to utilise the facilities and we look forward to welcoming you back in the near future.Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Martino

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fantastic
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Michael Rignall am 6. Juli 2023
Dear Martino,Thankyou for a fantastic review of Mercure Townsville. We look forward to welcoming you back sometime soon.All the best

10/10 – Hervorragend

Kendal

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We loved everything about the property! My children loved your swimming pool and the fact they could swim and eat in the same vicinity as each other! We also appreciated the safety, ease, cleanliness, dinner options and just incredible staff at your establishment. Thanks so much 🙏
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Michael Rignall am 6. Juli 2023
Dear Kendal,Thankyou for a lovely review of Mercure Townsville. Glad you and the family had an enjoyable stay and we do hope to see you again one day soon.Kind Regards

8/10 – Gut

Sherry

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Michael Rignall am 22. Juni 2023
Dear Sherry,Thankyou for rating your recent stay with us. Glad you enjoyed your time and we do hope to see you again sometime in the future. Kind Regards

10/10 – Hervorragend

Jennifer

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
In a quite area even though main exit was just around the corner.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Michael Rignall am 20. Juni 2023
Dear Jennifer,Thankyou for your review of Mercure Townsville. Glad you enjoyed your stay with us and look forward to welcoming you back one day soon.Regards

8/10 – Gut

Roslyn

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
The restaurant was prett ordinary.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Michael Rignall am 16. Juni 2023
Dear Roslyn,Thankyou for your feedback. If you could provide more information regarding the restaurant that would be greatly appreciated as I could look into any matters further.

10/10 – Hervorragend

Sandy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Amazing pool and lovely garden area next to convenient bar and restaurant. Good location.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2023
Antwort von Michael Rignall am 16. Juni 2023
Dear Sandy,Thankyou for an amazing review. Glad you had a wonderful stay and we look forward to welcoming you back again one day.All the best

10/10 – Hervorragend

Sherry

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Michael Rignall am 13. Mai 2023
Dear Sherry,Thankyou for a great review. All the best and we hope to see you again soon.Regards

4/10 – Schlecht

Peter

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is in need of basic maintenance, footpath bricks are loose or a trip hazard the door frames are rusted. The maps posted around the property need updating. The restaurant needs an insect repellent system and a chef who can cook the menu as it is described. Also, room service is supposed to be room service and not require an extra payment for it to be delivered to the room.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Michael Rignall am 11. Mai 2023
Dear Peter,Thankyou for your feedback. We are about to undergo a refurbishment of our rooms which should commence in the next couple of months. Our maps are up to date and were only reprinted last month. I will double check to ensure all are correct. Thankyou

4/10 – Schlecht

Richard

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The noise of motors from cooling systems outside the room made it uncomfortable
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Michael Rignall am 11. Mai 2023
Hi Richard,Thankyou for your review of Mercure Townsville. Apologies for the noisy motors, we are replacing several air conditioners over the coming months so hopefully that will alleviate some of the noise.Kind Regards

8/10 – Gut

Sharni

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful pool, lovely restaurant.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Michael Rignall am 13. Mai 2023
Dear Sharni,Thankyou for a lovely review. I think most would agree with your comments.All the best

10/10 – Hervorragend

Courtenay

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
10/10 amazing! Staff went above and beyond for my sons 9th Birthday spent here just gone. Amazing, couldn’t fault them at all
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Michael Rignall am 11. Mai 2023
Dear Courtenay,Thankyou for a great review. Hope your son had a wonderful weekend and enjoyed the Cowboy's game as well.All the best

10/10 – Hervorragend

Lynnelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Michael Rignall am 11. Mai 2023
Dear Lynelle,Thankyou for rating your stay with us very much appreciated.Regards

10/10 – Hervorragend

Melanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Michael am 19. Apr. 2023
Dear Melanie,Thankyou for the 10 our of 10 rating. Glad you had an enjoyable stay.Kind Regards

8/10 – Gut

Maria

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Michael Rignall am 11. Mai 2023
Dear Maria,Thankyou for rating your stay with us.Regards

10/10 – Hervorragend

Kay

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
N/A
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Michael am 10. Apr. 2023
Dedar Kay,Thankyou for taking the time to review your recent stay with us.Glad you had a great time and we do hope to see you again one day soon.Kind Rgeards