Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Grand Hotel and Apartments Townsville

4.5 out of 5
Grand Hotel and Apartments Townsville
8-10 Palmer Street, South Townsville, QLD

Bewertungen

8,8

Hervorragend

564 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
315 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
73 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
27 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
20 von insgesamt 999 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

9,0/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Extrem laut, lange Reaktionszeiten bei Rezeption
Wir waren für 2 Nächte in diesem Hotel. Die erste Nacht hat hat der Gast im benachbarten Apartment-Zimmer bis 2 Uhr nachts seine Wäsche gewaschen und getrocknet!! Als ich um Mitternacht bei der Rezeption anrief, sagte man mir lediglich, man könne da leider nichts machen. Vielen Dank auch für die Hilfe!!! Am Morgen danach habe ich die Situation nochmals gemeldet, das Management werde sich melden hiess es. Am Abend ein drittes Mal nachgefragt, wurde mitgeteilt, dass man uns entgegenkommt und zudem das Parking nicht zu zahlen sei. Was wir sehr begrüssten, da wir sehr schlecht geschlafen haben und unser Zimmer ja auch bezahlt haben. Das Parking wurde dann nach Abreise trotzdem verrechnet!! Musste mich nochmals melden von unterwegs und erst dann wurde es rückerstattet. Bei der Ausbildung des Rezeptionspersonals gibts noch Luft nach oben! Und Apartementzimmer sollten von 23.00-07.00 Uhr keine Wäsche machen dürfen!! Die Wände sind dünn, wie Papier. Schall und Vibrationen verursachen einen wahnsinnigen Lärm, sodass an Schlaf nicht zu denken ist. Sehr schade. Lage ist sehr gut. Gedeckte Parkplätze sind kostenpflichtig vorhanden.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 20. Apr. 2023
Guten Morgen,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, Ihren letzten Aufenthalt bei uns zu bewerten. Ich weiß es zu schätzen, dass Sie sich mit uns über Ihre Erfahrungen bei Ihrem letzten Aufenthalt in Verbindung gesetzt haben. Ich möchte Ihnen dafür danken, dass Sie uns auf diese Probleme aufmerksam gemacht haben, und für Ihr Verständnis für den Aufpreis, der umgehend erstattet wurde.Alle unsere neuen Mitarbeiter müssen irgendwo anfangen, wenn wir in den ersten Wochen einige Fehler von ihnen erwarten, und ich danke Ihnen für Ihr Verständnis.Wir freuen uns, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.Mit freundlichen Grüße,Däne TreziseFront-Office-Manager

10/10 – Hervorragend

Bernhard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modern, sauber, bequem, top Location!
Top modernes, sauberes Hotel direkt in der Stadt, Fussweg zur Fähre nach Magnetic Island. Sehr bequeme Betten, ruhig, trotzdem top Lokale nebenan.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 26. Feb. 2023
Guten Morgen Bernhard,Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, uns so ein schönes Feedback zu geben. Wir wissen das sehr zu schätzen und freuen uns, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen.

8/10 – Gut

Ursula

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
ein gut gelegenes Stadthotel
Wir wurden freundlich empfangen. Das Zimmer war zweckmässig ok. Die Türen knallen dermassen zu, dass es einem fast aus dem Bett haut, wenn der Nachbar das Zimmer verlässt. Parkplätze stehen zur Verfügung. De Lage ist sehr gut.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von GM am 21. Feb. 2020
Hi Ursula, Thank you for taking the time to share your feedback with us and rate your recent stay. We hope to welcome you back again in the future. Kindest regards Troy General Manager

8/10 – Gut

Isabel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage, schöne Zimmer
Gute Lage, schönes Zimmer, leider mit Teppichboden.
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von TS am 27. Nov. 2019
Thank you for taking the time to rate your recent stay with us at Grand Hotel and Apartments Townsville and share your feedback with us. We hope to welcome you back again in the future. Safe travels Troy Scott General Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019
Antwort von GM am 13. Feb. 2019
Thank you for taking the time to rate your recent stay with us. Safe travels and best regards Troy Scott General Manager

8/10 – Gut

Ceyhun

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Gute Lage, moderne Ausstattung
Das Hotel wirkt auf den Bildern etwas hochwertiger. Dennoch waren die Zimmer sehr sauber und die Ausstattung sehr komfortabel. Zentrale Lage, wenige Gehminuten zum Hafen und viele Restaurants/Cafes in der Nähe!
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019
Antwort von GM am 13. Feb. 2019
Thank you Ceyhun for taking the time to review and share your experiences from your recent stay with us. Safe travels and best regards Troy Scott General Manager

8/10 – Gut

Ute, München

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage, Ferry gut zu Fuss zu erreichen. Restaurants und Bars in der Nähe.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2018
Antwort von GM am 18. Okt. 2018
Thank you for taking the time to share your recent experience and feedback with us. Kind regards and safe travels.

10/10 – Hervorragend

Manuel, Frankfurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schickes Hotel in zentraler Lage
Tolle geräumige Suite, freundliche Service, sehr gute Lage
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2018
Antwort von GM am 28. Sept. 2018
Thank you for your kind words and taking the time to share your recent experience with us. Kindest regards and safe travels. Troy

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gut gelegenes Hotel
Das Hotel ist gut gelegen, an einer Strasse mit mehreren Restaurants in South Townsville. Der Strand und die Stadt wie auch die Ferrystation sind in Gehdistanz.

8/10 – Gut

A.T, Zürich

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute Lage
+ Grosses , sauberes Zimmer. Bequeme Betten. Freundliches Personal. Gratis Parkplatz draussen. Für innenplätze muss zusätzlich gezahlt werden. Viele gute Restaurants in der nahen Umgebung. - kein gratis WLAN, was für mich heutzutage eigentlich dazu gehören sollte. Klimaanlage sehr stark auch auf der schwächsten Stufe. Im Bett liegt man direkt im Luftstrom.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Halbwegs zentral gelegen
genau in der Nähe einiger guter Restaurants. Downtown in rund 10 min zu Fuss erreichbar. Leider kein kostenfreies W-LAN, aber Townsville bietet ein solches im Zentrum gratis an.

10/10 – Hervorragend

Markus, Luzern

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes Preis Leistungsverhältnis
Freundliches und hilfsbereites Personal an der Rezeption. Gute zentrale Lage in der Nähe von tollem mexikanischen Restaurant (Jack Kaktus). Saubere Zimmer. Schöner kleiner Pool welcher jedoch ein wenig schattig ist. Was uns fehlte war eine Waschküche.

10/10 – Hervorragend

Roman, Beratzhausen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top-Hotel auf hohem Niveau
Nicht umsonst ist das Grand Hotel die Nr. 1 in Townsville. Es bietet einen erstklassigen Service. Angefangen beim Empfang, der sehr freundlich und professionell auftritt. Die Zimmer sind geräumig und bieten einen sehr guten Komfort. Essmöglichkeiten bieten sich gleich um die Ecke in ausreichender Anzahl. Wir kommen gerne wieder; zumal das P/L-Verhältnis sehr gut ist.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hier stimmt alles
Ob Personal, Zimmer, Lage, Ausstattung oder Roomservice, alles war bei unserem Aufenthalt perfekt.

10/10 – Hervorragend

Sarah Leigh

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic units and is great location. Totally recommend staying here
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 12. März 2024
Good Morning Sarah,Thank you so much for taking the time to review your recent stay with us and providing such valuable feedback.We are very grateful and look forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Lauren

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff were amazing and very accommodating. Room was clean and comfortable and parking was really easy.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 4. März 2024
Good Morning Lauren,Thank you so much for taking the time to review your recent stay with us and providing such wonderful feedback. We look forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Simona

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Georgia on the front desk gave excellent customer service always willing to help.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 27. Feb. 2024
Good Morning Simona,Thank you for taking the time to review your recent stay and provide such lovely feedback about our staff member Georgia. I will share this with the whole team.Thank you again and we look forward to welcoming you back again soon.

8/10 – Gut

katrina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Excellent service
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 25. Feb. 2024
Good Morning Katrina,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and providing such valuable feedback. We are very grateful and looking forward to welcoming you back again soon.

8/10 – Gut

Sharon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff at reception were very courteous & friendly. We arrived earlier than expected and they were happy to ask housekeeping to clean our room as a priority so we could check in early. Nice, clean room. Comfortable bed. Great restaurants nearby.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 8. Feb. 2024
Good Morning Sharon,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and providing such valuable feedback. We are very grateful and look forward to welcoming you back again soon.

6/10 – Okay

Jason

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were told that it would be an extra $25 per night for parking, then got in the elevator where it advertised accommodation included free undercover parking.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 4. Feb. 2024
Good Morning Jason,Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We greatly appreciate your feedback from your recent stay. The information you read in the elevator is for when you are booking a certain package.Sorry for any confusion and we look forward to welcoming you back again in the near future.

10/10 – Hervorragend

Donna

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location
Booked in last minute the morning after Cyone Kirralee crossed the coast and you would not have known more than half of Townsville had no power. The staff were efficient at checkin considering some had no power themselves at home. I had requested online if we could have a high floor and upon check in this was confirmed. We stayed in a 1 bedroom suite which was roomy with a decent size balcony. If the football had of been on we would have been able to see people in the stands. The pillow menu is a must. Choice of regular, latex or feather down. Once chosen delivered to door with 10min. There is no restaurant onsite but close enough to walk to plenty of options. Rooms are very quiet and blockout curtains are great for a sleep in The only negative is the step in bath/ shower. Someone older with less mobility would have issues getting in as it is quite high.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 4. Feb. 2024
Good Morning Donna,Thank you for taking the time to leave such a lovely review from your stay. We are so happy we could help you during what was a very hot weekend post cyclone and Air Conditioning was very much needed.I hope everything was fine for you at hope post cyclone and we look forward to welcoming you back when there is not a major weather even occuring.

10/10 – Hervorragend

kiall

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 20. März 2024
Good Morning Kiall,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and providing such valuable feedback from your stay. We look forward to being able to welcome you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Simon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
👍
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 28. Jan. 2024
Good Morning Simon,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and providing valuable feedback. We are very grateful and looking forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Erin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely place to stay. Was there two nights for work and was very happy with the accommodation.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 23. Jan. 2024
Good Morning Erin,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and providing such valuable feedback. We are very grateful and look forward to welcoming you back again soon.

8/10 – Gut

Emily

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean and tidy hotel room, very basic but bed very comfortable.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 15. Jan. 2024
Good Morning Emily,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and provide valuable feedback. We are very grateful and looking forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Deb

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful stay, Loved our 1bedroom and stoked with the rate. Loved the friendly, efficient staff. Have stayed here a few times and no doubt will be back again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 8. Jan. 2024
Good Morning Deb,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and providing such valuable feedback. We are very grateful and looking forward to welcoming you back again soon.

8/10 – Gut

Timothy

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 8. Jan. 2024
Good Morning Timothy,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and providing such valuable feedback. We are very grateful and looking forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Tony

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Location Location Location
We booked this through an app. Stayed one night on a grandparents/grandchildren brief trip. Booking: Easy, informative and straightforward. Check-in: Check-in was a great start to our stay. The front office staff were friendly, polite, professional and efficient. Could not ask for a better indication of an enjoyable stay. We were not dissapointed. Room: The room was a one bedroom apartment with a double bed in living room. The room was spotlessy clean and in excellent condition. The kitchen had a good sized fridge and all the amenities needed, plus more. Further the was quiet with regards to outside noise, etc. The bed was comfortable and a good nights sleep was had. Car park: An undercover car park was available. Check-out: Check-out was straight forward with no delays. Hotel Staff: To both front office and housekeeping, thank you as you ensured our stay was an enjoyable and memorable one. Location: Whether in Townsville for business or leisure, this accommodation is a stones throw from the CBD and located in the middle of some great cafes and restaurants.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 4. Jan. 2024
Good Morning Tony,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and providing such valuable feedback. We look forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Angela

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 4. Jan. 2024
Good Morning Angela,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and providing such valuable feedback. We look forward to welcoming you back again soon.

8/10 – Gut

Gayle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Overnight with dinner getaway.
Great spacious size room with kitchen and seperate bedroom. Also enjoyed a balcony setting. Many Restaurants within meteres with relaxed outdoor dining or air conditioned seating. Good undercover or just gated security parking. I’m not a tall person so found getting into shower within a bath tub a bit or a leap and always worry about slipping. But overall enjoy our short stay. Friendly staff. Will stay again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 4. Jan. 2024
Good Morning Gayle,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and providing such valuable feedback. We look forward to welcoming you back again soon.

8/10 – Gut

Marissa

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Quick, comfortable one night stay
Always enjoy our stay at the Grand Mercure. Good location, with comfortable and clean rooms. Price is reasonable considering it’s the busy festive season.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 4. Jan. 2024
Good Morning Marissa,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and providing such valuable feedback. We look forward to welcoming you back again soon.

8/10 – Gut

Graham

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice hotel to stay at and conveniently located. Clean and comfortable. Need to book direct for free parking otherwise chargeable. Strong sunshine in morning cannot be blocked out since fixed desk is in the way. Definitely recommended as a very good place to stay!
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 19. Nov. 2023
Good Morning Graham,Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We are very grateful for your feedback and look forward to welcoming you back again soon.

6/10 – Okay

Richard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Perfect for a short stay in Townsville.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 19. Nov. 2023
Good Morning Richard,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and for the lovely review.We look forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Jason

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Frequent traveller But first time at this hotel Friendly staff Clean, quiet, neat and comfortable Ticked all the boxes for my stay I'll be back
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 12. Nov. 2023
Good Morning Jason,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and providing such valuable feedback. We are very grateful and look forward to welcoming you back again soon.

8/10 – Gut

Peter

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 12. Nov. 2023
Good Morning Peter,Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We look forward to being able to welcome you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Christie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 7. Nov. 2023
Good Morning Christie,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and providing such valuable feedback. We look forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Sharon

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I'll be back
Very comfortable stay for 2 nights while working in Townsville. Would have liked a room with a better view, but it was ok.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 22. Okt. 2023
Good Morning Sharon,Thank you so much for taking the time to review your recent stay with us and provide such lovely feedback. Please on your next booking look at some of our rooms that guarantee a view over the city or towards the stadium.Kind Regards,Dane TreziseFront Office Manager

10/10 – Hervorragend

Graeme

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property was fantastic from start to finish, even if I did break the door from the car park to the reception area...
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 31. Okt. 2023
Good Morning Graeme,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and providing such lovely feedback. We have attended to the door and there is no issue.We look forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Louise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Townsville
Great staff , clean rooms.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 17. Okt. 2023
Good Afternoon Louise,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and providing such valuable feedback. We look forward to welcoming you back again soon.

8/10 – Gut

Matthew

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Overall good stay
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 17. Okt. 2023
Good Afternoon Matthew,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and providing such valuable feedback.

8/10 – Gut

Gene

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 17. Okt. 2023
Good Afternoon Gene,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and providing such valuable feedback.

2/10 – Ungenügend

Chris

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Poor service and facilities
Extremely disappointed.. I have been staying at the Grand for many years and I won’t be back. Noisy fridge, aircon and the entry handle to my room was broken. I was held to ransome with $50 parking addional and then they wanted an extra $40 for 12 checkout..The staff weren’t very helpful…I won’t be staying there again
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 17. Okt. 2023
Good Afternoon Chris,Thank you for taking the time to review your recent stay with us. We are very sorry to hear you had a few items that made your stay uncomfortable.I will have our maintenance go through your room to look at the items in the room to ensure no future guests are affected.We do our best to provide you will all the information we can on our facilities and that parking is subject to availability. We are very fortunate that street parking is available free of charge over night also.Thank you again for taking the time to provide the feedback, we do hope you will give us the opportunity to change your mind about us.

10/10 – Hervorragend

Lisa

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay, good clean, modern room, only downfall is parking is not included and pay for each night.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 4. Okt. 2023
Good Morning Lisa,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and providing such valuable feedback. We look forward to welcoming you back on your next stay.If you book with us direct or through our website our outdoor gated parking is also free of charge.

2/10 – Ungenügend

David

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Place was dirty and old nothing like photos and reviews
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 3. Okt. 2023
Good Afternoon David,Thank you for taking the time to review your recent stay with us. I am sorry that we were not up to the standards you were expecting. We will perform a full check of you room to ensure everything is up to standard so this does not occur for any future guests.We hope we can accommodate you again soon to show you what our accommodation is truly like.

8/10 – Gut

Colleen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Property was clean & comfortable and staff were pleasant and helpful with any of our concerns. However, there never seemed to be hot water for a shower morning or evening. The concept of having to pay a $250 bond (card only, no cash) on top of advanced payment of room did seem odd to me.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 3. Okt. 2023
Good Morning Colleen,Thank you for taking the time to review you recent stay with us and providing such valuable feedback. We want to apologise that you experienced issues with the hot water on your stay, this was an unexpected issue with a leaking pipe and we appreciate your understanding.We look forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Jayci

Mit der Familie gereist
We had an Eco stay it was fantastic close to the pool for the kids, big spacious rooms, comfortable beds and a bath tub! Loved it!!
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 3. Okt. 2023
Good Morning Jayci,Thank you so much for taking the time to review your recent stay with us and providing such lovely feedback. We look forward to welcoming you back again soon.

2/10 – Ungenügend

Emily

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We stayed for the week whilst my husband has chemo. The day we checked in we rang reception as the tv wasn’t working, was told it was a hotel wide problem and never fixed. Then on the second last day we came home from hospital to find out there wasn’t any water for hours. Once the water was back on there wasn’t any hot water. Rang reception and was told to leave tap running untill hot came through, left it running for an hour and still nothing at 10pm (no shower for the family). Again in the morning rang reception as there wasn’t any hot water, was told to just leave the tap running again. Another half an hour later and still not hot water. Reception staff very unhelpful and told me there was nothing she could do. Having a patient to take to hospital without a hot shower is disgusting. Very disappointed in how the situation was handled.
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 2. Okt. 2023
Good Morning Emily,Thank you for taking the time to review your recent stay and provide your valuable feedback. I do want to apologies and thank you for understanding that we had an emergency plumbing incident that has affected the hotels hot water. I understand this was very inconvenient and we do wish to give our sincere apology over the issue. We also want to wish you both the best of luck with your husbands treatment.

10/10 – Hervorragend

Joanne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Comfortable beds washer and dryer in room. Plus a nice kitchenette.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 29. Sept. 2023
Good Morning Joanne,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and providing such valuable feedback. We are very grateful and looking forward to welcoming you back again soon.

10/10 – Hervorragend

Francine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Friendly staff, easy chech in/out. Spacious room, close to everything.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Dane Trezise - Front Office Manager am 26. Sept. 2023
Good Morning Francine,Thank you for taking the time to review your recent stay with us and providing such valuable feedback. We are very grateful and looking forward to welcoming you back again soon.