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Bewertungen von Monte Carlo Inn & Suites Downtown Markham

3 out of 5
Monte Carlo Inn & Suites Downtown Markham
7255 Warden Ave, Markham, ON

Bewertungen

8,4

Sehr gut

993 von insgesamt 2084 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
682 von insgesamt 2084 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
232 von insgesamt 2084 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
95 von insgesamt 2084 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
82 von insgesamt 2084 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Katja

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
-
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Monte Carlo Team am 31. Okt. 2023
Thank you Katja

8/10 – Gut

Christian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Frühstück ist für unser (deutsches) Verständnis ein Witz! Bis auf die Teller und das Besteck alles aus Plastik. Diverse Toast, Bagel und Kuchen Variationen, aber sonst nur Butter und Marmelade.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Monte Carlo Team am 20. Sept. 2023
Thank you Christian

8/10 – Gut

Joerg

Breakfast not organized
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Monte Carlo Team am 21. Aug. 2023
Thank you Joerg for your patronage and feedback. We will follow up with your concern.

8/10 – Gut

Hermann

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ordentlicher Standard
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Monte Carlo Team am 14. März 2023
Thank you Hermann

8/10 – Gut

Canon

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property was nice. Office staff very friendly and very helpful. Restaurant staff (at breakfast) were rude and didn't care for the "free breakfast" customers. It was clear in the way they made deafening noise with cutlery and plates and lack of acknowledgement of guests. Totally unprofessional.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Honglin

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
room 501 bed is broken,hard to sleep
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 27. Mai 2024
Thank you for your patronage and feedback. We apologies for the inconvenience caused and will follow-up with your concern.

10/10 – Hervorragend

Shiho

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The staff is friendly and the room is clean, but it is old and smells a bit in the room.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 27. Mai 2024
Thank you Shiho

10/10 – Hervorragend

Francis

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
🙏
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 27. Mai 2024
Thank you

8/10 – Gut

Hoi Lam

Friendly Staff, Cleanliness pretty good
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 27. Mai 2024
Thank you Hoi Lam

6/10 – Okay

Hoi Lam

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung
清潔度不錯
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 27. Mai 2024
Thank you

8/10 – Gut

Jay

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good clean affordable hotel
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 24. Mai 2024
Thank you

10/10 – Hervorragend

Sophorn

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 27. Mai 2024
Thank you

6/10 – Okay

Chris

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 27. Mai 2024
Thank you

10/10 – Hervorragend

Lacey

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great parking. Well lit. Beautiful flowers. Welcoming entrance Room was a bit untidy. Found used towels handing on shower curtain. Bed headboard had greasy finger prints all over. Tap in bathroom was leaking. Breakfast was changed. No longer boiled eggs. Disappointing and basic breakfast.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 24. Mai 2024
Thank you for your patronage and feedback. We apologies for the inconvenience caused and will follow-up with your concern.

8/10 – Gut

Peter

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
I like the room is big, comfortable & quiet. I don't like they don't have enough restaurants
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 24. Mai 2024
Thank you

4/10 – Schlecht

Rupinderjeet

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Overall it was an average experience. Hotel rooms were not as clean and the bed sheets were very dirty and stained.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 24. Mai 2024
Thank you for your feedback and we will look into your concern. We apologies for the inconvenience caused.

10/10 – Hervorragend

GHULAM

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
the staff is very cooperative, specially one girl diana was fridnley and weasy to communicate
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 23. Mai 2024
Thank you

4/10 – Schlecht

Sheila

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 24. Mai 2024
Thank you

10/10 – Hervorragend

John

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Monte Carlo was an amazing stay overall but there were small issues like a very small toilet bowl or a lack of slippers which made post-op recovery a bit inconvenient. The cleaniness and house keeping was very much on point though. Continental breakfast is alright, there was a lack of fresh small fruit.
Aufenthalt von 14 Nächten im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 22. Mai 2024
Thank you John for your patronage and feedback. We greatly appreciate it.

8/10 – Gut

YALEW

Gut: Sauberkeit
The price
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 22. Mai 2024
Thank you

10/10 – Hervorragend

Aquino

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Reasonably priced. Helpful and friendly staff. Good breakfast. Easy access from the Don Valley Pkwy. Clean large room. Great bed
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 22. Mai 2024
Thank you for your patronage and feedback.

2/10 – Ungenügend

Marissa

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Stayed 2 night at this property woke up with bites on my arms and back as well as my significant other we later discovered bed bugs in the hotel room :( very disappointed and unhappy had to throw away all my bags due to this issue
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 22. Mai 2024
Thank you for your feedback and our apologies for the inconvenience however we don't have any records of the issue reported to us prior to your departure and the room is currently occupied. We will inspect the room once the current guests leave.

8/10 – Gut

Gholamreza

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Items of breakfast was not enough I didnot like breakfasy
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 22. Mai 2024
Thank you for your feedback.

4/10 – Schlecht

Ana

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Pluming was broke in the hot top, danger, not safe and I don’t ask for bed up there
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 21. Mai 2024
Thank you for your patronage and feedback. We apologize for the inconvenience however there is no record of any pluming issue reported by you during your stay.

8/10 – Gut

Nabeel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Nice but outdated hotel. The drain in the Rivera suite tub would not close, this was disappointing as I was really looking forward to using the tub.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 21. Mai 2024
Thank you and we apologies for the inconvenience caused.

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 22. Mai 2024
Thank you

8/10 – Gut

Xihua

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Good hotel overall.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 21. Mai 2024
Thank you

8/10 – Gut

vera

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Camera dotata di tutto il necessario bagno e letto comodi, ben pulito. Colazione buona. Personale gentile e disponibile. Adatto per chi ha l'auto in quanto non vicino alla città.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 21. Mai 2024
Grazie per il tuo patrocinio e il tuo feedback.

6/10 – Okay

BIBI

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The only good thing that I enjoyed was the cleaning staff those ladies was so warm hearted and friendly . However ,I tried to warm my left overs but the microwave plate keep jamming upon investigating the plate was not the correct size. I tried to use the iron but it instead keep leaking the water out and wet up the clothing. Every time I ring room service it always go to voicemail. The breakfast buffet seems a bit unhygienic. Fly was flying around and people keep picking up pastries and putting them back. I stayed for 3 nights and I went once to the breakfast buffet. One night I was a bit under the weather because I walked in a few drizzle of rain. So on my way back to my room I stop by to grab some tea where I was approached by a young lady where the breakfast buffet is. She goes that’s only for breakfast use. I was super confused because the gate was wide open and the tea was just there. After she saw I was super confused she then said you can take them. I mean if no one is allowed in there maybe please keep the gate closed. After I walk away I heard they was saying something under their breath and looking at me. Made me a bit uncomfortable.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 21. Mai 2024
Thank you BIBI for your patronage and feedback. We apologies for the inconvenience caused and will follow-up with your concerns.

10/10 – Hervorragend

Brian

The staff everywhere were always above and beyond helpful and polite. I felt like I went back in time with the level of service and genuine staff effort.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 21. Mai 2024
Thank you Brian for your patronage and feedback. Greatly appreciate it.

8/10 – Gut

Milica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 22. Mai 2024
Thank you

8/10 – Gut

Wai Choi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Convenient and free parking even for short term visitors
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 20. Mai 2024
Thank you for your patronage and feedback

8/10 – Gut

krystal

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice place to stay :)
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 20. Mai 2024
Thank you

8/10 – Gut

Deanne

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 20. Mai 2024
Thank you

6/10 – Okay

Thong Van, Calgary

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Staffs at reception are ok except the staffs at the restaurant treat customers not nice. This hotel is very cheap, even breakfast in the morning , you can eat bread , or muffins, there is no eggs , sausages or bacons. If you want that you have to pay $8 compare to other hotel like Days INN or Best Western. I would give this hotel 2 1/2 star.
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Julienne am 19. Mai 2024
Dear Valued Guest,We thank you for your review. We regret to hear about your disappointment.At this time we would like to thank you for drawing these matters to our attention. Client feedback is very important to our establishment, as it assists us in monitoring our services and making appropriate improvements where necessary.Best Regards,Monte Carlo Inns.

8/10 – Gut

Wendy

Gut: Sauberkeit
Clean and nice hotel including free breakfast, helpful staff, convenient location for restaurants and public transportation
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 21. Mai 2024
Thank you Wendy for your patronage and feedback.

10/10 – Hervorragend

Kam Kong S

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 20. Mai 2024
Thank you

8/10 – Gut

Hung Chih

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
None
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 20. Mai 2024
Thank you

10/10 – Hervorragend

Paola

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nothing to add. Thank you.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Julienne am 19. Mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for your review. We are delighted to know you had an enjoyable stay with us.We hope to see you again.Thank you.Best Regards,Monte Carlo Inns.

8/10 – Gut

Reva

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
easy check in but Reception guy didn't want to use my credit card because he said it wasn't a reputable bank issued card. 🙄
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 17. Mai 2024
Thank you Reva for your patronage and feedback.

8/10 – Gut

Kuan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
I like the cleanness of this property but the breakfast selection seems very few.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 15. Mai 2024
Thank you Kuan

10/10 – Hervorragend

Christianah

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
They should include eggs, bacon and sausages in their breakfast.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 14. Mai 2024
Thank you for your feedback

10/10 – Hervorragend

Jane

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice place to stay. No complaints .
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 13. Mai 2024
Thank you Jane

6/10 – Okay

Junli

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 14. Mai 2024
Thank you

10/10 – Hervorragend

SENGAL

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All inclusive service
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 13. Mai 2024
Thank you

10/10 – Hervorragend

Tzu-Lun

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The room had some old carpet smell but it was too late to switch the room as I already took a nap
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 13. Mai 2024
Thank you

10/10 – Hervorragend

rui feng

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 13. Mai 2024
Thank you

8/10 – Gut

Aurora

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
If you book through expedia, they still make you put down a $150 security deposit just in case you damage anything. My boyfriend and I took pictures of the room as soon as we got up there of any previous damage and told the service desk just to make sure we didn’t get charged. I haven’t gotten my deposit back yet but they said I should get it back soon. We had the Napoleon suit with the jacuzzi tub and it was super nice.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 13. Mai 2024
Thank you for your patronage and feedback.

8/10 – Gut

Dazza

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was good, staff were nice
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 11. Mai 2024
Thank you

10/10 – Hervorragend

Brooke

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Monte Carlo Team am 13. Mai 2024
Thank you