Blvd. Agua Caliente #4558, Col. Aviación, Tijuana, BC
Bewertungen
8,8
Hervorragend
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1648 von insgesamt 2488 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
1.648
464 von insgesamt 2488 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
464
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6 – Okay
151
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4 – Schlecht
100
125 von insgesamt 2488 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
125
9,0/10
Sauberkeit
8,8/10
Personal & Service
8,8/10
Ausstattung
8,8/10
Zustand der Unterkunft
8,8/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Pablo
Geschäftlich gereist
24. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Pablo
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Concierge GH am 24. Okt. 2023
Nos agrada mucho saber que disfruto su estancia con nosotros, esperamos volver a tenerlos de vuelta en esta su segunda casa.Saludos cordiales.
8/10 – Gut
Monika
13. Feb. 2022
Monika
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022
Antwort von Mayqueline C. am 16. Feb. 2022
Gracias por alojarse con nosotros.
Esperamos verle pronto!
10/10 – Hervorragend
Lillian
Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
26. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful place nice and clean.
Lillian
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
Mike, San diego
Mit der Familie gereist
25. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sigan con ese excelente servicio y limpieza
Siempre es un placer quedarse en este hotel
Mike
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
10/10 – Hervorragend
Rubén Javier
24. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Rubén Javier
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
JONATHAN CHARLES
Mit dem Partner gereist
23. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All in all this is the best 4 star hotel in Tijuana and certainly for the price. The rooms are quiet and spacious, the check-in always good. Good location in the Zona Rio for restaurants. Rooms are nice and quiet with a good view. The lounge for breakfast is on the 32nd floor and has a great view of TJ- you can even see the USA.
JONATHAN CHARLES
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
8/10 – Gut
Rubi
Geschäftlich gereist
21. Mai 2024
Gut: Ausstattung
Everyone inside hotel very friendly but the check in part very unclear didn’t give me any welcoming tour , even when asking for a map of hotel and what hotel had on site
Rubi
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
10/10 – Hervorragend
AnnaEmiliana
Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
21. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing stay, service very attentive.
Must have brunch .
The customer service at brunch is very friendly .
Feeling like home
AnnaEmiliana
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 21. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.
8/10 – Gut
Zhiqiang
Mit einer Gruppe gereist
21. Mai 2024
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
好
Zhiqiang
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
2/10 – Ungenügend
Brandon
Mit dem Partner gereist
20. Mai 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff is very rude. Had to reactivate my key cards multiple times. Noisy neighbors. Don’t stay here !!
Brandon
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 21. Mai 2024
We are very sorry to hear that your experience in our facilities was not what you expected. There is nothing more important to us than the satisfaction of our valued guests, such as yourself. Therefore, in the most honest way possible, we would like to apologize.
10/10 – Hervorragend
Alma R
Mit dem Partner gereist
20. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There’s no drinking water
Alma R
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 21. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving. :)
10/10 – Hervorragend
Manuel
Mit dem Partner gereist
20. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
As always this Grand Hotel Tijuana offers the best customer service! The excellent treatment from the staff is the best, kudos to Victor de manager for his hospitality and warm welcome. We never disappointed with this selection to stay at this Hotel.
Manuel
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 21. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving. :)
10/10 – Hervorragend
Diego
19. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cleanliness
Diego
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 21. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving. :)
10/10 – Hervorragend
Yasmin
Mit der Familie gereist
18. Mai 2024
Love this place been comming for YEARS !
Yasmin
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 21. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving. :)
10/10 – Hervorragend
Frank
18. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Frank
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 21. Mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.
10/10 – Hervorragend
Elias
Mit dem Partner gereist
17. Mai 2024
Gut: Ausstattung
The manager was excellent and everything was comfy and clean
Elias
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 21. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving. :)
6/10 – Okay
Faramarz
17. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No vip
Faramarz
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 21. Mai 2024
We are very sorry to hear that your experience in our facilities was not what you expected. There is nothing more important to us than the satisfaction of our valued guests, such as yourself. Therefore, in the most honest way possible, we would like to apologize.
10/10 – Hervorragend
Martha
Mit dem Partner gereist
17. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Casino is Great!!! and inside the HOTEL
Martha
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 21. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving. :)
10/10 – Hervorragend
Johana
Mit dem Partner gereist
17. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo muy bien
Johana
Antwort von Concierge Grand Hotel am 18. Mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.
8/10 – Gut
Eena
Mit der Familie gereist
16. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
REGULAR
Eena
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 18. Mai 2024
Lamentamos mucho que la experiencia dentro de nuestras instalaciones no hayan sido las que esperaba. Para nosotros no hay nada más importante que la satisfacción de nuestros valiosos huéspedes, como lo es usted. Por ello, de la forma más honesta posible, queremos pedirle disculpas.
10/10 – Hervorragend
Manuel
15. Mai 2024
Every body is very friendly . Food is good and the pool is amazing clean same with the hotel . We love to stay at this same place most of the time
Manuel
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 18. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.
10/10 – Hervorragend
Enrique
14. Mai 2024
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo bien
Enrique
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 15. Mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.
10/10 – Hervorragend
Jose, Utica
14. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All right
Jose
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 15. Mai 2024
Thank you very much for your excellent rating! We are pleased to know that your experience at our hotel was satisfactory. We strive every day to provide the best service to our guests and make them feel at home during their stay.
10/10 – Hervorragend
Isai
14. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
One of the best in TJ
Isai
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 15. Mai 2024
Thank you very much for your excellent rating! We are pleased to know that your experience at our hotel was satisfactory. We strive every day to provide the best service to our guests and make them feel at home during their stay.
10/10 – Hervorragend
Rodolfo
13. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I like everything Loe.the casino
Rodolfo
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 15. Mai 2024
Thank you very much for your excellent rating! We are pleased to know that your experience at our hotel was satisfactory. We strive every day to provide the best service to our guests and make them feel at home during their stay.
10/10 – Hervorragend
Rigo
13. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Best
Rigo
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 21. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.
10/10 – Hervorragend
Luis, Camarillo
Mit der Familie gereist
12. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff very professional, room was clean and the so the whole areas of the hotel.
Luis
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 15. Mai 2024
Thank you very much for your excellent rating! We are pleased to know that your experience at our hotel was satisfactory. We strive every day to provide the best service to our guests and make them feel at home during their stay.
8/10 – Gut
Irma
Mit der Familie gereist
12. Mai 2024
La gente hace las cosas de mala gana
Irma
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 15. Mai 2024
Lamentamos mucho que la experiencia dentro de nuestras instalaciones no hayan sido las que esperaba. Para nosotros no hay nada más importante que la satisfacción de nuestros valiosos huéspedes, como lo es usted. Por ello, de la forma más honesta posible, queremos pedirle disculpas.
10/10 – Hervorragend
Heath
11. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff is really nice. And they had nice views of the city and the golf course. Is very convenient to everything also
Heath
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 15. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.
10/10 – Hervorragend
Juanfernando
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
excelente servicio y muy bonito hotel sin duda lo recomiendo
Juanfernando
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 21. Mai 2024
Apreciamos su comentarios positivos sobre nuestras instalaciones, servicios y personal. Nuestro objetivo principal es asegurarnos de que cada cliente tenga una experiencia memorable, por lo que saber que cumplimos con sus expectativas nos motiva a seguir mejorando.
10/10 – Hervorragend
Cynthia
Geschäftlich gereist
9. Mai 2024
Gut: Ausstattung
It was very clean amd the staff were very helpful
Cynthia
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 15. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.
10/10 – Hervorragend
Raymond
Mit einer Gruppe gereist
9. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Customer service was A ,attention to detail in all
areas.
Raymond
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 9. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.
10/10 – Hervorragend
Christopher
6. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Awesome place
Christopher
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 9. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.
10/10 – Hervorragend
Brenda
Mit dem Partner gereist
6. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The place is huge and they have it all in here. Super clean place. Upstairs has stores and different places to buy stuff and get services like hair color and nails. We also loved the casino area. Very lovely stay. We will definitely stay here again.
Brenda
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 9. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.
10/10 – Hervorragend
alfredo
Mit einer Gruppe gereist
6. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall, a great place to spend the weekend.
alfredo
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 9. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.
8/10 – Gut
Claudia
Mit dem Partner gereist
6. Mai 2024
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
*
Claudia
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 9. Mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.
10/10 – Hervorragend
Pedro
Mit dem Partner gereist
6. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La propiedad es exceptional
Pedro
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 9. Mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.
10/10 – Hervorragend
Cristina
Mit der Familie gereist
6. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall a great experience to stay at the grand hotel
Cristina
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 9. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.
8/10 – Gut
Elizabeth
Mit einer Gruppe gereist
5. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice and clean
Elizabeth
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 9. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.
10/10 – Hervorragend
Marcela
Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
5. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The service is always excellent, the food for branch is the best!!
Marcela
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 9. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.
10/10 – Hervorragend
Amber
Mit dem Partner gereist
5. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was super nice for a quick getaway! Will definitely be back soon. Until next time TJ
Amber
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 9. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.
10/10 – Hervorragend
Alejandra
4. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Alejandra
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 9. Mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.
10/10 – Hervorragend
Jacqueline, Lynwood
3. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Jacqueline
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 9. Mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.
8/10 – Gut
Lorena
2. Mai 2024
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Lorena
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 9. Mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.
10/10 – Hervorragend
Alfonso Magallanes
30. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Alfonso Magallanes
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 9. Mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.
10/10 – Hervorragend
Ruben
30. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ruben
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 9. Mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.
8/10 – Gut
Claudia
30. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was ok but I don’t like the toilet seat
Claudia
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 1. Mai 2024
*We are very sorry to hear that your experience in our facilities was not what you expected. There is nothing more important to us than the satisfaction of our valued guests, such as yourself. Therefore, in the most honest way possible, we would like to apologize.
10/10 – Hervorragend
Mauricio
30. Apr. 2024
Mauricio
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 21. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving. :)
10/10 – Hervorragend
Vicky
29. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice
Vicky
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 1. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.
10/10 – Hervorragend
Claudia
29. Apr. 2024
Gut: Zustand der Unterkunft
Claudia
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 1. Mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.