Außenpool

Bewertungen von Grand Hotel Tijuana

3.5 out of 5
Grand Hotel Tijuana
Blvd. Agua Caliente #4558, Col. Aviación, Tijuana, BC

Bewertungen

8,8

Hervorragend

1648 von insgesamt 2488 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
464 von insgesamt 2488 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
151 von insgesamt 2488 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
100 von insgesamt 2488 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
125 von insgesamt 2488 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Pablo

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Concierge GH am 24. Okt. 2023
Nos agrada mucho saber que disfruto su estancia con nosotros, esperamos volver a tenerlos de vuelta en esta su segunda casa.Saludos cordiales.

8/10 – Gut

Monika

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2022
Antwort von Mayqueline C. am 16. Feb. 2022
Gracias por alojarse con nosotros. Esperamos verle pronto!

10/10 – Hervorragend

Lillian

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful place nice and clean.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Mike, San diego

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sigan con ese excelente servicio y limpieza Siempre es un placer quedarse en este hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Rubén Javier

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

JONATHAN CHARLES

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All in all this is the best 4 star hotel in Tijuana and certainly for the price. The rooms are quiet and spacious, the check-in always good. Good location in the Zona Rio for restaurants. Rooms are nice and quiet with a good view. The lounge for breakfast is on the 32nd floor and has a great view of TJ- you can even see the USA.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Rubi

Geschäftlich gereist
Gut: Ausstattung
Everyone inside hotel very friendly but the check in part very unclear didn’t give me any welcoming tour , even when asking for a map of hotel and what hotel had on site
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

AnnaEmiliana

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing stay, service very attentive. Must have brunch . The customer service at brunch is very friendly . Feeling like home
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 21. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

8/10 – Gut

Zhiqiang

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

2/10 – Ungenügend

Brandon

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff is very rude. Had to reactivate my key cards multiple times. Noisy neighbors. Don’t stay here !!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 21. Mai 2024
We are very sorry to hear that your experience in our facilities was not what you expected. There is nothing more important to us than the satisfaction of our valued guests, such as yourself. Therefore, in the most honest way possible, we would like to apologize.

10/10 – Hervorragend

Alma R

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There’s no drinking water
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 21. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving. :)

10/10 – Hervorragend

Manuel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
As always this Grand Hotel Tijuana offers the best customer service! The excellent treatment from the staff is the best, kudos to Victor de manager for his hospitality and warm welcome. We never disappointed with this selection to stay at this Hotel.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 21. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving. :)

10/10 – Hervorragend

Diego

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cleanliness
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 21. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving. :)

10/10 – Hervorragend

Yasmin

Mit der Familie gereist
Love this place been comming for YEARS !
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 21. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving. :)

10/10 – Hervorragend

Frank

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 21. Mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

10/10 – Hervorragend

Elias

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung
The manager was excellent and everything was comfy and clean
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 21. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving. :)

6/10 – Okay

Faramarz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
No vip
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 21. Mai 2024
We are very sorry to hear that your experience in our facilities was not what you expected. There is nothing more important to us than the satisfaction of our valued guests, such as yourself. Therefore, in the most honest way possible, we would like to apologize.

10/10 – Hervorragend

Martha

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The Casino is Great!!! and inside the HOTEL
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 21. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving. :)

10/10 – Hervorragend

Johana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo muy bien
Antwort von Concierge Grand Hotel am 18. Mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

8/10 – Gut

Eena

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
REGULAR
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 18. Mai 2024
Lamentamos mucho que la experiencia dentro de nuestras instalaciones no hayan sido las que esperaba. Para nosotros no hay nada más importante que la satisfacción de nuestros valiosos huéspedes, como lo es usted. Por ello, de la forma más honesta posible, queremos pedirle disculpas.

10/10 – Hervorragend

Manuel

Every body is very friendly . Food is good and the pool is amazing clean same with the hotel . We love to stay at this same place most of the time
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 18. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

10/10 – Hervorragend

Enrique

Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Todo bien
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 15. Mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

10/10 – Hervorragend

Jose, Utica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
All right
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 15. Mai 2024
Thank you very much for your excellent rating! We are pleased to know that your experience at our hotel was satisfactory. We strive every day to provide the best service to our guests and make them feel at home during their stay.

10/10 – Hervorragend

Isai

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
One of the best in TJ
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 15. Mai 2024
Thank you very much for your excellent rating! We are pleased to know that your experience at our hotel was satisfactory. We strive every day to provide the best service to our guests and make them feel at home during their stay.

10/10 – Hervorragend

Rodolfo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I like everything Loe.the casino
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 15. Mai 2024
Thank you very much for your excellent rating! We are pleased to know that your experience at our hotel was satisfactory. We strive every day to provide the best service to our guests and make them feel at home during their stay.

10/10 – Hervorragend

Rigo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Best
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 21. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

10/10 – Hervorragend

Luis, Camarillo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Staff very professional, room was clean and the so the whole areas of the hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 15. Mai 2024
Thank you very much for your excellent rating! We are pleased to know that your experience at our hotel was satisfactory. We strive every day to provide the best service to our guests and make them feel at home during their stay.

8/10 – Gut

Irma

Mit der Familie gereist
La gente hace las cosas de mala gana
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 15. Mai 2024
Lamentamos mucho que la experiencia dentro de nuestras instalaciones no hayan sido las que esperaba. Para nosotros no hay nada más importante que la satisfacción de nuestros valiosos huéspedes, como lo es usted. Por ello, de la forma más honesta posible, queremos pedirle disculpas.

10/10 – Hervorragend

Heath

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff is really nice. And they had nice views of the city and the golf course. Is very convenient to everything also
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 15. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

10/10 – Hervorragend

Juanfernando

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
excelente servicio y muy bonito hotel sin duda lo recomiendo
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 21. Mai 2024
Apreciamos su comentarios positivos sobre nuestras instalaciones, servicios y personal. Nuestro objetivo principal es asegurarnos de que cada cliente tenga una experiencia memorable, por lo que saber que cumplimos con sus expectativas nos motiva a seguir mejorando.

10/10 – Hervorragend

Cynthia

Geschäftlich gereist
Gut: Ausstattung
It was very clean amd the staff were very helpful
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 15. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

10/10 – Hervorragend

Raymond

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Customer service was A ,attention to detail in all areas.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 9. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

10/10 – Hervorragend

Christopher

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Awesome place
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 9. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

10/10 – Hervorragend

Brenda

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The place is huge and they have it all in here. Super clean place. Upstairs has stores and different places to buy stuff and get services like hair color and nails. We also loved the casino area. Very lovely stay. We will definitely stay here again.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 9. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

10/10 – Hervorragend

alfredo

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall, a great place to spend the weekend.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 9. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

8/10 – Gut

Claudia

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
*
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 9. Mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

10/10 – Hervorragend

Pedro

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La propiedad es exceptional
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 9. Mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

10/10 – Hervorragend

Cristina

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Overall a great experience to stay at the grand hotel
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 9. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

8/10 – Gut

Elizabeth

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice and clean
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 9. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

10/10 – Hervorragend

Marcela

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The service is always excellent, the food for branch is the best!!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 9. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

10/10 – Hervorragend

Amber

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was super nice for a quick getaway! Will definitely be back soon. Until next time TJ
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 9. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

10/10 – Hervorragend

Alejandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 9. Mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

10/10 – Hervorragend

Jacqueline, Lynwood

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 9. Mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

8/10 – Gut

Lorena

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 9. Mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

10/10 – Hervorragend

Alfonso Magallanes

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 9. Mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

10/10 – Hervorragend

Ruben

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 9. Mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.

8/10 – Gut

Claudia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was ok but I don’t like the toilet seat
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 1. Mai 2024
*We are very sorry to hear that your experience in our facilities was not what you expected. There is nothing more important to us than the satisfaction of our valued guests, such as yourself. Therefore, in the most honest way possible, we would like to apologize.

10/10 – Hervorragend

Mauricio

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 21. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving. :)

10/10 – Hervorragend

Vicky

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 1. Mai 2024
We appreciate your positive comments about our facilities, services and staff. Our main goal is to make sure that every guest has a memorable experience, so knowing that we met your expectations motivates us to keep improving.

10/10 – Hervorragend

Claudia

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Concierge Grand Hotel am 1. Mai 2024
¡Muchas gracias por su excelente calificación! Nos complace saber que su experiencia en nuestro hotel fue satisfactoria. Nos esforzamos día a día para brindar el mejor servicio a nuestros huéspedes y que se sientan como en casa durante su estadía.