Außenbereich

Bewertungen von Hotel Swiss Moraira

4 out of 5
Hotel Swiss Moraira
Calle Haya, 175, Moraira, Teulada, Alicante

Bewertungen

8,8

Hervorragend

67 von insgesamt 135 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
49 von insgesamt 135 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
14 von insgesamt 135 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
5 von insgesamt 135 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
0 von insgesamt 135 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Cyrus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021
Antwort von Dpto. Recepción am 21. Juli 2021
Thanks for your comment is important for us. Bests regards,

10/10 – Hervorragend

Mathias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2019

10/10 – Hervorragend

Wolfgang & Karl

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Abseits gelegenes Hotel
Wir waren bestens untergebracht. Im Bad fehlten lediglich Möglichkeiten Bademäntel und nasse Badehosen auf zu hängen. Frühstück täglich gleich, keine Abwechslung. Service und Freundlichkeit perfekt.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2017

8/10 – Gut

dany, baldersheim

Verbesserungswürdig: Personal & Service
Asiatisches flair in Spanien
schön und gefegt ,asiatischer garten style personal etwas freundlicher sein und schon ein Stern mehr

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Bruno

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Silvoll gepflegte Hotelanlage
Hotel und die Anlage sind sehr hübsch und werden täglich von Gärtnern und Hauswarten gepflegt. Sehr freundliches Personal. Die Gäste sind mehrheitlich Spanier. Die Zimmer sind stilvol eingerichtet. Mit Heiz- und Klimageräte kann die Temperatur im Zimmer auch in der Zwischensaison angenehm geregelt werden. Sehr gutes Hotel - sensationelle hergerichtets Frühstücksbuffet. Gratis WLAN, könnte jedoch etwas schneller sein. Rundum eine tolle Sache. Ich war 5 Tage dort und recht begeistert.

10/10 – Hervorragend

Birgitta

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stijlvol hotel, prachtige kamers. Rustig gelegen.
Het is een heel mooi hotel voor koppels. Het is er heel rustig en je moet wel stukje in t donker vanuit centrum naar boven rijden. Maar prachtige kamers. Super vriendelijk personeel en goed ontbijtje!
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Alejandro Valderrey am 16. Feb. 2024
Thank you for your feedback.Kind regards,

8/10 – Gut

Raquel

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Alejandro Valderrey am 16. Feb. 2024
Muchas gracias por su feedback.

10/10 – Hervorragend

Maria Dolores

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Alejandro Valderrey am 16. Feb. 2024
Muchas gracias por su feedback.

10/10 – Hervorragend

Camilo

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fue todo excelente la comida en el restaurante extraordinaria y el personal con una atencion y un trato formidable. Seguro que volveremos para disfrutar con mas tienpo de todas las instalaciones que ofrece el hotel .
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Alejandro Valderrey am 16. Feb. 2024
Muchas gracias por su comentario.

10/10 – Hervorragend

Sandra

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff, nice spatious room
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Alejandro Valderrey am 16. Feb. 2024
Thank you for your feedback.Kind regards,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good service attitude
Upon arrival at the hotel, the room was not as expected, probably because of the inconsistency between them and the online platform provider, the room they gave me was not quite the same as the one on top of the picture. But the hotel service staff was very nice and immediately changed the room to match our requirement. And sent us drinks and spa, the hotel was quiet and the food was ok. Overall it was good.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

David

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

6/10 – Okay

Khaled

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023

4/10 – Schlecht

Carlos

El precio no se ajusta a lo que se espera
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Antonio

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

David

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent
Great location & service
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Gemma Michelle

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely calm atmosphere and staff were super helpful and friendly
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

6/10 – Okay

Debbie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

6/10 – Okay

Jason

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Mostly Nice - With Negatives- A one off for me
It was pleasant overall, however the beds way too hard, caused us both hip ache. Beautiful setting and gardens, but let themselves down as you walk into hotel, they have dark wall ahead with bland restaurant behind that was like a empty store room, it used this to exit and enter to the pool and it totally spoils the lobby/ground floor of the beautiful building, a truly bizzare design decision? Our hot tub didnt work properly and the engineer didn't seem to care to sort it, our toilet cystern dripped our entire stay despite telling them on arrival and we had to change the fridge day 1 as that didn't work either, the towel rail was not secured to the wall which I also advised day 1, again they did nothing. The thing that grated me the most personally was not being able to get a draught beer, they only sell small bottles!? The lunch by the pool is more 'a la carte', when in reality for a summer 'by the pool' lunch, I'm sure most people would prefer a salad or a sandwich or arguably more relaxed lunch time options. The pool staff were not well equiped/trained, if in the height of tourist summer trade, in a typical family resort, and if you charge £200 + pn, then you need to make sure your staff are on point and offer great service, and selfishly I think they should be able to at least communcate the basics in English as this is the language that most europeans can mutally understand. Overall it wasnt bad, but I wont go back.
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023

10/10 – Hervorragend

mark

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great hotel, staff were exceptional! You need a car though as it’s a long walk into the town and taxis are very unreliable.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2023

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Mooi hotel. Het ligt erg afgelegen . Vooral in het donker moeilijk te vinden.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

4/10 – Schlecht

angela

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
We booked the triple room for a 3 night stay - upon walking into the ground floor room we were treated by: • a chenille sofa that was nearly 20 years old • bathroom fixtures that bordered on the franco era • zero internet / mobile coverage. • there is only a half window in the very dark bedroom and zero privacy in the sitting area due to this room being located next to the housekeeping closet as well as overlooking the sidewalk and pool access. IT WAS GRIM. we requested a change in room and were downgraded to a double room in the slightly newer side of the hotel. a refund for the difference in room was not given. instead when my husband went to check out he was asked to pay again for what was a prepaid room. while we were driving home and discussing the trip we discovered the mistake. i called back immediately to clear up the double charge - no one answered. • later that day (Monday) i called again and was told they would look things over. Monday evening i called with expedia and when they spoke to the hotel the hotel assured Expedia a reversal would be out through for the erroneous extra charge. • i called Tuesday twice - at one point was told the “accountant” that handles refunds was not in. • it is now Wednesday and no refund has been forthcoming. the staff at the hotel are very nice and i suspect this is a management issue. in addition to the rooms, the restaurant food was mediocre at best despite decent reviews.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023

8/10 – Gut

Francisco

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

8/10 – Gut

pernilla

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Lana

10/10 – Hervorragend

David

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Stay
I had a great time at the Swiss Hotel Moraira. The staff were very friendly and the hotel was clean and comfortable. The location was perfect for exploring the area and I would definitely recommend it to my friends. 4 stars for the hotel, 5 stars for the staff!
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

10/10 – Hervorragend

Victor

Aufenthalt von 9 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

Gail

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful pool area
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2022
Antwort von Maria Siscar am 29. März 2022
Thank you very much! Hope to see you again soon. Saludos

10/10 – Hervorragend

Liliana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Groot in kleinschaligheid
Een zeer mooi hotel, comfortabel, vriendelijke mensen. Een hele goede chef-kok. Een absolute aanrader
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2021

10/10 – Hervorragend

Constanze

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2021

8/10 – Gut

ROSA MARIA

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel muy tranquilo ideal para pasar un fin de semana relajado, no hace falta que salgas del hotel en todo el finde semana, aunque un poco caro.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Loles Martínez am 25. Aug. 2021
Estimada Doña Rosa María, Gracias por su comentario, es importante para nosotros para poder mejorar en todos los aspectos posibles. Reciba un cordial saludo y esperamos verla de nuevo muy pronto. Un saludo.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Very nice public areas in the hotel but the rooms are dark and "old". Feels like a basement even if it's not. No outlets to charge the phone unless unplugging a lamp.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von Loles Martínez am 25. Aug. 2021
Good afternoon, First of all thanks for your comments, we will try to improve everything that we can. Hope seeing you soon back, Bests regards,

6/10 – Okay

S.

Aufenthalt von 4 Nächten im August 2021

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Quiet hotel in moraira
Large but Outdated rooms that need refurbishing. Pillows that seem 1000 years old. The breakfast room is in the basement without windows and only 6 tables for 2 people outside, so people are waiting for you to finish eating breakfast. Check your bill as on mine they didn’t deduct the 60€ warrantee you pay for the pool towels. The hotel is quiet.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2021
Antwort von General Manager am 9. Aug. 2021
Thank you very much for your review about your recent stay at our hotel. Your opinion is very valuable to us, as we strive to improve each and every stay. I am very grateful for your comments about the aspects of the room that need to be updated. It is my pleasure to announce that we will be implementing many of these enhancements within the next months. Our bedrooms pillows and design aspects are going to be improved with new features! Regarding the charge you mention, as you know, we are a small boutique hotel, so I've been able to check your bill, and I kindly ask you to do the same. The towel charge was discounted. Pleas, feel free to send me any comment you may need about at gerencia@swisshotelmoraira.com. Our main priority is to be able to offer a very well-kept and comfortable environment. I hope I can convince you to change your mind so that you visit us again. Please don't hesitate to contact me directly if you are interested in giving us the opportunity to transform your experience. It would be our pleasure to personally welcome you to our new and improved hotel!

8/10 – Gut

Elena

Gut: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021
Antwort von Dpto. Recepción am 26. Juli 2021
Estimada Elena, Gracias por el feedback, es importante para nosotros. Recibe un saludo,

8/10 – Gut

Tobias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very nice hotel with great poolarea
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021

8/10 – Gut

Felix

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Agradable estancia
Bien. La piscina muy bonita y el estado del hotel muy bien pero en la habitación la ducha no tenía la presión suficiente. Lo dijimos pero nada se solucionó.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021

6/10 – Okay

Marta, España

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Está bien, pero overpriced totalmente, he estado en mejores y algo más económicos
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020

6/10 – Okay

Gustavo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Esta bien pero no lo que esperabamos
El hotel esta bien, pero la habitación que estuvimos olia a rancio, vinieron a tirar un poco se ambientador, mejoro algo pero solia oliendo a rancion y a cerrado. No es grave pero es algo que no esperas en un hotel de 4 estrellas, no creo que volvamos.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Prachtig hotel met zeer mooie tuin, goede locatie, aardig personeel, heel schoon.
Aufenthalt von 14 Nächten im Juli 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ubicación, decoración y tranquilidad excelente. Restaurante poca variedad de platos.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2020

4/10 – Schlecht

Denis

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nous avons séjourné 2 jours. La chambre sentait l'humidité. La carte qui ouvrait la porte de la chambre n'a pas fonctionnée 5 fois. Il fallait revenir à la réception pour la réinitialiser. Le repas en 1/2 pension est très décevant. Le poisson est de très mauvaise qualité, quasiment immangeable pendant les 2 jours. Dommage car le jardin et la piscine sont idylliques. Le petit déjeuner est correct. Pas de connection pour téléphoner de notre chambre. Le service est décevant. Cet hôtel n'est pas à la hauteur des tarifs pratiqués.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2020

8/10 – Gut

alfonso

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Muy recomendable, sobre todo estancias en pareja. Deberían cambiarse las bañeras por ducha.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2020

10/10 – Hervorragend

josue

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
PURO RELAX
RECEPCIÓN PERFECTA, SERVICIOS DE SPA INMEJORABLES, IDEAL PARA RELAX EN PAREJA.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020

8/10 – Gut

Keith

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excelllent hotel very clean. Friendly & helpfull staff only thing when trying to ring reception no one answered but not a issue very impressed overall
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020

10/10 – Hervorragend

Begoña

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel tranquilo con personal amable, con un jardín y un ambiente muy bonitos
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020

8/10 – Gut

sergey

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Кое что нужно улучшить.
Хороший отель. В сауне печь не работает. Заказали сауну а парится не смогли. Завтраки слабоватые очень маленький ассортимент для такой цены за номер так тем более не в сезон завтраки должны быть на много лучше.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fabulous staff. Very quiet over Christmas. Breakfast was OK. Beds could have been better. Shower was awful
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019