Dachterrasse

Bewertungen von LABRANDA Suites Costa Adeje

4 out of 5
LABRANDA Suites Costa Adeje
Avenida Bruselas 8, Adeje, Tenerife

Bewertungen

7,2

Gut

60 von insgesamt 289 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
107 von insgesamt 289 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
64 von insgesamt 289 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
35 von insgesamt 289 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
23 von insgesamt 289 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,6/10

Sauberkeit

8,0/10

Personal & Service

7,2/10

Ausstattung

6,4/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Kathrin

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Tolle Lage, saberes Apartment. Das Essen war sehr lecker, bei HP kostenloses Wasser auch im Zimmer ( heutzutage leider eine Ausnahme), nette und hilfsbereite Mitarbeiter, schöne Rooftop Bar. Ich kann das Hotel weiterempfehlen.
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2024
Antwort von GUEST SERVICES am 21. März 2024
Liebe Kathrin, vielen Dank für Ihr tolles Feedback! Es freut uns sehr, dass Sie die zentrale Lage, das leckere Essen und die hilfsbereiten Mitarbeiter genossen haben. Wir sind stolz auf unsere kostenlose Wasserbereitstellung und die schöne Rooftop Bar. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Herzliche Grüße, Fuencisla Iglesias

10/10 – Hervorragend

feride

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von GUEST SERVICES am 21. März 2024
Dear Feride,We would like to thank you for your positive review.We hope to see you again soon,Kind regards

10/10 – Hervorragend

Doris

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
neues schönes Hotel, super Frühstücksbuffet
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023
Antwort von Labranda Suites Costa Adeje am 22. Okt. 2023
Liebe Doris,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Die stellvertretende Hoteldirektorin

8/10 – Gut

Bernhard

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2023
Antwort von Labranda Suites Costa Adeje am 22. Okt. 2023
Dear Bernhard,First and foremost, we want to take this opportunity to express our appreciation for your friendly and helpful review. We are also grateful for your constructive feedback, as we are always happy to receive suggestions on how we can make improvements to our services to better satisfy our guest's needs and improve their experiences wherever possible now and in the future.Once again, we want you to know that your description is appreciated. It is nice to know that you had such a good time with us because of our efforts and we hope to have the honour to surpass this experience for you soon.Sincerely,The Hotel Deputy Manager

10/10 – Hervorragend

Céline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zentrumsnah, guter Service, gutes Buffet
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2023
Antwort von Labranda Suites Costa Adeje am 22. Okt. 2023
Liebe Céline,Vielen Dank für die gute Bewertung, die Sie unserem Hotel gegeben haben. Wir freuen uns, dass Ihnen der Aufenthalt bei uns gefallen hat und hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen!Mit freundlichen Grüßen,Die stellvertretende Hoteldirektorin

4/10 – Schlecht

Michael

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir haben das Hotel frühzeitig gebucht. 3 Tage vor dem Flug/Check-in erhielten wir eine Nachricht, dass sie am renovieren sind und mussten deshalb in ein anderes Hotel gehen, welche sie als Option angeboten haben (noch weiter weg vom Strand). Auf Teneriffa haben wir gesehen, dass sie noch lange nicht fertig waren mit den Bauarbeiten und uns früher hätten informieren können. So hätten wir genügend Zeit gehabt uns für ein Hotel zu entscheiden. Sehr schade das es so gelaufen ist...
Aufenthalt von 10 Nächten im August 2021
Antwort von LABRANDA SUITES Costa Adeje am 13. Sept. 2021
Lieber Michael, Wir verstehen Ihre Unzufriedenheit mit der Situation und entschuldigen uns für die entstandenen Unannehmlichkeiten. Das Hotel hat das Hotel im Voraus informiert, wir bedauern, dass die Informationen Sie so kurzfristig erreicht haben. Wir hoffen, Sie in Zukunft zu empfangen Mfg LABRANDA Suites Costa Adeje

6/10 – Okay

A E, Frankfurt

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Entspricht keine 4*Hotel wie in Beschreibung und Fotos dargestellt
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2020
Antwort von Louise, Guest relations am 5. März 2020
Sehr geehrte Gast, Wir bedauern sehr, dass unsere Einrichtungen Ihren Erwartungen nicht vollständig entsprochen haben und wir sind dankbar, dass Sie uns darüber informiert haben, da Ihre Meinung uns ermutigt an einer ständigen Verbesserung zu arbeiten. Ebenso möchten wir Sie darüber informieren, dass unser Hotel auf eine Reform wartet über die Sie alsbald informiert werden. Wir haben bereits mit einigen notwendigen Änderungen begonnen, z. B. das Ersetzen von Schlössern an den Türen. Das Ziel dieser Reform ist es, die Standards unserer Marke LABRANDA Hotels & Resorts nicht nur im ästhetischen Aspekt unseres Hotels, sondern auch in der Positionierung unseres Produktes, zu erfüllen und so den Service für unsere Gäste zu verbessern. Mit freundlichen Grüßen, Louise Guest relations

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 13 Nächten im Januar 2020
Antwort von PPRR am 21. Jan. 2020
Thank you for your reply.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir waren im Oktober im Labranda Isla Bonita in Costa Adeje, das Hotel war zu dem Zeitpunkt gut gebucht, viele Gäste mit Kindern/Familie, dennoch hatte man den Eindruck persönlich vom Hotelpersonal betreut zu werden, das Doppelzimmer verfügte über viel Platz (separater Wohnbereich mit Sitzmöglichkeiten, Badezimmer mit Badewanne und Bidet, Balkon), kleine Kritikpunkte waren fehlende TV-Programme und kein WLAN-Signal auf dem Zimmer, zudem sind die Zimmer teilweise in die Jahre gekommen aber sehr sauber und trotz Nähe zur Hauptstraße und zum Strand ruhig gelegen. Die Pool Landschaften sowie der Innenhof bieten viel Gelegenheit zur Erholung und Entspannung, wer Unterhaltung sucht wird mit dem Sportangebot, Animation und abendlichem Programm bestens bedient! Geheimtipp ist die Sonnenterrasse mit wunderschönenm Meerblick auf dem Dach des Hotels! Ein insgesamt sehr gutes Preis-Leistungs-Verhältnis!
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Houda El Barche am 15. Okt. 2019
Sehr Geehrter, Vielen Dank für Ihr Rückgespräch. Wir haben Ihre Anregungen zur Kenntnis genommen und danken Ihnen für die Kommentare, denn es hilft uns, unsere Dienstleistungen zu verbessern. Es wird zukünftige Gäste sicherlich helfen eine gute und allgemeine Vorstellung vom Hotel zu bekommen. Wir hoffen Sie in Zukunft wieder zu sehen. Mit freundliche Gruß, Houda El Barche. Guest Relations.

2/10 – Ungenügend

Gina

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Zu alt, zu schlecht, ist etwas für Alkoholiker! Es sind keine 4 Sterne wert, höchstens 3 Sterne. Das Essen ist grottenschlecht, die sanitären Anlagen sehr schlecht, man wird den ganzen Tag mit überlauter Musik zugedrönt, ich war noch nie in einem so schlechten Hotel. Das Bad stank, weil kein Fenster. Ich werde nie mehr in solch ein Hotel gehen.
Aufenthalt von 8 Nächten im März 2019
Antwort von Guest Relations am 20. März 2019
Sehr geehrte Gina , Vielen Dank, dass Sie sich die Zeit genommen haben, unserem Hotel zu bewerten. Es tut uns leid zu erfahren, dass Sie von Ihrem Aufenthalt enttäuscht waren. Wir sind stets bestrebt, Ihnen ein Höchstmaß an Service zu bieten, und es hat den Anschein, als hätten wir Ihre Erwartungen nicht erfüllt. Ihre Kommentare werden selbstverständlich an das zuständige Management zur Kenntnis gebracht. Mit freundlichen Grüssen, Guest Relations

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotelpersonal war sehr nett. Zimmer ist eher altmodisch aber war auch gut. Essen war super Animation könnte besser sein...
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2018
Antwort von Jan Vangheluwe am 17. Mai 2018
Sehr geehrte Gast, Vielen Dank für Ihr Rückgespräch. Wir haben Ihre Anregungen zur Kenntnis genommen und danken Ihnen für die Kommentare, denn es hilft uns, unsere Dienstleistungen zu verbessern. Es freut uns dass Sie insgesamt Ihren Aufenthalt genossen haben,und hoffen Sie in Zukunft wieder als Gast zu haben. Mit freundliche Gruß,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr freundliches Hotel, Verpflegung Top
Vier Tage Aufenthalt im Dezember. Es gab nicht sehr viel Animation, so dass es relativ ruhig war.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft

10/10 – Hervorragend

Linda, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr zentrale Lage, nettes Personal
Sehr zentrale Lage. Beach und Einkaufsmöglichkeiten in 5 Gehminuten erreichbar. Die Zimmer zur Meerseite sind laut wegen der gut befahrenen Strasse. Das Personal ist sehr hilfsbereit und ich konnte mein Zimmer ohne Mühe wechseln. Die Appartements sind grossräumig und sauber. Grosses und lautes Abendunterhaltungsangebot, welches vor Mitternacht zu Ende ist und auch eine Nachtruhe zulässt.

10/10 – Hervorragend

Natalie Louise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Fantyplace will definitely be returning
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von GUEST SERVICES am 23. Mai 2024
Dear Natalie Louise,Thank you for your positive feedback! We look forward to welcoming you back at Labranda Suites Costa Adeje. Fuencisla IglesiasGuest Services

10/10 – Hervorragend

Euan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von RELACIONES PUBLICAS am 3. Mai 2024
Estimado Euan,Agradecemos enormemente su valoracion positiva.Estamos encantados que haya disfrutado de su estancia y esperamos volver a verle pronto.Un saludo

10/10 – Hervorragend

filippo, Paese

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Top
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von GUEST SERVICES am 22. Apr. 2024
Dear filippo,Thank you for your positive feedback. We are delighted to hear that you had a top experience at Labranda Suites Costa Adeje. We look forward to welcoming you back soon.Fuencisla IglesiasGuest Services

10/10 – Hervorragend

Louise

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von GUEST SERVICES am 22. Apr. 2024
Dear Louise,Thank you very much for your positive review.We hope to see you again soon.,Kind regards

4/10 – Schlecht

Mark

Mit der Familie gereist
Nice hotel but very poor service. We were initially placed in a room with broken flooring and air-con. The hotel admitted they were aware of the issues but said the hotel was full and shrugged their shoulders. They couldn't even offer a fan, said the hotel didnt have them despite staff having them on their desks behind reception. No still water on most days during breakfast or dinner. Emailed reception several times but just ignored. Many other guests said the same thing and online reviews suggest reception dont answer phone or emails. Nice hotel let down by poor management.
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2024
Antwort von GUEST SERVICES am 14. Apr. 2024
Dear Mark, Thank you for sharing your feedback. We sincerely apologize for the inconveniences you experienced during your stay. Rest assured that we take your comments seriously and will address the issues with our team to ensure this does not happen again. Regarding the broken flooring and air-con, we are committed to maintaining high-quality standards, and we apologize for falling short in this instance. As for the availability of still water and the responsiveness of our reception, we will investigate these matters further. Your valuable feedback will help us improve our services. Warm regards, Fuencisla IglesiasGuest Services

8/10 – Gut

Lucian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
👌
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von RELACIONES PUBLICAS am 11. Apr. 2024
Estimada Lucia,Agradecemos enormemente su valoracion positiva y nos complace que ha disfrutado de su estancia con nosotros.Un saludo

10/10 – Hervorragend

Marc & jacqui

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Dont read negative reviews . Im very fussy and loved this hotel Garden suite adults section room 1001 all inclusive . Will be returning
Aufenthalt von 14 Nächten im März 2024
Antwort von GUEST SERVICES am 28. März 2024
Dear Marc & Jacqui, hank you for your kind words! We are delighted to hear that you enjoyed your stay in the Garden Suite. We look forward to welcoming you back soon. Warm regards, Fuencisla Iglesias Guest Services

8/10 – Gut

Santina

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Buona
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2024
Antwort von GUEST SERVICES am 15. März 2024
Caro Santina,Siamo lieti di sapere che il vostro soggiorno è stato piacevole.Saremo lieti di rivedervi.Cordiali saluti

10/10 – Hervorragend

Chloe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von GUEST SERVICES am 14. März 2024
Dear Chloe,Thank you fro your positive review.Kind regards

10/10 – Hervorragend

Jacqueline

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great hotel .. Spotlessly clean and not usually a fan of buffet style food but the food was fabulous .. lots of choice . We would definitely stay here again . Lola on reception was very good.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von GUEST SERVICES am 29. Feb. 2024
Dear Jacqueline,Its a pleasure for us to hear you have enjoyed your stayed.Please dont hesitate to contact us for a future stay.Kind regards

8/10 – Gut

Richard

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Rooftop solarium was very nice Pool beds are mostly in the shade due to been central in the complex Would recommend it for a good base
Aufenthalt von 8 Nächten im Februar 2024
Antwort von Fuencisla Iglesias Guest Services am 15. Feb. 2024
Dear Richard, thank you for your positive review of Labranda Suites Costa Adeje. We are delighted to hear that you enjoyed the rooftop solarium. We appreciate your feedback regarding the pool beds and will take it into consideration. We are glad that you would recommend our hotel as a good base. We hope to welcome you back in the future. Best regards,

10/10 – Hervorragend

Mark

Gut: Ausstattung
Great suites. Lovely staff. Nice warm pools. Would highly recommend
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von GUEST SERVICES am 21. Jan. 2024
Dear Mr.Mark,It has been truly a pleasure to read your review, and we would like to thank you for choosing our hotel for your recently holiday.On behalf of the entire team, we would like to thank you for allowing us to serve you and for sharing your wonderful review. We would be thrilled to welcome you back in the future to repeat or even surpass this experience.We will appreciate your loyalty.Please don t hesitate to contact us for a future stay .Sincerely,Guest Services

8/10 – Gut

Giuseppe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ottimo albergo, abbiamo soggiornato 1 settimana in gennaio. Struttura appena ristrutturata camere spaziose, letti comodi ristorante che offre una buona varietà di pietanze, piscine riscaldate lettini comodi. Reception sempre gentili. Rapporto qualità prezzo buona, lo consiglio
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2024
Antwort von RRPP am 19. Jan. 2024
Gentile ospite Giuseppe, grazie per aver soggiornato al Labranda Suites Costa Adeje 4*. Apprezziamo il suo positivo feedback, che è importante per noi . Saremo lieti di accoglierla nuovamente come nostro ospite. Grazie per aver dedicato del tempo a scrivere questa recensione. Cordiali saluti, Servizio ospiti

10/10 – Hervorragend

Melanie

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great weekend stay!
My sister and I enjoyed our 3 night stay here. The hotel staff were lovely and helpful. The hotel was always very clean and felt very safe. The food was better than we expected having read other reviews. Lots of different food to choose from with options for people who suffer from different allergies. The food we had was always fresh and hot (at some stations you could see chefs preparing and then making the food right in front of you). The one thing we would say is that as someone who suffers from a severe nut allergy, there were not signs at every dish telling you what it was and what allergens it contains. They did have signs at some dishes with allergen information so it would have been helpful to have that at all dishes. The lack of signage meant that my sister was unable to try a number of foods in fear she might have an allergic reaction. This did not spoil our holiday though, as there was still plenty of options that were safe for her! We stayed in the adult only section where there were lots of sun beds and seating areas around the pool. Many sunbeds were reserved very early in the morning meaning it was sometimes quite difficult to get a sunbed that was in the sun (because of the position of the pool, there were many beds in the shade during our January stay) despite signs asking people not to reserve the beds. Overall we had a great stay and will definitely return if we are ever in Tenerife again! Photos included of sea view room and view from elevator area.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von GUEST SERVICES am 19. Jan. 2024
Dear Mrs.Melanie, We would like to express your appreciation on behalf of the whole team for sharing such a positive review of your stay with us. The fact that you have enjoyed your holiday is for us the best confirmation that we are working in the right direction. Our staff will be very happily to hear your lovely words to them!!Also thank you for all the information given for future customers. Please dont hesitate to contact us for a future stay.The photos are amazing they really show are lovely views!! SincerelyGuest Services

10/10 – Hervorragend

Francesca

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von GUEST SERVICES am 2. Feb. 2024
Dear Francesca,Thank you for the great review of our hotel! We are glad that you enjoyed your stay and hope to see you again very soon.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

E

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super godt
Jeg savnede småting på værelset som f.eks skraldespand på værelset og flere knager rundt omkring. Jeg synes hotellet kunne sørger bedre for at andre gæster overholder reglerne, islr i poolen. Vi oplevede at mange røg omkring poolen.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von GUEST SERVICES am 21. Dez. 2023
Kære kunde,Vi sætter pris på dine anmeldelser, som hjælper os med at forbedre og vil blive taget i betragtning af hotellets ledelse.Vi er glade for at vide, at du nød dit ophold, og vi vil med glæde byde dig velkommen tilbage til os.Hele teamet ønsker jer en god ferie.Alt det bedste

8/10 – Gut

Marianne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023
Antwort von RRPP am 3. Dez. 2023
Dear Mrs Marianne,We would like to thank you for your positive review.We appreciate you really enjoyed your stay.Kind regardsGuest service

6/10 – Okay

Sigridur

Aufenthalt von 9 Nächten im Oktober 2023
Antwort von GUEST SERVICES am 21. Dez. 2023
Thank you for your review!!We wish a Merry Christmas and a happy new year!!Kind regards

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great all inclusive hotel
Really good choice of food in the buffet restaurant. Very helpful staff on reception. Great hotel for families with young children. Also great for couples in the adult only part of the hotel. Champagne Bar the perfect spot for watching the sunset.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von GUEST SERVICES am 20. Nov. 2023
Dear Guest,We would like to thank yo for our appreciation on behalf of the whole team for sharing such a positive review of your stay with us. The fact that you enjoyed your holiday is for us the best confirmation that we are working in the right direction. We will happily share your kind words with our staff who will be honored to hear they made a good impressionon you.We appreciate your loyalty so please dont hesitate to contact us for a future stay.Kind regardsGuest Services

2/10 – Ungenügend

gary

Gut: Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Food was really poor, we ended up eating out a lot which cost us a lot lots when we were all inclusive My tummie got that poor I ended up soiling myself Thank you Labranda
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Labranda Suites Costa Adeje am 1. Nov. 2023
Dear Gary,Thank you for taking the time to share your feedback. While I wish you had a better experience, it is feedback like this that we learn from and use to improve. we focus on providing the exquisite dining experiences we are renowned for with a generous selection of local Canarian, Spanish and international dishes made with the freshest, prime quality ingredients and personalised culinary offerings at our live cooking stations daily. We work hard to deliver an exceptional guest experience, and it's apparent in this case that we fell short. If you give us a chance to earn back your trust, I can assure you that we will do our best to give you the great hotel experience that so many of our guests have grown so fond of.Sincerely,The Hotel Deputy Manager

10/10 – Hervorragend

Maria Lourdes

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Personal muy amable.
Aufenthalt von 7 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Labranda Suites Costa Adeje am 22. Okt. 2023
Estimada Maria Lourdes,Muchas Gracias por su comentario positivo acerca de nuestro hotel! Nos alegra que Ud. haya disfrutado su estancia con nosotros y esperamos poder pronto verlo de vuelta.Atentamente,La Subdirectora del Hotel

6/10 – Okay

Andrea

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is lovely but there is a massive problem with the food, especially the evening meal! This really needs to be addressed, we paid for all inclusive but ending up eating out which adds to the cost of the holiday!! Rooms are nice, hotel is situated in an ideal place, convenient to everything. Plenty of sun beds around, maids work extremely hard. I would visit again but would do room only
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Labranda Suites Costa Adeje am 9. Okt. 2023
Dear Andrea,Thank you for sending us your kind and constructive review. We are pleased you were able to take some pleasant memories home with you and we have taken your feedback regarding the areas you raise seriously as we know that we can only improve by listening to our guests. Again, we want to thank you very much for sharing this review of our hotel, and we would be happy to welcome you back to our hotel in the future.Best Regards,The Hotel Deputy Manager

10/10 – Hervorragend

Jara

Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Labranda Suites Costa Adeje am 8. Sept. 2023
Estimada Jara,Nos gustaría darle las gracias por habernos elegido para sus vacaciones y nos sentimos muy honrados de saber que hemos estado a la altura de sus expectativas. Por favor, vuelva a vernos en un futuro no muy lejano.Atentamente,La Subdirección del Hotel

6/10 – Okay

Claire

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Food wasn’t great very repetitive
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2023
Antwort von Labranda Suites Costa Adeje am 15. Aug. 2023
Dear Claire,Firstly, thank you for writing about your holiday at our Labranda Suites Costa Adeje establishment.It saddens us to read that our hotel did not fulfil your expectations . Although our staff provided a solution, we regret we were unable to satisfy you completely and for any inconvenience caused. In addition, our F&B members are more than happy to assist our guests with their doubts and correct any situation that does not meet our criteria. In addition we are popular for our exquisite buffets prepared by our talented team of chefs who do their utmost to meet the culinary preferences of our guests with varied, prime-quality dishes each day. We are sorry that on this occasion, we could not conquer your expectations, and we will take note of the improvement opportunities you have provided us.We hope to see you again soon at Labranda Hotels & Resorts, till then we wish you all the best.Sincerely,The Hotel Deputy Manager

10/10 – Hervorragend

Juan carlos

Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Labranda Suites Costa Adeje am 8. Sept. 2023
Estimado Juan Carlos,Gracias por valoración, estamos muy contentos de que su experiencia haya sido tan positiva en nuestro Labranda Suites Costa Adeje, le invitamos a volver pronto para mejorar su experiencia.Atentamente,La Subdirección del Hotel

8/10 – Gut

silvia

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Me gusta que para disfrutar un poco los adultos están en un lado y lo familiar por otro tranquilita estuvo el sitio
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Labranda Suites Costa Adeje am 4. Aug. 2023
Estimada Silvia,Gracias por su tiempo y valoración. Nos complace que nuestra zona ideal para familias y perfecta área para Sólo Adultos haya sido de su agrado.Sus comentarios positivos son la mejor confirmación de que estamos trabajando en la dirección correcta.Muchas gracias en nombre de todo el equipo.Sinceramente,El Subdirector del Hotel

10/10 – Hervorragend

Maria Concepcion

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Muy amables los empleados y la limpieza muy buena
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Labranda Suites Costa Adeje am 24. Juni 2023
Estimada María Concepción,Nos enorgullece, sinceramente, el saber que hemos estado a la altura de sus expectativas en una ocasión tan especial y nos encantará tener la oportunidad de volverlos a alojar en un futuro no lejano.Atentamente,La Subdirección del Hotel

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
El hotel es muy lindo, y la habitación es súper cómoda y grande. Lo negativo: la comida, pésima calidad.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Labranda Suites Costa Adeje am 4. Juni 2023
Estimado Huésped,Muchas gracias por este comentario y su observación constructiva que ya hemos compartido con el departamento correspondiente para su consideración.Deseamos que hayan disfrutado de un buen viaje de regreso a casa y los esperamos en un futuro próximo en nuestro establecimiento Atentamente,La Subdirección

8/10 – Gut

Dobrin Lyubomirov

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
La zona de adultos me gusta
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Labranda Suites Costa Adeje am 24. Mai 2023
Estimado Dobrin,Hemos leído con interés su comentario positivo y cómo ha valorado su experiencia y compartirlo con el resto de los viajeros.Una vez más muchas gracias por su tiempo. Esperamos tener la oportunidad de volverlos a saludar en un futuro próximo.Sinceramente,La Subdirección del Hotel.

6/10 – Okay

José Vicente

un niño de 14 años paga como un adulto, pues debe dormir como un adulto. imposible dormir en ese sillon que esta para la basura. ni pudo dormir él ni nosotros. Cada vez que se daba vuelta sonaba una orquesta. habitación 544
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
Antwort von Labranda Suites Costa Adeje am 24. Mai 2023
Estimado José Vicente,Gracias por tomarse el tiempo de compartir sus comentarios. Aunque desearía que hubiera tenido una experiencia mejor, es de este tipo de comentarios de los que aprendemos y utilizamos para mejorar. Trabajamos duro para ofrecer una experiencia excepcional a nuestros huéspedes, y es evidente que en este caso nos quedamos cortos. Si nos da la oportunidad de ganarnos de nuevo su confianza, puedo asegurarle que haremos todo lo posible para ofrecerle la magnífica experiencia hotelera a la que tantos de nuestros huéspedes se han aficionado.Atentamente,La Subdirección del Hotel

8/10 – Gut

Natasha

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 12 Nächten im März 2023
Antwort von Labranda Suites Costa Adeje am 24. Mai 2023
Estimada Natasha,Le agradecemos mucho su valoración y nos gustaría darle las gracias por habernos elegido para sus vacaciones y nos sentimos muy honrados de saber que hemos estado a la altura de sus expectativas. Estaremos encantados de volver a contar con su compañía en un futuro no muy lejano.Atentamente,La Subdirección del Hotel

10/10 – Hervorragend

Sergio

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Labranda Suites Costa Adeje am 24. Mai 2023
Estimado Sergio,Gracias por su valoración, estamos muy contentos de que su experiencia haya sido tan positiva en nuestro Labranda Suites Costa Adeje, por favor, vuelva pronto para superar aún más su experiencia.Un cordial saludo,La Subdirección del Hotel

8/10 – Gut

Graham

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel and locality
Family trip, stayed here many years ago when called Isla Bonita, not good then but great now.
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2023
Antwort von Labranda Suites Costa Adeje am 22. Okt. 2023
Dear Graham,A review as positive as yours assures us that we are heading in the right direction with our countless efforts. Thank you for staying with us for your holiday. It would be an honour to serve you again.Kind Regards,The Hotel Deputy Manager

4/10 – Schlecht

Richard

Gut: Sauberkeit
Clean And Modern Hotel Shame about the restaurant
Hotel was modern and clean enough. No problem getting a lounger beside the pool. The main problem was with the restaurant. The food was repetitive (breakfast and Dinner) with pizza pasta on every night. We were half board and no one welcomed us as we arrived to confirm our board status so that we could order a drink as we could not use the all inclusive. I ended up chasing waiters about the place trying to get a drink. They weren't very friendly or helpful. We ended up not using the restaurant at all the last few days even though we had paid half board. We reported our issues to reception, but it was obvious they didnt care. Pool bar drinks ridiculously expensive €8 for two small paper cups one of which contained foam, no beer..again went to complain only to be met with rolling eyes from bar staff
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2023
Antwort von Labranda Suites Costa Adeje am 22. Okt. 2023
Dear Richard,First and foremost, we want to take this opportunity to express our appreciation for your friendly and helpful review. We are also grateful for your constructive feedback, as we are always happy to receive suggestions on how we can make improvements to our services to better satisfy our guest's needs and improve their experiences wherever possible now and in the future.Once again, we want you to know that your description is appreciated. It is nice to know that you had such a good time with us because of our efforts and we hope to have the honour to surpass this experience for you soon.Sincerely,The Hotel Deputy Manager

6/10 – Okay

ANDREW

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 10 Nächten im Februar 2023
Antwort von Labranda Suites Costa Adeje am 22. Okt. 2023
Dear Andrew,First of all, we would like to thank you for completing our survey and choosing to stay at our Labranda Suites Costa Adeje.We strive to take care of every detail for our guests to ensure a comfortable and memorable stay in our facilities. Therefore, we are sorry if this was not the impression you received, and we apologise that your holiday did not live up to all your expectations on this occasion. Our staff members are always available to assist our guests with any queries they may have and will do their best to resolve them. However, we will pass your comments on to our teams for their attention and thank you again for your feedback.We hope you had a pleasant stay, and that you will continue to consider Labranda Hotels & Resorts in your future holiday plans.Sincerely,The Hotel Deputy Manager

10/10 – Hervorragend

Leon

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Februar 2023
Antwort von Labranda Suites Costa Adeje am 22. Okt. 2023
Dear Guest,Thank you very much for your feedback and we would like to thank you for choosing us for your holiday and we are very honoured to know that we have lived up to your expectations. We would be delighted to have you back in our company in the not too distant future.Kind regardsThe Hotel Deputy Manager