Außenpool (je nach Saison geöffnet), Sonnenschirme, Liegestühle

Bewertungen von David InterContinental Tel Aviv, an IHG Hotel


Bewertungen

8,4

Sehr gut

372 von insgesamt 755 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
227 von insgesamt 755 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
99 von insgesamt 755 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
32 von insgesamt 755 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
25 von insgesamt 755 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Ruediger

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Altes und leider ungepflegtes Hotel. Teilweise unfreundliches Personal
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2019

8/10 – Gut

Chrysogiannoula

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ausgezeichnet
Wunderbar!!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Very good Hotel. Clean. Nice staff. Restaurant Could offer more diversity. Overall a good experience.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Nobles Hotel, das etwas in die Jahre gekommen ist.
Aufenthalt von 13 Nächten im August 2018
Antwort von Avi Y. am 25. Okt. 2018
Vielen Dank für Ihre Bewertung unseres Hotels. Es freut uns, dass Ihnen Ihr Aufenthalt bei uns gefallen hat. Unsere Mitarbeiter freuen sich sehr über positive Bewertungen, daher wissen wir Ihr Feedback zu schätzen. Wir hoffen, Sie bald wieder bei uns begrüßen zu dürfen. Mit freundlichen Grüßen, Avi Y. EAM - Rooms

8/10 – Gut

Marcel

Gut: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2018

8/10 – Gut

Chris, Wien

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Großzügig angelegtes Hotel direkt am Strand
Das Hotel ist groß, liegt direkt am Strand! Wir haben uns dort wohl gefühlt, auch wenn man für gewisse Angebote, wie z. B. die Sauna, einen Extra-Betrag bezahlen hätte müssen! Das Zimmer und das Bad waren sehr geräumig, die Betten hervorragend und der Ausblick einfach grandios! Anfangs gab es etwas Baulärm, aber nach einem Anruf bei der Rezeption war das sofort erledigt und still! Wir würden das Hotel weiterempfehlen.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2018

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Citytrip gemacht, liegt nahe am strand und nicht weit weg von der altstadt, alles gut zu fuss erreichbar
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2017

8/10 – Gut

Martin

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Das Hotel war insgesamt gut, v.a.der Seimmingpool war schön und sehr gepflegt. Das Personal insgesamt war sehr freundlich, besonders Vica, am Pool, und Sergej an der Reception. Wir hatten leider einen gestörten Zimmernachbarn, der drei Tage lang seine Musik teilweise mitten in der Nacht auf volle Lautstärke drehte. Das war furchtbar. Das Hotelpersonsl intervenierte auf unser Bitten, es hielt nur nicht lange an. Die Einrichtung der Zimmet, vor allem die Badezimmereinrichtung sollte überholt werden. Trotzdem würde ich das Hotel wieder wählen.

8/10 – Gut

Mick Alee

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Business hotel, good standard, rooms look a little dated, though. Wonderful desk staff, very helpful and competent, went out of their ways to accommodate every wish we had - truly excellent service.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Well functioning hotel in good location
The hotel is good, but looks in some places somewhat worn. The personnel was very keen to help. The spa area was not on the level that can be expected at a five star hotel.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Gutes Hotel in sehr guter Lage
Sehr gute Lage um die Stadt bei Tag (Strand, Markt usw.) bzw. Nacht zu erkunden und erleben.

8/10 – Gut

Mirjam, Lachen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sofort wieder....
Optimal Lage - zu Fuss erreicht man die Altstadt oder den coolen alten Bahnhof, der charmant umgebaut wurde (tolle Restaurants und kleine Designer-läden. Es hat uns super gefallen - wir kommen wieder!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Poor service and not very clean
Service at breakfast very poor. Had to wait 15mins to get a coffee and couldn't get a second cup. Was even brought to a dirty table which wasn't cleaned from teh geusts before. This shouldn't happen at all. It seems to be a tourist hotel

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr gutes Hotel, zentral gelegen am Strand
Zur Erkundung von TelAviv sehr gut geeignet. Fußläufig etwas umständlich. Nahe beim Carmelmarkt. Super Pool.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Schönes Hotel aber etwas in die Jahre gekommen
Comfortables und sehr schönes Hotel in super Lage (der Strand von Tel Aviv ist direkt gegenüber). Tolles, riesiges Büffet zum Frühstück - hier werden alle Wünsche und Bedürfnisse erfüllt. Die Betten sind groß und sehr komfortabel aber leider sind viele der Zimmer in die Jahre gekommen (wir haben in den letzten Jahren oft im Hotel übernachtet). Gerade die Zimmer in den unteren Etagen sind renovierungsbedürtig! Aber als wir uns einmal darüber beschwert haben und ein anderes Zimmer haben wollten ist man uns sofort entgegen gekommen. Wir haben gleich einen Upgrade vom Standard zum Executive Zimmer und ein Gutschein für Getränke an der Bar bekommen. Wir kommen immer wieder gern.

10/10 – Hervorragend

Corinne, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Toplage und facilities
Sehr angenehm. Zimmer- und Badgrösse, Bettenqualität und Sauberkeit 1A. Viele saubere Liegen rund ums schöne Pool. Coiffeur, Spa, Massagen alles im Hotel erhältlich. Frühstücksbuffet lässt keine Wünsche offen. Einzig Aircondition war etwas schwach in unserem Zimmer.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Einh gutes sehr grosses Hotel. Essen durchschnitt
Das Personal war freundlich und zuvorkommend. Der Zugang zum Pool war problematisch, Sonst war alles sehr angenehm.

10/10 – Hervorragend

Schweizer, Switzerland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Service
Äusserst aufmerksames und freundliches Personal vom Empfang (Valet Parking, Reception) über Zimmer- und Servicepersonal bis zum Direktor. Sehr gute Lage (Jaffa + Carmel Market innert Minuten zu Fuss erreichbar, Strand über die Strasse vor dem Hotel). Modernes kürzlich renoviertes, sauberes Zimmer im 25. Stock mit Super-Aussicht auf Meer und Jaffa. Super Frühstücksbuffet.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Langweiliges Hotel in guter Lage
Schöne Aussicht über den nahen Strand Skybar, Pool und Terrasse wegen Renovierung nicht nutzbar Zimmer OK, kein Balkon Keine Besonderheiten, keine schönen Stellen

4/10 – Schlecht

Frank Arnold

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Many unmet promises
The hotel description promotes a wellness area, a fitness center, pool, etc. I arrived a day before my business meetings and booked the hotel because of these amenities. Here is what I found: the pool was closed (out of season), which was not mentioned in the hotel description; the wellness area and fitness center were closed for renovation -- also not mentioned in the hotel description; in place of the fitness center, the hotel offered a small room with a couple of running machines -- no power machines, no space for free weight excercises. The room was also disappointing: the shower door did not close properly. Consequently, the bathroom flor was flooded everytime I took a shower. Finally, the windows were so dirty, that the nice beach panorama appeared to be fotografed by David Hamilton. To mention also someting positive: the breakfast was great -- as in most Israeli hotels. I will not repeat.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service

10/10 – Hervorragend

Yaaqov, Fort Lauderdale

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Ilya Borgakov am 18. März 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your thoughts and experience with us. Your feedback is important to us. We hope to have the pleasure of welcoming you back to David InterContinental Tel Aviv soon.Warm regards,

6/10 – Okay

Gad

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Ilya Borgakov am 18. März 2024
Dear Guest,Thank you for sharing your thoughts and experience with us. Your feedback is important to us. We hope to have the pleasure of welcoming you back to David InterContinental Tel Aviv soon.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Carlos

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Mitchell

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

2/10 – Ungenügend

Ouriel

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 12 Nächten im September 2023
Antwort von Arnon am 18. Okt. 2023
Dear Ouriel,Thank you for taking the time to answer our quick feedback questionnaire regarding your recent stay at the InterContinental David Tel Aviv.It is our goal to consistently provide superior service and accommodations and your comments are very important to us. I am very sorry that we were not able to meet your expectations . Please rest assured that your feedback was shared with the appropriate managers. Though in order for us to be more efficient, I would appreciate you sharing more details about your experience with us.Learning from guest feedback is at the core of our constant pursuit to improve and to excel and I assure you that your feedback will receive our full attention. We look forward to hosting you for your future visits to Tel Aviv and the InterContinental David Tel Aviv.Sincerely,

10/10 – Hervorragend

YAEL

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Guest Relations David InterContinental am 3. Okt. 2023
Dear Yael,Thank you for taking your time to review your recent stay, It's very pleasing to us to hear how much you enjoyed.Looking forward to welcoming you back.

10/10 – Hervorragend

Barbara

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wonderful hotel on the promenade. Great pool area and good food and staff.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Guest Relations Team am 24. Sept. 2023
Thank you so much for your review of our hotel. I am pleased to hear you enjoyed your stay with us. It's something our staff takes great pride in, so we value your feedback. Thank you and we look forward to welcoming you back to our hotel.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Il est important de savoir que les chambres avec balcon vue mer ne sont pas rénovées et ne sont pas conformes aux photos fournies sur le site. Nous avons dû payer un supplément pour avoir une chambre conforme à ce que nous avions réservé. De plus, la vue mer n'est que partielle et des grues se situent face aux chambres situées sur la partie droite de l'hôtel. Il est regrettable de ne pas être prévenu que des travaux sont réalisés face aux chambres. L'hôtel en lui-même est plutôt agréable. La piscine mériterait une remise au goût du jour.
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
Antwort von Arnon am 9. Sept. 2023
Dear Anonymous,, Thank you for taking the time to answer our quick feedback questionnaire regarding your recent stay at our hotel!It is our goal to consistently provide superior service and accommodation. Therefore your comments are very important to us!I am very sorry that we could not meet your expectations this time, and please rest assured, that we shared your feedback with the hotel management and with all relevant departments to undertake further actions!Learning from negative reviews is at the core of our constant pursuit to improve and to exceed.We hope to have the chance to host you in the future and to change your opinion about our hotel!Sincerely, Arnon VerbitzkyGuest Relations Manager

8/10 – Gut

Carol

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relations David InterContinental am 24. Aug. 2023
Dear Carol,We are glad you enjoyed your time with us! looking forward to see you again!Noa Guest relations

10/10 – Hervorragend

Mônica Zanzini Certain

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Arnon am 20. Aug. 2023
Thank you so much for your review of our hotel, we use feedback such as yours to continuously improve our services. I am pleased to hear you enjoyed visiting with us and we hope to have the opportunity of welcoming you back soon. Sincerely,Arnon V.Guest Relations

8/10 – Gut

Murray

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Guest Relations David InterContinental am 4. Sept. 2023
Thank you so much for your review of our hotel.For us it is very important that you have a nice experience here!.Thank you so much again, and we will hope to see you next time here!Kinds RegardsGR,TEAM.

10/10 – Hervorragend

Moises

Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Guest Relations David InterContinental am 27. Aug. 2023
Dear Moises, I thank you for your response and glad that your experience was enjoyable in our hotel, hope to host you again in the future.NoaGuest Relations team

8/10 – Gut

Razmik

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
I would stay again.
I really enjoyed my stay and would definitely stay again. It’s literally right on the beach (or across lol) I loved the location, the hospitality, the fast service, the live music down in the lobby, the tasty food. The only thing I want to complain about is the lack of cleanliness. The bed sheets and robes had makeup stains on them, found a strand of black hair on the bathroom floor and me and my friend have blonde hair. The bathtub had some weird stains. The floor of the room felt unclean. That’s all, but I would defiantly come back!
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von Jason, Guest Relations am 3. Aug. 2023
Dear Razmik,Thank you for your valuable feedback.We are thrilled to hear that you were impressed with the level of service as well as our high quality food in the Lobby Restaurant.I am sorry to hear that your room was not prepared to our usual extremely high standards as cleanliness is something we pride ourselves on.I have discussed your issue with our House Keeping department to ensure that this will not be a repeated case.Once again we would like to thank you for visiting the David Intercontinental and look forward to welcoming you back in the future.

10/10 – Hervorragend

Ben

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Adam am 7. Aug. 2023
Dear Ben, Thank you for taking the time to review your stay. We are delighted you had a nice time with us.We look forward to welcoming you back.Warm regards,AdamGuest Relations.

10/10 – Hervorragend

Harinath

Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations David InterContinental am 24. Aug. 2023
Dear Harinath,We are glad you enjoyed your time with us! looking forward to see you again!Noa Guest relations

10/10 – Hervorragend

Aharon, Agoura Hills

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
High class
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Guest Relations David InterContinental am 23. Juli 2023
Dear Aharon,Thank you for taking the time to share your experience. We are delighted you had a great time with us and we look forward to welcoming you back.Warm regards,AdamGuest Relations

8/10 – Gut

Paulette

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bien
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Adam am 16. Juli 2023
Chere Paulette,Nous sommes ravis que vous ayez passe un bon sejour parmi nous. Nous avons hate de vous accueillir a nouveau.Bien a vous,AdamGuest Relations

10/10 – Hervorragend

Paulette

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Très bon séjour service excellent
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2023
Antwort von Adam am 11. Juli 2023
Chere Paulette, Merci d'avoir pris le temps d'ecrire un avis sur votre sejour.Nous sommes ravis que vous ayez passe du bon temps parmi nous, et nous esperons que votre sejour actuel sera encore meilleur ! N'hesitez pas a me solliciter pour toute demande supplementaire.Sincerement,AdamGuest Relations.

10/10 – Hervorragend

Karen

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Adam am 11. Juli 2023
Dear Karen,Thank you for taking the time to rate us.We are happy you spent good times with us and we look forward to welcoming you back.Warm regards,AdamGuest Relations

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Beautiful
Beautiful full service hotel with nice size rooms. The beach is across the street, a little bit of a walk.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Adam am 10. Juli 2023
Dear Guest,We are very happy you spent a memorable time at our property ! Thank you for this nice review, and for recognizing our hotel team's work to make your stay perfect.We look forward to welcoming you again.Sincerely,AdamGuest Relations

10/10 – Hervorragend

Amin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great experience
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2023
Antwort von David Intercontinental Team am 2. Juli 2023
Dear Amin, Thank you for taking the time to review your recent stay with us at the David InterContinental Tel Aviv. We're pleased to see you rated your stay 5/5. Hope to welcome you back again soon!

8/10 – Gut

Pat

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Despite having a reservation, it took 30min for staff to find a room. Excuse was that even though the status showed that it was ready they had to send someone to physically confirm the state of the room prior to issuing a key. After being unable to physically confirm they finally after 30min provided a different room.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Lina , Guest relation am 26. Juni 2023
Dear Pat , thank you for taking time and sharing with us your experience at the check in ,I apologize for the long time that your check in took but I can confirm to you that its not from our standards , I will pass the information to my team so we can learn how to improve our service and to avoid issues like this in future . we are here always to listen to you and to learn more so i would love to thank you again for your time and to tell you that we are waiting to see you with us for the next time and to provide you with a better experience .Lina, Guest relation

10/10 – Hervorragend

Claire

Nice place
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2023
Antwort von Adam am 22. Juni 2023
Dear Claire,Thank you for this pleasant review. We appreciate you had a great time with us.We look forward to welcoming you again.Best,AdamGuest Relations

10/10 – Hervorragend

Rhonda

Mit der Familie gereist
Amazing room and staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Adam am 9. Juni 2023
Dear Rhonda,We are very happy you spent a good time at our property ! Thank you for this nice review, and for recognizing our hotel team's work to make your stay memorable.We look forward to welcoming you again.Sincerely,AdamGuest Relations

10/10 – Hervorragend

Theodore

Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023
Antwort von Adam am 22. Juni 2023
Dear Theodore,Thank you for this feedback.We look forward to welcoming you again.Best regards,AdamGuest Relations

2/10 – Ungenügend

Edwin

Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von Guest Relations David InterContinental am 3. Juni 2023
Dear Edwin,Thank you for visiting the David Intercontinental Tel Aviv.It's disappointing that we did not live up to your expectations with your feedback.I hope we get the chance to serve you again and create a better experience for you in the future.