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Bewertungen von Distinction Luxmore Hotel

4 out of 5
Distinction Luxmore Hotel
Corner Mokonui Street & Main Street, Te Anau

Bewertungen

8,6

Hervorragend

427 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
395 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
143 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
28 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
7 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,0/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Claudia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Unterkunft etwas in die Jahre gekommen. Sehr viel Durchgangsverkehr. Jeden Tag mehrere Busse asiatischer Mitbürger, die sich unkontrolliert über das Frühstücksbuffet und an den Tischen und Boden eine Sauerei hinterlassen. Hier merkt man das es nur ums Geld geht, jeden Tag das gleiche.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Glen am 25. Jan. 2024
Hi ClaudiaThank you for taking the time to give us your feedback.Yes breakfast is very busy in the mornings. We have 180 rooms and cater for 350 guests for breakfast most mornings. This is a service we provide for all our guests and there are times when it is very busy in the restaurant. I will of course pass you comments on to our team.Best Regards.

8/10 – Gut

Max

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020

6/10 – Okay

Jörn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2019

8/10 – Gut

Heidi

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019

10/10 – Hervorragend

Stephanie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2019

8/10 – Gut

Daniel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Grosses, gutes Hotel, als Ausflugs-Basis tiptop
Ist ein grösserers Hotel, welches auch von Gruppen gebucht wird. Für uns war es tiptop, da wir von hier aus Milford Sound besucht haben. Das Zimmer und Bad war sauber, aber nicht mehr ganz aktuell. Das Frühstückbuffett war gut und vielfältig. Das hauseigene Restaurant machte einen guten Eindruck, wir hatten uns für die Restaurantd im Dorf entschieden
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Großes Hotel im Ortszentrum; Zimmer geräumig, Mobiliar sichtbar benutzt, aber sauber. Frühstücksbüffet umfangreich.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2018

8/10 – Gut

Eva

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Freundlicher Service, sauber und zentral gelegen. Immer gerne wieder...

10/10 – Hervorragend

Kurt

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Update notwendig
Das Hotel ist definitiv in die Jahre gekommen. Im Hotel werden sehr viele Asiaten untergebracht, welche Busweise angefahren werden. Zimmer haben keine Klimaanlage, was bri heissrn Tagen sehr ärgerlich ist, da die Luft nur mit einem Ventilator zum Zirkulieren gebracht werden kann.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2017

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Very clean and friendly !

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Das beworbene WLAN hat nicht funktioniert. Die Antwort des Personals war: Man wisse dies, kann aber nichts daran ändern. Man solle dann doch den kostenpflichtigen PC nutzen.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

6/10 – Okay

Pat

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Sonia

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

Gary

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Property is centrally located in Te Anau. Walking distance to everything. Nice bathroom with jetted tub. Property clean but in need of some updating.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Glen am 23. März 2024
Hi GaryThank you for your feedback.I am glad you enjoyed your stay and will pass your comments on to our team.Best Regards

8/10 – Gut

david

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Glen am 15. März 2024
Hi DavidThank you for your feedback.I am glad you enjoyed your stay and will pass this on to our team.Best Regards

8/10 – Gut

Arlene

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were happy with checkin room comfortable but a bit dated. Conveniently located for our trip. We would have liked air conditioning but managed with fan , but on timer and couldn't get it to run consistently. Breakfast was very good and lots of choices.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Glen am 29. Feb. 2024
Hi ArleneThank you for taking the time to give us your feedback.I am happy to see you enjoyed your stay.I will of course pass this on to our team.Best Regards

2/10 – Ungenügend

Rob

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Slecht
Hotel is stil blijven staan in de tijd. Totaal niet waar voor je geld. Gordijnen kapot, lelijke kamers en veel herrie. Ik raad jullie aan hier niet te verblijven. Ontbijt is matig.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Glen am 24. Feb. 2024
Hi RobThank you for taking the time to give us your feedback.I am sorry to hear we did not meet your expectations.I will of course pass this on to our teamBest Regards

4/10 – Schlecht

Andres

Verbesserungswürdig: Ausstattung
Not value for money
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Glen am 24. Feb. 2024
Hi AndresI am sorry to hear we did not meet your expectations.I will of course pass this on to our teamBest Regards

8/10 – Gut

Joseph

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Glen am 14. Feb. 2024
Hi JosephThank you for taking the time to give us this review.I am glad you enjoyed your stay and will pass this on to our team.Best Regards

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff was great and held onto extra gear for us for 4 days while we hiked the Milford track
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Glen am 7. Feb. 2024
Hi MichaelThank you for taking the time to give us this wonderful feedback. It is great to hear you enjoyed your time with us. I will of course pass this on to our team.Best Regards

10/10 – Hervorragend

Sam

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Glen am 7. Feb. 2024
Hi SamThank you for your wonderful feedbackI am happy to hear you enjoyed your stay and will pass this on to our team.Best Regards

10/10 – Hervorragend

Mary

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location was great
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Glen am 26. Jan. 2024
Hi MaryThank you for your feedback.It is great to see you enjoyed your time with us.I will of course pass this on to our teamBest Regards

10/10 – Hervorragend

Amie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Glen am 25. Jan. 2024
Hi AmieThank you for your feedback.I am happy to see you enjoyed your stay.I will of course pass this on to our teamBest Regards

10/10 – Hervorragend

Tila

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Glen am 21. Jan. 2024
Hi TilaThank you for taking the time to give us this wonderful feedback. I am happy to hear you enjoyed your stay at Distinction Luxmore. I will of course pass your comments on to our teamBest Regards

6/10 – Okay

Samuel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Good location, good staff, spacious however in need of a facelift, fixed position low shower is outdated with shower curtain. A bit dark in the hall ways and public spaces
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Glen am 21. Jan. 2024
Hi SamuelThank you for taking the time to give us your feedback.I will share this with our teamBest Regards

8/10 – Gut

Michael

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel, bit dated
Would have been good if reception had informed us of the nights that the carvery restaurant was open when we arrived, we missed out because our first night was the only one they operated during our stay and we didn't ask until the next day. It was clean and comfortable, although a little dated
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Glen am 20. Jan. 2024
Hi MichaelThank you for your feedback I will pass this on to our team. I am happy to see you enjoyed your stay and will address the communication issue as we should be advising dining options on check in.Best Regards

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Glen am 14. Jan. 2024
Hi AnonymousThank you for your wonderful feedback.I am happy to hear you enjoyed your stay and will of course pass this on to our team.Best Regards

8/10 – Gut

Liana

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Refurbished twin room was nice and spacious, and facilities adequate for our needs. However could do with better cleaning to the shower (liquid soap rather than bar) and better cooling/ventilation in hot weather. External timber access stairs/deck are a little sketchy and may need refurbishment soon.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Glen am 14. Jan. 2024
Hi LianaThank you for your feedback. I will pass this on to our team and address these issues. I am glad you enjoyed your stay.Best Regards

8/10 – Gut

YASUHIRO

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Glen am 11. Jan. 2024
Hi YasuhiroThank you for choosing to stay at Distinction Luxmore.I am glad to see you enjoyed your stay and will pass this on to our team.Best Regards

6/10 – Okay

Bryce

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
the rooms are pretty hammered. Beds are pretty uncomfortable.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Glen am 11. Jan. 2024
Hi BryceThank you for taking the time to give us your feedback.I am sorry that you found the beds uncomfortable. We have a comprehensive refurbishment schedule and as part of this added 66 new beds in October 2023. I will of course pass your comments on to our team.Best Regards

4/10 – Schlecht

Nimesh

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I did not realize that the property at a time before which you had to check-in (9 pm). I have travelled around the world and never been to property that has a time after which you cannot check-in. Due to unforeseen circumstances I reached this property at 12:30 am. When I reached the property, I rang the reception bell as their was no one at the reception area. Next thing I hear is a man yelling at me screaming F*ck You and then a women comes stopping into the reception area and starts yelling at me that I was so rude for showing up at 12:30 am. This yelling continued for 10 mins while I told the women multiple times that I did not know about the check-in time being before 9 pm. Also, I told her multiple times that I was sorry to wake her and her husband up as I had no idea they stayed above the reception area and yet she continued to yell at me repeating many time to read the "damn" contract. If not for my young sleeping kids, I would have left but I needed a place to stay and so apologized for a room. I have never ever gotten yelled at for paying $200 USD for a room and then being yelled and cursed at. If you run/own a hotel, motel, B&B, VRBO or AirBNB you should expect that there will be times when your paying customer will be late due to unforeseen circumstances and that you might want to be empathic to customer that shows up tired with sleeping kids and wife at 12:30 am. Nonetheless, i will never stay at this motel or this chain ever again
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Glen am 20. Jan. 2024
Hi NimeshI am truly sorry to hear about your unacceptable experience however this was not at our property.We are a 180 room hotel and have reception staff on until at least 10.30pm after which our night porter covers front desk until 6.30am when reception staff start. I empathise with you however wish to assure you that this is not indicative of New Zealand hospitality.. This being said I would greatly appreciate it if you could remove this post as it was not Distinction Luxmore hotel in Te Anau.Best Regards

6/10 – Okay

James

Mit der Familie gereist
The first impression was poor as a lobby was very dated, and when we went to room 170 it was very dark and the outside of the building looked old. It appears they renovated the rooms. However, the carpet was soiled within the first 3 feet of the room and the bathroom had hair on the floor which is unacceptable. it was a very dark room as one wall was a slider out to the car park and the other wall had a window out to the street so the drapes had to be closed all the time The big disappointment was it looked a lot better online than it did in person. I would not recommend this to a friend.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Glen am 8. Jan. 2024
Hi JamesThank you for your feedbackI will pass this on to our teamBest Regards

6/10 – Okay

Wah Yound

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Wifi accessibility was absolutely frustrating. Would not recommend for stay during working trips.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Glen am 8. Jan. 2024
Good morning Wah YoundThank you for your feedbackI will pass this on to our teamWe will of course look at the small area of the hotel where the wifi is having problems.Best Regards

6/10 – Okay

Stuart

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Convenient
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Glen am 8. Jan. 2024
Good morning StuartThank you for your feedbackI will pass this on to our teamBest Regards

6/10 – Okay

Kristal

No AC or microwave.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Glen am 8. Jan. 2024
Hi KristalThank you for your commentsI will pass these on to our team.Best Regards

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Glen am 8. Jan. 2024
Hi AnonymousThank you for taking the time to give us your feedbackI will of course pass this on to our teamBest Regards

8/10 – Gut

Iona

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The woman on reception was amazing! Really friendly and helpful. Very convenient positioning, 2 mins walk to lakefront, 5 mins walk to tour sites.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Glen am 8. Jan. 2024
Good morning IonaThank you for taking the time to give us your feedback.It is nice to hear you had a pleasant stay.I will of course pass your comments on to our team.Best Regards

8/10 – Gut

Hiroyuki

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
 ホテルスタッフが片言の日本語も交えて説明してくれました。部屋のグラスなど、人数分揃っておらず、リクエストしてから揃うまで時間が掛かりました。また、連泊した際、グラス類は交換してもらえませんでした。  ホテル内のカフェから、ルームサービスで料理を運んでもらう(5ドルプラス)か、テイクアウェイすること(無料)ができたので部屋で、おいしい料理とともに、安くワインを堪能できました。全体的には、とても満足しています。
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Glen am 8. Jan. 2024
Hi HiroyukiThan you for your feedback.I am happy to see you enjoyed your stay.I will pass your comments on to our team.Best Regards

4/10 – Schlecht

Sunil, Sydney

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Ausstattung
Dated property with dust mites in carpets and bedbugs
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Glen am 6. Jan. 2024
Hi SunilThank you for taking the time to give us your feedback. I am sorry that you did not enjoy your stay. We checked your room thoroughly and could not find the presence or any evidence of bedbugs. The room has been occupied almost every night since you checked out with no complaints.It is possible you were bitten by sandflies which are very common in Fiordland. Sometime people notice the bites and itch a while after being bitten. I will of course pass your comments on to our team.Best Regards

8/10 – Gut

Ajay

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Bed could have been better. Extra pillows with less height is needed. Pillows provided were not convenient for neck. It was too late for us to ask, so it’s on us. I am sure office would have provided that to us if asked.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Glen am 5. Jan. 2024
Hi AjayThank you for taking the time to give us your feedback.Our phones are manned 24/7 and yes we do have spare pillows of various size. I am happy you enjoyed you stay and will of course pass your comments on to our teamBest Regards

8/10 – Gut

Liza

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Great location. Good breakfast. Clean but dated.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Glen am 5. Jan. 2024
Hi LizaThank you for your feedback.I am glad you enjoyed your stay and will pass your comment on to our team.Best Regards

8/10 – Gut

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Christmas travelers
Great room and such a convenient location. The restaurant employees are great, super friendly and so kind. Unfortunately, the front desk employees weren’t as helpful or friendly….especially for/to guests traveling at Christmas time. Regardless, I’d definitely stay here again.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Glen am 1. Jan. 2024
Hi MichaelThank you for taking the time to give us your feedback.I am happy to hear you would stay with us again and will talk to Front Desk about your concerns.Best Regards

10/10 – Hervorragend

Alison

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Glen am 30. Dez. 2023
Hi AlisonThank you for your wonderful feedback.I am happy to hear you enjoyed your stay.I will of course pass this on to our teamBest Regards

8/10 – Gut

Ajay

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great hotel
Decent size room with all amenities, excellent location ans good service. Cons: queens bad are quite small. To include more vegeterian option in breakfast
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Glen am 29. Dez. 2023
Hi AjayThank you for your feedback.I am glad you enjoyed your stay.I will pass your suggestions on to the appropriate team members.Best Regards

8/10 – Gut

Karl

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Glen am 29. Dez. 2023
Hi KarlThank you for taking the time to give us your feedback.I am happy to hear you enjoyed your stay.I will pass this on to our teamBest Regards