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35 von insgesamt 112 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
35
27 von insgesamt 112 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
27
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6 – Okay
11
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4 – Schlecht
14
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2 – Ungenügend
25
7,2/10
Sauberkeit
7,2/10
Personal & Service
7,2/10
Ausstattung
6,8/10
Zustand der Unterkunft
6,6/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Sakar,Nadia
19. Aug. 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Sakar,Nadia
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2023
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
9. Nov. 2019
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von ik am 21. Nov. 2019
Cher (e) Monsieur ou Madame ……
Je vous remercie pour votre évaluation positive postée du Expédia, suite à votre récente expérience au Mövenpick Hotel & Casino Malabata. Je suis ravi d’apprendre que votre séjour s’est déroulé dans d’excellentes conditions. Je partagerais vos précieuses impressions avec l’ensemble des équipes qui sera fier d’avoir répondu à vos attentes.
Dans l’attente du plaisir de vous accueillir à nouveau au Mövenpick Hotel & Casino Malabata, votre « home away from home » à Tanger,
Cordialement vôtre.
Alain Rillof
Directeur Général
10/10 – Hervorragend
Monika
27. März 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Super Hotel, schöne Zimmer, sehr sauber, guter Service, ausgezeichnetes Frühstücksbuffet. Uns fällt nichts ein, was wir kritisieren könnten.
Monika
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2019
Antwort von IK am 3. Apr. 2019
Dear Mrs Mokika,
Thank you very much for having chosen the Mövenpick Hotel & Casino Malabata and for having taken the time to rate your recent experience with us.
We are glad to know that you enjoyed your stay and our product. We are always happy to hear from a satisfied guest: your beautiful impressions count for us and we will share them with our team who will be encouraged to improve even more.
It would be our great pleasure to welcome you back in the near future.
Sincerely.
Alain Rillof
General Manager
10/10 – Hervorragend
Omar
25. Mai 2024
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Great experience
Omar
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
8/10 – Gut
Meryem
26. Feb. 2024
Meryem
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
4/10 – Schlecht
pieter
Geschäftlich gereist
29. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
very noisy rooms, dated hotel, no espresso at breakfast
pieter
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von IK am 1. Feb. 2024
Dear Mr Pieter, Thank you very much for having chosen our hotel and for having taken the time to share your recent experience at the Mövenpick Hotel & Casino Malabata. Your opinion is constructive and important for us. Despite the fact that our guest’s comfort and convenience are the heart of our priorities, we are sorry not to have been able to meet your expectations: we would like to apologise for the inconveniences caused during your stay. Looking forward to welcoming you again at the Mövenpick Hotel & Casino Malabata, Very sincerely yours. Alain Rillof General Manager
10/10 – Hervorragend
Josue
5. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Staff was Amazing and the view from my room was beautiful. I will be returning to Tangier
Josue
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von IK am 1. Feb. 2024
Dear Mr Josue, Thank you for sharing your opinion on Expedia following your recent stay at Mövenpick Hotel & Casino Malabata. We are very happy to know that you had a memorable and positive experience with us. It would be our great pleasure to welcome you again, Sincerely Alain Rillof General Manager
4/10 – Schlecht
nasrdine
18. Sept. 2023
nasrdine
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von IK am 1. Feb. 2024
Cher Mr Nasrdine, Je vous remercie pour votre évaluation positive postée du Expédia, suite à votre récente expérience au Mövenpick Hotel & Casino Malabata. Je suis ravi d’apprendre que votre séjour s’est déroulé dans d’excellentes conditions. Je partagerais vos précieuses impressions avec l’ensemble des équipes qui sera fier d’avoir répondu à vos attentes. Dans l’attente du plaisir de vous accueillir à nouveau au Mövenpick Hotel & Casino Malabata, votre « home away from home » à Tanger, Cordialement vôtre. Alain Rillof Directeur Général
10/10 – Hervorragend
Amparo
Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
11. Sept. 2023
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very nice and professional staff
Amparo
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von IK am 1. Feb. 2024
Dear Mr Amparo, Thank you for sharing your opinion on Expedia following your recent stay at Mövenpick Hotel & Casino Malabata. We are very happy to know that you had a memorable and positive experience with us. It would be our great pleasure to welcome you again, Sincerely Alain Rillof General Manager
4/10 – Schlecht
Jagadeesh
26. Aug. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
We booked 2 rooms and one of them smelled like heavy smoke and were unable to move one of the rooms, rooms are outdated.
Jagadeesh
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von IK am 1. Feb. 2024
Dear Mr Jagadeesh,Thank you very much for having chosen our hotel and for having taken the time to share your recent experience at the Mövenpick Hotel & Casino Malabata. Your opinion is constructive and important for us. Despite the fact that our guest’s comfort and convenience are the heart of our priorities, we are sorry not to have been able to meet your expectations: we would like to apologise for the inconveniences caused during your stay. Looking forward to welcoming you again at the Mövenpick Hotel & Casino Malabata, Very sincerely yours. Alain Rillof General Manager
2/10 – Ungenügend
Amir
24. Aug. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Expérience horrible! Pas de climatisation, nous avons dû changer trois fois de chambres. Le hall de la réception ressemble a un bureau des plaintes.
Amir
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von IK am 1. Feb. 2024
Cher Mr Amir,Nous avons reçu vos commentaires et tenons à vous remercier d'avoir pris le temps d'exprimer votre expérience personnelle au Mövenpick Hotel & Casino Malabata Tanger. Nous regrettons devoir apprendre que votre séjour n’a pas été à la hauteur de vos attentes et vous remercions de vos observations, qui nous permettront de continuellement améliorer notre prestation de service. Espérant vous accueillir de nouveau et faire du Mövenpick Hotel & Casino Malabata votre « home away from home » à Tanger, Alain Rillof Directeur Général
2/10 – Ungenügend
Yasmin
28. Juli 2023
Yasmin
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2023
Antwort von IK am 1. Feb. 2024
Dear Mrs Yasmine,Thank you very much for your positive assessment of your recent experience at our hotel. We are glad that you enjoyed your overall stay. I will share your precious impressions with all our Team who will be very proud and delighted that it was up to your expectations. We hope to have the pleasure of welcoming you very soon again. Alain Rillof General Manager
2/10 – Ungenügend
loubna
27. Juni 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
loubna
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von IK am 1. Feb. 2024
Dear MrS Loubna, Thank you very much for your positive assessment of your recent experience at our hotel. We are glad that you enjoyed your overall stay. I will share your precious impressions with all our Team who will be very proud and delighted that it was up to your expectations. We hope to have the pleasure of welcoming you very soon again. Alain Rillof General Manager
6/10 – Okay
ahmad
13. Mai 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Never again
It was one our dream vacation unfortunily it turn to an unconfortable stay as rhe bed was broke , no coffee in The room even worse the AC was our nightmare we couldn't sleep the room was like a sauna
We had r open both doors in order to cool it down to comfortable temperature
ahmad
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023
Antwort von IK am 19. Mai 2023
Dear Mr Ahmad, Thank you very much for having chosen our hotel and for having taken the time to share your recent experience at the Mövenpick Hotel & Casino Malabata. Your opinion is constructive and important for us. Despite the fact that our guest’s comfort and convenience are the heart of our priorities, we are sorry not to have been able to meet your expectations: we would like to apologise for the inconveniences caused during your stay. Looking forward to welcoming you again at the Mövenpick Hotel & Casino Malabata, Very sincerely yours. Alain Rillof General Manager
10/10 – Hervorragend
Hesham
Mit der Familie gereist
30. Apr. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
I love it service was excellent , everyone there was so friendly. I’m really enjoyed my stay there
Hesham
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von IK am 1. Feb. 2024
Dear Mr Hisham, Thank you very much for your positive assessment of your recent experience at our hotel. We are glad that you enjoyed your overall stay. I will share your precious impressions with all our Team who will be very proud and delighted that it was up to your expectations. We hope to have the pleasure of welcoming you very soon again. Alain Rillof General Manager
8/10 – Gut
Aziz
Mit einer Gruppe gereist
13. März 2023
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aziz
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2023
Antwort von IK am 27. Apr. 2023
Dear Mr Aziz, Thank you for sharing your opinion on Expedia following your recent stay at Mövenpick Hotel & Casino Malabata. We are very happy to know that you had a memorable and positive experience with us. It would be our great pleasure to welcome you again, Sincerely Alain Rillof General Manager
6/10 – Okay
Stephen, Alabaster
Mit einer Gruppe gereist
1. Dez. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The service by all the staff was excellent. The temperature is the room was awful, the air conditioning was teribly inadequate.
Stephen
Antwort von IK am 2. Dez. 2022
Dear Mr Stephen, Thank you very much for having chosen our hotel and for having taken the time to share your recent experience at the Mövenpick Hotel & Casino Malabata. Your opinion is constructive and important for us. Despite the fact that our guest’s comfort and convenience are the heart of our priorities, we are sorry not to have been able to meet your expectations: we would like to apologise for the inconveniences caused during your stay. Looking forward to welcoming you again at the Mövenpick Hotel & Casino Malabata, Very sincerely yours. Alain Rillof General Manager
6/10 – Okay
Alexandra
Mit dem Partner gereist
4. Okt. 2022
Gut: Personal & Service
Ac was broke in room, floors were dirty, and very loud. All workers very nice and helpful though. Sadly pool is not heated so unusable except in very hot months.
Alexandra
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2022
Antwort von Imane am 11. Okt. 2022
Dear Mrs Alexandra, Thank you very much for having chosen our hotel and for having taken the time to share your recent experience at the Mövenpick Hotel & Casino Malabata. Your opinion is constructive and important for us. Despite the fact that our guest’s comfort and convenience are the heart of our priorities, we are sorry not to have been able to meet your expectations: we would like to apologise for the inconveniences caused during your stay. Looking forward to welcoming you again at the Mövenpick Hotel & Casino Malabata, Very sincerely yours. Alain Rillof General Manager
10/10 – Hervorragend
Mourad
Mit einer Gruppe gereist
26. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Muy bien todo
Mourad
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2022
Antwort von Imane am 27. Sept. 2022
Cher Mr Mourad, Je vous remercie pour votre évaluation positive postée du Expédia, suite à votre récente expérience au Mövenpick Hotel & Casino Malabata. Je suis ravi d’apprendre que votre séjour s’est déroulé dans d’excellentes conditions. Je partagerais vos précieuses impressions avec l’ensemble des équipes qui sera fier d’avoir répondu à vos attentes. Dans l’attente du plaisir de vous accueillir à nouveau au Mövenpick Hotel & Casino Malabata, votre « home away from home » à Tanger, Cordialement vôtre. Alain Rillof Directeur Général
8/10 – Gut
Nadia
20. Sept. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Overall great 😊
It was nice 👍 swimming pool very nice.. breakfast was good…staff was helpful and professional 👍
Nadia
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2022
Antwort von IK am 23. Sept. 2022
Dear Mrs Nadia, Thank you very much for having chosen our hotel and for having taken the time to share your recent experience at the Mövenpick Hotel & Casino Malabata. Your opinion is constructive and important for us. Despite the fact that our guest’s comfort and convenience are the heart of our priorities, we are sorry not to have been able to meet your expectations: we would like to apologise for the inconveniences caused during your stay. Looking forward to welcoming you again at the Mövenpick Hotel & Casino Malabata, Very sincerely yours. Alain Rillof General Manager
10/10 – Hervorragend
Kamlesh
29. Aug. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
The customer service was very good , however the rooms and common areas need a lot of attention as it is very dated .
Kamlesh
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2022
Antwort von IK am 23. Sept. 2022
Dear Mr Khamlesh, Thank you very much for having chosen our hotel and for having taken the time to share your recent experience at the Mövenpick Hotel & Casino Malabata. Your opinion is constructive and important for us. Despite the fact that our guest’s comfort and convenience are the heart of our priorities, we are sorry not to have been able to meet your expectations: we would like to apologise for the inconveniences caused during your stay. Looking forward to welcoming you again at the Mövenpick Hotel & Casino Malabata, Very sincerely yours. Alain Rillof General Manager
10/10 – Hervorragend
Yousef
26. Aug. 2022
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Yousef
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2022
2/10 – Ungenügend
Yassir El
Mit dem Partner gereist
13. Aug. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Le personnel est gentil mais peu qualifié pour un 5 étoile du groupe accor!!!! Les prestations sont médiocres notamment dans la chambre moisissure dans la salle de bain, toile d’araignée, pas d’équipement dans le balcon, joints se décollent …Le petit dej assez limité et les viennoiseries 1 jour sur 2 sont secs voir rassis! Le jus d’orange est fait maison à souligner! Ainsi que la piscine et le jardin sont bien entretenu. Et bien sûr contrairement à ce que laisse suggères les photos la plage n’est pas privée et non surveillée!!
Yassir El
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2022
Antwort von Imane am 26. Aug. 2022
Cher Mr Yassir, Nous avons reçu vos commentaires et tenons à vous remercier d'avoir pris le temps d'exprimer votre expérience personnelle au Mövenpick Hotel & Casino Malabata Tanger. Nous regrettons devoir apprendre que votre séjour n’a pas été à la hauteur de vos attentes et vous remercions de vos observations, qui nous permettront de continuellement améliorer notre prestation de service. Espérant vous accueillir de nouveau et faire du Mövenpick Hotel & Casino Malabata votre « home away from home » à Tanger, Alain Rillof Directeur Général
4/10 – Schlecht
Wisam
11. Aug. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
They don’t allowed for visitor or a friend coming inside the hotel and they are so bad with the parking takes a long time
Wisam
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
Antwort von Imane am 26. Aug. 2022
Dear Mr Wisam, Thank you very much for having chosen our hotel and for having taken the time to share your recent experience at the Mövenpick Hotel & Casino Malabata. Your opinion is constructive and important for us. Despite the fact that our guest’s comfort and convenience are the heart of our priorities, we are sorry not to have been able to meet your expectations: we would like to apologise for the inconveniences caused during your stay. Looking forward to welcoming you again at the Mövenpick Hotel & Casino Malabata, Very sincerely yours. Alain Rillof General Manager
2/10 – Ungenügend
Mohammed
6. Aug. 2022
Mohammed
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022
Antwort von Imane am 26. Aug. 2022
Dear Mr Mohamed, Thank you for sharing your opinion on Expedia following your recent stay at Mövenpick Hotel & Casino Malabata. We are very happy to know that you had a memorable and positive experience with us. It would be our great pleasure to welcome you again, Sincerely Alain Rillof General Manager
2/10 – Ungenügend
hallgrímur
26. Juli 2022
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bad experiance very
The service was really slow and i bookt the most expensive room ther and didnt have water towel ore bathrobe in my room ore hair dryer i askt 3 times for it and the 4 time i got mad and i got it the double charged me for the food that i later see after i leave 1 cokacola cost like 4 dollar crazy over all the most expensive shiti hotel i ever stay inn and my room falling to pices
hallgrímur
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von IK am 1. Feb. 2024
Dear Mr Hallgrimur, Thank you very much for having chosen our hotel and for having taken the time to share your recent experience at the Mövenpick Hotel & Casino Malabata. Your opinion is constructive and important for us. Despite the fact that our guest’s comfort and convenience are the heart of our priorities, we are sorry not to have been able to meet your expectations: we would like to apologise for the inconveniences caused during your stay. Looking forward to welcoming you again at the Mövenpick Hotel & Casino Malabata, Very sincerely yours. Alain Rillof General Manager
8/10 – Gut
jaafar, miami
Mit der Familie gereist
22. Juli 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wonderful view
jaafar
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Imane am 26. Aug. 2022
Dear Mr Jaafar, Thank you for sharing your opinion on Expedia following your recent stay at Mövenpick Hotel & Casino Malabata. We are very happy to know that you had a memorable and positive experience with us. It would be our great pleasure to welcome you again, Sincerely Alain Rillof General Manager
2/10 – Ungenügend
Iline
21. Juli 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Iline
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Imane am 26. Aug. 2022
Dear Mrs Iline, Thank you very much for having chosen our hotel and for having taken the time to share your recent experience at the Mövenpick Hotel & Casino Malabata. Your opinion is constructive and important for us. Despite the fact that our guest’s comfort and convenience are the heart of our priorities, we are sorry not to have been able to meet your expectations: we would like to apologise for the inconveniences caused during your stay. Looking forward to welcoming you again at the Mövenpick Hotel & Casino Malabata, Very sincerely yours. Alain Rillof General Manager
2/10 – Ungenügend
Steven
Geschäftlich gereist
12. Juni 2022
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bad experience
The stay began with the rooms not being as described and smelling. Upon complaining we were asked to pay for an upgrade for additional 50% cost. As it was late we were forced to accept. On checkout we asked to speak with the general manager or guest relations and were told they were not available. I have been a gold member of hotels.com and regularly travel internationally staying in numerous hotel but I have never received such bad service from a reputable 5 star hotel. this hotel prides itself on its historical reputation which no longer exists.
Steven
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Imane am 14. Juli 2022
Dear Mr Steven, Thank you very much for having chosen our hotel and for having taken the time to share your remarks I’m very distressed to learn that we have failed to give you complete satisfaction and I would like to express all my apologies for the inconveniences caused to you during your visit. I consider your letter as a very valuable document, which helps us to improve on our services and products. We have handled your comments and, since, made the necessary corrections. I sincerely hope we shall be able to regain your trust, in order for us to demonstrate our hospitality. Looking forward to welcoming you again at the Mövenpick Hotel & Casino Malabata, Very sincerely yours. Alain Rillof General Manager
6/10 – Okay
Rudy
10. Juni 2022
Rudy
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Imane am 14. Juli 2022
Cher Mr Rudy,
Je vous remercie pour votre évaluation positive postée du Expédia, suite à votre récente expérience au Mövenpick Hotel & Casino Malabata. Je suis ravi d’apprendre que votre séjour s’est déroulé dans d’excellentes conditions. Je partagerais vos précieuses impressions avec l’ensemble des équipes qui sera fier d’avoir répondu à vos attentes. Dans l’attente du plaisir de vous accueillir à nouveau au Mövenpick Hotel & Casino Malabata, votre « home away from home » à Tanger, Cordialement vôtre. Alain Rillof Directeur Général
10/10 – Hervorragend
Arnab
4. Juni 2022
Arnab
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Imane am 8. Juni 2022
Cher,
Je vous remercie pour votre évaluation positive postée du Expédia, suite à votre récente expérience au Mövenpick Hotel & Casino Malabata. Je suis ravi d’apprendre que votre séjour s’est déroulé dans d’excellentes conditions. Je partagerais vos précieuses impressions avec l’ensemble des équipes qui sera fier d’avoir répondu à vos attentes. Dans l’attente du plaisir de vous accueillir à nouveau au Mövenpick Hotel & Casino Malabata, votre « home away from home » à Tanger, Cordialement vôtre. Alain Rillof Directeur Général
2/10 – Ungenügend
Mortadha
Mit der Familie gereist
29. Apr. 2022
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Le personnel de la direction est incompetent car ils nous ont prive du buffet du diner en plein ramadan en raison quand on a reserve avec booking et pas avec l'hotel et ils nous ont offert un plat pour le petit dejeuner pour le shour.
En plus le lit de bebe qu'ils nous ont donne est inadapte pour les bebes.
C'est un hotel de categorie 3 etoiles.
Mortadha
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Imane am 8. Juni 2022
Cher Mr Mortadha, Nous avons reçu vos commentaires et tenons à vous remercier d'avoir pris le temps d'exprimer votre expérience personnelle au Mövenpick Hotel & Casino Malabata Tanger. Nous regrettons devoir apprendre que votre séjour n’a pas été à la hauteur de vos attentes et vous remercions de vos observations, qui nous permettront de continuellement améliorer notre prestation de service. Espérant vous accueillir de nouveau et faire du Mövenpick Hotel & Casino Malabata votre « home away from home » à Tanger, Alain Rillof Directeur Général
10/10 – Hervorragend
Rada
Geschäftlich gereist
17. Feb. 2022
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rada
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2022
2/10 – Ungenügend
khalil
20. Nov. 2021
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
No ac in all hotel turne off
khalil
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2021
10/10 – Hervorragend
Naoufal
3. Sept. 2021
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Naoufal
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2021
6/10 – Okay
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
27. Juni 2021
Okay
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
10. Juni 2021
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2021
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
Geschäftlich gereist
28. Mai 2021
Gut: Sauberkeit
The view
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2021
8/10 – Gut
Mernissi
12. Dez. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Séjour très court Mais agréable.
Un grand Merci à Mme Manal pour son accueil chaleureux et son professionnalisme.
Mernissi
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2020
2/10 – Ungenügend
ZA, Casablanca
Mit dem Partner gereist
3. Nov. 2020
Verbesserungswürdig: Personal & Service
A 3 star hotel at best.
Low quality infrastructure.
Unskilled staff.
Disaster breakfast and related service.
However mattress quality was good.
ZA
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2020
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
22. Aug. 2020
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
8/10 – Gut
R'HIMOU
Mit der Familie gereist
10. Aug. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
R'HIMOU
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2020
10/10 – Hervorragend
OMAR
Geschäftlich gereist
4. Aug. 2020
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
OMAR
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
2/10 – Ungenügend
Majid, Ottawa
26. Juli 2020
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Great location by the sea. The view is great. Close to the city centre.
Majid
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2020
2/10 – Ungenügend
KATHRYN
Mit der Familie gereist
22. Juli 2020
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
KATHRYN
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
10/10 – Hervorragend
saleha
Mit der Familie gereist
25. März 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
10/10
Super hôtel !!! Rien a dire 10/10 hôtel propre , magnifique jardin avec piscine, personnel super gentille à l’écoute et serviable souriant et compréhensif , je reviendrai .
saleha
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2020
6/10 – Okay
M
24. Feb. 2020
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
movenpick Tanger okay stay
Hotel good location looks amazing from outside and reception however we was given one of the old rooms which had a tiled floor that had dirt all over it , so I went to enquire and was given another room that has apparently been refurbished but this was at extra cost which did not please me as the first room is not fit for purpose , breakfast was average due t o freshness and staff were really friendly. The hotel really need to returb the rest of the rooms as once I got the Carpited room you could walk on this not the old tiled floor. The view was amazing pool and the sea 10 out of 10
M
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2020
Antwort von IK am 6. März 2020
Dear Sir,
Thank you very much for having chosen the Mövenpick Hotel & Casino Malabata and for having taken the time to rate your recent experience with us.
We are glad to know that you enjoyed your stay and our product. We are always happy to hear from a satisfied guest: your beautiful impressions count for us and we will share them with our team who will be encouraged to improve even more.
It would be our great pleasure to welcome you back in the near future.
Sincerely.
Alain Rillof
General Manager
10/10 – Hervorragend
Hicheme
Mit einer Gruppe gereist
7. Feb. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hicheme
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von IK am 18. Feb. 2020
Cher Mr Hicheme,
Nous tenons à vous remercier d’avoir choisi le Mövenpick Hotel & Casino Malabata et d’avoir pris le temps de partager votre avis suite à votre visite à Tanger. Nous sommes ravis d’apprendre que votre séjour s’est déroulé dans d’excellentes conditions et que nous avons su répondre à vos attentes. Nous ne manquerons pas de partager votre opinion positive, qui nous est très précieuse, avec l’ensemble des équipes, car votre satisfaction est notre grande fierté.
Dans l’attente du plaisir de vous accueillir à nouveau dans votre « home away from home » à Tanger,
Cordialement vôtre.
Alain Rillof
Directeur Général
8/10 – Gut
LOIC
27. Jan. 2020
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
LOIC
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von IK am 20. Feb. 2020
Cher Mr Loic,
Je vous remercie pour votre évaluation positive postée du Expédia, suite à votre récente expérience au Mövenpick Hotel & Casino Malabata. Je suis ravi d’apprendre que votre séjour s’est déroulé dans d’excellentes conditions. Je partagerais vos précieuses impressions avec l’ensemble des équipes qui sera fier d’avoir répondu à vos attentes.
Dans l’attente du plaisir de vous accueillir à nouveau au Mövenpick Hotel & Casino Malabata, votre « home away from home » à Tanger,
Cordialement vôtre.
Alain Rillof
Directeur Général
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
8. Jan. 2020
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von IK am 18. Feb. 2020
Dear Mister,
Thank you very much for your positive assessment of your recent experience at our hotel. We are glad that you enjoyed your overall stay. I will share your precious impressions with all our Team who will be very proud and delighted that it was up to your expectations.
We hope to have the pleasure of welcoming you very soon again.
Alain Rillof
General Manager