2 Außenpools, geöffnet von 08:00 Uhr bis 20:00 Uhr, Liegestühle

Bewertungen von RIHGA Royal Laguna Guam Resort

4.5 out of 5
RIHGA Royal Laguna Guam Resort
470 Farenholt Ave, Tamuning

Bewertungen

8,4

Sehr gut

144 von insgesamt 288 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
78 von insgesamt 288 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
40 von insgesamt 288 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
16 von insgesamt 288 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
10 von insgesamt 288 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,0/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

7,6/10

Zustand der Unterkunft

8,0/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Manuel

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Das Hotel war früher ein Sheraton und die haben wohl für eine Modernisierung kein Geld mehr in die Hand nehmen wollen, somit das Hotel verkauft. Der neue Eigentümer lässt es aber wohl noch weiter verwahrlosen. Während die Lobby tip top ist, sieht man überall den Verfall. Insbesondere in wenn man von dem Balkon nach unten schaut oder Richtung Gym geht. Viele Geräte sind kaputt bzw. wurden garnicht mehr ausgetauscht, Tennisplätze sind ebenfalls heruntergekommen. Noch schlimmer empfand ich aber die Zimmer, während die Einrichtung noch ok ist, stinkt es furchtbar nach Schimmel, das kommt sowohl von der Klimaanlage, als auch vom nassfeuchten Teppich. Unsere Beschwerde diesbezüglich wurde mit diversen Sprays versucht zu korrigieren, was aber nur für wenige Stunden einen anderen Geruch hervorrief. Ein weiterer Kritikpunkt: jeden Tag wurde irgendwas vergessen nachzufüllen, nach der ersten Nacht alles: kein Wasser, kein Kaffee, kein Tee. Das ging alle Tage so durch, es gab keinen einzigen Tag, an dem mal alles nachgefüllt wurde. Am Vortag unserer Abreise wurde sogar garnichts gemacht, um 16:45h kann man wohl erwarten, dass Müll etc. entfernt wird. Erst auf Nachfrage, erhielten wir Wasser und Co. Ich kann das Hotel leider garnicht empfehlen, insbesondere für den hohen Preis.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

NOKURA, TAJIMI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
ホテルスタッフのホスピタリティは最高だと思います。 いい意味でグアムとは思えないほどです。 建物自体はさすがに古さを感じるものの、よく手入れされていると思います。 ホテル周辺には徒歩で行くことができるお店がほとんどありません。 レンタカーを利用しない旅行者は不便を感じるかもしれません。 逆に言えばとても静かで落ち着いています。 まさに「大人のリゾート」です。 クラブルームがお値打ちに予約できたことも高評価です。 また次回も利用したいと思います。 (シェラトン時代を入れると3回目の宿泊です。)
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

TOSHIRO

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
メインストリートからは離れているが、バスがあるため特に問題はない。 逆に静かで過ごしやすかった。
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Ryuma

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
周りに何もないのと、水漏れとシャワーの留め具が取れてた。 スタッフは良かった。
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von sales and marketing department am 30. Apr. 2024
Dear Valued Guest, We appreciate you taking the time to write this review. We are very sorry to hear that your stay did not meet your expectations.We will address the issue to the relevant department and ensure that it is resolved.Upon your next visit, we will endeavor to provide an even more enhanced level of service.Once again, we apologies for the dissatisfaction you experienced during your visit, and we eagerly anticipate the opportunity to welcome you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

2/10 – Ungenügend

imaizumi

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Jeanne

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von sales and marketing department am 30. Apr. 2024
Dear Valued GuestWe appreciate you taking the time to write this review.All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit.Thank you once again for your stay and look forward to welcoming you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

8/10 – Gut

HIROSHI

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von sales and marketing department am 30. Apr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for spending your precious time with us.We will continue to strive to provide the best service in the future.Thank you once again for your stay and look forward to welcoming you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

8/10 – Gut

Takahisa

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
ホテルスタッフはみんな丁寧で親切でした。
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von sales and marketing department am 30. Apr. 2024
Dear Valued GuestWe appreciate you taking the time to write this review.All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit.Thank you once again for your stay and look forward to welcoming you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

10/10 – Hervorragend

Marquisha

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von sales and marketing department am 30. Apr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for spending your precious time with us.We will continue to strive to provide the best service in the future.Thank you once again for your stay and look forward to welcoming you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

10/10 – Hervorragend

Cam

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von sales and marketing department am 30. Apr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for spending your precious time with us.We will continue to strive to provide the best service in the future.Thank you once again for your stay and look forward to welcoming you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

4/10 – Schlecht

NANAMI

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
シェラトンラグーナだった頃に、グアム旅行の旅に宿泊していたのでリブランドされていたが、気にせず予約をしました。 シェラトンだった時とサービスも清潔さも全て段違いで、あまりに酷いホテル、サービスでがっかりでした。 部屋は、ラウンジの利用できるスイートルームに。 夕方に到着しましたが、そもそも荷物を持って来てくださったり部屋の説明も一切なし。スイートだからと言って別室でのチェックインもなし。 部屋に入ると、洗面所には歯磨き粉が戸棚にべっちょり。小さな子供を連れていたので子供の洋服と手についた歯磨き粉をみて驚きました。 また、床にもお菓子の粉のようなものが所々に。 各所をみても、掃除は行き届いていません。 スイートだったからか、冷蔵庫のドリンクは無料でひたが、説明も何も無かったのでフロントに値段の確認を電話すると、今日だけ無料ですとの事。 翌日の補充は有りませんでした。 また、突然夜にフロントの方がダイソンのドライヤーを頼んでもいないが持って来てくださり 中を開けると、「一つでもパーツを無くしたら、弁償500ドル」と記載があり、その時点で疑問には思いましたが、面倒だったので使わず元々置いてあったドライヤーを使用していました。チェックアウトの際に、 「ダイソンのドライヤーはどうしましたか?」と問われたので、部屋にありますが…と伝えると 「今、フロントまで持ってきてください」と威圧的な態度。日本人の方でした。 勝手に持ってきて、帰りにフロントに返さなきゃいけないのか?と若干怒りが湧きましたが、またエレベーターで部屋まで取りに戻りました。 ルームサービスも以前はありましたが、無くなっており、食べたければ1階のパン屋でテイクアウトしてくださいとのこと。 スターバックスもなくなっていて、ドリンクなどが買いたくても全てそのパン屋で調達することに。 ホテルのプールは広かったですが、 本当に汚いです。びっくりしました。 虫の死骸がうじゃうじゃ、枯葉もわんさか。 朝一番に入りましたが、せめて、虫の死骸などは 掃除しておいてくれても…と思ったほど不潔でした。 部屋のシャワーは そもそもスイートでも壊れていて温度調節も不可能。 かなり熱いシャワーで子供には拷問でした。 水回りをなぜかシェラトンの時から変えていて ひどくなっていたので、理由がよくわかりません。 初日に部屋がとても汚れていて 気持ちが悪かったのでチップを四千円程度置いてきっちり掃除してくれることを期待しましたが ほぼ掃除はなく、多分タオルを交換しただけのレベル。コップの交換も、アメニティの交換や追加もなく、本当にびっくりと残念な気持ちでいっぱいです。 間違いなく二度と宿泊しません!!! ホテルが古いのは仕方ないにしてもサービスが最悪です。
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von sales and marketing department am 1. Mai 2024
Dear Valued Guest, We appreciate you taking the time to write this review. We are very sorry to hear that your stay did not meet your expectations.We will address the issue to the relevant department and ensure that it is resolved.Upon your next visit, we will endeavor to provide an even more enhanced level of service.Once again, we apologies for the dissatisfaction you experienced during your visit, and we eagerly anticipate the opportunity to welcome you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

10/10 – Hervorragend

Yumiko

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von sales and marketing department am 16. Apr. 2024
Dear Valued GuestWe appreciate you taking the time to write this review.All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit.Thank you once again for your stay and look forward to welcoming you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

8/10 – Gut

Fumiko

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

???

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
한국 여성직원분이 너무 친절하셨어요 ~앞머리있고 외소하신 분이요 감사했습니다 ^^
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von sales and marketing department am 16. Apr. 2024
안녕하세요 고객님,리가로얄 라구나 괌 리조트를 선택해 주셔서 감사드립니다.머무시는 동안 즐거운 여행이 되셨었기를 바라며 소중한 리뷰를 남겨주셔서 감사합니다.리가로얄 라구나 괌 리조트는 항상 최상의 서비스를 제공하기 위해 노력하고 있으며, 고객님의 편안함과 만족을 위해 최선을 다하겠습니다.고객님의 다음 방문을 기대하며, 더욱 향상된 서비스로 찾아뵐 수 있도록 노력하겠습니다. 감사합니다.

8/10 – Gut

Heinrichson

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
Perhaps add more recreational activity areas on premises. Have more visible security guards....
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von K am 23. Apr. 2024
Dear Valued Guest, We appreciate you taking the time to write this review. We are very sorry to hear that your stay did not meet your expectations.We will address the issue to the relevant department and ensure that it is resolved.We will consistently endeavor to deliver an enhanced level of service to guest.Once again, we apologies for the dissatisfaction you experienced during your visit.

4/10 – Schlecht

Ben

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I paid full price for my hot tub not working and they couldn't give me discounts because i made onlin reservations very disappointed room still had still had party favors in the room and balloons
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von K am 23. Apr. 2024
Dear Valued Guest, We appreciate you taking the time to write this review. We are very sorry to hear that your stay did not meet your expectations.We will address the issue to the relevant department and ensure that it is resolved.We will consistently endeavor to deliver an enhanced level of service to guest.Once again, we apologies for the dissatisfaction you experienced during your visit.

8/10 – Gut

TAKESHI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von sales and marketing department am 30. Apr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for spending your precious time with us.We will continue to strive to provide the best service in the future.Thank you once again for your stay and look forward to welcoming you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

4/10 – Schlecht

Takashi

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

6/10 – Okay

HENRY, MANDALUYONG

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
The hotel is okay. Should have been upgraded some when new owners took over. The surroundings is dirty and unapealing. Staffing is minimum. No bell boy or anyone out front when you drive up. Very boring atmosphere at entrance. We enjoyed the buffet and bake shop. Could be 5 stars if upgraded.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von K am 2. Apr. 2024
Dear Valued Guest, We appreciate you taking the time to write this review. We are very sorry to hear that your stay did not meet your expectations.We will address the issue to the relevant department and ensure that it is resolved.Upon your next visit, we will endeavor to provide an even more enhanced level of service.Once again, we apologies for the dissatisfaction you experienced during your visit, and we eagerly anticipate the opportunity to welcome you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

6/10 – Okay

DEBRAKA

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
I decided to book a staycation overnight because of its facilities. I am a local and prefer to book weekend getaways at places that aren’t too busy/packed and open to the public. The facilities looked updated and modern on websites so I decided to give it a try and it was a complete scam. My instinct was right, the food, rooms, service, and facilities are less and mediocre. Save your money for a hotel by the beach in tumon. I am a platinum member on expedia and this is my first review ever.
Antwort von K am 2. Apr. 2024
Dear Valued Guest, We appreciate you taking the time to write this review. We are very sorry to hear that your stay did not meet your expectations.We will address the issue to the relevant department and ensure that it is resolved.We will consistently endeavor to deliver an enhanced level of service to guest.Once again, we apologies for the dissatisfaction you experienced during your visit.

10/10 – Hervorragend

Codyanne

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von sales and marketing department am 16. Apr. 2024
Dear Valued GuestWe appreciate you taking the time to write this review.All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit.Thank you once again for your stay and look forward to welcoming you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

8/10 – Gut

Lori

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von sales and marketing department am 30. Apr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for spending your precious time with us.We will continue to strive to provide the best service in the future.Thank you once again for your stay and look forward to welcoming you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

10/10 – Hervorragend

Yoshiaki

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von sales and marketing department am 16. Apr. 2024
Dear Valued GuestWe appreciate you taking the time to write this review.All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit.Thank you once again for your stay and look forward to welcoming you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

10/10 – Hervorragend

YU

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von sales and marketing department am 1. Mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for spending your precious time with us.We will continue to strive to provide the best service in the future.Thank you once again for your stay and look forward to welcoming you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

10/10 – Hervorragend

Shirley

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Love that every room has an ocean view. The hotel is away from the crowded tourist areas which makes it feel more exclusive and private. Love the bidet in the bathroom. The gorgeous views are breathtaking. I especially enjoyed the decks by the pool area that overlook the ocean and are literally steps away from the water.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von sales and marketing department am 19. März 2024
Dear Valued GuestWe appreciate you taking the time to write this review.All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit.Thank you once again for your stay and look forward to welcoming you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

8/10 – Gut

Miri

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von sales and marketing department am 1. Mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for spending your precious time with us.We will continue to strive to provide the best service in the future.Thank you once again for your stay and look forward to welcoming you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

8/10 – Gut

Nobuhito

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von sales and marketing department am 30. Apr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for spending your precious time with us.We will continue to strive to provide the best service in the future.Thank you once again for your stay and look forward to welcoming you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

6/10 – Okay

??

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
I booked Club room renovated recently, so room conditon was not bad. However, as other resorts in Guam, Rhiga Royal got old now. In addition, I could find spider webs in the corners around elevator space. I think Rhiga Royal needs more maintainance all around the resorts. Service was good and decent.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Sales and Marketing Department am 14. März 2024
Dear Valued Guest, We appreciate you taking the time to write this review. We are very sorry to hear that your stay did not meet your expectations.We will address the issue to the relevant department and ensure that it is resolved.We will consistently endeavor to deliver an enhanced level of service to guest.Once again, we apologies for the dissatisfaction you experienced during your visit.

8/10 – Gut

RYOTA

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
楽しい休日を過ごせることができました。 タモンから離れているので、人も少なく落ち着いた環境でプールも混むことなく、ゆっくりと過ごすことができました。
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Sales and Marketing Department am 14. März 2024
Dear Valued GuestWe appreciate you taking the time to write this review.All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit.Thank you once again for your stay and look forward to welcoming you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

10/10 – Hervorragend

Monetathchi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
部屋からの景色がとても良かったです ジャグジーがついていてとてもいい部屋でした 価格を考えると大満足 ジャグジーが故障したり…ところどころ壊れていたり設備はやや難ありでしたが、対応は比較的早くて助かりました 乳児と幼児を連れての旅行だったので、基本ホテルで過ごしました きっと観光やレストランなど出かける人には向かないホテルかも知れません (徒歩10分先にスーパーマーケット1件のみ) ホテルのスタッフは皆さん良い人で、とても良かったです
Aufenthalt von 7 Nächten im März 2024
Antwort von Sales and Marketing Department am 14. März 2024
Dear Valued Guest,Thank you for spending your precious time with us.We will continue to strive to provide the best service in the future.Thank you once again for your stay and look forward to welcoming you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

6/10 – Okay

Rikako

Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Ayumu

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
正直設備はちょっと古めですがそれをカバーするスタッフの対応が素晴らしかったです! ヒルトンはイパオビーチがあるからいいですが人混みが多くって… 静かなホテル暮らしを求めるならリーガロイヤルだと思いました。 部屋についている室外ジャグジーに入りながら見る夕日は別格でした! プールサイドバーから見る夕日も最高でした! 是非また来たいと思います!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Sales and Marketing Department am 14. März 2024
Dear Valued GuestWe appreciate you taking the time to write this review.All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit.Thank you once again for your stay and look forward to welcoming you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

2/10 – Ungenügend

Pyo geun

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

8/10 – Gut

Christina

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
All staff were amazing! We absolutely felt the warm and welcoming Hafa Adai spirit during our stay. It is an older hotel however there are renovated rooms I would suggest to book. The bakery offers fresh baked goods and coffee. There are several restaurants on the property but only had lunch at La Cascada. It was fine for what it was but Guam offers amazing food selections all around the island. The views of the ocean from our balcony were breathtaking and will be returning again in the future.
Aufenthalt von 6 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sales and Marketing Department am 14. März 2024
Dear Valued GuestWe appreciate you taking the time to write this review.All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit.Thank you once again for your stay and look forward to welcoming you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

8/10 – Gut

Yuto

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
対応がとても良かったと思います。 施設(建物)の古さもあるので隅から隅まで きれいな設備かどうかは個々人で感想が 変わると思います。
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sales and Marketing Department am 14. März 2024
Dear Valued Guest,Thank you for spending your precious time with us.We will continue to strive to provide the best service in the future.Thank you once again for your stay and look forward to welcoming you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

8/10 – Gut

Satoshi

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von sales and marketing department am 1. Mai 2024
Dear Valued Guest,Thank you for spending your precious time with us.We will continue to strive to provide the best service in the future.Thank you once again for your stay and look forward to welcoming you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

6/10 – Okay

DAI

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
スタッフさんの対応は丁寧で的確でした。近くにABCストアなどのショップがないので、ウォーターサーバーもしくはボトルウォーター多めに支給いただけると嬉しいです。
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sales and Marketing Department am 14. März 2024
Dear Valued Guest,Thank you for spending your precious time with us.We will continue to strive to provide the best service in the future.Thank you once again for your stay and look forward to welcoming you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

8/10 – Gut

Shigeru

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

KEITARO

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von sales and marketing department am 16. Apr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for spending your precious time with us.We will continue to strive to provide the best service in the future.Thank you once again for your stay and look forward to welcoming you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

10/10 – Hervorragend

Aron

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Alll around loved every bit
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von sales and marketing department am 15. März 2024
Dear Valued GuestWe appreciate you taking the time to write this review.All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit.Thank you once again for your stay and look forward to welcoming you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

10/10 – Hervorragend

Jong pil

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von sales and marketing department am 19. März 2024
Dear Valued Guest,Thank you for spending your precious time with us.We will continue to strive to provide the best service in the future.Thank you once again for your stay and look forward to welcoming you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

10/10 – Hervorragend

You

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von sales and marketing department am 16. Apr. 2024
Dear Valued GuestWe appreciate you taking the time to write this review.All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit.Thank you once again for your stay and look forward to welcoming you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

8/10 – Gut

??

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Colleen

Good place
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von sales and marketing department am 15. März 2024
Dear Valued Guest,Thank you for spending your precious time with us.We will continue to strive to provide the best service in the future.Thank you once again for your stay and look forward to welcoming you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

10/10 – Hervorragend

JONGHO

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von sales and marketing department am 16. Apr. 2024
Dear Valued Guest,Thank you for spending your precious time with us.We will continue to strive to provide the best service in the future.Thank you once again for your stay and look forward to welcoming you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

8/10 – Gut

Jeremy

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great stay/ beautiful view
Staff was amazing and friendly, very helpful.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Sales and Marketing Department am 14. März 2024
Dear Valued GuestWe appreciate you taking the time to write this review.All of us are delighted that we could ensure a comfortable stay during your visit.Thank you once again for your stay and look forward to welcoming you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

8/10 – Gut

Hsi Chung

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Very good except drinking water supply is limited.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sales and Marketing Department am 14. März 2024
Dear Valued Guest,Thank you for spending your precious time with us.We will continue to strive to provide the best service in the future.Thank you once again for your stay and look forward to welcoming you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

10/10 – Hervorragend

FENG

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good price ,good breakfast,good service
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Sales and Marketing Department am 14. März 2024
Dear Valued Guest,Thank you for spending your precious time with us.We will continue to strive to provide the best service in the future.Thank you once again for your stay and look forward to welcoming you back to RIGHA Royal Laguna Guam Resort. Thank you.

8/10 – Gut

myong ho

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2024

10/10 – Hervorragend

SEOK CHAE

Aufenthalt von 5 Nächten im Februar 2024