Fassade der Unterkunft

Bewertungen von Hotel Midtown Richardson

4 out of 5
Hotel Midtown Richardson
No. 4, Xiushan Street, Zhongzheng District, Taipei

Bewertungen

7,6

Gut

298 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
350 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
183 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
96 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
73 von insgesamt 1000 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,4/10

Sauberkeit

7,8/10

Personal & Service

7,4/10

Ausstattung

7,4/10

Zustand der Unterkunft

7,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

2/10 – Ungenügend

Horst

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wirklich das letzte
Ich habe noch nie für 200 € die Nacht in einem so schmutzigen Hotel in so einem winzigen Zimmer übernachten müssen. Auf Reinigung der Teppichböden in sämtlichen Fluren und auch im Zimmer scheint man seit Jahren gänzlich verzichtet zu haben. Beim Frühstück musste ich erst 10 Minuten anstehen um ein Toastbrot zu bekommen, anschließend noch einmal dieselbe Zeit um den Kaffee an der Kaffeemaschine zu zapfen. Eine nicht zu fassende Menschenmenge drängelte sich um das Buffet, dabei hätten durchaus Flächen zur Verfügung gestanden um das Geschehen zu entzerren. Die Qualität der Speisen hätte in Konkurrenz zur Kantine der Ostberliner Straßenbahnbetrieve 1989 gerade so bestehen können.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 8. Feb. 2024
Dear guest,Thanks for choosing Hotel Midtown Richardson to be your home in Taipei. We always want our customers to have wonderful and comfortable accommodation experiences! We apologize for the problem that you mention, we will keep going to provide nicer service to our lovely guests! We'd like to meet you again!

10/10 – Hervorragend

Nadja

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wir hatten einen sehr angehmene Aufenhalt im Richardson. Ich würde dieses Hotel jederzeit weiterempfehlen. Es ist sehr zentral.
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 9. Feb. 2024
Dear guest, Thanks for giving feedback after your stay with us. We want our guests to have relaxing and comfortable accommodation experiences in our hotel so that you could go and explore the secret of Taipei city. We will keep those memories into our hearts and look forward to your next trip.

8/10 – Gut

威寧

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
good!
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

T

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
so nice.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 28. Mai 2024
Dear guest, Thanks for giving feedback after your stay with us. We want our guests to have relaxing and comfortable accommodation experiences in our hotel so that you could go and explore the secret of Taipei city. We will keep those memories into our hearts and look forward to your next trip.

6/10 – Okay

Kin Pong William

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
每日清潔不盡力,不是每日吸地氈。
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von 德立莊酒店 am 25. Mai 2024
親愛的貴賓您好,感謝您撥空留給我們反饋,告訴我們可以改進的地方。很遺憾造成您旅程的困擾,我們團隊將會針對您的建議與相關部門進行討論,希望讓每一位旅客都有最棒的住宿體驗!期待之後能有機會以更棒的樣貌與您相見。

8/10 – Gut

Shean-Yih

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
good
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 25. Mai 2024
Dear guest,Thanks for choosing to stay with us and providing your comments. Our team dedicates to host our guests and wish you have a lovely and pleasant experience. We are expecting for your next journey with us.

4/10 – Schlecht

LOK SZE

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
作為服務業,沒有服務可言。check in時服務人員態度不佳,當升降機大堂等待人數過多發生混亂時,仍然沒有工作人員會過來了解及解決問題,任由客人在爭吵及有肢體衝突行為。住宿體驗一次比一次差!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von 德立莊酒店 am 25. Mai 2024
親愛的貴賓您好,感謝您留下您的住宿體驗與我們分享,我們一直都希望能提供最好的住宿體驗給客人,此次服務上若有不周,我們深感抱歉。您給予的寶貴意見,我們一定會著手改善,同時我們也會加強員工訓練。因管理層皆未接收到有衝突發生之訊息,請問是否方便告知當日發生情形?期望未來還有機會能為您提供更優質的服務,與您一起度過更美好的台北假期。

8/10 – Gut

ping nam

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 25. Mai 2024
Dear guest,Thanks for choosing to stay with us and providing your comments. Our team dedicates to host our guests and wish you have a lovely and pleasant experience. We are expecting for your next journey with us.

8/10 – Gut

yuji

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 25. Mai 2024
Dear guest,Thanks for choosing to stay with us and providing your comments. Our team dedicates to host our guests and wish you have a lovely and pleasant experience. We are expecting for your next journey with us.

10/10 – Hervorragend

lok yiu

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
沒有問題
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von 德立莊酒店 am 25. Mai 2024
親愛的貴賓您好,謝謝您不吝於留下評論給我們,德立莊酒店一直致力於讓旅客感受到家的感覺,能夠得到您的鼓勵對我們是莫大的榮幸,德立莊酒店團隊會持續為旅客打造美好的住宿環境,讓旅客們留下滿滿的回憶!期待未來您再訪台北時,能再次為您服務!

6/10 – Okay

Chang Choo

Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 25. Mai 2024
Dear guest, we really appreciate your reviews and opinions. We try all efforts to provide the most comfortable experiences and truly sorry if there is any concerns during your stay. We are looking forward to seeing you again.

10/10 – Hervorragend

TE PEI

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Mai 2024
Antwort von 德立莊酒店 am 25. Mai 2024
親愛的貴賓您好,感謝您選擇德立莊酒店做為您旅行的中繼站,很感謝您對我們的評論!我們會持續保持誠摯熱情的接待每位旅客,希望帶給您美好的住宿體驗。您的鼓勵是我們的動力!期待未來您再訪台北時,能再次為您服務!

6/10 – Okay

Zhi Hao

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Hotel room 969 had many mosquitoes. We could see mosquitoes flying around in the room. My sister had many mosquito bites since our first night stay. Feedback to hotel and they put a mosquito repellant device but it only helped for 1 day. We managed to kill 3 mosquitoes during our stay at the hotel. When my sister went back to Singapore to see doctor for the insect bites on her arms and legs, doctor suspected it to be bedbug bites. Hence, it could either be mosquito or bedbugs.
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 25. Mai 2024
Dear guest, we really appreciate your reviews and opinions. We try all efforts to provide the most comfortable experiences and truly sorry if there is any concerns during your stay. We are looking forward to seeing you again.

8/10 – Gut

Cho Ki Vicky

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room is fine… but the television channel cannot receive the signal well…
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 19. Mai 2024
Dear guest,Thanks for choosing Hotel Midtown Richardson to be your home in Taipei. We always want our customers to have wonderful and comfortable accommodation experiences! We apologize for the problem that you mention, we will keep going to provide nicer service to our lovely guests! We'd like to meet you again!

4/10 – Schlecht

zhenjin

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
地毯又黑又脏 提供的浴巾有破洞 如果再次来台。应该不会再来这里入住了。酒店员工素质都很好,
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von 德立莊酒店 am 19. Mai 2024
親愛的貴賓您好,感謝您撥空留給我們反饋,告訴我們可以改進的地方。很遺憾造成您旅程的困擾,我們團隊將會針對您的建議與相關部門進行討論,希望讓每一位旅客都有最棒的住宿體驗!期待之後能有機會以更棒的樣貌與您相見。

8/10 – Gut

Koby

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Muy buena ubicacion, desayuno con mucha variedad.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 19. Mai 2024
Dear guest, We appreciated your review of our team, which made us get better and better. We will strive our best to deliver the best service. We hope you relax and enjoy during the time stay with us. Wish your next journey can come the sooner the better!

8/10 – Gut

Chun Ki

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
隔音一般,設施稍舊,整體不錯
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von 德立莊酒店 am 10. Mai 2024
親愛的貴賓您好,感謝您撥空留給我們反饋,告訴我們可以改進的地方。很遺憾造成您旅程的困擾,我們團隊將會針對您的建議與相關部門進行討論,希望讓每一位旅客都有最棒的住宿體驗!期待之後能有機會以更棒的樣貌與您相見。

8/10 – Gut

koichi

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 28. Mai 2024
Dear guest,Thanks for choosing to stay with us and providing your comments. Our team dedicates to host our guests and wish you have a lovely and pleasant experience. We are expecting for your next journey with us.

8/10 – Gut

yuen mei

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von 德立莊酒店 am 9. Mai 2024
親愛的貴賓您好,謝謝您在百忙之中還不忘為我們留下評論。德立莊酒店一直十分重視每位旅客的感受,能讓您享受優質的住宿體驗是我們最大的目標!我們會持續努力,讓每位旅客在這個旅行的中繼站能元氣滿滿,繼續隔天的旅行!期待您下次的蒞臨。

8/10 – Gut

Chak Man

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
房間裝修不錯,隔音不太好,設備不足的是沒有浴袍提供。 地理位置很好,在地下鐵站出口上。步行距離能到西門町吃喝。
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von 德立莊酒店 am 9. Mai 2024
親愛的貴賓您好,十分感謝您的留言,每位旅客珍貴的留言都是我們進步的動力。您的提醒我們會放在心裡,關於此次住宿並無達到您的要求及期望,我們感到十分的抱歉,希望下次能有機會再為您服務。

8/10 – Gut

Takuya

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 27. Mai 2024
Dear guest,Thanks for choosing to stay with us and providing your comments. Our team dedicates to host our guests and wish you have a lovely and pleasant experience. We are expecting for your next journey with us.

8/10 – Gut

TING TING ADA

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 9. Mai 2024
Dear guest,Thanks for choosing to stay with us and providing your comments. Our team dedicates to host our guests and wish you have a lovely and pleasant experience. We are expecting for your next journey with us.

2/10 – Ungenügend

Man

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
除咗地理位置方便,其他都很差
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von 德立莊酒店 am 5. Mai 2024
親愛的貴賓您好,十分感謝您的留言,每位旅客珍貴的留言都是我們進步的動力。您的提醒我們會放在心裡,關於此次住宿並無達到您的要求及期望,我們感到十分的抱歉,希望下次能有機會再為您服務。

10/10 – Hervorragend

MASANORI

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
ロケーションが大変良い
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 5. Mai 2024
Dear guest,Thanks for choosing to stay with us and providing your comments. Our team dedicates to host our guests and wish you have a lovely and pleasant experience. We are expecting for your next journey with us.

8/10 – Gut

TAKESHI

Mit der Familie gereist
Gut: Ausstattung
good
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 5. Mai 2024
Dear guest, We appreciated your review of our team, which made us get better and better. We will strive our best to deliver the best service. We hope you relax and enjoy during the time stay with us. Wish your next journey can come the sooner the better!

6/10 – Okay

MAI

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 2. Mai 2024
Dear guest,Thanks for choosing to stay with us and providing your comments. Our team dedicates to host our guests and wish you have a lovely and pleasant experience. We are expecting for your next journey with us.

6/10 – Okay

PUI YI

Gut: Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 1. Mai 2024
Dear guest,Thanks for choosing to stay with us and providing your comments. Our team dedicates to host our guests and wish you have a lovely and pleasant experience. We are expecting for your next journey with us.

8/10 – Gut

Siriruk

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 25. Mai 2024
Dear guest,Thanks for choosing to stay with us and providing your comments. Our team dedicates to host our guests and wish you have a lovely and pleasant experience. We are expecting for your next journey with us.

8/10 – Gut

Kathy

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Perfect location near Ximending. Room is clean but lack of counter space. Room for suitcases but on the floor. Overall, I would still recommend because of convenient to shopping location and transportation
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 28. Apr. 2024
"Dear guest, Thanks for giving feedback after your stay with us. We want our guests to have relaxing and comfortable accommodation experiences in our hotel so that you could go and explore the secret of Taipei city. We will keep those memories into our hearts and look forward to your next trip.

6/10 – Okay

Frank

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
Location very good. Everything else was pretty average but acceptable
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 28. Apr. 2024
"Dear guests,In order to provide better services for your staying, your feedbacks are much appreciated. Our team strives to provide the best service when it comes to hosting our guests. We are looking forward to serve you with growth and improvements in the nearly future.

10/10 – Hervorragend

Sara, Chula Vista

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 23. Apr. 2024
Dear guest, We appreciated your review of our team, which made us get better and better. We will strive our best to deliver the best service. We hope you relax and enjoy during the time stay with us. Wish your next journey can come the sooner the better!

6/10 – Okay

Alicia, Ampang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 22. Apr. 2024
Dear guest,Thanks for choosing to stay with us and providing your comments. Our team dedicates to host our guests and wish you have a lovely and pleasant experience. We are expecting for your next journey with us.

6/10 – Okay

Gary Wei Bin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
The wifi in the hotel and room was really poor, the "instructions" on how to connect to the wifi was quite confusing and did not improve the speed. Other than that, the room was kept quite clean and comes with the usual amenities.
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 21. Apr. 2024
Dear guest,Thanks for choosing Hotel Midtown Richardson to be your home in Taipei. We always want our customers to have wonderful and comfortable accommodation experiences! We apologize for the problem that you mention, we will keep going to provide nicer service to our lovely guests! We'd like to meet you again!

4/10 – Schlecht

Katrina

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This property is definitely great for its value. Breakfast included in all rooms. Easy check-in process. However, the A/C in the rooms does NOT work. It was humid and stuffy. The bottom of the restrooms is dirty and has hair from the previous guest. They also do not check the notebooks inside the rooms. [Not that it matters] However, I saw notes written from the previous guests who stayed in there. It noted all the negatives about this property/complaints. (This note must have been for the housekeeping to relay, but they didn't even check or clean it out lol) When I requested 2 extra towels; they refused because in my reservation there was 2 people booked. The hotel is so stingy they cant even accommodate two towels? I stayed here previously but I do not think I will book with this hotel again. Quality has definitely gone down over the years.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 19. Apr. 2024
Dear guest,Thanks for choosing Hotel Midtown Richardson to be your home in Taipei. We always want our customers to have wonderful and comfortable accommodation experiences! We apologize for the problem that you mention, we only provide towels for two people according to the two guest project you booked.We will keep going to provide nicer service to our lovely guests! We'd like to meet you again!

10/10 – Hervorragend

Wing Shan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
位置方便 旁邊就是西門町 第2次入住 但這次分配到浴室發霉很嚴重的房間 還有漏水的情況 希望可以正視一下 職員服務態度很好 下次也會考慮這間
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von 德立莊酒店 am 15. Apr. 2024
親愛的貴賓您好,感謝您撥空留給我們反饋,告訴我們可以改進的地方。很遺憾造成您旅程的困擾,我們團隊將會針對您的建議與相關部門進行討論,希望讓每一位旅客都有最棒的住宿體驗!期待之後能有機會以更棒的樣貌與您相見。

8/10 – Gut

Suet Yi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 13. Apr. 2024
Dear guest,Thanks for choosing to stay with us and providing your comments. Our team dedicates to host our guests and wish you have a lovely and pleasant experience. We are expecting for your next journey with us.

10/10 – Hervorragend

Udin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Its in the heart of Ximen. Convenient
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 12. Apr. 2024
Dear guest,Thanks for choosing to stay with us and providing your comments. Our team dedicates to host our guests and wish you have a lovely and pleasant experience. We are expecting for your next journey with us.

10/10 – Hervorragend

Meng Foo Terrence

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von 德立莊酒店 am 29. Apr. 2024
感謝您入住德立莊酒店,期待您再度入住讓酒店提供更好的服務給您謝謝

8/10 – Gut

Viola

Gut: Sauberkeit
Good
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 9. Apr. 2024
Dear guest,Thanks for choosing to stay with us and providing your comments. Our team dedicates to host our guests and wish you have a lovely and pleasant experience. We are expecting for your next journey with us.

10/10 – Hervorragend

yuet yung winnie

Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von 德立莊酒店 am 29. Apr. 2024
感謝您入住德立莊酒店,期待您再度入住讓酒店提供更舒適的環境給您謝謝

6/10 – Okay

Anthony Kendrick

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Appears they failed to maintain the property (comparison previously) esp how cleanlinesa
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 4. Apr. 2024
Dear guest,Thanks for choosing Hotel Midtown Richardson to be your home in Taipei. We always want our customers to have wonderful and comfortable accommodation experiences! We apologize for the problem that you mention, we will keep going to provide nicer service to our lovely guests! We'd like to meet you again!

4/10 – Schlecht

Lee

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Room was dusty and its very noisy as it is not sound proof. Pillow is very flat as if there is not pillow at all.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 1. Apr. 2024
Dear guest,Thanks for telling us where we still have to improve. We will definitely enhance the training of our staff to get better and better! Thanks for your gentle reminder. We've received all of your opinions, and will definitely put them into our upcoming improvement plans! If there's any inconvenience, we're very sorry. When will you explore Taipei next time. We are looking forward to seeing you again.

6/10 – Okay

Lai kam

Mit der Familie gereist
房間太細,但交通方便。
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von 德立莊酒店 am 1. Apr. 2024
親愛的貴賓您好,十分感謝您的留言,每位旅客珍貴的留言都是我們進步的動力。您的提醒我們會放在心裡,關於此次住宿並無達到您的要求及期望,我們感到十分的抱歉,希望下次能有機會再為您服務。

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 1. Apr. 2024
Dear guest,Thanks for choosing to stay with us and providing your comments. Our team dedicates to host our guests and wish you have a lovely and pleasant experience. We are expecting for your next journey with us.

8/10 – Gut

Chi wai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
早餐供應時間太早 而且住客多 排隊拎食物飲品時間長
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von 德立莊酒店 am 30. März 2024
親愛的貴賓您好,十分感謝您的留言,每位旅客珍貴的留言都是我們進步的動力。您的提醒我們會放在心裡,關於此次住宿並無達到您的要求及期望,我們感到十分的抱歉,希望下次能有機會再為您服務。

4/10 – Schlecht

TAKUAKI

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung
ホテルの設備が良くない。部屋が狭くシャワーしかなかった。
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 30. März 2024
Dear guest,Thanks for choosing Hotel Midtown Richardson to be your home in Taipei. We always want our customers to have wonderful and comfortable accommodation experiences! We apologize for the problem that you mention, the room type which you booked does not have a bathtub. We will keep going to provide nicer service to our lovely guests! We'd like to meet you again!

10/10 – Hervorragend

Ray

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nearby Taipei MRT
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 30. März 2024
Dear guest, We appreciated your review of our team, which made us get better and better. We will strive our best to deliver the best service. We hope you relax and enjoy during the time stay with us. Wish your next journey can come the sooner the better!

8/10 – Gut

Tatyana

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 30. März 2024
Dear guest,Thanks for choosing to stay with us and providing your comments. Our team dedicates to host our guests and wish you have a lovely and pleasant experience. We are expecting for your next journey with us.

4/10 – Schlecht

takahiko

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really dirty carpet inside the hotel and bad quality of the breakfast.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 26. März 2024
Dear guest,Thanks for choosing Hotel Midtown Richardson to be your home in Taipei. We always want our customers to have wonderful and comfortable accommodation experiences! We apologize for the problem that you mention, we will keep going to provide nicer service to our lovely guests! We'd like to meet you again!

4/10 – Schlecht

Vic

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I would not recommend this hotel, poorly maintained, noisy, chaotic during breakfast. I stayed 3 nights but only avail of the breakfast once though it’s free. Very chaotic, not a good spread. The carpet and toilet in the room is dirty. The only good thing is the location, near to meet up point for touring, near night market too.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Hotel Midtown Richardson am 26. März 2024
Dear guest,Thanks for telling us where we still have to improve. We will definitely enhance the training of our staff to get better and better! Thanks for your gentle reminder. We've received all of your opinions, and will definitely put them into our upcoming improvement plans! If there's any inconvenience, we're very sorry. When will you explore Taipei next time. We are looking forward to seeing you again.