Innenhof

Bewertungen von Diary of Taipei Hotel - Ximen Station

2 out of 5
Diary of Taipei Hotel - Ximen Station
3F., No.90, Sec. 1, Zhonghua Rd., 90, Taipei, TPE

Bewertungen

7,2

Gut

166 von insgesamt 998 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
457 von insgesamt 998 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
265 von insgesamt 998 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
78 von insgesamt 998 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
32 von insgesamt 998 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,2/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

7,0/10

Ausstattung

7,0/10

Zustand der Unterkunft

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Super Zentral und sehr sauber
Zentral, sauber und freundliches Personal. Jedoch hatten wir ein nur sehr kleines Zimmer ohne Fenster. Preis Leistung war OK.

6/10 – Okay

huang

隔音很差
Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2020
Antwort von WINNIE am 1. Juli 2020
您好親愛的旅客,謝謝您的評價與回饋,非常謝謝您選擇入住我們旅店 您的建議我們會改善,提供旅客更好更舒適的環境,我們也會繼續致力於提供更好的服務給客人 再次謝謝您的入住,希望還有機會能為您服務 謝謝

10/10 – Hervorragend

Vicente C.Jr.

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2020
Antwort von LILLIAN am 21. Juni 2020
您好!感謝您選擇住宿西門日記旅店,此次的住宿讓您滿意我們也很開心!希望今後您再次來訪台北時還能再次造訪我們旅店,西門日記旅店全體同仁感謝您!期望您能繼續給予我們支持與鼓勵,督促我們的服務水準更加完美,祝您有美好的一天! Dear guest,

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Clean room. Quiet hotel. Attentive staff. Convenient location.
Aufenthalt von 12 Nächten im April 2020
Antwort von RENEE am 16. Mai 2020
Dear Guest, Thank you for choosing Diary of Ximen Hotel for your place to stay. It is our pleasure to always provide you the beyond the standard quality service that you deserve. We make your leisure turns to a great memory to remember. Our goal is to serve you at our finest and let you experience our timeless World Class Services with a heart. Hope you have a nice day!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit
隔音很差
隔音非常差!一直聽到隔壁打鬧聊天聲音。浴巾都已經破洞了還在給客人使用⋯⋯不會再去了
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von RENEE am 8. Apr. 2020
親愛的旅客您好!感謝您選擇入住摩莎曼拉-西門捷運館,您提出的寶貴建議,我們會做為改進的參考,有關隔音的問題,我們會加強改善,再次感謝您的指正與建議,期望您能再度光臨,祝您有美好的一天。

8/10 – Gut

KAO-KUAN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
也許是真的運氣好,但也有可能是話術,總而言之,這麼臨時才決定外宿,還意外被升級為三人房,挺不錯的。
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2020
Antwort von JOEY am 16. März 2020
感謝您選擇住宿摩莎曼拉精品旅館,此次的住宿讓您滿意我們也很開心!希望今後您再次來訪台北時還能再次造訪我們飯店,摩莎曼拉精品旅館全體同仁感謝您!期望您能繼續給予摩莎曼拉精品旅館支持與鼓勵,督促我們的服務水準更加完美,祝您有美好的一天!

8/10 – Gut

CHIA YU

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
房間夠大,只是隔音稍差 早上退房的人在走廊搬行李大聲講話,在房內都聽得到
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von JOEY am 14. März 2020
感謝您選擇住宿摩莎曼拉精品旅館,您提出的寶貴建議,我們會做為改進的參考,有關隔音的問題,我們會加強改善,再次感謝您的指正與建議,期望您能再度光臨,祝您有美好的一天。

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von JOEY am 12. März 2020
The whole hotel will always be grateful to welcome you at any time and will always look forward on your next exciting stay with us.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von JOEY am 12. März 2020
The whole hotel will always be grateful to welcome you at any time and will always look forward on your next exciting stay with us.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2020
Antwort von JOEY am 12. März 2020
The whole hotel will always be grateful to welcome you at any time and will always look forward on your next exciting stay with us.

8/10 – Gut

Chih-Liang

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2020
Antwort von JOEY am 12. März 2020
The whole hotel will always be grateful to welcome you at any time and will always look forward on your next exciting stay with us.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von JOEY am 7. Feb. 2020
The whole hotel will always be grateful to welcome you at any time and will always look forward on your next exciting stay with us.

8/10 – Gut

NANA, HK

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
位置方便, 很近西門町, 鄰近捷運系統, 可惜上層裝潢中, 早上比較嘈.....................
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von JOEY am 7. Feb. 2020
親愛的旅客您好!感謝您選擇住宿摩莎曼拉精品旅館,您提出的寶貴建議,我們會做為改進的參考,期望您能繼續給予摩莎曼拉精品旅館支持與鼓勵、督促我們讓摩莎曼拉精品旅館能更好,祝您有美好的一天!

6/10 – Okay

龔孝烯, 香港

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
冷氣開24度經常忽冷忽熱,垃圾桶擺放位置也有點奇怪,竟然放在床頭旁邊,抽氣風扇開關位置在抽氣風扇旁邊…
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von JOEY am 2. Feb. 2020
親愛的顧客您好!感謝您選擇住宿摩莎曼拉精品旅館,您提出的寶貴建議,我們會做為改進的參考,期望您能繼續給予摩莎曼拉精品旅館支持與鼓勵、督促我們讓摩莎曼拉精品旅館能更好,祝您有美好的一天!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
沖澡熱水不夠熱!寒流來這樣的溫度冷死我了。
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von JOEY am 2. Feb. 2020
親愛的顧客您好!感謝您選擇住宿摩莎曼拉精品旅館,您提出的寶貴建議,我們會做為改進的參考,期望您能繼續給予摩莎曼拉精品旅館支持與鼓勵、督促我們讓摩莎曼拉精品旅館能更好,祝您有美好的一天!

4/10 – Schlecht

Glen

Verbesserungswürdig: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bad room
There was a large piler in the middle of the room, that was nothing like the picture they show on there website. It was in the way of everything and took up half of the living space.
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von JOEY am 26. Jan. 2020
Thank you for choosing MOSHAMANLA Hotel - Ximen Station your place to stay in. It is our pleasure to always provide you the beyond the standard quality service that you deserve. The suggestion you provide we will accept and improve.

4/10 – Schlecht

かめちゃん

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
宿泊客のほとんどがフィリピンの方で、朝食バイキングの料理の内容も以前より変わった。共用の乾燥機が撤去されていて、備え付けの洗剤もなくなっていた。掃除がいい加減で、トイレ掃除や床の掃除機がけがされていなかった。
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von JOEY am 26. Jan. 2020
Thank you for choosing MOSHAMANLA Hotel - Ximen Station your place to stay in. It is our pleasure to always provide you the beyond the standard quality service that you deserve. The suggestion you provide we will accept and improve.

8/10 – Gut

chak ming

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
平,靚,正
廉價酒店,交足工課,早出晚歸的遊客比較適合,整體都好,早餐比較中式普通,但總可以食飽。
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von JOEY am 26. Jan. 2020
Thank you for choosing MOSHAMANLA Hotel - Ximen Station your place to stay in. It is our pleasure to always provide you the beyond the standard quality service that you deserve. The whole hotel will always be grateful to welcome you at any time and will always look forward on your next exciting stay with us.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

床真的太軟了
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von JOEY am 26. Jan. 2020
Thank you for choosing MOSHAMANLA Hotel - Ximen Station your place to stay in. It is our pleasure to always provide you the beyond the standard quality service that you deserve. The suggestion you provide we will accept and improve.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Antwort von JOEY am 23. Jan. 2020
Thank you for choosing MOSHAMANLA Hotel - Ximen Station your place to stay in. Your suggestion we will receive and improve in our best. Thank you very much. Hope you have a nice day!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
朝食付きだったがとても美味しくなかった。
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von JOEY am 26. Jan. 2020
Thank you for choosing MOSHAMANLA Hotel - Ximen Station your place to stay in. It is our pleasure to always provide you the beyond the standard quality service that you deserve. We feel your unhappiness towards our buffet breakfast; however, the whole management will already work out on it and consider your suggestion to improve our daily breakfast service that comes with different selection of Western and Chinese buffet style menu to reach your satisfaction.

8/10 – Gut

Joy Jorie

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2020
Antwort von JOEY am 14. Jan. 2020
Thank you for choosing MOSHAMANLA Hotel - Ximen Station your place to stay in. Our goal is to serve you at our finest and let you experience our timeless World Class Services with a heart.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
床褥舒適度超級差
床褥舒適度超級差, 軟的程度是個人坐落床上已經掂到地下, 洗手間有樓梯令老人家不便.
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von JOEY am 26. Jan. 2020
親愛的顧客您好!感謝您選擇住宿摩莎曼拉精品旅館,此次的住宿讓您滿意我們也很開心!希望今後您再次來訪台北時還能再次造訪我們飯店,摩莎曼拉精品旅館全體同仁感謝您!期望您能繼續給予摩莎曼拉精品旅館支持與鼓勵,督促我們的服務水準更加完美,祝您有美好的一天!

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
smell in the room
sewage smell in the bathroom, air-con was leaking on second day, musky smell on the corridor, quite noisy as can hear sound from TV, others talking/laughing from next room
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Joey am 10. Jan. 2020
Thank you for choosing MOSHAMANLA Hotel - Ximen Station your place to stay in. It is our pleasure to always provide you the beyond the standard quality service that you deserve. The suggestion you provide we will accept and improve.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Joey am 10. Jan. 2020
The whole hotel will always be grateful to welcome you at any time and will always look forward on your next exciting stay with us.

10/10 – Hervorragend

Gladys, Hong Kong

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
nice place,nice location,convenient,good to walk,lot of shops and restaurants around
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von donna am 24. Dez. 2019
Dear guest: Thank you for choosing Mosamanla Hotel for your place to stay. It is our pleasure to always provide you the beyond the standard quality service that you deserve. We make your leisure turns great memory to remember. Our goal is to serve you at our finest and let you experience our timeless World Class Services with a heart.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
not so good .. smelly .. location good only ..........
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2019
Antwort von DONNA am 11. Dez. 2019
Dear guest: Thank you for choosing Mosamanla Hotel for your place to stay. It is our pleasure to always provide you the beyond the standard quality service that you deserve. The whole management is watching over the proper implementation of executing a well clean environment to strengthen the consistency of well hygienic surroundings.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von donna am 1. Dez. 2019
Thank you for choosing MOSHAMANLA Hotel - Ximen Station your place to stay in. It is our pleasure to always provide you the beyond the standard quality service that you deserve. We make your leisure turns to a great memory to remember. Our goal is to serve you at our finest and let you experience our timeless World Class Services with a heart. The whole hotel will always be grateful to welcome you at any time and will always look forward on your next exciting stay with us.

8/10 – Gut

Angela Chiew Yan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Ideal Hotel
Convenient place n nice stay
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von donna am 1. Dez. 2019
Thank you for choosing MOSHAMANLA Hotel - Ximen Station your place to stay in. It is our pleasure to always provide you the beyond the standard quality service that you deserve. We make your leisure turns to a great memory to remember. Our goal is to serve you at our finest and let you experience our timeless World Class Services with a heart. The whole hotel will always be grateful to welcome you at any time and will always look forward on your next exciting stay with us.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
設施同環境陳舊,被單灰灰,被肉有很多積,常有小蟲飛。剛巧住一個晚上就熱水有問題,無熱水沖涼(這機率也太~)房門隔音差,走廊常有人大聲講嘢
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2019
Antwort von donna am 1. Dez. 2019
感謝您選擇住宿摩莎曼拉旅店,您提出的寶貴建議,我們會做為改進的參考,有關隔音的問題,我們會加強改善,再次感謝您的指正與建議,期望您能再度光臨,祝您有美好的一天。

8/10 – Gut

Sou Mei

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2019

8/10 – Gut

jinsung

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
이용하기전 많은 후기들을 찾아봤지만 호불호가 강해서 긴가민가하며 예약했습니다. 도착후 생각보다 좋아 놀랐습니다. 저는 친구랑가서 트윈 2베드를 썼는데 방크기는 괜찮았고요. 침대가 조금더 단단했으면 좋았을듯합니다. 누우면 너무 푹푹 꺼져서요. 전체적으로는 만족합니다.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2019
Antwort von donna am 1. Dez. 2019
Thank you for choosing your place to stay in. It is our pleasure to always provide you the beyond the standard quality service that you deserve. The whole hotel will always be grateful to welcome you at any time and will always look forward on your next exciting stay with us.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im November 2019
Antwort von donna am 1. Dez. 2019
Thank you for choosing MOSHAMANLA Hotel - Ximen Station your place to stay in. It is our pleasure to always provide you the beyond the standard quality service that you deserve. We make your leisure turns to a great memory to remember. Our goal is to serve you at our finest and let you experience our timeless World Class Services with a heart. The whole hotel will always be grateful to welcome you at any time and will always look forward on your next exciting stay with us.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Hotel is nearby mrt station, room very small but clean. It’s very noisy as the room no sound proof which u can hear the Neightbour talking. And they not consider others that till midnight. Call reception to stop them but still not effective.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von donna am 1. Dez. 2019
Thank you for choosing to stay at Moshamanla Hotel. Your valuable suggestions will be used as a reference for improvement. Regarding sound insulation, we will strengthen the improvement. Thank you again for your corrections and suggestions. We look forward to seeing you again. have a nice day.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von donna am 1. Dez. 2019
Thank you for choosing MOSHAMANLA Hotel - Ximen Station your place to stay in. It is our pleasure to always provide you the beyond the standard quality service that you deserve. We make your leisure turns to a great memory to remember. Our goal is to serve you at our finest and let you experience our timeless World Class Services with a heart. The whole hotel will always be grateful to welcome you at any time and will always look forward on your next exciting stay with us.

8/10 – Gut

Ming Wah, HONGKONG

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2019
Antwort von donna am 1. Dez. 2019
Thank you for choosing MOSHAMANLA Hotel - Ximen Station your place to stay in. It is our pleasure to always provide you the beyond the standard quality service that you deserve. We make your leisure turns to a great memory to remember. Our goal is to serve you at our finest and let you experience our timeless World Class Services with a heart. The whole hotel will always be grateful to welcome you at any time and will always look forward on your next exciting stay with us.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
在很方店的位置,飯店有提供洗衣機和烘衣機,出發當天早上有電聯貴飯店確認是不是有洗衣機和烘衣機。 飯店人員說都有,但當天下午抵達後確認洗衣機和烘衣機的狀況。 只有三台烘衣機,卻三台都是貼「故障」的。 如果可以希望員工能直接在電話中告知烘衣機都故障了,除了這點感覺很差外其他服務都很好。 謝謝
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2019
Antwort von donna am 1. Dez. 2019
您好!感謝您選擇住宿摩莎曼拉,您提出的寶貴建議,我們會做為改進的參考,期望您能繼續給予台北日記支持與鼓勵、督促我們讓摩莎曼拉能更好,另外使用酒店官網訂房享有更優惠的折扣活動,祝您有美好的一天

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2019
Antwort von donna am 3. Dez. 2019
您好!感謝您選擇住宿摩莎曼拉旅店,此次的住宿讓您滿意我們也很開心!希望今後您再次來訪台北時還能再次造訪我們飯店,摩莎曼拉全體同仁感謝您!期望您能繼續給予摩莎曼拉旅店支持與鼓勵,督促我們的服務水準更加完美,祝您有美好的一天!

10/10 – Hervorragend

Zhicheng, 台中

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
住的環境乾淨整潔,交通方便
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von donna am 1. Dez. 2019
您好!感謝您選擇住宿摩莎曼拉旅店,此次的住宿讓您滿意我們也很開心!希望今後您再次來訪台北時還能再次造訪我們飯店,摩莎曼拉全體同仁感謝您!期望您能繼續給予摩莎曼拉旅店支持與鼓勵,督促我們的服務水準更加完美,祝您有美好的一天!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2019
Antwort von donna am 3. Dez. 2019
您好!感謝您選擇住宿摩莎曼拉旅店,此次的住宿讓您滿意我們也很開心!希望今後您再次來訪台北時還能再次造訪我們飯店,摩莎曼拉全體同仁感謝您!期望您能繼續給予摩莎曼拉旅店支持與鼓勵,督促我們的服務水準更加完美,祝您有美好的一天!

8/10 – Gut

Ms

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
床褥出現凹陷情況,睡下去感覺缺乏承托力, 浴缸太高,洗澡後需跨出浴缸容易滑倒, 飯店設施明顯已老化,如作翻新定必更好
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von donna am 1. Dez. 2019
您好!感謝您選擇住宿摩莎曼拉旅店,關於您提到的環境部分,造成您的不便與困擾,摩莎曼拉旅店向您致歉。也期待您下一次能再度光臨摩莎曼拉旅店,祝您有美好的一天。

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
一個人住可以接受
洗頭水同沐浴乳有D漂白水味, 早餐可以skip左佢, 上網成日斷線, 房間隔音勁差, 廁所係冇鎮ge, 自己一個人住可以接受, 同屋企人就唔好啦, 地點好方便 (除左呢個優點冇其他)
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019

10/10 – Hervorragend

Henry, Hong Kong

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
nice location, walking to metro just 5-10mins, lot of restaurants and shops around, easy to other attractions, highly recommend!
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von UNA am 23. Sept. 2019
Dear HENRY , Thank you for choosing MOSHAMANLA Hotel - Ximen Station your place to stay in. It is our pleasure to always provide you the beyond the standard quality service that you deserve. We are looking forward to seeing you next time here! And wish you wonderful day.

6/10 – Okay

Kay, Kuala Lumpur

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Room very small and without window. Location is good and walking distance to ximending and subway
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2018
Antwort von UNA am 2. Okt. 2019
Dear KAY , Thank you for choosing MOSHAMANLA Hotel - Ximen Station your place to stay in. It is our pleasure to always provide you the beyond the standard quality service that you deserve. We always try to provide you the room that has a window as long as there is an available upon the arrival. We suggest you to please make a special request upon making the reservation so we can put on the remarks. We cannot guarantee but we are going to priority your request to result a convenience all throughout your stay.

8/10 – Gut

家雯

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
一樓出入口尚在施工,環境有待改善。
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2019
Antwort von UNA am 2. Okt. 2019
親愛的 家雯 先生/小姐 , 您好!感謝您選擇住宿摩莎曼拉精品旅館,您提出的寶貴建議,我們會做為改進的參考,期望您能繼續給予摩莎曼拉精品旅館支持與鼓勵、督促我們讓摩莎曼拉精品旅館能更好,祝您有美好的一天!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
It was near the night market and accessible to the train station, the problem was the room stinks due to cigarettes...
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2019
Antwort von Rita am 16. Sept. 2019
Dear guest, Thank you for choosing Diary of Ximen Hotel for your place to stay. It is our pleasure to always provide you the beyond the standard quality service that you deserve. The whole unit heads wants to express its apology for the inconvenience. We are already setting up an effective ventilation scheme and purchase methods of reducing the production of the bad smell to instead establish a satisfying place to stay.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2019
Antwort von UNA am 11. Sept. 2019
Thank you for your feedback, Look forward the opportunity to serve you again. And wish you wonderful day. 感謝您的反饋,期待有機會再次為您服務。 祝你美好的一天。

6/10 – Okay

CHING WAH

Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2019
Antwort von UNA am 11. Sept. 2019
Dear CHING , Thank you for your feedback, Look forward the opportunity to serve you again. And wish you wonderful day. 感謝您的反饋,期待有機會再次為您服務。 祝你美好的一天。

8/10 – Gut

Nil

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
房間整潔,但冷氣略嫌不足!!!!!!!!!!!!!!地點方便!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2019
Antwort von UNA am 11. Sept. 2019
親愛的 NIL , 您好!感謝您選擇住宿摩莎曼拉精品旅館,針對 空調的問題,我們已請相關同事進行了解,造成您的不便與困擾,摩莎曼拉精品旅館向您致歉,祝您有美好的一天。

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Personal & Service
The location is very convenience. The room is quiet and nice to sleep.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019
Antwort von UNA am 11. Sept. 2019
Thank you for choosing MOSHAMANLA Hotel - Ximen Station your place to stay in. It is our pleasure to always provide you the beyond the standard quality service that you deserve. We are looking forward to seeing you next time here! And wish you wonderful day.