Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
555 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
555
360 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
360
67 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
67
16 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
16
3 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
3
9,2/10
Sauberkeit
9,0/10
Personal & Service
9,0/10
Ausstattung
9,0/10
Zustand der Unterkunft
9,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
10/10 – Hervorragend
Adriana
Mit einer Gruppe gereist
10. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
This hotel was incredibly convenient (it's literally right next to a bus stop and a 7-11). I was also incredibly impressed with how big the hotel room was and how beautiful the interior of the lobby and hotel room was. The bathtub was exquisite and the amenities were super awesome. The hotel staff were also incredibly friendly and welcoming. I will definitely book this hotel again next time I'm in Taichung!!
Adriana
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von RUBY CHEN am 13. Mai 2024
We are delighted to read that you had an enjoyable and memorable stay at an Inhouse Hotel . Your kind review is a wonderful motivation to all of us to keep up the quality of our guest services as well as of our facilities & service. We very much hope to welcome you some other time again. With best regards from Inhouse Hotel Group
10/10 – Hervorragend
Ka Lun
Mit dem Partner gereist
5. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel offers us a clean, safe, quiet but convenient environment. Staff are friendly. Highly recommend.
Ka Lun
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von RUBY CHEN am 6. Mai 2024
We are delighted to read that you had an enjoyable and memorable stay at an Inhouse Hotel . Your kind review is a wonderful motivation to all of us to keep up the quality of our guest services as well as of our facilities & service. We very much hope to welcome you some other time again. With best regards from Inhouse Hotel Group
10/10 – Hervorragend
Takaki
Mit einer Gruppe gereist
3. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
急な予約にも対応してくれました。
Takaki
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von RUBY CHEN am 6. Mai 2024
We are delighted to read that you had an enjoyable and memorable stay at an Inhouse Hotel . Your kind review is a wonderful motivation to all of us to keep up the quality of our guest services as well as of our facilities & service. We very much hope to welcome you some other time again. With best regards from Inhouse Hotel Group
10/10 – Hervorragend
HARUKI
1. Mai 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
HARUKI
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von 飯店管理員 am 3. Mai 2024
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
10/10 – Hervorragend
Andy
Mit dem Partner gereist
22. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had a corner room with separate bedroom. Breakfast included a wide variety of foods (but no pastries). Cleaner was lovely. Front desk staff would show some interest if you spoke directly to their face but otherwise were uninterested in my stay.
Andy
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von RUBY CHEN am 23. Apr. 2024
We are delighted to read that you had an enjoyable and memorable stay at an Inhouse Hotel . Your kind review is a wonderful motivation to all of us to keep up the quality of our guest services as well as of our facilities & service. We very much hope to welcome you some other time again. With best regards from Inhouse Hotel Group
10/10 – Hervorragend
CHUNPING
Mit einer Gruppe gereist
6. Apr. 2024
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
薆悅酒店客服部回覆:非常感謝閣下蒞臨薆悅酒店 並給予我們寶貴的意見,薆悅酒店致力於提供賓客們體貼入懷的溫暖服務,感謝您的提醒,針對提及的內容,我們將會與當部門主管討論並作調整。非常謝謝您不吝給予我們指教。 再次感謝您的支持及愛護,我們必將深深以此為鑑,今後更加用心經營,提升服務水準,以不致辜負您對薆悅的期望。我們以最誠摯的心,邀請您再度光臨,期盼很快能再次為您服務的機會 敬祝順心如意 Thanks & Warm Regards, Inhouse Hotel Group Reservation Department RUBY CHEN
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
10/10 – Hervorragend
Kenneth
16. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Kenneth
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von 飯店管理員 am 22. Dez. 2023
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
8/10 – Gut
Allen
Mit der Familie gereist
15. Dez. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Property was great! Only thing was the curtains had small holes, as if they had been moth-eaten or something.
The area around the property was okay.
Allen
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von 飯店管理員 am 22. Dez. 2023
Reply from Indoor Hotel Customer Service Department:Thank you very much for visiting the Indoor Hotel and giving us your valuable opinions. The Indoor Hotel is committed to providing guests with considerate and warm service. Thank you for your reminder. Regarding the mentioned content, we will discuss and make arrangements with the department heads. Adjustment. Thank you very much for your generous advice. Thank you again for your support and love. We will definitely learn from this and operate more carefully in the future to improve service standards so as not to live up to your expectations of Injoy. We sincerely invite you to come again and look forward to the opportunity to serve you again soon. I wish you all the best Thanks & Warm Regards, Inhouse Hotel Group Reservation Department KELLY WANG
10/10 – Hervorragend
YUAN HSIN
12. Dez. 2023
YUAN HSIN
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von 飯店管理員 am 22. Dez. 2023
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
6/10 – Okay
WEI-SIAO
Geschäftlich gereist
8. Dez. 2023
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
薆悅酒店台中館致力讓每一位貴賓感受像回家一樣的溫暖、自在,未能讓您體驗到滿分的服務我們深感抱歉,針對您回覆的問題、建議,本公司相當重視。已將您的信息留言與相關管理人員對此進行了解&檢討。今後會更加注意加強細節,感謝您的指正讓我們更加強&注意。由衷感謝您寶貴的意見,透過客人的意見,我們才能提升住客的入住體驗。 我們期望將來能再次迎接您的光臨,並給您締造一個更佳的薆悅住宿體驗 Inhouse hotel Taichung RSVN Dept. KELLY WANG
8/10 – Gut
KIT MEI MAY
Mit einer Gruppe gereist
29. Nov. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The room is cozy and feel warm. The sizable and clean bathroom is the best.
KIT MEI MAY
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von 飯店管理員 am 22. Dez. 2023
We are delighted to read that you had an enjoyable and memorable stay at an Inhouse Hotel . Your kind review is a wonderful motivation to all of us to keep up the quality of our guest services as well as of our facilities & service. We very much hope to welcome you some other time again. With best regards from Inhouse Hotel Group
10/10 – Hervorragend
WEI-JHIH
29. Nov. 2023
WEI-JHIH
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von 飯店管理員 am 22. Dez. 2023
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
薆悅酒店客服部回覆:親愛的貴賓您好非常感謝您選擇至台中薆悅酒店渡假,很開心您喜歡我們。薆悅酒店集團以獨樹一格的專屬風格,各式獨特的燈光彩度,精心挑選的名品傢俱及設備,期待每一位貴賓能住的安全舒適,在每一次重要的旅行中,我們用心款待,希望能讓貴賓留下最美的回憶,就是我們最幸福的事。薆悅酒店台中館因設計上未有停車空間,我們亦有將酒店資訊於平台上露出,以避免貴賓入住產生停車困擾,方便的是酒店鄰近有2個公有收費停車場,停車安全且距離酒店步行僅約幾分鐘內,皆可讓開車前來的貴賓停放。我們一定會更加努力,請期待我們用心的安排與服務精神, 讓您爾後每一次造訪台中薆悅酒店都能渡過美好的時光,謝謝!薆悅酒店台中館 Inhouse hotel Taichung KELLY WANG
10/10 – Hervorragend
SIAO TING
15. Okt. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
薆悅酒店客服部回覆:親愛的貴賓您好非常感謝您選擇至台中薆悅酒店渡假,很開心您喜歡我們。薆悅酒店集團以獨樹一格的專屬風格,各式獨特的燈光彩度,精心挑選的名品傢俱及設備,期待每一位貴賓能住的安全舒適,在每一次重要的旅行中,我們用心款待,希望能讓貴賓留下最美的回憶,就是我們最幸福的事。薆悅酒店台中館因設計上未有停車空間,我們亦有將酒店資訊於平台上露出,以避免貴賓入住產生停車困擾,方便的是酒店鄰近有2個公有收費停車場,停車安全且距離酒店步行僅約幾分鐘內,皆可讓開車前來的貴賓停放。我們一定會更加努力,請期待我們用心的安排與服務精神, 讓您爾後每一次造訪台中薆悅酒店都能渡過美好的時光,謝謝!薆悅酒店台中館 Inhouse hotel Taichung KELLY WANG
10/10 – Hervorragend
BINWEI
Geschäftlich gereist
25. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
樓下有夜市方便就食
每次來台中出差第一選擇
BINWEI
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von 飯店管理員 am 25. Sept. 2023
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
4/10 – Schlecht
Hai
Mit der Familie gereist
18. Sept. 2023
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Room was not clean and strange smell. Not good as 4 star hotel.
Hai
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von RUBY CHEN am 20. Sept. 2023
Dear Guest,Thank you for taking time to share your feedback.We will pass it to relevant department leader.Look forward to your next trip.InhouseHotel *RSVN Dept. RUBY CHEN.
10/10 – Hervorragend
Chiu yu
Mit der Familie gereist
12. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Chiu yu
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von 飯店管理員 am 14. Sept. 2023
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
10/10 – Hervorragend
BINWEI
9. Sept. 2023
BINWEI
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von 飯店管理員 am 11. Sept. 2023
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
8/10 – Gut
YU HSUN
Mit der Familie gereist
2. Sept. 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
薆悅酒店客服部回覆:謝謝您對我們的支持與肯定,您的支持與鼓勵將促使我們繼續追求高服務品質,我們誠摯地歡迎您再次蒞臨薆悅酒店。 InhouseHotel *RSVN Dept. KELLY WANG
10/10 – Hervorragend
MENGLIN
Mit dem Partner gereist
23. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
一切都不錯,只有房間冷氣設計比較不良,關不冷後會整間變悶~然後開太冷又整間太冷
MENGLIN
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von RUBY CHEN am 24. Juli 2023
薆悅酒店客服部回覆:非常感謝閣下蒞臨薆悅酒店 並給予我們寶貴的意見,薆悅酒店致力於提供賓客們體貼入懷的溫暖服務,感謝您的提醒,針對提及的內容,我們將會與當部門主管討論並作調整。非常謝謝您不吝給予我們指教。 再次感謝您的支持及愛護,我們必將深深以此為鑑,今後更加用心經營,提升服務水準,以不致辜負您對薆悅的期望。我們以最誠摯的心,邀請您再度光臨,期盼很快能再次為您服務的機會 敬祝順心如意 Thanks & Warm Regards, Inhouse Hotel Group Reservation Department RUBY CHEN
8/10 – Gut
Peng Chang
22. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
隔音
房間隔音太差~
Peng Chang
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von RUBY CHEN am 24. Juli 2023
薆悅酒店客服部回覆:非常感謝閣下蒞臨薆悅酒店 並給予我們寶貴的意見,薆悅酒店致力於提供賓客們體貼入懷的溫暖服務,感謝您的提醒,針對提及的內容,我們將會與當部門主管討論並作調整。非常謝謝您不吝給予我們指教。 再次感謝您的支持及愛護,我們必將深深以此為鑑,今後更加用心經營,提升服務水準,以不致辜負您對薆悅的期望。我們以最誠摯的心,邀請您再度光臨,期盼很快能再次為您服務的機會 敬祝順心如意 Thanks & Warm Regards, Inhouse Hotel Group Reservation Department RUBY CHEN
10/10 – Hervorragend
Verifizierter Reisender
Mit der Familie gereist
19. Juli 2023
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
個人慶生與帶長輩出遊
僅家中長輩對於淋浴無可動式跟浴缸淋浴太緊無法容易拉出稍有意見~其餘個人皆滿意
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von 飯店管理員 am 20. Juli 2023
薆悅酒店客服部回覆:親愛的貴賓您好非常感謝您選擇至台中薆悅酒店渡假,很開心您喜歡我們。薆悅酒店集團以獨樹一格的專屬風格,各式獨特的燈光彩度,精心挑選的名品傢俱及設備,期待每一位貴賓能住的安全舒適,在每一次重要的旅行中,我們用心款待,希望能讓貴賓留下最美的回憶,就是我們最幸福的事。再次感謝您的支持及愛護,我們必將深深以此為鑑,今後更加用心經營,提升服務水準,以不致辜負您對薆悅的期望。我們以最誠摯的心,邀請您再度光臨,期盼很快能再次為您服務的機會 敬祝順心如意 Thanks & Warm Regards, Inhouse Hotel Group Reservation Department KELLY WANG