Frühstück, Mittagessen und Abendessen

Bewertungen von Shangri-La Sydney

5 out of 5
Shangri-La Sydney
176 Cumberland Street, The Rocks, NSW

Bewertungen

8,6

Hervorragend

1054 von insgesamt 1770 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
364 von insgesamt 1770 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
177 von insgesamt 1770 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
95 von insgesamt 1770 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
80 von insgesamt 1770 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,2/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Gunnar

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good hotel. Very friendly and attentive staff. However, the Hotel sits on top of a hill (The Rocks). It’s hard to get there by foot and almost impossible with a wheelchair or pram. Circular Quay seems near by but actually it’s quite a journey. You should consider this hotel only if you like to climb stairs or if you use always a Taxi. Don’t book it if you have a wheelchair or kids.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

frank

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great Hotel. Excellent. The lobby bar is not well managed and the breakfast staff is a big pushy for your main course.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024

4/10 – Schlecht

Christoph

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Evelin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr gut 👍
Aufenthalt von 6 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Hans

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Marc

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes großes Zimmer, Blick auf die Oper, toller Service, sehr vielfältige Auswahl beim Frühstück, gute Lage, alles fussläufig zu erreichen
Aufenthalt von 5 Nächten im Juni 2022

10/10 – Hervorragend

Anil

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were amazing!! I would like to name a few like Ruby, Vawana and others!! The staff during morning breakfast were amazing.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Kathy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Bathroom was big and beautiful but the drawer underneath was unstable and came off (Room 3303) Tissue box ran out of tissues. Only one bottle of water in the mini bar. Desperately needed another bottle if there are usually two guests in the room. Had a booking at the Blu Bar. Tapas was delicious but extremely small portions. Felt ripped off as it was $65 a head. View was fabulous as usual. Elevator on the way down at 11am check out time stopped at every level all the way down 33 levels ! Wish they had an express lift !
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Tahlia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was a classy stay
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Alexander

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Luxurious
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

SUSUMU

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
レストランからの眺めが最高でした。
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Luis

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There's nothing i could ask for! The best accommodation! The altitude breakfast buffet, the food, service and the spectacular view of opera house and harbor view on the top floor is nothing to compare. Its juat breathtaking!
Aufenthalt von 6 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Raqueliza

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We really appreciated the upgrade to a deluxe room that has views of Sydney's iconic sights - Opera House and Harbour Bridge!!! What a lovely treat, thanks so very much Shangri-La!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Jay

Mit der Familie gereist
Clean and comfortable
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Ryota

Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
エキストラベッドの説明がなかったのが残念 他は良かった
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Gillian

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely hotel in a great location
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024

8/10 – Gut

Anton

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Greg

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Patricia

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We loved our stay here, had a wonderful view from our room and for breakfast on the top floor. Staff were helpful and nothing was too much trouble. Breakfast is fantastic!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Carmen

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were really blown away when we arrived at this hotel after an 11 hour flight. Bellhops and check in staff all in pristine uniforms. It seemed like every guest was dressed in pressed business clothes. Ferraris and BMWs out front. Very fancy. We were in rumpled travel clothes. I don’t even think I had packed clothes for anything other than hiking or the beach. I felt so out of place, but every single employee made us feel like VIPs. From the front bellhop who told us silly stories and gave us great directions to the waterfront to see the Opera House up close to the front clerks who made sure our room was perfect. Room was fabulous and our view of the Opera House amazing. (Get the executive room with the view. Totally worth the extra money.) This hotel is within walking distance to the train station, the harbour and ferries, shopping and of course, the Sydney Opera House. We took the ferry to the zoo and back with no issues. The only complaint I would have is the breakfast. It’s pretty pricey. You get to pick an item on the menu, have access to the buffet and can order a drink like a latte or a cappuccino. The staff are great and the view of the city awesome. It just didn’t taste very good. Everything was really pretty and magazine cover worthy, but most of it was either dry or undercooked. The sun was shining directly in my boyfriend’s eyes the entire time as well. When we asked to lower the blinds a little we were told it would affect the view.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Theo

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice hotel, great view, nice beds
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Lama, EndeavourHills

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Service
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Swapneel

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

6/10 – Okay

Riyaz

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Probably one of less nicer Shangri-La hotel experiences we've had. Felt the room was a bit outdated. Was not able to enjoy the pool as it was out of service, so we were quite disappointed.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Zeyu

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
perfect view in high levels.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Candace

Mit der Familie gereist
Gut: Zustand der Unterkunft
This was a stunning stay- absolutely beautiful. Staff was polite, professional and so welcoming. Now we’re looking for these hotels around the world😊
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jade

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unreal stay staff lovely, very easy to get around very central and what amazing views
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Naomi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Firldeal

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Tracey, Montclair

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely rooms and very clean! A nice buffet breakfast is optional. Walking distance to the ferries and The Rocks area.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Corinne

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It's a great property. It's worth every cent.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

4/10 – Schlecht

Andrea

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Was very excited to stay at the Shangri-la Sydney. Had just left the Shangri-la Cairns which was fantastic to arrive in Sydney and be checked in by the staff, who weren’t welcoming or friendly. Our bags were mixed up with the other people in our party and we got the wrong suitcases delivered to the room. There was dust in the room and it stayed there for the full 5 nights of our stay. We did have an nespresso machine but only large mugs, had to use the paper cups from the free water machine and requested cups to be sent up and it was just an ordinary cup not an espresso cup (we got these in cairns. Also got free water in Cairns). Went up to the bar, we waited and waited and eventually had to go up and ask for service. There was only three other people in the bar and 5 staff. When we had ordered, the manger ( I’m assuming) pulled our waiter away from making our drinks to move a table. We also went to the downstairs bar at happy hour and just one member of staff on to serve the drinks, and a lot of orders. So a long wait was had. To be honest the only thing going for this hotel was the view. It’s dated, needs totally redone and staff need to be more welcoming. Maybe a trip to the the Shangri la Cairns to see how it’s done
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

4/10 – Schlecht

Jon, Fairfield West

Mit dem Partner gereist
Verbesserungswürdig: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unfortunately this was a stay which was missed. Last one was awesome. Got upgraded but bed and room was average. Comfort of bed was awful. Toilet was not flushing main bathroom. Had courtesy of staff knocking on door 11.50pm to turn a provided Bose system off. It was and we checked 45 decibels we simply had background music. Breakfast we had cold meals.. credit to staff offered replacements but it was clear a pre prep meal and stone cold. Def no way the place it was some year’s ago!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Judith

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay at lovely location
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Damien, Caves Beach

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We really enjoyed our stay at the Shangri-La - beautiful and well positioned, great facilities and staff were super helpful. Enjoyed a drink in the beautiful ‘Blu Bar’ overlooking the harbour. Totally recommend for anyone looking for a lovely location.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

8/10 – Gut

Glenn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
They need to upgrade their mattresses / toppers. Not very comfortable. Quite hard. Breakfast was good. Especially good service from Hitomi.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Debra, Vancouver

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We were only 2 nights before our cruise, but enjoyed our stay. However, we arrived very early morning and the desk said they would text us when our room was ready, in an effort to prioritize us. They did not text, and we only found out it was ready when we went to the desk later afternoon and asked. Our luggage was even already in there. Also, we booked the 'deluxe darling harbour view' room, but our view was the highway to the bridge, not the harbour. Very disappointing. So don't believe the photos they show for the view from that room. We were on the 6th floor.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

terrrence

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic Service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

aiden

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Our stay was amazing, the staff were very attentive and accommodating, it was our wedding anniversary and they were kind enough to give a complimentary bottle of bubbles and some chocolate which were amazing. Have to call out the horizon club lounge staff on the afternoon and night shift on the 13th April they were all so friendly. Thanks for an amazing weekend stay Shangri-la Sydney team, looking forward to return soon.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Barbara, Grange

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I'm a bit of a frequent flyer here. This time I tried a Premier room (north-east corner, much more window) Nice
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Danielle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Denise

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Absolutely loved the hotel
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Troy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing place to stay. We always return there.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Dylan

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It's an excellent hotel, the staff were very accommodating and allowed us a very early check-in. The room was large with excellent views. There are very steep hills between Circular Quay and the hotel, strongly recommend arriving by taxi if you have large cases.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Bruce

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Excellent
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Amanda

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great beds and linen plus large bathroom excellently appointed. Friendly concierge and desk staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

NIDA, HIGHLAND PARK

Mit dem Partner gereist
Gut: Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff at the front desk were wonderful. We were pleasantly surprised when Our room was upgraded. Service and staff was excellent.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

6/10 – Okay

leaon

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
For a 5 star hotel we had to ask for water daily, and also we got double charged for our stay and if I was the one that picked this up and still waiting for a refund a week after check out . The location was good but pretty average service for what you pay
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Scott

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
It was the best hotel by far from all the travel I’ve done in my lifetime. The view is to die for on the 36 floor where I have my breakfast.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024