Fassade der Unterkunft – Abend/Nacht

Bewertungen von Radisson Blu Plaza Hotel Sydney

5 out of 5
Radisson Blu Plaza Hotel Sydney
27 O'Connell Street, Sydney, NSW

Bewertungen

9,4

Außergewöhnlich

758 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
170 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
35 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
21 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
20 von insgesamt 1004 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,6/10

Sauberkeit

9,4/10

Personal & Service

9,2/10

Ausstattung

9,4/10

Zustand der Unterkunft

9,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Paul Mikael, Klosters

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location in Sydney CBD. Very friendly and nice staff. Great breakfast. Very good room.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Michaela

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super nettes Personal, wir konnten das Zimmer sogar schon Vormittags beziehen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Katrin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

8/10 – Gut

Sandro

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Sandro

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

David

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Top hotel in central location
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Peter Tudehope am 15. Mai 2023
Dear David, Thank you for taking time to provide a hotel review. We appreciate the positive comments that you have shared and we hope that we are given the opportunity to welcome you back to the hotel in the near future. Yours Sincerely,Peter TudehopeGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Thorsten

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Zentral und super Frühstück
Sehr großes Frühstücksbuffet mit reichhaltiger Auswahl inkl. diversem frischen Obst, Lachs und frisch zubereiteten Eierspeisen. Sehr zentrale, aber ruhige Lage, um Sydney zu Fuß zu erkunden (The Rocks, Oper, Botanischer Garten, Aquarium, …)
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023
Antwort von Peter Tudehope am 4. Mai 2023
Dear Thorsten, Thank you for taking time to provide a hotel review. We appreciate the positive comments that you have shared and we hope that we are given the opportunity to welcome you back to the hotel in the near future. Yours Sincerely,Peter TudehopeGeneral Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2020
Antwort von PT am 18. März 2020
Dear Anonymous Thank you for your 5-star rating. We are delighted you had an enjoyable stay with us, and hope we are given the opportunity to welcome you back to the hotel in the near future. Yours sincerely, Peter Tudehope General Manager

10/10 – Hervorragend

Artem

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I regularly stay in this hotel when I travel. Best location, very friendly staff and great rooms. Overall best value place to stay if you are in CBD area.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Deborah

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Josephine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Attended a function. Great food, friendly staff & excellent service.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

8/10 – Gut

Jago

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A solid mainstay hotel. Its excellent location and friendly staff always make it a choice for business trips. Food could be better at breakfast and room service is a bit whatever.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Charlie

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great staff
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Harika

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room was extremely clean.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Betty

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location was central to Circular Quay, room was spacious and clean. Buffet breakfast was great. Excellent service from staff.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

katerina

Amazing
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Kayla

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great stay. Location was perfect to explore, rooms were spacious and the staff were helpful. Will stay again the next time we visit Sydney
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Heng

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

4/10 – Schlecht

YUICHIRO, Bunkyo-ku

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
階数指定はないものの、最も低い、1階だった。早い予約にふさわしいフロアーにして欲しい。そこは残念。
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Peter Tudehope - General Manager am 8. Mai 2024
Dear YUICHIRO,Thank you for sharing your recent experience with us. We deeply regret to learn that your stay did not meet your expectations, particularly regarding the floor allocation of your room. Ensuring our guests' comfort and satisfaction is our top priority, and we apologize for any inconvenience this oversight may have caused.Please rest assured that your feedback has been shared with our management team for review and improvement. We are committed to continually enhancing our services and amenities to better meet the needs of our discerning guests, such as yourself.We sincerely appreciate your patronage and hope to have the opportunity to welcome you back for a truly exceptional stay that reflects the high standards we strive to uphold.Warm regards,

8/10 – Gut

Russ

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Lovely rooms with fantastic facilities. Excellent service as always
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

Kay

Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Sahil

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Second visit to this hotel. Previous was 3 years ago. Still excellent. Very friendly service, clean hotel, good facilities and good location. Buffet breakfast is high quality and the indoor pool is a nice treat for the kids. This is now our hotel of choice in Sydney.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Tim

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Pool, spa and steam room were great. Our room was spacious with TV access in excess.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jessica

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Amazing hospitality
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Marina

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Harold

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hotel and staff were polished. The property was in tip top shape. The room was nice,clean and needs were dealt with quickly. We would definitely stay again!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Daryl

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Friendly staff, beautiful property. Room was clean & modern. Construction being done across the street was a bit cumbersome.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Bob

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Nice place to stay in the center of Sydney
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

Debbie

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
No one told us about the building work outside of our room..
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Peter Tudehope - General Manager am 8. Mai 2024
Dear Debbie,Thank you for taking the time to share your feedback with Radisson Blu Plaza Hotel Sydney. We sincerely apologize for any inconvenience you experienced due to the ongoing construction work in the vicinity of our hotel. Ensuring our guests have a comfortable and enjoyable stay is of utmost importance to us, and we regret that we fell short of meeting your expectations in this regard.Please know that we understand the impact that external factors such as construction can have on our guests' experience, and we strive to minimize any disturbances to the best of our ability. We regret that you were not informed about the ongoing building work prior to your stay.Your feedback is invaluable to us, and we will use it to review our communication processes to ensure that all guests are adequately informed about any potential disruptions during their visit.Once again, we apologize for any inconvenience caused, and we hope to have the opportunity to welcome you back for a more pleasant stay in the future.Warm regards,Peter TudehopeGeneral ManagerRadisson Blu Plaza Hotel Sydney.

10/10 – Hervorragend

Kristy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Really easy check in. Really happy with the later check out time compared to other hotels. Really convenient location, close to trains and bus options, and within walking distance to attractions.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Kathryn

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were all so helpful and couldn’t do enough for you. We had an amazing stay. Thank you Radisson xx
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Alicia

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Clemente, La Habra

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location with friendly staff.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Terri, Riverside

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly staff. Great assistance with guide to city and transportation
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jim

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room 321 is very spacious and smartly furnished. Nothing’s lacking. We had an enjoyable and pleasant stay.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Richard

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Large well appointed room. Coffee available in the room was good quality. Bed was very comfortable.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

GURTEJ SINGH

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent location
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Marsha

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We stayed pre and post cruise. Loved the hospitality of everyone we came in contact with. Room was very comfortable, wished we could have stayed longer!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Jerome

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The service, quality of hotel and experience is always top notch.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Ryan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Centrally located. Walking distance to many of the tourist spots.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Susan

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everything was great
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Michelle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Talal

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We really loved this hotel in Sydney. Cleanness, amenities, staff, and location is all superb. We would definitely stay here again!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Ka Wai

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel staff is very kind and helpful. They tried their best to offer early checkin. It was awesome aftera long haul flight. The hotel is very walkable to key sight seeing spots and is very close to punlic transport.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Mark, West Perth

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fantastic stay
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024

6/10 – Okay

DAN, Irvine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very good location
Aufenthalt von 10 Nächten im März 2024
Antwort von Peter Tudehope - General Manager am 15. Apr. 2024
Dear Dan,Thank you for choosing to stay at Radisson Blu Plaza Hotel Sydney and taking the time to write the review on your experience with us.We are truly appreciated to know that you find our hotel location convenient during your stay in Sydney. However, it came to my attention that you rated your stay 3 out of 5 stars, and while we respect your feedback, we would greatly appreciate any additional comments or suggestions you might have regarding your experience. Your insights are invaluable to us as we continuously strive to improve and provide the best possible service to our guests.If there were any specific areas where we fell short of your expectations or if there are any concerns you would like to address, please do not hesitate to reach out to us. Your satisfaction is our top priority, and we are committed to addressing any issues you may have encountered during your stay.Once again, thank you for choosing to stay with us. We hope to have the opportunity to welcome you back in the future and provide you with an exceptional experience that exceeds your expectations.Warm regards,

10/10 – Hervorragend

Michelle

Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Ryan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Sophia

Aufenthalt von 5 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Gregory

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We just loved the hotel. The staff was so friendly and accommodating especially the reception area - Tracy and Sabrina. There was nothing that was left to chance. From the time we arrived at the front door until we departed everything thing was perfect.
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024