Superior-Zimmer, 1 King-Bett, Nichtraucher, Parkblick | Zimmersafe, Verdunkelungsvorhänge, schallisolierte Zimmer

Bewertungen von Best Western Plus Hotel Stellar

4 out of 5
Best Western Plus Hotel Stellar
4 Wentworth Avenue, Surry Hills, NSW

Bewertungen

8,8

Hervorragend

468 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
420 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
78 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
23 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
12 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,4/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Gerd, Hamburg

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zentral gelegen, super freundliches und hilfsbereites Personal, große Zimmer, alles pikobello in Ordnung, waren das zweite Mal da und nachwievor sehr zu empfehlen
Antwort von Andrew am 14. Nov. 2022
Dear Gerd,Thank you for the super review. We are happy we could provide you with the quality services our hotel has to offer.We look forward to having the opportunity to do so again in the future.

8/10 – Gut

Stefan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2019
Antwort von Jeffrey - Reservations am 23. Jan. 2020
Thanks for your response. We look forward to welcoming you again.

8/10 – Gut

Daniel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Städtetrip
Das Hotel ist bereits etwas in die Jahre gekommen. Das Zimmer war aber sauber und die Einrichtungen OK. Die Lage unmittelbar am Hyde Park eignet sich gut als Ausgangspunkt für Städtetrips zu Fuss oder mit dem ÖV. Frühstück à la Carte im Restaurant im Erdgeschoss war gut und preiswert.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Felicia am 9. Dez. 2019
Dear Guest, Thank you for the review, we appreciate it and hope you come back to stay with us in the future. Kind Regards, Felicia- Guest Service Agent

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2019
Antwort von Sinisa, Night Auditor am 9. Okt. 2019
Dear guest! Thank you for your review. We hope that next time we shall leave better impression. Kind regards

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Lift war zwei Tage defekt, Zimmer nur über steile Treppe zu erreichen. Mit Gepäck sehr schwierig. Zimmer war ok, Badezimmer Nachts sehr kalt (winter halt). Lage ist gut, Bahnhof Museum ist in der Nähe. Erreichbarkeit von Stadtzentrum und Flughafen ist sehr gut.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019
Antwort von Michael - Assistant Manager am 5. Aug. 2019
Dear Guest, Thank you for choosing to stay with us. we are glad that you happen to enjoy our location. On the other hand, We wish to deeply apologize for the inconvenience you have come across during your stay due to the lift being out of order and we are currently taking measures on preventing this issue. We hope that you will decide to stay again for your future stay, so we can provide you a superior experience. Sincerely

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
Antwort von Michael am 4. Juli 2019
Dear Guest, Thank you for the Great review, we are glad that you have enjoyed to stay with us at Best Western Plus Hotel Stellar. We hope that you will stay with us again in the future. Kind Regards, Michael - Assistant Manager

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Sehr zentrale Lage (Sydney Harbour gut zu Fuß zu erreichen, Australian Museum ca 5 Minuten), große und saubere Zimmer mit Küchenzeile. Waschmöglichkeiten im Hotel.
Aufenthalt von 5 Nächten im März 2019
Antwort von Suyash am 8. Apr. 2019
Dear guest, Thank you for your feedback and we are glad you enjoyed your stay with us at BEST WESTERN PLUS Hotel Stellar. We look forward to seeing you again. Kind regards, Suyash- Guest Services Agent.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2019
Antwort von Staff am 25. März 2019
Dear Valued Guest, Thank you for your 4 star review. We hope to welcome you back again. Kind regards, Reservations

6/10 – Okay

Tricia, RLP

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
tolle Lage, die Innenstadt ist fußläufig erreichbar, man ist auch in 5 Minuten in der U-Bahn, in der Umgebung gibt es auch einige kleine Shops um sich mit Getränken etc. einzudecken, Personal war super freundlich, das Zimmer war recht geräumig und sauber, Badezimmer etwas klein und das Fenster schließt nicht 100%, das Hotel ist außerdem leider etwas hellhörig, gefrühstückt haben wir hier nicht (scheint mir zu teuer für meinen gemäßigten Frühstückshunger), ansonsten gutes Preis-Leistungsverhältnis, Gepäckaufbewahrung am letzten Tag war kein Problem
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Staff am 12. Feb. 2019
Dear Tricia, Thank you for your positive feedback. We will take the information provided to improve and develop the hotel. We hope to see you in the future.

2/10 – Ungenügend

Marlis, Schleswig-Holstein

Verbesserungswürdig: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Unfreundliches Personal! Zimmer sehr hellhörig. Laute Musik ließ an einen Schlaf nicht denken. Der empfohlene Bus-Shuttel zum Flughafen war eine Katastrophe. Wären zu spät zum Flug gekommen, hätten wir nicht die Fahrt abgebrochen und ein Taxi genommen (zusätzliche Kosten durften wir tragen). Niewieder werden wir dieses Hotel buchen.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2018
Antwort von Michael am 15. Feb. 2019
Dear Marlis, Thank you for providing a review regarding your recent stay at our property. We would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. We hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. If we can provide any assistance, please don't hesitate to contact us directly to the Hotel Email Address. Kind Regards

8/10 – Gut

An

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Super Lage und freundliches Personal. Man kommt von dort überall mit den öffentlichen Verkehrsanbindungen hin. Supermärkte befinden sich in unmittelbarer Nähe.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2018
Antwort von Toby am 13. Dez. 2018
Dear An, thank you so much for your review. We are glad you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back to the hotel sometime again. Kind regards, Management

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2018
Antwort von Toby am 13. Nov. 2018
Thank you for your review.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr angenehmer Aufenthalt. Zimmer sehr groß, schön und sauber.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2018
Antwort von Toby am 26. Juni 2018
Dear Anonymous, thank you for your 5 star review. We are delighted you had such a pleasant stay and were impressed with the size and cleanliness of your room. We hope you will stay with us again in the future. Kind regards, Toby Burgess, Assistant Manager

8/10 – Gut

Katrin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Schöner Aufenthalt in guter Lage zur Innenstadt
Unkomplizierter Check in. Gute Lage um die Stadt zu erkunden. Frühstückscafé mit leckeren Frühstücksburgern direkt im Haus. Das Apartment war sauber und hatte gemütliche Betten. Allerdings sahen die Fotos etwas besser aus als die Realität. Die Fenster im Schlafzimmer wurden erneuert, sodass man die laute Hauptstraße nur gedämpft hört. Die Fenster im Badezimmer waren alt, dünn und kaputt. Die hätte man besser direkt mit erneuert. Uns es hat allerdings nicht sehr gestört. Wir hatten die Tür zum Bad einfach immer verschlossen.
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2018
Antwort von Toby am 18. Mai 2018
Dear Katrin, thank you for your 4 star review. I am glad you enjoyed your stay with us and hope to welcome you back sometime in the future. Kind regards, Toby Burgess, Assistant Manager

8/10 – Gut

Nina, Berlin

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
Tolles Hotel, tolle Lage
Das Zimmer war wirklich schön und groß und supersauber. Wir hatten ein quiet room angefragt und haben ein Zimmer im obersten (6.) Stockwerk bekommen. Das 6. Stockwerk wurde allerdings als Letztes gereinigt, so dass, als wir gegen Nachmittag zurückkamen, das Zimmer noch nicht fertig war. Nach dem extrem sonnigen und heißem Tag in der Stadt haben wir zuerst mal geduscht. In dem Moment wollte das Team die Zimmer reinigen. Wir baten sie, in 30 Minuten wiederzukommen, da hieß es jedoch "Nee, jetzt oder nie". Das war natürlich überhaupt nicht toll. Wir mussten also innerhalb von 2 Minuten fertig duschen, anziehen und aus dem Zimmer raus. An der Rezeption wurde auf die Beschwerde nicht wirklich eingegangen, überhaupt waren die beiden Rezeptionisten, die wir kennen gelernt haben, etwas seltsam. Kein Lächeln, sehr ruckartige Antworten, das mutete autistische Züge an. Die Lage war perfekt, man konnte zu Fuß (oder mit den öffentlichen Verkehrsmitteln) alles Wichtige erreichen. Kleiner Tipp: Vom und zum Flughafen ist Taxi günstiger als öffentliche Verkehrsmittel. Das Frühstück ist a la carte und war in Ordnung. Nichts besonderes, aber auch nichts auszusetzen :)
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Toby am 23. Feb. 2018
Dear Nina, thank you for your review. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Kind regards, Toby Burgess, Assistant Manager

8/10 – Gut

anno, süddeutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Klasse Unterkunft
super Unterkunft, zentrale Lage, sauber und gro0zügig, schöner Blick! Würde es wieder buchen
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2018
Antwort von Toby am 12. Feb. 2018
Dear Anno, thank you for 4 star review. I am delighted to hear that you were so happy with your room and the service you received. Please think of us the next time you travel to Sydney. Kind regards, Toby Burgess, Assistant Manager

8/10 – Gut

Christoph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gutes, zentrales Hotel, saubere und grosse Zimmer
Wir hatten einen schönen und guten Aufenthalt. Das Personal war sehr freundlich und hilfsbereit. Das Zimmer war gross und im allgemeinen Sauber. Das heisst, die tägliche Reinigung hat gut funktioniert und vor allem auch das Bad war sauber. Einzelne Ecken im Zimmer waren aber sehr staubig und wurden "nie" richtig geputzt. Die Lage des Hotels war für uns perfekt. Nahe der Museum Station hatte man gute Zug und Busanschlüsse. Aber man konnte auch Problemlos zum Opera House, zum Circular Quai oder auch zum Darling Harbour zu Fuss gehen.
Aufenthalt von 8 Nächten im Dezember 2017
Antwort von Toby am 16. Jan. 2018
Dear Christoph, thank you for your review. I'm glad you found our staff so friendly and helpful and were pleased with your room. Please consider us again. Kind regards, Toby Burgess, Assistant Manager

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2017
Antwort von Toby am 27. Dez. 2017
Dear Anonymous, thank you for your 5 star review. Kind regards, Toby Burgess, Assistant Manager

10/10 – Hervorragend

Jenny

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes, zentrales Hotel
Das Hotel liegt sehr zentral (nur wenige Meter vom Hyde Park entfernt) mitten im Herzen von Sydney. Die Sehenswürdigkeiten sind zu Fuß gut zu erreichen. Die Haltestelle des Hop on - Hop off Buses ist nur ein paar Minuten entfernt. Von außen ist das Hotel etwas unscheinbar, aber die Zimmer sind super - sehr modern und schön eingerichtet und auch sehr sauber. Die Mitarbeiter waren sehr freundlich und hilfsbereit. Unten im Hotel gibt es eine Bar, in der man sehr gut frühstücken kann (für jeden Geschmack etwas dabei).
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2017
Antwort von Toby am 8. Nov. 2017
Dear Jenny ,we appreciate your comments that you have written in relation to your experience at the Hotel Stellar and I am glad that you enjoyed the boutique atmosphere that the hotel provides. We look forward to welcoming you back to the hotel on your next visit to Sydney. Kind regards, Toby Burgess, Assistant Manager

8/10 – Gut

Philip, Hamburg

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
gute Lage, nicht weit von Darling Habour,
altes, renoviertes Hotel, Zimmer geräumig und gut. Auf jeden Fall zu empfehlen
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2017
Antwort von Touli am 4. Aug. 2017
Hi Philip, Thank you for your rating and your feedback. We are happy to had a pleasant stay with us. Kind Regards, Touli Gobolos, Assistant Manager.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Gute zentrale Lage
Die Lage des Hotels ist ideal. Man kann gut zu Fuß alle wichtigen Dinge in der Innenstadt erreichen. In der Umgebung sind einige gute Restaurants gelegen. Das Personal war sehr freundlich, professionell und hilfsbereit. Das Zimmer war saube und geräumig.
Antwort von Toby am 21. Apr. 2017
Dear Anonymous, thank you for taking the time to give us your feedback. Great to hear that you were pleased with the service you received and that you enjoyed our location. Please keep us in mind the next time you stay in Sydney. Kind regards, Toby Burgess, Assistant Manager.

8/10 – Gut

Matthias

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Immer wieder...
Hotel ist zentral gelegen, Tram 5min entfernt und vom Flughafen leicht zu erreichen. Einkaufsmöglichkeiten Ca 5-8 min entfernt - bis auf den kleinen Shop direkt neben dem Eingang. Ich kann das Hotel nur weiter empfehlen - vorallem die Service Kräfte waren nett/zuvorkommen und äußerst kompetent!!
Antwort von General Manager am 25. Sept. 2016
Dear Anonymous, your business is very important to us and we value your feedback. By telling us what you liked about your stay and how we can improve, you are helping us deliver a superior experience for you and other guests in the future. We hope you will come back and see us again soon. Kind regards, Toby Burgess, Assistant Manager.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
mcs:= TCriticalSection.create; mcs.Acquire; try with TInterval.create do begin start sleep(500) stop writeln(toString) free end; finally mcs.Release end;

8/10 – Gut

Rod

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A good quiet centrally located hotel and I would go there again..
Aufenthalt von 7 Nächten im Mai 2024
Antwort von Michael am 16. Mai 2024
Dear Rod, Thank you for staying with us and taking the time to post a review of our property. We are glad to hear that you enjoyed your time at Best Western Plus Hotel Stellar. Our goal is always to exceed guests expectations, If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to welcome you again soon!Kind regardsManagement & Staff Best Western Plus Hotel Stellar

10/10 – Hervorragend

Sean

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
A nice place to stay. Plenty of amenities around.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von j am 14. Apr. 2024
Dear Sean, Thank you for taking the time to post a review of our property. We are so happy to hear that you enjoyed your time at Best Western Plus Hotel Stellar. Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to see you again soon!Kind regardsManagement & Staff Best Western Plus Hotel Stellar

6/10 – Okay

Hubert

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Michael am 14. Mai 2024
Dear Hubert, Thank for your feedback of your stay with us at Best Western Plus Hotel Stellar. We are constantly developing and striving to improve our practices and will take your feedback into consideration. We hope that you will decide to stay again in the future so we can deliver a better service. Kind Regards, Management & Staff Best Western Plus Hotel Stellar

8/10 – Gut

Andrea

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Nice to be close to Hyde Park. Very helpful and friednly staff.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Jessie am 27. März 2024
Dear Andrea, Thank you for taking the time to post a review of our property. We are so happy to hear that you enjoyed your time at Best Western Plus Hotel Stellar. Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to see you again soon!Kind regardsManagement & Staff Best Western Plus Hotel Stellar

10/10 – Hervorragend

Diana

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property was central, and also very clean. The kitchenette meant that we did not have to dine out all the time.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Jessie am 27. März 2024
Dear Diana, Thank you for taking the time to post a review of our property. We are so happy to hear that you enjoyed your time at Best Western Plus Hotel Stellar. Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to see you again soon!Kind regardsManagement & Staff Best Western Plus Hotel Stellar

10/10 – Hervorragend

robert

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good value. 2 min walk to subway.
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Jessie am 27. März 2024
Dear Robert, Thank you for taking the time to post a review of our property. We are so happy to hear that you enjoyed your time at Best Western Plus Hotel Stellar. Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to see you again soon!Kind regardsManagement & Staff Best Western Plus Hotel Stellar

10/10 – Hervorragend

Malgorzata

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Jessie am 27. März 2024
Dear Malgorzata, Thank you for taking the time to post a review of our property. We are so happy to hear that you enjoyed your time at Best Western Plus Hotel Stellar. Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to see you again soon!Kind regardsManagement & Staff Best Western Plus Hotel Stellar

10/10 – Hervorragend

Christopher Shawn

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 6 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jessie am 27. März 2024
Dear Christopher, Thank you for taking the time to post a review of our property. We are so happy to hear that you enjoyed your time at Best Western Plus Hotel Stellar. Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to see you again soon!Kind regardsManagement & Staff Best Western Plus Hotel Stellar

10/10 – Hervorragend

Elizabeth

Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Jessie am 27. März 2024
Dear Elizabeth, Thank you for taking the time to post a review of our property. We are so happy to hear that you enjoyed your time at Best Western Plus Hotel Stellar. Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to see you again soon!Kind regardsManagement & Staff Best Western Plus Hotel Stellar

8/10 – Gut

YOUNKYU

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Hyunjung

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Sean

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

10/10 – Hervorragend

Jenny

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Was very happy with the hotel. Staff were friendly. The rooms were clean and very nice. The hotel was convenient to everything, close to train station, buses, eateries and only a short walk into the city. Would definitely stay again.
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Gayle

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The staff were very attentive and couldn’t do enough for us. The room was lovely and the food in the cafe for breakfast was delicious, especially the fresh orange juice. The only improvement I would suggest is having a ramp at the entrance for people who have trouble with stairs. I would thoroughly recommend this hotel to anyone staying in Sydney.
Aufenthalt von 5 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Tomomi

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
◆部屋 アパートメントタイプの部屋に泊まりましたが、部屋は広く、想像以上に綺麗で快適に過ごせました。食器も沢山あり、スーパーで食材を買って調理して食べる際に十分な量がありました。 WiFiも快適。テレビとスマホを簡単にキャストすることも可能でした。 ◆接客 スタッフの方も皆さんはフレンドリーでとても親切に対応してくれました。 ◆立地 最寄りの駅はセントラル駅から1駅のミュージアム駅。駅からは5分程で、すぐ近くにはハイドパークがあり、公園周辺のセントメアリー大聖堂、オーストラリア博物館、ハイド・パーク・ブラックスへのアクセスは抜群で、 オペラハウスやパディントン、ロイヤル植物園へもバスを使っての移動が便利で、歩いても20-30分ほどで移動できるので街歩きの拠点としても良かったです。 近くにはスーパーや酒屋、徒歩圏内にチャイナタウンもあり便利でした。 帰りはホテルの前からUberで空港まで移動しましたが、50-55ドルほどでした。 ◆その他 観光の拠点として快適に過ごすことが出来ました。大満足です。 窓からの景色は普通に大通りが目の前にあるだけなので、窓からの眺望を重視する人には向かないかなと思います。
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023

8/10 – Gut

Nancy

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 7 Nächten im November 2023
Antwort von Andrea am 24. Nov. 2023
Dear Nancy,Thank you for taking the time to post a review of our property. We are so happy to hear that you enjoyed your time at Best Western Plus Hotel Stellar. Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to see you again soon!Kind regards,Management & Staff Best Western Plus Hotel Stellar

8/10 – Gut

Sharon

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

10/10 – Hervorragend

Joseph

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very clean accommodation and friendly staff
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Michael am 20. Nov. 2023
Dear Joseph,Thank you for taking the time to post a review of our property. We are so happy to hear that you enjoyed your time at Best Western Plus Hotel Stellar. Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to see you again soon!Kind regards,Management & Staff Best Western Plus Hotel Stellar

10/10 – Hervorragend

Linda

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Only thing not to like is the small number of stairs to the front door. But as this is a heritage building, cannot be changed. Also, would be great if the dining area was open for a few hours in the evening. Otherwise great
Aufenthalt von 12 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Michael am 16. Nov. 2023
Dear Linda,Thank you for taking the time to post a review of our property. We are so happy to hear that you enjoyed your time at Best Western Plus Hotel Stellar. Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to see you again soon!Kind regards,Management & Staff Best Western Plus Hotel Stellar

8/10 – Gut

Daryl, Mississauga

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Check in was an issue as the on duty employee waited to let us to the room untill EXACTLY 2pm, not 1:50 but 2pm. Otherwise the rest of the staff was fantastic
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Michael am 13. Nov. 2023
Hi Daryl,Thank you for your review.Please accept our apologies for not being able to check you in before the guarantee check in time of 2pm. We hope to be able to accommodate you again soon.Kind Regards,Management and StaffBest Western Plus Hotel Stellar

10/10 – Hervorragend

keith

Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Mark, Maryville

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Clean, quite, good size room with sink, food preparation area, usable fridge, and microwave. Close to everything bars, restaurants, public transportation. Good travellers' hotel.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Michael am 13. Nov. 2023
Dear MARK,Thank you for taking the time to post a review of our property. We are so happy to hear that you enjoyed your time at Best Western Plus Hotel Stellar. Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to see you again soon!Kind regards.Management & Staff Best Western Plus Hotel Stellar

10/10 – Hervorragend

Jeff

Mit dem Partner gereist
Property close to Hyde park and Museum station which made for easy access from the airport and to many attractions.
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Michael am 13. Nov. 2023
Dear Jeff,Thank you for taking the time to post a review of our property. We are so happy to hear that you enjoyed your time at Best Western Plus Hotel Stellar. Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to see you again soon!Kind regards.Management & Staff Best Western Plus Hotel Stellar

10/10 – Hervorragend

YOUNJIN

Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Michael am 13. Nov. 2023
Dear YOUNJIN,Thank you for taking the time to post a review of our property. We are so happy to hear that you enjoyed your time at Best Western Plus Hotel Stellar. Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to see you again soon!Kind regards.Management & Staff Best Western Plus Hotel Stellar

10/10 – Hervorragend

Tyson

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Always a great stay
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Michael am 13. Nov. 2023
Dear Tyson,Thank you for taking the time to post a review of our property. We are so happy to hear that you enjoyed your time at Best Western Plus Hotel Stellar. Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to see you again soon!Kind regards.Management & Staff Best Western Plus Hotel Stellar

10/10 – Hervorragend

Melvin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent location; spacious rooms, restaurant good. Close to bus stop, walking distance to China town, Art Gallery of NSW and other sites to see. Hotel staff very helpful and provided electric adapters, umbrella, maps, and directions.
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Michael am 13. Nov. 2023
Dear Melvin,Thank you for taking the time to post a review of our property. We are so happy to hear that you enjoyed your time at Best Western Plus Hotel Stellar. Our goal is always to exceed your expectations! If there’s anything we can help you with during your next visit, please don’t hesitate to let us know. We hope to see you again soon!Kind regards.Management & Staff Best Western Plus Hotel Stellar

6/10 – Okay

Sneha

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Ausstattung
No hair dryer or complementary water
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Michael am 17. Okt. 2023
Dear Sneha,Thank you for previding a feedback regarding your recent stay at our property. On behalf of our entire team, I would like to apologize for not exceeding your expectations and not able to assist you on finding the Hair Dryer located in the room during your stay with us. Your satisfaction is important to us and we will be using the feedback you gave us to implement improvements to ensure we offer a better experience for guests in the future. I hope that you will consider staying with us again so that we can have another chance to provide you with a superior experience. Sincerely,Michael YangAssistant ManagerBest Western Plus Hotel Stellar