Superior-Zimmer, 1 King-Bett, Balkon, Seeblick | Hochwertige Bettwaren, Zimmersafe, Schreibtisch, Verdunkelungsvorhänge

Bewertungen von Sheraton Stockholm Hotel

4.5 out of 5
Sheraton Stockholm Hotel
Tegelbacken 6, BOX 195, Stockholm

Bewertungen

8,6

Hervorragend

584 von insgesamt 1098 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
332 von insgesamt 1098 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
106 von insgesamt 1098 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
44 von insgesamt 1098 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
32 von insgesamt 1098 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

8,8/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Susanne

Mit einer Gruppe gereist
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Elin Roquet, General Manager am 3. Jan. 2024
Kära Susanne, tack för att ni tagit er tiden att ge oss feedback.Det här fina omdömet representerar allt vi vill att våra gäster ska känna och vi är glada över att ni trivdes med vårt upplägg.Varmt välkomna åter!Ni är varmt välkommen åter.Med vänliga hälsningar,Elin Roquet, General Manager

10/10 – Hervorragend

Sabrina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schönes Hotel und alle Attraktionen sind zu Fuß zu erreichen.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023

10/10 – Hervorragend

Maryam

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We will come back 😉
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2023

6/10 – Okay

Dr. Vanessa

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Insgesamt runtergekommen, Licht und Spiegel im Bad kaputt, Frühstücksraum total dreckig mit alten Möbeln, übervoll. 15 Min Warteschlange am Kaffeeautomaten! Das ist kein Sheraton Standard!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

Insa

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Lage super 5 min vom Arlanda Express (Flughafenshuttle) / oder Bahnhof zu Fuß entfernt. Busse zur Altstadt etc. direkt vor der Tür! Sonst auch alles zu Fuß erreichbar. Blick gut 2 Stock Richtung Altstadt höher noch besser. Rathaus zu Fuß erreichbar. Zum Frühstück früh sein sonst sitzt man im Bankettsaal. Sehr beengt aber alles vorhanden zum sehr guten Frühstück. Küche macht frische Omlettes. Fenster kann man leider nicht offen lassen, da die Schnellstraße gegenüber des Hotels liegt. Ansonsten in verkehrsberuhigter Zone. In der Lobby kleiner Minimarkt mit Wasser/Snacks. Gepäck kann angegeben werden. Complimentary Wasser jeden Tag im Zimmer. Haben zu dritt in 2 Queensize Betten geschlafen. Optimal wenn man keine 2 Zimmer buchen will.Verdunkelte Vorhänge im Zimmer -sehr gut! Nicht das schönste Hotel aber die Lage ist für den Preis unschlagbar. Betten bequem. Leider keine Terrasse. Zimmer mit Balkon nicht buchen, da zu laut.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

Thomas Manfred

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Sehr zentrale und gute Unterkunft.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2023

8/10 – Gut

Rau, Rapperswil

Sehr Sauber und Freundlich gerne wieder
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023

6/10 – Okay

Nataliya

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Es war Baustelle und sehr laut, alles vibriert im Zimmer; WC keine Klobürste
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2023

8/10 – Gut

Kathrin

Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2022

8/10 – Gut

Matthias

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Freundliches Hotel in zentraler Lage.
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2022

10/10 – Hervorragend

Marlene

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Tolle Lage und sehr freundliches Personal
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Im Übrigen alles dann TipTop
Check in war auf 1600 vorgesehen, Zimmer waren nicht bereit, mussten uns dann für einen Event in einem anderen Zimmer umziehen (1730)...das Gepäck wurde dann aber in die reservierten Zimmer gebracht und so war dann bei der Rückkehr nachts alles ok...ausser ein grotesker Gestank in einem WC..wurde dann nächsten Morgen behoben
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

Holger

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022

8/10 – Gut

Martina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Komfortables Zimmer in sehr guter Lage
Zentral gelegenes Hotel. Großes Zimmer. Komfortables Bett. Insgesamt sehr empfehlenswert!
Aufenthalt von 6 Nächten im Juli 2022

10/10 – Hervorragend

Daniela

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2022

4/10 – Schlecht

Bernadette Helena

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage vom Hotel ist super. Wir wurden freundlich empfangen doch leider waren unsere Zimmer auch am späteren Nachmittag immer noch nicht bereit. Wir haben nicht das gebuchte Zimmer erhalten, jedoch eines in den Innenhof bekommen, das sehr ruhig gelegen ist. Die Zimmer sind gross und sauber. Ich würde wieder dieses Hotel buchen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

Sonja

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Unser Zimmer war bei der Ankunft nicht bereit. Man hat uns in einem Einerzimmer einquartiert. Wir mussten reklamieren, man hat uns dann aber sofort in das von uns ursprünglich gebuchte Zimmer umquartiert.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022

8/10 – Gut

Robert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Hotel liegt an einem Verkehrsknoten-Punkt und so ist es ziemlich laut vor dem Fenster. Man hört davon auch einiges innen. Die Zimmer sind recht klein. Die Sauberkeit ist ok, aber eben nicht perfekt (sichtbarer Staub im Abzug im Bad, Kleber von den Befestigungen der Lampen in der Decke hing etwas runter). Die Uhr im Zimmer leuchtet nachts ziemlich hell. Es wurden täglich Kopfkissenbezüge getauscht ... das ist zwar schön, aber unnötig. Auch der Handtuchtausch folge nicht den eigenen Umweltschutz-Regularien. Das Bett war toll ... sehr groß (2x2m) und mit guter Mattratze. Solides Hotel für einen Städtetrip und guter Lage dafür. Das Frühstück war auch in Ordnung ... nur die Wurst-Auswahl etwas klein.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2022

10/10 – Hervorragend

Keven

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

10/10 – Hervorragend

Soner

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Uwe

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2021

10/10 – Hervorragend

Lilian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

10/10 – Hervorragend

Lilian

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

8/10 – Gut

Hubert

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 9 Nächten im August 2021

10/10 – Hervorragend

Saskia

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2021

6/10 – Okay

Reinhard

Gut: Komfort des Zimmers
Perfekte Lage des Hotels
Frühstück entspricht nicht einem 4* Hotel. Personal in der Frühstücksküche unterbesetzt und daher überfordert.Receptionsempfang sehr freundlich und kompetent. Flasche Sekt am Zimmer wegen persönlichen Feierlichen Anlass war eine überaus nette Geste. Der Concierge war überaus hilfsbereit, kompetent und freundlich. Zimmer mit Wasserblick teurer, aber sehr schön.
Aufenthalt von 5 Nächten im Juli 2021

8/10 – Gut

Ronny

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Sehr gute zentral gelegenes Hotel. Jedoch etwas in die Jahre gekommen. Die Klimaanlage in einem meiner Zimmer fiel am zweiten Tag aus. Das Frühstück beim Roomservice war etwa mager und sehr lieblos angerichtet. Für rund 30 Euro erwartet man etwas Besseres.
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2021

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Ein wirklich schönes Hotel in perfekter Lage direkt im Zentrum an der Brücke in die Gamla Stan. Modern eingerichtet, die Zimmer sind sehr sauber, geräumig und werden top gepflegt. Das Bett ist ein Traum!!! Das Personal ist sehr aufmerksam und freundlich. Wenn es sich vermeiden lässt, sollte man allerdings nicht mit dem Auto anreisen. Für das Parken in der Tiefgarage des Hotels (andere Parkplätze sind aufgrund der zentralen Lage quasi nicht vorhanden) zahlt man mit 550 Kronen einen stolzen, um nicht zu sagen absolut überzogenen Preis. Hier sollte das Hotel seinen Gästen meines Erachtens einen besseren, preisgünstigeren Service bieten.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juli 2021

8/10 – Gut

Martin

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Der Checkin war sehr freundlich und schnell. Die Tiefgarage recht teuer aber direkten Zugang zum Hotel. Die Zimmerausstattung war zweckmäßig, könnte aber hier und da einige Reparaturen gebrauchen, lose Schalter etc. Das Frühstück war sehr gut und das Personal sehr aufmerksam und zuvorkommend.
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2021

10/10 – Hervorragend

KEITH

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit und Ausstattung
I always stay here it is much better than the grand
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

6/10 – Okay

Brandy, Herchweiler

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Ausstattung
It was close to the train stations and was an easy walk to old town (Gamla Stan), as well as nearby restaurants, shops and the mall.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Elin Roquet, General Manager am 23. Mai 2024
Dear Brandy, We would like to thank you for this review about your recent experience in our hotel.It is gratifying to learn that our strategic location near the train stations and the historic Gamla Stan added convenience to your visit. Our proximity to an array of restaurants, shops, and amenities is something we pride ourselves on, and we are delighted it met your expectations.We appreciate your compliments on the cleanliness of our rooms and the service provided by our team. These aspects are fundamental to us and your recognition is highly valued. However, we regret to hear that our room amenities did not fully meet your satisfaction. While our hotel is indeed preparing for a renovation to enhance our guest experience, we apologize for any inconvenience this may have caused during your stay.We are committed to maintaining our facilities to the highest standard and assure you that the forthcoming improvements will address these concerns. Your comfort and satisfaction remain our priority, and we are confident that the updates we have planned will only serve to elevate the level of service and accommodation we offer.We hope to welcome you back. Best wishes,Elin Roquet, General Manager

10/10 – Hervorragend

Kjell

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Eveything was good
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Elin Roquet, General Manager am 23. Mai 2024
Dear Kjell,Thank you for such a great review.We are delighted to hear that we met your expectations; this positive feedback inspires us to continue upholding our high standards.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Elin Roquet, General Manager

10/10 – Hervorragend

Steven, Singapore

Walking distance to Old City, Central Station Great fitness ( 24 hr) facilities.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Elin Roquet, General Manager am 14. Mai 2024
Dear Steven,Thank you for such a great review.We are delighted to hear that you appreciated our prime location, conveniently close to the Old City and Central Station, making it easy for our guests to explore the heart of Stockholm. We're also pleased to know that our 24-hour fitness facilities contributed to an enjoyable stay.Our team at Sheraton Stockholm Hotel is committed to providing exceptional service and facilities that meet the expectations of our valued guests. Your positive remarks serve as a wonderful affirmation of our efforts.Thank you once again for choosing Sheraton Stockholm Hotel, and for highlighting aspects that made your stay memorable.We look forward to a return visit from you in the future.Best wishes,Elin Roquet, General Manager

10/10 – Hervorragend

Jacqueline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Elin Roquet, General Manager am 14. Mai 2024
Dear Jacqueline,Thank you for such a positive review.We are pleased that we were able to meet your expectations.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Elin Roquet, General Manager

8/10 – Gut

Isobel

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Perfect location, across from train station , fairly large rooms, good value.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Elin Roquet, General Manager am 14. Mai 2024
Dear Isobel,Thank you for such a positive review.It is always a pleasure to receive positive feedback from our guests and we are glad that our location in proximity to public transport was ideal for you.It would be our pleasure to have you return on another occasion. Very best wishes,Elin Roquet, General Manager

10/10 – Hervorragend

Hassan

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Väldigt fint service och trevlig personal.
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Elin Roquet, General Manager am 4. Mai 2024
Kära Hassan, tack för ert fina omdöme efter er vistelse hos oss.Det är roligt att höra att ni var nöjd med städningen av rummet samt vårt hotells skick. Det är även fantastiskt att vår personal och de bekvämligheter vi erbjuder har levt upp till era förväntningar. Vi strävar ständigt efter att erbjuda en service i världsklass och en minnesvärd upplevelse för våra gäster.Tack för rekommendationen och vi hoppas att ni får chans att besöka oss igen snart! Med vänliga hälsningar,Elin Roquet, General Manager

8/10 – Gut

ROBERTO E

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
NO MANY ORDER DURING THE BREAKFAST
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Elin Roquet, General Manager am 23. Apr. 2024
Dear Roberto, Thank you for taking the time to review your stay.We are delighted to hear that you were pleased with the cleanliness of your room, the service provided by our team, and the amenities available during your stay. These are aspects we take great pride in and continuously strive to maintain at a high standard.We regret to hear about your experience with the breakfast order. Please rest assured that we are dedicated to providing a wide variety of quality options for our guests to enjoy, and we will look into this matter to ensure it remains consistent with our standards. Additionally, we recognize your concerns regarding the condition of the hotel, and we are excited to share that we will soon be undergoing a renovation to enhance our facilities and guest experience.We are grateful for your positive remarks on our service and amenities, which reflect the dedication of our staff in creating a welcoming and comfortable environment for our guests at Sheraton Stockholm Hotel.We are looking forward to welcoming you again. All the best!Elin Roquet, General Manager

6/10 – Okay

Emily

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Close to metro station. About 10-15 min to some great restaurants. Hotel overall feels old and worn down. An update to the rooms would add more value to the price we paid.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Elin Roquet, General Manager am 16. Apr. 2024
Dear Emily,Thank you for this review of your recent stay.We are delighted to hear that you appreciated our hotel's convenient location close to the metro station and the proximity to a variety of excellent dining options. Our prime location is indeed one of the aspects our guests frequently commend.However, we regret to hear your observations regarding the condition of the hotel. We understand that certain areas are showing signs of wear, and we want to assure you that a full-scale renovation is planned to begin in January to address these concerns and enhance the overall guest experience. As for the room amenities, while some areas are in need of an update, we are committed to providing a comfortable and functional environment for all of our guests. The staff takes great pride in maintaining our rooms and ensuring that they are clean and well-appointed.We are especially grateful for your kind words about our staff's service. Our dedicated team strives to deliver a high standard of hospitality and we are pleased to know that we met your expectations in this area.Elin Roquet, General Manager

10/10 – Hervorragend

Ernest

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Centrally located. Can walk to major attractions and T central.
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Elin Roquet, General Manager am 22. März 2024
Dear Ernest,Thank you for this positive review of your stay with us.It's wonderful to hear that our central location provided you with the convenience to explore the city and its attractions easily. We're also delighted that you found our hotel to meet your standards of cleanliness and service. Your compliment on the condition of our hotel is greatly appreciated, reflecting our team's commitment to maintaining a welcoming and well-kept environment. We noticed your room amenities rating and would like to ensure you that our team is dedicated to offering a comfortable stay with thoughtful features, such as the Sheraton Signature Beds and complimentary high-speed internet.The entire team look forward to welcoming you back for a future visit.Kind regards,Elin Roquet, General Manager

10/10 – Hervorragend

Ernest

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great value in Stockholm. Centrally located.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Elin Roquet, General Manager am 18. März 2024
Dear Ernest,Thank you for taking the time to review your stay.We're thrilled to hear you found our central location to be of great value during your stay in Stockholm. It's wonderful that the cleanliness of our rooms and the condition of our hotel met your expectations. Your kind words about our service are greatly appreciated, as our team strives to offer exceptional service to all our guests. We regret to hear that some room amenities did not fully meet your standards. While we ensure that all our rooms are equipped with a variety of amenities, as stated in the context, we always welcome feedback on how we can enhance our guest experience.We would be delighted to welcome you back on another occasion. All the best,Elin Roquet, General Manager

10/10 – Hervorragend

Ayumi

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Elin Roquet, General Manager am 4. März 2024
Dear Ayumi,Thanks for this kind review.We are pleased that we were able to meet your expectations.We hope to see you again soon.Kind regards,Elin Roquet, General Manager

10/10 – Hervorragend

Thomas

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Elin Roquet, General Manager am 28. Feb. 2024
Bäste Thomas,vi tackar vänligast för att ni ville lämna en kommentar efter er vistelse hos Sheraton Stockholm Hotel.Det är så glädjande att få läsa era positiva kommentarer! Vi är glada att ni trivts och önskar er varmt välkommen åter.Vi önskar er varmt välkommen åter vid nästa tillfälle. Med vänliga hälsningar,Elin Roquet, General Manager

8/10 – Gut

Noak

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Elin Roquet, General Manager am 27. Feb. 2024
Kära Noak, stort tack för att ni valde att bo hos oss och för ert fina omdöme.Det här fina omdömet representerar allt vi vill att våra gäster ska känna efter ett besök hos oss. Vi önskar er välkommen tillbaka!Med vänliga hälsningar,Elin Roquet, General Manager

10/10 – Hervorragend

Lena

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024

6/10 – Okay

Jessejames

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Elin Roquet, General Manager am 20. Feb. 2024
Dear Jesse,Thank you for taking the time to share your feedback.We are sorry to learn that your stay did not entirely meet your expectations. Please do let us know at the time of any concerns, our team is always on hand to assist and try to ensure that you have the best stay possible.We hope to have the opportunity of welcoming you back in the future. Best regards,Elin Roquet, General Manager

10/10 – Hervorragend

Claudia E, Colorado Springs

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location, service and accommodation are excellent. Breakfast buffet is a must have
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Elin Roquet, General Manager am 20. Feb. 2024
Dear Claudia,Thank you for this great feedback about your recent stay.We're thrilled to hear that our location served you well and that you found our service to be excellent. It's also wonderful to know that the accommodation met your expectations and that our breakfast buffet was a highlight of your stay. Our team takes great pride in offering spacious rooms and a diverse breakfast, providing a perfect start to the day overlooking the stunning Lake Mälaren. We are delighted that these aspects contributed positively to your time at our hotel.We look forward to welcoming you back. Best regards,Elin Roquet, General Manager

6/10 – Okay

Hans ten

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Katherine

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good view and close to central station
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Elin Roquet, General Manager am 13. Feb. 2024
Dear Katherine,Thank you for this kind feedback concerning your visit.We're delighted to hear that you appreciated the stunning views and our proximity to the central station, ensuring convenient access to the city's offerings. Our team takes great pride in maintaining cleanliness, and we're glad that you rated this aspect highly.It seems there was an aspect of your stay that did not meet your expectations fully. Please rest assured that we are committed to providing exceptional service and accommodations, and we continuously strive to enhance our hotel conditions.We look forward to the pleasure of seeing you again in the future. Kind regards,Elin Roquet, General Manager

10/10 – Hervorragend

Karina K

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024