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Bewertungen von Berns, Historical Boutique Hotel & House of Entertainment since 1863

4 out of 5

Bewertungen

9,0

Wunderbar

603 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
270 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
83 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
29 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
18 von insgesamt 1003 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

9,2/10

Personal & Service

8,8/10

Ausstattung

8,6/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Karl Peter

Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
das frühstück war sehr gut und wurde in einem tollem ambiente serviert
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Astrid am 27. Mai 2024
Dear Karl Peter,Thank you for taking the time to share your experience at Berns Hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your leisure trip with us.It's great to know that you appreciated our breakfast and found the ambiance pleasing. We strive to provide our guests with a unique dining experience and your feedback affirms that we are on the right track.We also appreciate your high rating for our staff. We will certainly pass on your positive feedback to them as it will serve as an encouragement to all of our team as we strive to continuously improve the quality of our services.Once again, thank you for choosing Berns Hotel for your stay. We look forward to welcoming you back in the future.Best Regards,Astrid NyquistFront Desk Manager

10/10 – Hervorragend

Wilfried

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Das Hotel befindet sich in einer ruhigen Seitenstraße! Das Restaurant ist einmalig und wunderschön, man fühlt sich dort wie in einem Schloss! Die Serviceleute sind sehr nett, freundlich und hilfsbereit! Das Hotel ist 800 Meter vom Königschloss und vom Hafen entfernt! Wir besuchen Stockholm wieder einmal! Vielen Dank!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024

10/10 – Hervorragend

Selin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wunderschönes Hotel, welches eine interessante Geschichte birgt. Obwohl das Hotel ein stolzes Alter hat, sind die Zimmer modern eingerichtet und äußerst komfortabel. Die Mitarbeiter sind sehr freundlich und zuvorkommend, nehmen sich sofort Bitten an und sind sehr um den Gast bemüht. Das Frühstücksbüffet war reichlich bestückt und bot was für jeden an. Hier lohnt es sich wirklich nicht, morgens nach Frühstückslokalen zu suchen. Auch einen Besuch im eigenen Restaurant Asiatika kann man sicherlich empfehlen. Ich bin das erste mal nach Stockholm gereist, werde aber bei zukünftigen Besuchen mir dieses Hotel sicherlich merken!
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Wilfried

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Freundliches und hilfsbereites Personal! Frühstücksbuffet hervorragend! Der Speisesaal ist einmalig und wunderschön! Wir kommen gerne wieder!
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024

10/10 – Hervorragend

Patrick Jens

Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Reception am 22. März 2024
Hello Patrick Jens,Thank you for your perfect score. We appreciate your feedback and look forward to welcoming you back!

10/10 – Hervorragend

Kathrin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Liked simply everything. It's located in a beautiful historical building, the restaurant (breakfast room) and ballroom are amazingly beautiful. Breakfast was lovely, a big variety of food. The staff from housekeeping to reception was just so friendly and helpful. Loved it, will be back when in Stockholm.
Aufenthalt von 5 Nächten im Januar 2024
Antwort von Zizi am 5. Feb. 2024
Dear Kathrin,Thank you for such a glowing review. we appreciate the feedback and are so happy that you enjoyed your time with us. We look forward to welcoming you back soon and wish you the very best!

10/10 – Hervorragend

Jürgen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Wiederkomme Wir !!!
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Emma am 18. Jan. 2024
Dear Jurgen, Thank you for your positive review! We are glad to hear that you had a wonderful stay and that you want to come back to us at Berns Hotel. We hope to welcome you back soon! Best Regards, Berns Hotel Team

10/10 – Hervorragend

Joerg

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 6 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Cornelia am 23. Dez. 2023
Dear Joerg,Thank you for your nice review! We are happy that you enjoyed your stay and hope to see you here again soon!Kind regards,

10/10 – Hervorragend

Julia

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Super zentral gelegen, alle top Highlights in unmittelbarer Umgebung. Frühstücksraum, beeindruckend sehr reichhaltiges und vielfältiges Frühstück. Das Personal ist super nett, alles in allem fünf Sterne von mir.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Receptionen, Berns Hotel am 23. Nov. 2023
Dear Julia, Thank you for your wonderful review! We are so happy to hear that you had a fantastic stay here with us at Berns Hotel and enjoyed our breakfast and found our staff helpful! We hope to welcome you back on your next visit to Stockholm!Best Regards,

10/10 – Hervorragend

Andreas

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Hervorragend.
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Reception am 5. Nov. 2023
Dear Andreas,Thank you so much for the perfect score. We hope to welcome you back!

10/10 – Hervorragend

Victoria

Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Receptionen, Berns Hotel am 23. Nov. 2023
Dear Victoria, Thank you for your wonderful review! We We are looking forward to welcoming you back to Berns! Wish you the best!

10/10 – Hervorragend

Hans-Joachim

Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Emma am 2. Okt. 2023
Dear Guest, Thank you for your review! We are glad to hear that you had a nice stay here with us at Berns Hotel! We hope to welcome you back soon!Best Regards, from the whole team

8/10 – Gut

Caroline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Zizi am 24. Aug. 2023
Hello Caroline,Thank you for the amazing score. We appreciate the feedback and hope to welcome you back!

8/10 – Gut

Sabine

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room and bath room was quite tiny, everything else really nice. Breakfast very good, staff helpful and polite.
Antwort von Zizi am 23. Aug. 2023
Hello Sabine,Thank you for such a wonderful review. We hope to see you in the future, maybe to try one of our larger room categories. All the best from the entire team!

10/10 – Hervorragend

Andrea

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 3 Nächten im August 2023
Antwort von Reception am 10. Aug. 2023
Hello Andrea,Thank you for the perfect score! We appreciate the feedback and hope to welcome you back in the future!

10/10 – Hervorragend

Robert

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Receptionen, Berns Hotel am 15. Mai 2023
Dear Robert, Thank you for your review! We are so happy to hear that you had a wonderful stay here with us at Berns and that you enjoyed our breakfast! Best Regards, from the whole team

10/10 – Hervorragend

Joerg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im April 2023
Antwort von Receptionen, Berns Hotel am 11. Mai 2023
Dear Joerg, Thank you for your review! We are so happy that you had a wonderful stay here with us at Berns! We hope to welcome you back soon! Best Regards, Reception Team

10/10 – Hervorragend

Joerg

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2023
Antwort von Reception am 14. Jan. 2023
Dear Jeorg,Thank you so much for your review. We are happy to hear you had a wonderful time here at Berns!We hope to welcome you back very soon!Best Regards, Front Desk

8/10 – Gut

Werner

Nice location, directly in the city centre! Rooms are rather old and the bed was a disaster! Breakfast was very good in a breath taking ball room!
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2022
Antwort von Receptionen, Berns Hotel am 10. Jan. 2023
Dear Werner, Thank you so much for your review. We are happy to hear you had a wonderful stay here at Berns. We are sorry to hear about the issues you experienced will take note of your feedback. Best Regards,Receptionen

10/10 – Hervorragend

Davina

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2022
Antwort von Camilo am 8. Okt. 2022
Hej Davina, tack så mycket för din recension! Vi hoppas att du kommer tillbaka till Berns igen! Med vänliga hälsningar

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Wir haben uns sehr auf diesen Aufenthalt im 4-Stern Hotel gefreut, dass wir ein nicht zu grosses Zimmer reserviert haben, war uns bewusst. Doch dass es so klein ist, hat uns dann noch erstaunt. Das Zimmer war lieblos und nicht im 4-Sterne Standard eingerichtet. Fernseher, Kaffeemaschine und ca. 5 Lampen gingen nicht. Das Frühstück hingegen ist sehr gut und der alte Saal ein richtiger Hingucker. Doch würden wir nicht nochmals dort hin gehen.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022
Antwort von Julia am 26. Aug. 2022
We are truly sorry that the room you received did not live up to your expectations. Should you choose to come back, we will make sure to allocate you to a bigger room!

8/10 – Gut

Petra

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Das Hotel ist großartig. Das Frühstüchsbuffet lässt keine Wünsche offen. Die Lage kann besser nicht sein. Allerdings war unser Doppelzimmer winzig, so dass nur ein Stuhl hineinpasste.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022
Antwort von Emma am 18. Juni 2022
Dear Petra, Thank you for taking the time to write us this review, we are very happy that you liked our breakfast buffet Kindly- Emma in reception

8/10 – Gut

Robert

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Super tolle Lage, schönes altes ehrwürdiges Hotel Trotz allem ein wunderschöner Urlaub Leider begann es dumm wir bekamen ein benütztes Zimmer obwohl wir erst um 17:00 eincheckten und im Ersatzzimmer waren die Leuchten am Bett defekt
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Emma am 18. Juni 2022
Dear Robert, Thank you for taking the time to write us this review, we are very sorry about that you didn´t recive a clean room upon check in, we have spoke to the management and they are looking in to it. We do hope that you could give us another chance. Kindly Emma in reception

6/10 – Okay

Dino

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Stockholm City Trip
Top Lage in Stockholm. Rooftop Bar geschlossen (stand nirgends). Rest Calle P entäuschend. Als Normalsterblicher kommt man, trotz freier Plätze, nicht rein.
Aufenthalt von 4 Nächten im Juni 2022
Antwort von Emma am 18. Juni 2022
Dear Dino, thank you for taking the time to write us this review. We are very sorry to hear about Calle P, we have spoken to the management and they gonna look in to what happened that day. Kind regards Emma Front desk

6/10 – Okay

Klaus Alfred, Filderstadt

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Zentrumsnah gelegen. Sauberkeit hätte besser sein können für ein 4 Sterne Haus.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2022
Antwort von Julia am 21. Juni 2022
Thank you very much for leaving us this review. We are sorry to hear that you perceived the cleanliness as inadequate. If you would like to further dicuss this matter, please be so kind to contact us per email.

8/10 – Gut

Travis

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Sehr ästhetisch eingerichtet. Fernseher funktionierte nicht richtig. Sehr günstig gelegen.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2022
Antwort von Sonia am 26. Feb. 2022
Dear Travis, Thank you so much for your review! We look forward to welcoming you back again soon. Best regards, Sonia, Front Desk

10/10 – Hervorragend

Joscha

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The hotel is located in the center of Stockholm and has an interior style that I personally like very much. The employees are very friendly and the breakfast is delicious (with both healthy and hearty food). The rooms are comfortable and completely sufficient for my demands.
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2021
Antwort von Sonia am 8. Dez. 2021
Dear Joscha, Thank you so much for your recent stay with us at Berns Hotel and for your kind review! A very warm welcome back at any time and best regards, Sonia Front Desk

10/10 – Hervorragend

Sabine Andrea

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Der Frühstücksraum ist ein Traum
Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2021
Antwort von Sonia am 11. Nov. 2021
Dear Sabine Andrea, Thank you for your review, we are delighted to hear that you enjoyed your stay and loved our historical breakfast-room from 1863. Best Regards, Sonia Front Desk

10/10 – Hervorragend

Immanuel

Aufenthalt von 6 Nächten im September 2021

6/10 – Okay

Marc

Gut: Personal & Service
Tolle Lage, mäßiger Genuss!
Das BERNS hat einen ausgesprochen hohen Servicefaktor !! Prima! Die Lage des Hotels ist fantastisch!!! Besser geht es kaum! Das Frühstück und auch ein Teil des Personals ( Ausnahme, positiv, My, sehr gut)sind der Aufgabe nicht gewachsen; die Qualität ist mäßig, die Präsentation verbesserungswürdig !
Aufenthalt von 10 Nächten im September 2021
Antwort von Julia am 14. Sept. 2021
Dear Marc, Thank you for your recent stay at Berns and for taking your time to give us this review. We thank you for your kind words regarding the service and location, but also for the feedback you have given us regarding the breakfast. We hope to welcome you back to Berns within the near future! - Julia Front Desk Berns Hotel

10/10 – Hervorragend

Klaus

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel
Traumstadt,perfekte Lage des Hotels,perfektes Service,gutes Restaurant und geräumiges Zimmer,sehr sauber.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021
Antwort von Lisa am 17. Aug. 2021
Dear Klaus, Thank you so much for your lovely review! We hope to see you soon again! Best wishes,

10/10 – Hervorragend

Alexandra

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr freundliche Rezeption, vor allem Laura hat sich sehr für Restaurantsreservierungen eingesetzt. Die Zimmermädchen waren an allen Tagen bis 17:00 noch immer nicht in unserem Zimmer, Handtücher wurden unzureichend nachbestückt. Das Frühstück ist sehr ansprechend, tolle gesunde Auswahl. Das dazugehörige Restaurant war im Service vermutlich aufgrund Personalmangel heillos überlastet, die vorhandenen Mitarbeiter aber stets freundlich un bemüht. Das Essen ist hervorragend! Late check out war ohne weiteres möglich
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2021
Antwort von Julia am 6. Aug. 2021
Dear Alexandra, Thank you for your lovely review. We look forward to welcoming you home to Berns soon again!

10/10 – Hervorragend

Aline

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
5
War einen wunderschönen Aufenthalt in Berns Hotel, super Service, Zimmer war wie erwartet, Restaurant ist grossartig und Personal freundlich und hilfsbereit
Aufenthalt von 3 Nächten im Dezember 2020
Antwort von Steffen am 8. Dez. 2020
Vielen, vielen Dank fuer Ihre netten Worte. Es freut mich sehr, dass es Ihnen bei uns so gut gefallen hat. Herzlich Willkommen zurueck und bis bald! Mit besten Gruessen, Steffen Sander, Hotel Manager, Berns Hotel Steffen

8/10 – Gut

mark, berlim

Geschäftlich gereist, Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
das berns liegt sehr gut, das restautant ist sehr schön. die zimmer in die jahre gekommen und insgesamt ist alles nicht gut gepflegt. dennoch insgesamt gut...
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2020
Antwort von Annika am 22. Feb. 2020
Dear Mark, Thank you for taking your time writing us this review. It glads us that you want to share your feedback with us and we are happy to hear that you enjoyed your stay with us. We will do some changes to the rooms in the near future and we hope to exceed your expectations until your next time with us! Best regards, Annika Friman Reception Manager

8/10 – Gut

Dierk

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Sylvester Kurzurlaub
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2019
Antwort von Emma am 11. Jan. 2020
Dear Dierk, Thank you for your review! Warm welcome back to Berns Hotel. Best regards, Emma Hemmingsson, Frontdesk

10/10 – Hervorragend

Spencer, Washington

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My partner and I stayed at the Berns Hotel for a long weekend in May and could not have been happier. The room was beautifully appointed, the bed was incredibly comfortable, the hotel breakfast was absolutely delicious, the hotel location was perfect, and most of all, the staff was incredibly gracious, kind, attentive, and helpful -- up there with the best service we've received at any hotel ever. I could not recommend a hotel more highly; we will absolutely stay there again when we return to Stockholm. Thank you for an amazing stay!
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2024
Antwort von Astrid am 21. Mai 2024
Dear Spencer,Thank you for taking the time to share your wonderful experience at Berns Hotel. We are delighted to hear that you and your partner had an enjoyable stay with us.Your feedback about our staff is especially appreciated. We're thrilled to know that their graciousness, kindness, attentiveness, and helpfulness stood out during your stay. We will be sure to pass on your compliments to them as they will be thrilled to hear such positive feedback.We're also glad to hear that you found our hotel location perfect for your needs. We understand how important a convenient location is for our guests and we're happy to hear that we were able to meet your expectations.We look forward to welcoming you back on your next trip to Stockholm.Best Regards.Astrid NyquistFront Desk Manager

10/10 – Hervorragend

Wendy

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Beautiful hotel, wonderful staff who went above and beyond when I left my camera on a hop-on hop-off bus. It was found and returned with the hotel receptionist's help. Great area around - walk to the water. Convenient to transportation. Would definitely stay there again!
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Astrid am 20. Mai 2024
Dear Wendy,Thank you for taking the time to share your positive experience at Berns Hotel. We're delighted to hear that you found our hotel beautiful and our location convenient for your leisure trip.It's particularly pleasing to know that our staff went above and beyond to assist you when you left your camera on a bus. We always strive to provide exceptional service, and I will certainly share your kind words with our reception team.You mentioned that you would definitely stay with us again, which is the highest compliment we could receive. We look forward to welcoming you back on your next visit.Best Regards.Astrid NyquistFront Desk Manager

10/10 – Hervorragend

rachel

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very friendly staff and clean rooms, would absolutely stay here again
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Astrid am 20. Mai 2024
Dear Rachel,Thank you for taking the time to share your experience at Berns Hotel. We are delighted to hear that you enjoyed your trip with friends and found our staff to be very friendly.We take pride in maintaining the cleanliness of our rooms and it's wonderful to know that this aspect of your stay met your expectations. Your kind words will be shared with our dedicated team, who work tirelessly to ensure our guests have a pleasant stay.It's heartening to hear that you would absolutely stay with us again. We look forward to welcoming you back on your next trip.Best Regards.Astrid NyquistFront Desk Manager

10/10 – Hervorragend

Helen Zeberg

Gut: Sauberkeit
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Astrid am 3. Mai 2024
Dear Helen,Thank you for choosing Berns Hotel for your leisure trip and for taking the time to share your experience. We are delighted to hear that you enjoyed your stay with us and appreciated the cleanliness of our facilities.Your positive feedback is greatly appreciated and will be shared with our dedicated housekeeping team who work tirelessly to maintain our high standards. We hope to welcome you back in the near future.Best regards,Astrid NyquistFront Desk Manager

10/10 – Hervorragend

Julie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gorgeous building. Staff attentive. Room slightly small but manageable
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Astrid am 24. Apr. 2024
Dear Julie,Thank you for taking the time to share your experience at Berns Hotel. We're delighted to hear that you enjoyed your leisure trip with us and found our building gorgeous.We're also thrilled to know that our staff was attentive during your stay. Your kind words will be passed on to them as they will be pleased to hear that their efforts have been recognized and appreciated.Once again, thank you for your review and we hope to welcome you back in the future.Warm Regards,Astrid NyquistFront Desk Manager

10/10 – Hervorragend

Lesley

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Great ‘quality’ hotel, beds lovely, breakfast great, staff friendly and helpful. Will Definitely stay here again!!
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Astrid am 9. Apr. 2024
Dear Lesley,Thank you for taking the time to share your wonderful experience at Berns Hotel. We're delighted to hear that you had a lovely trip and that you enjoyed many aspects of the Hotel.We look forward welcoming you back soon again!Best Wishes,Astrid NyquistFront Desk Manager

10/10 – Hervorragend

Patrick

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Receptionsteamet am 14. März 2024
Bästa Patrick, Tack för ditt positiva omdöme! Vi är glada att höra att du hade en underbar vistelse här hos oss på Berns Hotel. Vi hoppas kunna välkomna dig tillbaka snart!

10/10 – Hervorragend

Joann

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Excellent Property! Central to many attractions including boat tours, museums, the old town, shopping. Staff was amazing! The breakfast buffet was perfect and had many choices including vegan dishes. I would highly recommend staying at this property
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Reception, Berns Hotel am 6. März 2024
Dear Joann,Thank you so much for your wonderful review. We hope to welcome you back on your next trip to Stockholm. All the best from all of us!

6/10 – Okay

??

Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Emma am 3. März 2024
Dear Guest, Thank you for taking the time to write a review about Berns. We appreciate the feedback and hopping to welcome you back soon! Best regards, From the whole team

10/10 – Hervorragend

Gunnar

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Emma am 3. März 2024
Bästa Gunnar, Tack så mycket för din fina recension! Vi hoppas på att kunna välkomna dig tillbaka snart igen. Vänliga Hälsningar, Receptionsteamet

10/10 – Hervorragend

Finn Erik

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Emma am 3. März 2024
Bästa Finn Erik, Tack så mycket för din fina recension! Vi hoppas på att kunna välkomna dig tillbaka snart igen. Vänliga Hälsningar, Receptionsteamet

8/10 – Gut

Mats

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Emma am 3. März 2024
Bästa Mats, Tack så mycket för din fina recension! Vi hoppas på att kunna välkomna dig tillbaka snart igen. Vänliga Hälsningar, Receptionsteamet

8/10 – Gut

Chris

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Reception am 25. Feb. 2024
Dear Chris, thank you for your wonderful review! We are so glad to hear that you enjoyed your stay here at Berns! Hope to welcome you back soon!

10/10 – Hervorragend

Chija

Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Reception am 25. Feb. 2024
Dear Chija, thank you for your wonderful review! We are so glad to hear that you enjoyed your stay here at Berns! Hope to welcome you back soon!

8/10 – Gut

Per

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Dygn i Stockholm
Bra läge och trevligt hotell. Mycket bra frukost. Lite trångt på rummet (även badrummet)
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Emma am 20. Feb. 2024
Bästa Per, Tack så mycket för din recension! Vad trevligt att ni har haft en bra vistelse hos oss. Vi är ledsna att höra att rummet inte levde upp till era förväntningar, vi jobbar konstant på att förbättra gäst upplevelsen så er feedback är mycket uppskattad! Vi hoppas på att ni kan ge oss en andra chans på att få göra er Berns upplevelse bättre! Vänliga Hälsningar, Receptions Teamet