Panoramic-Suite, 1 Schlafzimmer, Blick auf den Jachthafen | Bettwäsche aus ägyptischer Baumwolle, hochwertige Bettwaren, Zimmersafe

Bewertungen von Radisson Blu Waterfront Hotel, Jersey

4 out of 5
Radisson Blu Waterfront Hotel, Jersey
Rue de l'Etau, St. Helier, Jersey

Bewertungen

8,6

Hervorragend

508 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
342 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
97 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
42 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
12 von insgesamt 1001 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

9,0/10

Sauberkeit

8,6/10

Personal & Service

8,6/10

Ausstattung

8,8/10

Zustand der Unterkunft

8,4/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Schöne Lage, ruhig, , Meerblick herrlich Zimmerdienst leider erst spätnachmittags, aber gut Freundliche Unterstützung bei Abreiseumbuchung nach einem Unfall
Aufenthalt von 14 Nächten im August 2019
Antwort von C.P am 29. Aug. 2019
Thank you for your rating and review!

8/10 – Gut

Percy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Modernes Hotel in optimaler Lage
Hotel in optimaler Lage am Yachthafen. Unser Zimmer hatte einen hervorragenden Blick auf den Hafen und Elisabeth Castle. Die Liberty Station ist nur 10 Minuten entfernt, von dort gehen Busse an alle wichtigen Orte der Insel.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2019
Antwort von C.P am 27. Aug. 2019
Thank you for your rating and review!

8/10 – Gut

Alexandra

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location
Great hotel and location. Staff friendly and helpful
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2019
Antwort von C.P am 5. Aug. 2019
Thank you for your rating and review!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Ausstattung
Aufenthalt von 7 Nächten im Juni 2019
Antwort von C.P am 15. Juli 2019
Thank you for your rating!

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Ausstattung
Die Lärmbelästigung durch die Baustelle war enttäuschend und vorher nicht bekannt. Wir hätten sonst eine andere Unterkunft gewählt.
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2019

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Grossartige Lage, ruhig und stadtnahe, freundliches Personal
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019
Antwort von C.P am 4. Juni 2019
Thank you for your rating and review!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage des Hotels ist sehr schön direkt am Wasser.
Aufenthalt von 11 Nächten im März 2019
Antwort von C.P am 29. März 2019
Thank you for your 5/5 rating and review!

8/10 – Gut

Hartmut, Potsdam

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Prima Hotel
Für einen Aufenthalt in Jersey bestens geeignet! Gute Lage, gute Atmosphäre, guter Service!
Aufenthalt von 7 Nächten im August 2018
Antwort von C.P am 29. Aug. 2018
Thank you for your rating and review!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr modernes Hotel am Hafen/Meer
Stadt und Fähre zu Fuss gut erreichbar. Tolle Lage, grosse helle Zimmer, reichhaltiges Frühstückbuffet schon ab 6.30. WLAN unbrauchbar da im Zimmer praktisch kein Signal und in Lobby trotz starkem Signal nur 0.1 Mbps gemessen (mehrmals).

8/10 – Gut

pepsilight21, Nürnberg

Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Schöner Ausblick auf den Yachthafen
Zentrale Lage, die verschiedene Fährhäfen und die Innenstadt waren zu Fuß sehr gut erreichbar!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Stilvolles Hotel in toller Lage
Das Hotel liegt direkt am Yachthafen bzw. am Strand und hat eine tolle Terrasse, auf der man den Blick aufs Wasser und auf die Boote genießen kann. Das Personal ist sehr freundlich und zuvorkommend, das Essen in der Bar bzw. im Restaurant war sehr gut. Das Frühstück ist halt sehr britisch, aber für ein paar Tage geht das auch. Im Hotel finden häufig Events mit Livemusik statt, das ist vor der schönen Hafenkulisse sehr stimmungsvoll. Vom Hotel aus kann man das Stadtzentrum von St. Helier in ein paar Minuten zu Fuß erreichen. Alles in allem war es ein rundrum gelungener Aufenthalt. Das nächste Mal würde ich allerdings kein Zimmer mit Meerblick mehr buchen, den bekommt man umsonst auf der tollen Terrasse viel eindrucksvoller.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sehr schönes Hotel!
Modernes Hotel mit allen Annehmlichkeiten in zentraler Lage. Grosse Zimmer, gut ausgestattet. Sehr freundlicher Service.

4/10 – Schlecht

Dr. Marcus Paul, Idstein i.T.

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotel an sehr schönem Yachthafen. Aber das war es
4 Uhr morgens: Feueralarm! Dass es sich um einen Fehlalarm handelte wurde uns nicht mitgeteilt. Zimmer befand sich direkt oberhalb der im Außenbereich befindlichen Lüftungsanlage, die für einen extremen Greräuschpegel sorgte. Teppiche im Flur wurden schon lange nicht mehr gereinigt. Toiletten im Restaurantbereich: Überfüllte und übelriechende Hygieneeimer. Frühstück: Entspricht nicht dem internationalen Standard. Restaurant und Lobby unangenehm kalt klimatisiert. Servicepersonal: Trainees waren sehr zuvorkommend was man vom übrigen Personal nicht sagen kann. Sehr enttäuschend für Radisson, insbesondere weil man ja auf Jersey einen entsprechenden Standard erwartet.

8/10 – Gut

Anja

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
direkt am meer
Gehobener Komfort, business-hotel , toplage, 5min ins zentrum, kostenloser computer an rezeption, ruhige lage.

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers

10/10 – Hervorragend

Ian

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location on the waterfront was stunning with the seaview room giving us superb views which constantly changed with the tide. Every member of staff we encountered was great --friendly and helpful
Aufenthalt von 5 Nächten im Mai 2024

8/10 – Gut

Charles

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good location
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024

8/10 – Gut

Anthony

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Staff friendly and helpful
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Radisson Blu Team am 21. Apr. 2024
Thank you, Anthony, for a brilliant feedback. We will be glad to welcome you in our hotel in the nearest future!

8/10 – Gut

Ian

Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024

10/10 – Hervorragend

Sharon

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
We had a lovely stay at the Radisson. Have to mention the friendly and professional staff. Especially Miguel who was ‘amazing’.
Aufenthalt von 3 Nächten im März 2024
Antwort von Radisson Blu Team am 31. März 2024
Thank you for taking the time to leave such a lovely review of your recent stay at the Radisson Blu. We are delighted to hear that you had a lovely experience and that our staff, particularly Miguel, left a lasting impression on you. We hope to have the pleasure of welcoming you back to the Radisson in the near future, where we will strive to exceed your expectations once again. Thank you for choosing to stay with us and for sharing your positive experience with others.

8/10 – Gut

Christopher

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2024
Antwort von Radisson Blu Team am 21. Apr. 2024
Thank you, Christopher, for a great score!

10/10 – Hervorragend

Jørn Skule

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Radisson Team am 24. Feb. 2024
Thank you for your 10 out of 10 score. Hopefully see you again soon!

10/10 – Hervorragend

Helen

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Radisson Team am 13. Feb. 2024
Thank you Helen for you 10 out of 10 score.

8/10 – Gut

GOBIND

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Very nice property. Went off season so dont know what its like when it is busy but we had a lovely stay. Nice Breakfast.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Radisson Team am 30. Jan. 2024
Thank you for your review! We are delighted to read, that you have enjoyed your stay with us.

10/10 – Hervorragend

Michael

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Highly recommended
Good quality hotel with great service. Centrally located with good views over the harbour. Hotel arranged two adjoining rooms and two complimentary bottles of wine for silver membership. Highly recommended.
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Radisson Team am 30. Jan. 2024
Thank you for your review! We are delighted to read, that you have enjoyed your stay with us.

4/10 – Schlecht

Andrew

Geschäftlich gereist
Disturbing events
Looking forward to a two night stay, pleasant check in, bar and restaurant staff excellent. Rooms quite average although a little tired in places. During night one was awoken a 03-00 by a very loud shrill alarm, assumed it was a fire alarm. Upon establishing this was not the case, it was eventually traced to a small inconspicuous box just above the skirting below the air-conditioning controls. Called reception, a member of staff called with advice to evacuate the room asap, and a key for an alternative room to use for the remainder of the night. I returned in the morning to retrieve my things; the alarm was still ringing and could be heard some distance away, I would guess that is part of its function. I understand these events can occur, my criticism is that no explanation or apology was offered, and even upon serious enquiry I was only informed the the "gas detector was related to leaks from the air conditioning unit". Furthermore there was no attempt a any kind of goodwill gesture in recognition of what could have been a dangerous situation, and was at minimum a very disturbed night, spoiling the following day.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Radisson Blu Team am 30. Jan. 2024
Thank you, Andrew, for taking the time to share your experience with us. We are pleased to hear that you had a pleasant check-in and enjoyed the service provided by our bar and restaurant staff. However, we are sorry to hear that your overall stay was not up to your expectations.We apologize for the inconvenience caused by the loud alarm that woke you up in the middle of the night. We understand how frustrating and disruptive this must have been for you. We take the safety of our guests very seriously and we have strict protocols in place to ensure that all alarms and detectors are functioning properly. We apologize for the lack of explanation and apology from our staff. Rest assured that we have addressed this with our team to ensure that this does not happen again in the future.Thank you for bringing this to our attention and we hope to welcome you back for a more enjoyable stay.

10/10 – Hervorragend

Denise

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Fabulous hotel, great breakfast, pool, location and pleasant friendly staff. Sadly some of the customers at the pool were less considerate and rude, jumping and diving into the pool despite clear requests not to!
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Radisson Team am 17. Jan. 2024
Thank you Denise for your review. Your feedback regarding pool has been passed to the owners of the leisure centre so they can improve them services for the future.

8/10 – Gut

Alan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Great location
This hotel has a good location with amazing views. We had the superior room with an ocean view and it was very nice. The room had everything you needed and was clean and comfortable. The front desk was very friendly and welcoming. We had breakfast in the hotel on our last day. They offer an A la Carte menu for breakfast and we ordered this after getting a cooked breakfast from the buffet which was cold. The service overall in the restaurant was good but there was one member of staff who did not provide the same level of service as others which dampened the experience. Overall a good stay in a nice hotel. We would return here.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Radisson Team am 10. Jan. 2024
Thank you Alan for your review. We appreciate you taking the time share your experience. Your comments are valued, and your suggestions will be used to consider improvements in the future.

8/10 – Gut

DAN

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Cozy, quiet and a home from home
Just a few days visiting family and this is one of a few hotels we stay at. Was a nice quiet stay, made homely with the attentive staff whom were simply fantastic. Very comfy bed, plenty of space, and a nice cozy room given the storms happening outside!
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Radisson Blu am 5. Jan. 2024
Thank you Dan for your great review. We appreciate any feedback on our services, but the most appreciation for our staff engagement to work! We will be happy to welcome you again next time! See you soon!

8/10 – Gut

Robert Harry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Everyone thinking a smoker is a criminal. I found that going outside to have a smoke after it rained - wet seats (supply a cushion) - no ashrays - no warmth - and from the dining area - no way of getting back in again except to bang on window and call out Wilma. The shower - well for 83 it was difficult and dangerous getting out and the bath is so high the shower didn't work. Other than that everything was great, the best I've had in a hotel with its variety. Particularly the breakfat and the fish meals. Good lighting. Excellent staff. So a big 10/10 for that. Though i must admit it did cut out a few fags - which must be good, eh! We had a big reception there as a wake for my uncle Billy Reynolds that was well done and all enjoyed excellent wine.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Radisson Blu am 23. Dez. 2023
Thank you, Robert for a lovely review! See you soon!

8/10 – Gut

Ben

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Pool area could do with modernisation. Changing rooms need a makeover
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Radisson Team am 16. Dez. 2023
Thank you Ben for your feedback.

8/10 – Gut

Tim

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Radisson Team am 16. Dez. 2023
Thank you Tim for your rating.

10/10 – Hervorragend

Steven

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very comfortable hotel within easy walking distance to the centre of St Helier and plenty of free parking available onsite. We previously stayed here 4 years ago and were critical of the terrible service in the hotel bar at that time. The hotel management has clearly addressed guest feedback on this issue and this time the service was excellent, with plenty of staff on hand to serve guests at their tables. We really enjoyed our stay here and will be back again
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Radisson Blu Team am 8. Dez. 2023
Thank you, Steven, for your great review! We appreciate your feedback on the issues that you met in the past and as well we are glad that we managed to improve our service since then - what is our main goal - to keep our guests happy and satisfied. See you again soon!

8/10 – Gut

Jorn Skule

Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Radisson Blu Team am 8. Dez. 2023
Thank you Jorn, for your review!

10/10 – Hervorragend

T

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Every staff provided excellent customer service and went out of their way to accommodate us and made sure everything was to our satisfaction. They answered all our questions.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Radisson Team am 31. Okt. 2023
Thank you T for your review! I really appreciate your feedback about our lovely hotel staff. Our team works hard to make sure our guests are comfortable and receiving our best service and we are delighted with your appreciation.

8/10 – Gut

kelly

Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Radisson Team am 31. Okt. 2023
Thank you Kelly for your score.

10/10 – Hervorragend

David

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Not sure what you mean by vip access? The room was lovely and the views stunning not much to do regarding the town centre
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Radisson Team am 31. Okt. 2023
Thank you David for taking time and share your review. We are delightful to hear you enjoy the view from your rooms.

8/10 – Gut

Leslie

Aufenthalt von 4 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Radisson Blu Team am 19. Okt. 2023
Thank you Leslie for your rating.

4/10 – Schlecht

Thomas

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Radisson Team am 31. Okt. 2023
Thank you Thomas for your score.

8/10 – Gut

Graeme

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The staff were excellent. The island was suffering from a gas issue, so no hot water, but the staff kept us updated and provided solutions. The views are excellent over the marina
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Paulina am 16. Okt. 2023
Dear Graeme! Thank you very much for your lovely review. Hopefully we will see you again in the future!

10/10 – Hervorragend

Graeme

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Radisson Blu Team am 19. Okt. 2023
Thank you Graeme for your rating.

10/10 – Hervorragend

Mr W H Elvin

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
First Class Hotel and Location
Really enjoyed the stay. The facilities are great and the location is very convenient to the centre of town with the added bonus of car parking which is vial in Jersey
Aufenthalt von 7 Nächten im September 2023
Antwort von Paulina am 16. Okt. 2023
Hello!Thank you very much for your great review. we will be happy to welcome you again in the nearest future!

8/10 – Gut

Ramona

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
The hotel location and parking are perfect. Clean interior and rooms. Good WiFi. Service at the bar and restaurant is quite long.Recommendable
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Radisson Team am 20. Sept. 2023
We are truly grateful for your kind words and for choosing to stay at our hotel. I extend my sincere appreciation for taking the time to share your wonderful experience with us.

10/10 – Hervorragend

Paul kenneth

Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Radisson Blu Team am 19. Okt. 2023
Thank you Paul for your rating.

8/10 – Gut

Mark

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice Stay
In a £300+ a night room a would have liked a mini fridge especially as was 25-28degrees all week. Otherwise, really enjoyed my stay, staff were great, food lovely and really liked sitting on terrace with a cold beer.
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Radisson Team am 20. Sept. 2023
Thank you Mark for your review. We appreciate you taking the time share your experience. Your comments are valued, and your suggestions will be used to consider improvements in the future.

8/10 – Gut

Marion

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 5 Nächten im August 2023
Antwort von Radisson Team am 19. Sept. 2023
Thank you Marion for your rating.

10/10 – Hervorragend

Angela

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Excellent location
This hotel is in an excellent location, looks over the harbour and minutes to the huge sandy beach. We could see Elizabeth Castle from our window and is also walking distance when the tide is out or you can catch the ferry across. The outside terrace is lovely serving good food and cocktails overlooking the harbour. All staff were friendly and helpful. The bus station is five minutes away which was great to visit all over the island. Room was nice with sea view, bed was a bit hard for me but that’s personal taste. Very clean and modern, would stay again.
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Radisson Team am 20. Sept. 2023
We are truly grateful for your kind words and for choosing to stay at our hotel. I extend my sincere appreciation for taking the time to share your wonderful experience with us.

10/10 – Hervorragend

Jane

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Great location in St Helier great views. Hotel was lovely. Food facilities and service all great. Will definitely return
Aufenthalt von 4 Nächten im August 2023
Antwort von Radisson Team am 20. Sept. 2023
We are truly grateful for your kind words and for choosing to stay at our hotel. I extend my sincere appreciation for taking the time to share your wonderful experience with us.

10/10 – Hervorragend

mary

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Third visit to this hotel and can highly recommend choosing this hotel for business or pleasure for your visit to Jersey.
Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2023
Antwort von Radisson Team am 20. Sept. 2023
We are truly grateful for your kind words and for choosing to stay at our hotel. I extend my sincere appreciation for taking the time to share your wonderful experience with us.

10/10 – Hervorragend

Celia

Aufenthalt von 6 Nächten im August 2023
Antwort von Radisson Team am 19. Sept. 2023
thank you Celia for your rating.