11, Maulana Azad Road, Srinagar, Jammu and Kashmir
Bewertungen
7,8
Gut
Alle angezeigten Bewertungen beruhen auf Erfahrungen echter Gäste. Nur Reisende, die ihre Unterkunft bei uns gebucht haben, können eine Bewertung abgeben. Wir überprüfen Bewertungen gemäß unseren Richtlinien und veröffentlichen alle Bewertungen, ob positiv oder negativ.Weitere InformationenWird in einem neuen Fenster geöffnet
2 von insgesamt 9 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
10 – Hervorragend
2
4 von insgesamt 9 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
8 – Gut
4
3 von insgesamt 9 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
6 – Okay
3
0 von insgesamt 9 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
4 – Schlecht
0
0 von insgesamt 9 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "
2 – Ungenügend
0
7,2/10
Sauberkeit
7,6/10
Personal & Service
8,0/10
Ausstattung
7,4/10
Zustand der Unterkunft
8,0/10
Umweltfreundlichkeit
Bewertungen
6/10 – Okay
Nalina
Mit der Familie gereist
18. Apr. 2024
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is not maintained well. Though the charges are on higher side.
Nalina
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2024
10/10 – Hervorragend
Dr Ziyokov
Mit der Familie gereist
20. Apr. 2023
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good hospitality neet and clean good food shop In hotel also not charging extra on Kawa Thanks improve house keeping and room service fast
Dr Ziyokov
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023
10/10 – Hervorragend
Orathai
16. Nov. 2022
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
There was an error on my checkin date. We took almost an hour finding my booking name and confirmation from Expedia. The manager took care of me very well. While even 1 hr later. Expedia couldn’t response anything. However, I was sent to rest to the room by all the welcoming hotel staff happily..
Orathai
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022
8/10 – Gut
Kalimullah
27. März 2021
Kalimullah
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2021
Antwort von Vaibhav Pai am 9. Apr. 2021
Dear Mr. Kalimullah,
Greetings from Radisson Srinagar !
It was a pleasure having you stay with us and receive your valuable review.
We look forward to the pleasure of your continued patronage and assure you of our best in service and hospitality at all times
Warm Regards,
Vaibhav Pai
Front Office Manager
Radisson Srinagar
8/10 – Gut
jagat
29. Juni 2019
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
jagat
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2019
6/10 – Okay
Sandra, San Diego
24. Aug. 2018
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Everything was great, but I had to make some changes to my reservation and I was charged a penalty fee which I think I shouldn't of payed. As I stayed at their hotels (Pahalgam, Sonamarg, Gulmarg) for the rest vacation. I only changed the locations.
Sandra
Aufenthalt von 15 Nächten im August 2018
8/10 – Gut
Verifizierter Reisender
25. Mai 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Washrooms need better cleaning and maintenance for getting an overall better experience. Otherwise, the rooms are okay for staying and a comfortable night at the property.
Verifizierter Reisender
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2018
6/10 – Okay
jagajjeevan, mumbai
18. Feb. 2018
This is just one more Srinagar hotel
Don't go with name, you can't find any real Radisson standards. No variety in food and breakfast is very bad.
jagajjeevan
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2018
8/10 – Gut
Rohit
22. Jan. 2018
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Comfortable stay in Jan 18
The stay was comfortable in well kept rooms. centrally located & walking distance from dalgate. only suggestion is to bring in more choice in the 24 hours food menu