Traditional-Haus, Küche | Wohnbereich

Bewertungen von Thon Partner Hotel Sortland

3.5 out of 5
Thon Partner Hotel Sortland
Vesterålsgata 59, Sortland

Bewertungen

8,6

Hervorragend

54 von insgesamt 124 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
54 von insgesamt 124 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
12 von insgesamt 124 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
3 von insgesamt 124 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
1 von insgesamt 124 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,8/10

Sauberkeit

9,0/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,2/10

Zustand der Unterkunft

8,6/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

6/10 – Okay

Katja, Linkenheim-Hochstetten

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Unser Zimmer war sehr veraltet, gehört dringend modernisiert
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Nicolas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024

10/10 – Hervorragend

Gerd

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

10/10 – Hervorragend

Frode

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023

8/10 – Gut

Ole

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Slitt men veldig bra mat
Eldre hotell og det synes, litt for slitt. Lyspunktet var betjening og restauranten. Fenomenal mat! Er jeg i regionen igjen kommer jeg til å ta turen til hotellet bare for maten.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023

6/10 – Okay

Dag Ove

Verbesserungswürdig: Sauberkeit und Personal & Service
Litt slitent hotell, greit rom, men gammelt bad. Støv tyter ut ventilasjon på badet, Toalettet ved resepsjonen var nedsprutet, handicaptoalettet uten papir. Gav beskjed til resepsjonen, men ingenting var gjort 2 timer senere. Lite delikat...God frokost, men litt trangt i rushet...
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

10/10 – Hervorragend

Tor Anders

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023

8/10 – Gut

Henry

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
All good
Hotel is great but bathroom was tiny. Designer should have been fired. Clean but tiny.
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Grethe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Rommet var helt greit. Viktig med to gode stoler å sitte i. Kunne kanskje oppdatert badet. Frokosten var god og middagen i restauranten var utmerket.
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Evy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023

8/10 – Gut

Alf Agnar

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023

10/10 – Hervorragend

Ole J.

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

8/10 – Gut

Øystein

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Fint opphold
Vennlig personale, fine fasiliteter, veldig god frukost. Muligheter for elbillading. Litt slitte rom, og ganske lytt.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023

4/10 – Schlecht

Kari

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Thon Partner Hotel Sortland am 5. Aug. 2023
Kjære gjest, Tusen takk for toppkarakter for Thon Partner Hotel Sortland!Det er veldig hyggelig å se at du har hatt et fint opphold hos oss.Vi håper å se deg igjen snart!Med vennlig hilsenTeam Thon Partner Hotel Sortland.

10/10 – Hervorragend

Eva

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Mysigt hotell
Mysigt hotell på Lofoten. Suverän och god frukost med bra variation.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Resepsjonen, Thon Partner Hotel Sortland am 31. Juli 2023
Hei Eva,Takk for at du gav oss toppkarakter! Det gleder oss å lese at du likte vår smakfulle og varierte frokostbuffet. Vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake snart igjen til Thon Partner Hotel Sortland.

10/10 – Hervorragend

Frank

Aufenthalt von 2 Nächten im März 2023
Antwort von Resepsjonen, Thon Partner Hotel Sortland am 31. Juli 2023
Hei FrankTakk for at du gav oss toppkarakter! Vi håper vi kan ønske deg velkommen tilbake snart igjen til Thon Partner Hotel Sortland.

8/10 – Gut

Unni

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Thon Partner Hotel Sortland am 5. Aug. 2023
Kjære Unni, Tusen takk for at du tok deg tid til å vurdere Thon Partner Hotel Sortland!Det er veldig hyggelig å høre at du har hatt et fint opphold hos oss.Vi håper å se deg igjen snart!Med vennlig hilsenTeam Thon Partner Hotel Sortland.

10/10 – Hervorragend

Dennis

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023
Antwort von Thon Partner Hotel Sortland am 5. Aug. 2023
Kjære Dennis, Tusen takk for toppkarakter for Thon Partner Hotel Sortland!Det er veldig hyggelig å se at du har hatt et fint opphold hos oss.Vi håper å se deg igjen snart!Med vennlig hilsenTeam Thon Partner Hotel Sortland.

10/10 – Hervorragend

Håkon Arild

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023
Antwort von Thon Partner Hotel Sortland am 5. Aug. 2023
Kjære Håkon, Tusen takk for toppkarakter for Thon Partner Hotel Sortland!Det er veldig hyggelig å se at du har hatt et fint opphold hos oss.Vi håper å se deg igjen snart!Med vennlig hilsenTeam Thon Partner Hotel Sortland.

10/10 – Hervorragend

Frode

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
God service
Bra hotell og en god resturant. Bruker dette hotellet hver gang jeg er på sortland.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2023

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
fikk først et rom med kloakklukt. fikk byttet uten problem. rommet ble ikke rengjort og skitne kopper/glass ble ikke hentet på de 4 døgn vi bodde der. Måtte be om rene håndkle, men de skitne ble ikke hentet i første omgang. lå igjen på badegulvet. betalte regningen i 2 omganger, vet ikke hvorfor, men kunne ikke få kvittering når vi betalte, kunne ikke få kvittering før vi sjekket ut. Synes dette var litt urovekkende, da jeg er vant til å få kvittering når jeg betaler. var visst noe med data systemet. De opererte med en høyere pris enn den jeg fikk oppgitt hos dere. Dette kunne ikke ordnes ved utsjekking, men venter nå på oppgjør av for meget betalt. Betjeningen var veldig hyggelig
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2023

10/10 – Hervorragend

leif

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2023
Antwort von Hotellsjef Siv Marit Aronsen am 21. Apr. 2023
Hei Leif;Det gleder oss at dere hadde ett fint opphold på Thon Sortland Hotell. Takk for din tilbakemelding og hjertelig velkommen tilbake til oss :-)

8/10 – Gut

Rune

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023
Antwort von Hotellsjef Siv Marit Aronsen am 21. Apr. 2023
Hei Rune , Takk for din hyggelige tilbakemelding.Dere er hjertelig velkommen tilbake til oss .Thon Sortland Hotell :-)

10/10 – Hervorragend

Egil

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2023
Antwort von Hotellsjef Siv Marit Aronsen am 21. Apr. 2023
Hei Egil,Vi setter pris på dein gode tilbakemelding, og ønsker dere hjertelig velkommen tilbake til oss.Thon Sortland Hotell :-)

10/10 – Hervorragend

Frode

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Jobbreise til mitt faste hotell på Sortland
Oppholdet er som forventa. Jeg bruker dette hotellet fast på jobbreiser. Resturanten er helt topp. Veldig gode fiskeretter og god service. Hyggelig betjening og fin beliggenhet. Kommer til å fortsette og bruke dette hotellet fremover
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2023

2/10 – Ungenügend

Tor

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

4/10 – Schlecht

Janette

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2022

10/10 – Hervorragend

Tor Anders

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2022

8/10 – Gut

Bente

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Veldig lytt mellom rommene, jeg kunne følge godt med i en samtale mellom to personer i et av naborommene, vet ikke om det var over eller ved siden av. Og utsikten var ett inn i en betongvegg. ikke spesielt sjarmerende.
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

8/10 – Gut

Carina

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

10/10 – Hervorragend

Britt

Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2022

8/10 – Gut

Arild

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Positivt overrasket.
Fint hotell. Mye bra kunst. Trivelig betjening. Skal anbefale hotellet til mine venner.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

8/10 – Gut

Linn Elisabeth

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Hyggelig men noe slitt
Hyggelige ansatte, god frokost, men litt stiv pris mtp tilstanden på rommene.
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2022

8/10 – Gut

Liv

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022
Antwort von Therese am 14. Aug. 2022
Tusen takk for din tilbakemelding! Du er hjertelig velkommen tilbake.

10/10 – Hervorragend

Jacob

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Therese am 4. Aug. 2022
Tusen takk for den flotte tilbakemeldingen!

10/10 – Hervorragend

Yngve

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Hotellopphold
Topp pphpld kan trygt an befales Yngve.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Therese am 4. Aug. 2022
Tusen takk for din anbefaling! Du er hjertelig velkommen igjen.

10/10 – Hervorragend

Annika

Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2022
Antwort von Therese am 28. Juli 2022
Tusen takk for anmeldelsen din!

8/10 – Gut

Veronica

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Rommet var rent da vi kom, men under oppholdet var det verre, måtte bære ned søpla selv, og be om nye håndduker
Aufenthalt von 3 Nächten im Juli 2022
Antwort von Therese am 28. Juli 2022
Tusen takk for din tilbakemelding! Dette er helt klart svikt i våre rutiner. Vi skal ta dette videre internt, slik at det ikke skjer igjen. Vi beklager så mye.

10/10 – Hervorragend

Håkon

Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2022
Antwort von Therese am 28. Juli 2022
Tusen takk for flott tilbakemelding! Vi setter stor pris på det.

8/10 – Gut

Michael

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Therese am 28. Juli 2022
Takk for din tilbakemelding!

10/10 – Hervorragend

Rune

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Therese am 28. Juli 2022
Tusen takk for 10 av 10 anmeldelse! Vi setter stor pris på det.

8/10 – Gut

Svanhild

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Therese am 28. Juli 2022
Tusen takk for at du tok deg tid til å gi oss din vurdering. Vi setter stor pris på det!

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Therese am 28. Juli 2022
Takk for flott tilbakemelding!

8/10 – Gut

Magne

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Therese am 28. Juli 2022
Vi setter pris på din tilbakemelding og takker for det!

8/10 – Gut

Ingvill

Gut: Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Sortland Hotell - Juni 2022
Fint superior-rom med veldig god seng! Romslig bad og god/stor dusj. Litt manglende rutiner for renhold under vårt 4 dagers opphold. Bra frokost!
Aufenthalt von 3 Nächten im Juni 2022
Antwort von Therese am 28. Juli 2022
Tusen takk for din tilbakemelding! Vi beklager for at du opplevde manglende rutiner for renhold hos oss. Dette skal vi ta videre internt og fikse opp i. Du er hjertelig velkommen ved en annen anledning.

4/10 – Schlecht

Himanshu, London

Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Personal & Service
I was given a room with a double bed. As I walked in I noticed the toilets flushing mechanism had come off the wall. I tried to fix it but realized that the unit wasn’t meant for that particular wall mount. I called reception and they sent a guy in. All he did was use double sided sticky tape and tried to stick it the best he could!! I was bemused at the whole thing. I would have expected that they move me to another room!
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Therese am 28. Juli 2022
Thank you for your feedback. We are so sorry to hear about the experience you had at our hotel. This should not happen and I agree with you, we should have given you another room. We hope to see you on another occasion so we can give you a better stay next time.

8/10 – Gut

Magne

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022

6/10 – Okay

Ragnar

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2022

6/10 – Okay

Tomasz

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2022
Antwort von Therese am 21. Mai 2022
Tusen takk for tilbakemelding! Vi setter pris på det :)