Außenpool

Bewertungen von ibis budget Singapore Selegie

3 out of 5
ibis budget Singapore Selegie
183 Selegie Road, Singapore

Bewertungen

6,6
53 von insgesamt 396 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
136 von insgesamt 396 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
115 von insgesamt 396 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
54 von insgesamt 396 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
38 von insgesamt 396 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

7,2/10

Sauberkeit

7,6/10

Personal & Service

7,6/10

Ausstattung

6,6/10

Zustand der Unterkunft

8,2/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

8/10 – Gut

Vanessa

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Zimmer war größer wie erwartet. Wir konnten in den 11 Quadratmetern unsere beiden Reisekoffer auf dem Boden ausbreiten. Der Pool auf der Terrasse ist super, allerdings könnte man den Bereich etwas einladende gestalten. Top waren hier die kostenlosen Handtücher.
Aufenthalt von 2 Nächten im Februar 2024
Antwort von Roland am 24. März 2024
Dear Vanessa,We appreciate your positive comments of your hotel stay, in particular for our comfortable rooms and nice rooftop swimming pool. It is our pleasure to be of service to you and we look forward to serving you again!Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

6/10 – Okay

Yvonne

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Reinigung der Zimmer war sehr oberflächlich Direkt neben dem Hotel ist eine Baustelle Hotel ist sehr modern und Personal freundlich und hilfsbereit
Aufenthalt von 5 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Roland am 11. Jan. 2024
Dear Yvonne,We appreciate your kind compliments for our modern furnishings and friendly staff team. Our hotel maintains a regular and stringent routine of housekeeping management and will step up inspections for our guest's benefit. We hope you had a great time touring Singapore and look forward to welcoming you back soon.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

2/10 – Ungenügend

Michael

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
last choice
Room with no windows. Guests do not care about COVID 19. Breakfast and breakfast room not clean and definetly not Singapore hygiene standard. Zimmer ohne Fenster. Gäste scheren sich nicht um COVID 19. Frühstück und frühstücksraum nicht Singapur Hygiene Standard entsprechend.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Stanley am 29. Sept. 2022
Dear Michael,We are disappointed to hear of the shortfalls in the stay you had experienced. As our standard rooms do not have windows, do book our Superior and Deluxe rooms if you prefer having a window. We have since instructed our breakfast partner to implement appropriate rectification measures to ensure that standards and services reflect our guest’s expectations.Warm Regards, Stanley Guest Relations Executive

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Sauberkeit
Aufenthalt von 7 Nächten im Januar 2022

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Gutes Preis-Leistungsverhältnis. Zimmer sind extrem klein, aber völlig normal für Singapur. Wir haben ein Zimmer in der obersten Etage bekommen und es war sehr ruhig. Pool auf dem Dach gepflegt und sauber. Die Lage ist sehr gut (MRT Stationen Little India und Rochor jeweils 5 Gehminuten entfernt). Leider ist das Internet zu Stoßzeiten (morgens und abends) extrem langsam und kaum nutzbar. Frühstück haben wir nicht gebucht, da man in Singapur außerhalb des Hotels sehr gut und günstig frühstücken kann. Das Hotel wird überwiegend von chinesischen Touristen besucht und ist dementsprechend darauf ausgerichtet.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 3 Nächten im Mai 2019

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Das Hotel liegt sehr gut in der Nähe von Chin Town. Leider ist es nicht besonders geeignet, wenn man man mit viel Gepäck reist. Wir mussten unsere beiden Reisetaschen und die beiden Rucksäcke stapeln und konnten uns nur einzeln im Zimmer bewegen, wenn der andere Platz gab. Bad war sehr klein, aber sauber. Die Klimaanlage war für das kleine Zimmer viel zu groß dimensioniert und auch viel zu laut, so dass man die Wahl hatte zu schwitzen oder mit dem Lärm des Gebläses auszukommen. Das Gebläse hat auch direkt auf das Bett geblasen, was nicht angenehm war. Die Flure sind auch sehr eng und für großes Gepäck ebenfalls nicht besonders geeignet. An sich wäre es ein schönes Hotel, da die Lage sehr gut wäre. Unsere Empfehlung: Gut geeignet für kurze Reisen mit kleinem Gepäck. Nicht geeignet, wenn man viel Gepäck für eine längere Reise dabei hat, weil man dann immer alles umschichten muss um überhaupt etwas Platz zum Bewegen zu haben. Leider, sonst gäbe es von uns mehr Punkte.
Aufenthalt von 2 Nächten im April 2019

8/10 – Gut

Hans-Peter, Esslingen

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
zentral gelegenes kleines Hotel
Das war mein dritter Aufenthalt in diesem Hotel. Seit dem letzten Mal wurde das Hotel renoviert und hat nun ein modernes Flair. Die Zimmer sind kein, aber zum Übernachten vollkommend ausreichend. Bad und Zimmer immer sauber. Nette und freundliche Mitarbeiter an der Rezeption. Nach einem heißen Tag ist der Pool auf dem Dach einfach top, auch dieser ist top sauber. Leider will ich nicht unterschlagen, dass die Zimmer seht hellhörig sind und man ankommende Besucher Nachts zu gut hört.
Aufenthalt von 8 Nächten im Juli 2018

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Hotel für Durchreisende/Touristen in guter Lage
Die Zimmer im Hotel sind, wie in Singapur üblich, sehr klein. Wenn man allerdings nur eine Gelegenheit zum Schlafen oder kurz Ausruhen benötigt, ist dieses Hotel ideal. Das Personal ist sehr freundlich und engagiert und die Rezeption ist 24h lang besetzt. An der Rezeption kann man sich auch bei der Reiseplanung helfen lassen für Singapur. Zusätzlich bietet das Hotel einen Pool auf dem Dach an, der auch sehr sauber gehalten wird, was an besonders heißen Tagen beim Entspannen hilft. Das Hotel liegt in direkter Nähe (knapp 3min zu Fuß) zu zwei MRT-Stationen der blauen und lilanen Linie, was das Fortbewegen in Singapur sehr erleichtert. Es wird auch ein Frühstück und Mittagessen im Hotel angeboten, letzteres habe ich aber nie probiert. Das Frühstück wird frisch zubereitet und schmeckt gut, ist aber mit einem Preis von 8 Dollar eher teuer.

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Gut: Personal & Service
Zum zweiten Mal im Fragrance Hotel - Selegie
Nach dem Jahr 2010 sind wir wieder ins Selegie, weil es einfach ideal liegt. Bus und U-Bahn in der Nähe, alles entspannt per Fuß in ein paar Minuten zu erreichen. Wir haben ein kostenloses Upgrade der Zimmer bekommen, da wir 2 Wochen gebucht hatten. Standard Zimmer sind echt winzig. Frühstuck ist einfach aber für den Start in den Tag reicht es.

4/10 – Schlecht

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Service u. Lage gut, Zimmer absolut zu klein.
Ich hatte schon nicht die unterste Kategorie Zimmer gebucht sondern "Superior-Zimmer". Das war dann doch sehr ernüchternd, max 10-11m2, also Bett und ein kleiner Kloraum mit Duschkopf. Keine Möglichkeit den Koffer abzustellen. Koffer aufmachen also nur auf dem Bett ansonsten Koffer in die Ecke. Nach Rücksprache mit der Anmeldung konnte ich gegen Aufpreis auf ein "größeres" Zimmer umbuchen. War immer noch nicht groß aber dann schon ausreichend. Kann ich nur für alleinreisende Rucksacktouristen empfehlen.

8/10 – Gut

Amirthalinkam, Germany

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Ausgezeichneter Service

8/10 – Gut

ernst rudin

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
super
Personal sehr freundlich.zimmer klein aber man gewöhnt sich daran.lage bombastisch.gehen wieder.

6/10 – Okay

Corry, München

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Preis-Leistung ok
Die Zimmer sind sehr klein, aber ausreichend für ledigliche Übernachtungen. Keine separate Duschkabine im Bad. Die Klimaanlage ist viel zu niedrig in Gängen & Rezeption gestellt (zudem unnötige Energieverschwendung), aber lässt sich glücklicherweise im Zimmer individuell regeln. Angenehmer Entspannungsort: Pool auf dem Dach - klein aber gepflegt.

6/10 – Okay

Sabine

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Für 1 Nacht geht's
Für einen längeren Aufenthalt würde ich das Hotel auf keinen Fall empfehlen. Winzige Zimmer, kein Fenster oder fenster nicht zu öffnen, die Dusche hat keine Duschwanne, ...Für eine Nacht auf der Durchreise aber geht es, wenn man keinen Luxus erwartet.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers

8/10 – Gut

Tatjana, Schweiz

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Kleine Zimmer, ansonsten alles OK, Nähe MRT
Wie wohl alle berichten sind die Zimmer äusserst klein!! Und die Dusche ist auch etwas "speziell", aber alles ist sauber und die Lage Nähe MRT-Station "Little India" ist sehr praktisch! Pool war soweit auch ok!

10/10 – Hervorragend

Anonymous

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Eigentlich alles top. Günstiger
Eigentlich alles top. Günstiger Preis, optimale Lage, sehr sauber. Nur einen Kritikpunkt muss ich anbringen: So ein kleines Zimmer habe ich noch nie gesehen! Und ich habe in Japan gelebt, weiß also wovon ich rede :-) Jede Bewegung wollte genau überlegt sein, um nirgends anzustoßen oder meine Freundin zu rammen. Für ein paar Nächte bzw. einen Stopover-Aufenthalt ist das Hotel aber trotzdem sehr zu empfehlen.

8/10 – Gut

Paar, 50 Jahre, Deutschland

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Günstig, dafür kein Luxus
Wir buchten bei einem stop-over nur 1 Nacht. Die Zimmer im EG sind die günstigsten (leider ohne Fenster, dafür mit hervorragendem Bett). Hervorzuheben sind Sauerkeit im Haus (mit pool auf dem Dach) und die Freundlichkeit des Personals (besonders an der Rezeption). Zimmerpreis inkl. Frühstück (5 Varianten stehen zur Wahl) in Ordnung. Allgemein ruhig. Gute Lage für Exkursionen in die Stadt.

6/10 – Okay

martin Paul

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Personal & Service
A good hotel . Unremarkable but perfectly adequate. The rooms are small and 3 was a push. Friendly helpful staff nice breakfast
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024

10/10 – Hervorragend

William

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
We liked the area and especially the rooftop swimming pool. Staff were friendly and very helpful.
Aufenthalt von 4 Nächten im Mai 2024
Antwort von Roland am 19. Mai 2024
Dear William,The Hotel Team deeply appreciates your kind words for ibis budget Selegie and is delighted to learn of your very good hotel experience. It is a delight to hear we made an impression with the service of our team, our convenient location and nice rooftop swimming pool. It has definitely been our immense pleasure to have provided you with an excellent hotel experience and we certainly look forward to another opportunity to do so again soon.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

6/10 – Okay

CHUQING

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit
Not bad,just a normal ibis hotel.My room has a door of the shower zone,so it was good for me,but my friends room didn't have it,she was confused. The wall of room is thin,so I can hear all the noises from corridor,elevator,and even from others' room.(yes I even heared their alarm's noise 5:00am!) The location is not so good,little bit far from the MRT station.And there were a road contribution, so it was not so good for walking.
Aufenthalt von 3 Nächten im April 2024
Antwort von Roland am 19. Mai 2024
Dear CHUQING,Thank you for choosing to stay with us. We are surprised as our hotel is only a short 5 minutes walk from 2 MRT stations, Rochor and Little India MRT stations which allows for easy access to city center and popular attractions. Road constructions are common in Singapore but they are well planned with alternative routes and generally do not create much hassle for commuters. My colleagues will be glad to help share some of the travelling tips. We look forward to welcome you back again.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

8/10 – Gut

Christopher

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Location was good for all the things we wanted to see. Unfortunately there was a number of road works and construction sites near by making it a bit noisy early morning but then its a major city so to be expected.
Aufenthalt von 5 Nächten im April 2024
Antwort von Roland am 12. Mai 2024
Dear Christopher,Thank you for taking time to write a review of your hotel stay. Our hotel is located near 2 MRT stations, namely Rochor and Little India, and we are in close proximity to tourist attractions such as Marina Bay and Bugis district. Construction work in Singapore has to halt by evening and generally do not affect the majority of our guests given that they are out of the hotel for most of the day, spending their time with fun-filled activities here in Singapore. We would love to have the opportunity to welcome you back again.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

10/10 – Hervorragend

Nicola

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Good value to your money
Great rooftop pool, good beds. Very close to subway station.
Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2024
Antwort von Roland am 7. März 2024
Dear Nicola,Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are delighted to hear that our lovely rooftop swimming pool, convenient location and comfortable beds were the highlights of your stay with us. We are confident that our room rates will stay highly competitive, and hope you will choose to stay with us again soon!Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

8/10 – Gut

kazem

Mit der Familie gereist
Nice place to stay
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024
Antwort von Roland am 3. März 2024
Dear kazem,We are delighted to learn that you had enjoyed the cosy and affordable accommodations which our hotel is known for. We certainly hope to have the opportunity to welcome you back the next time you return to our beautiful city!Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

8/10 – Gut

Dennis, New Westminster

Mit dem Partner gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The place is quiet and it's easy to walk to Metro. It is close to Little India. LThe rooms were maintained well but unfortunately if an upstairs room takes a shower it makes a lot of noise. One has to hope they don't shower during the night. A toilet hose broke in the middle of the night. We were able to shut it off and it was immediately fixed in the morning. The bathrooms definitely need more light by the mirrors. The breakfast was okay but could include fruits and stronger juices. If we stay in Singapore again, we would consider staying in Singapore because of its budget prices and acceptable facilities and services.
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Tsun Shun

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Ok
Aufenthalt von 3 Nächten im Februar 2024

8/10 – Gut

Annilise, Huntington Beach

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Staff were very helpful. Property is definitely budget. Towels were thin, mattress was four inches of foam-very uncomfortable. You have to preheat the shower water to take a hot shower. In addition, not very much hot water to wash and condition hair then clean the rest of you. No refrigerator in the room. Air conditioner was terrific in mitigating the temperature outside!
Aufenthalt von 4 Nächten im Februar 2024
Antwort von Roland am 3. März 2024
Dear Annilise,We are happy to hear of your positive compliments for our helpful staff and strong air conditioning. The quality and thickness of our bathroom towels are consistent with the hotel standards. We would like to clarify that we provide good quality pocketed spring mattresses in all our rooms. We do not use any foam mattresses. Our heaters are equipped to provide unlimited hot water and do approach our Front Desk for any assistance with our faciities. Refrigerators are also available at our higher-tier rooms and our welcoming front desk staff would be glad to recommend the relevant rooms if you require a refrigerator during your stay. We hope to have the pleasure of inviting you through our doors again.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Bon hôtel. Très bon emplacement
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

8/10 – Gut

Laura

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The property is really close to a metro station and has a very good location, which made it very convenient to get to know the neighborhood and to get to other places. The staff was always very nice and helpful, and the breakfast was also good. The room was a little smaller than expected.
Aufenthalt von 2 Nächten im Januar 2024
Antwort von Roland am 7. Feb. 2024
Dear Laura,The Hotel Team is delighted to learn of your wonderful stay experience with us, in particular from our hotel's convenient location, great breakfast and amazing hospitality team. Our hotel is indeed very well located and is a short 5 minutes walk from both Rochor and Little India MRT stations, allowing for easy access to popular attractions. We hope you will think of us the next time you are making a trip to Singapore!Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

8/10 – Gut

TSUJIGUCHI

Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024

6/10 – Okay

Nobuo

Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Roland am 28. Jan. 2024
Dear Nobuo,Thank you for choosing to stay with us. We value your patronage and certainly hope we will have the opportunity to serve you again in the future.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

8/10 – Gut

Kin chung

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
近地鉄站,附近多食店。
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Roland am 28. Jan. 2024
Dear Kin chung,Thank you for bringing up our hotel's fantastic location as well as the spectrum of restaurants and public transport we offer right at our doorsteps. Our hotel is indeed very well located and is a short 5 minutes walk from both Rochor and Little India MRT stations, allowing for easy access to popular attractions. We certainly look forward to welcome you back soon!Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Dezember 2023

6/10 – Okay

Fung Shan Connie

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

8/10 – Gut

Changhui

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
可逛的地方多 吃飯方便
Aufenthalt von 4 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Roland am 17. Dez. 2023
Dear Changhui,Thank you for complimenting our hotel's strategic location with great accessibility to a wide range of eateries and popular attractions. We hope you had a great time touring Singapore and look forward to welcoming you back soon!Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

8/10 – Gut

LE THAO XUYEN

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist, Mit dem Partner gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The receptionist is very nice and enthusiastically supportive. We feel very comfortable staying here. Convenient to travel, near MRT and bus station
Aufenthalt von 2 Nächten im August 2023
Antwort von Roland am 15. Jan. 2024
Dear THAO XUYEN,The Hotel Team is delighted to learn of your wonderful stay experience with us, from our hotel's convenient location and amazing hospitality team. Your positive comments meant a lot to us and the Hotel Team will continue to strive to provide this warm hospitality to all our guests. We hope to have the pleasure of inviting you through our doors again.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

8/10 – Gut

Dugan

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Budget hotel in Singapore
This is a basic cheap modern hotel. No window in the bedroom, no fridge or safe but good bed, good shower, air-con and TV. Basic breakfast with Nescafé but hot Asian food if you want it. Metro about 5 minutes away.
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Roland am 26. Nov. 2023
Dear Dugan,Thank you for staying with us and spotting a great bargain. We are pleased to learn that you have enjoyed our comfortable bed and excellent facilities. Our hotel is indeed a short mins walk away from Rochor and Little India MRT stations. If you require a window or refrigerator, please consider topping up a small fee to enjoy a room upgrade to our Superior or Deluxe room. We hope to have the pleasure of inviting you through our doors again!Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

2/10 – Ungenügend

Elle

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Transpot
Aufenthalt von 4 Nächten im November 2023
Antwort von Roland am 19. Nov. 2023
Dear Elle,We are really surprised to learn of your review. Our hotel is very strategically located and is a short 5 mins walk from Rochor and Little MRT stations, and allows for easy access to city center and many popular attractions such as Marina Bay, Merlion Park etc. There are also many bus stations located in the immediate vicnity. Please do not hesitate to approach my colleagues at the front desk for the best tips on travelling in our city.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

10/10 – Hervorragend

DongPing

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im November 2023
Antwort von Roland am 19. Nov. 2023
Dear DongPing,Thank you for leaving a five star review for ibis budget Selegie! It has been an absolute delight to have exceeded your expectations during your stay with us, and we certainly look forward to welcoming you back soon!Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

8/10 – Gut

Cherry

Aufenthalt von 6 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Roland am 5. Nov. 2023
Dear Cherry,We value your patronage and we are delighted that you have enjoyed the cosy and affordable accommodations which our hotel is known for. We look forward to welcoming you back for another lovely stay and to delight you with our hospitality!Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

4/10 – Schlecht

Tatsufumi

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023

6/10 – Okay

Sakurai

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
お湯が出ない
Aufenthalt von 5 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Roland am 22. Okt. 2023
Dear Sakurai,Thank you for choosing to stay with us. Unlimited hot water is available all the time, and just needs to be turned on using a switch positioned right outside the bathroom. This is in line with Singapore's effort for energy conservation. We hope to remain the hotel of your choice in your next visit to Singapore.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

10/10 – Hervorragend

JOHN VAL

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean and amazing services
Aufenthalt von 3 Nächten im September 2023
Antwort von Roland am 15. Okt. 2023
Dear JOHN,Thank you for giving us a perfect rating and for recommending our hotel to other travellers. We are heartened to hear that your stay was an impeccable one, from the cleanliness of the hotel to the services of the staff. It is a delight to hear we made an impression! We hope you will think of us the next time you are making a trip to Singapore.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

6/10 – Okay

Rajbans

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
Simple n cosy
Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Roland am 15. Okt. 2023
Dear Rajbans,We are pleased to learn that you had a pleasant stay at our affordable and cosy accommodation. We would love to have the opportunity to welcome you back again.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

6/10 – Okay

Erika

Gut: Sauberkeit und Personal & Service
Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft
Äänieristys oli täysin olematon ja huoneessa oli ovi viereiseen huoneeseen jossa samanlainen ovi minun huoneeseen. Aamiainen oli OK. Henkilökunta erittäin ystävällistä ja avuliasta!
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Roland am 4. Okt. 2023
Dear Erika,Thank you for leaving compliments for our lovely hospitality team. It is usual for hotels to have connecting rooms but it is no different from an individual room as the connecting door will always be locked unless both the rooms are booked by a family and they open both the doors. We hope to have the pleasure of inviting you through our doors again.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

10/10 – Hervorragend

Carmel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Have been there several times now. The location suits me. It is a budget hotel so you get what you pay for. Good, helpful staff. Basic but clean and comfortable room (a fridge would be a bonus). Lovely breakfast.
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2023
Antwort von Roland am 4. Okt. 2023
Dear Carmel,Thank you for choosing to stay with us again! We are thrilled that we are able to meet to your stay expectations from the service of our team, our excellent location, clean rooms and breakfast. Refrigerators are available at our higher-tier rooms and our welcoming front desk staff would be glad to recommend the relevant rooms if you require a refrigerator during your stay. We look forward to welcoming you back for another splendid stay!Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

10/10 – Hervorragend

kit ying

Aufenthalt von 5 Nächten im September 2023
Antwort von Roland am 1. Okt. 2023
Dear kit-ying,We are happy to receive your perfect rating. We strive to provide great value and we are always here to ensure that your stay with us is comfortable. It is a delight to hear we made an impression! We hope you will think of us the next time you are making a trip to Singapore.Warm Regards,RolandGuest Experience Executive

4/10 – Schlecht

Naoaki

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023

8/10 – Gut

Gabriel Benito

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Room and the whole hotel is small.
Aufenthalt von 11 Nächten im August 2023
Antwort von Roland am 18. Sept. 2023
Dear Gabriel,Thank you for choosing our hotel as your preferred accommodation choice here in Singapore. Small rooms are a common feature of budget category accommodation in land-scarce Singapore. Many travellers have found our hotel to be value-for-money. In fact, they appreciate the savings, given that they are out of the hotel for most of the day, spending their time with fun-filled activities here in Singapore. We hope to have the opportunity to welcome you back the next time you return to our beautiful city!Warm Regards,RolandGuest Experience Executive