Ansicht von oben

Bewertungen von Hotel Disha Palace

2.5 out of 5
Hotel Disha Palace
New Pimpalwadi Road, Kote Galli, Shirdi, Shirdi, Maharashtra

Bewertungen

5,2
3 von insgesamt 9 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
0 von insgesamt 9 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
1 von insgesamt 9 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
0 von insgesamt 9 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
5 von insgesamt 9 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

4,4/10

Sauberkeit

5,0/10

Personal & Service

6,0/10

Ausstattung

4,0/10

Zustand der Unterkunft

10/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Rupa

Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023

2/10 – Ungenügend

Seshagirimvr

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2023

2/10 – Ungenügend

CHANDRASEKARAN

Aufenthalt von 2 Nächten im Juni 2023

10/10 – Hervorragend

Sakshi

Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Rahul am 6. Juli 2022
Dear Guest, Om Sairam Thank you for sharing your feedback regarding your stay at our hotel. your feedback is very valuable for us. Please Visit again. Kind Regards Rahul...

10/10 – Hervorragend

Vrushali

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Nice Hotel with lowest Price. Walkable distance from Shri Saibaba Temple. Rooms are cleaned and we'll maintained.Hotel Staff is very helpful and well behaved. I recommend this budget hotel to everyone who plan to visit Shirdi Sai Baba.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2022
Antwort von Rahul am 6. Juli 2022
Dear Guest, Om Sairam Thank you for sharing your feedback regarding your stay at our hotel. your feedback is very valuable for us. Please Visit again. Kind Regards Rahul...

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Big Lie
This hotel claims to have renovated their facility on social media. This is a BIG LIE
Aufenthalt von 2 Nächten im September 2019
Antwort von Rahul am 5. Dez. 2019
Dear Guest, Om Sairam Thank you for sharing your feedback regarding your stay at our hotel. your feedback is very valuable for us. we would like to apologize for your recent experience. We're sorry to hear you were less than satisfied with our hotel. It's important to us that our customers are more than satisfied.But please also mention the hotel's negatives and positives. Kind Regards Rahul...

2/10 – Ungenügend

bk

Mit der Familie gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Didn't cleaned the room after someone vacated it. We could see all the used items in room. Beds are messy. Hair on beds,blankets, pillows when we entered the room. And no one took care of it even after complaining about it. No lift
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2019
Antwort von Swapnil am 1. Juli 2019
Dear Guest, Om Sairam Thank you for sharing your feedback regarding your stay at our hotel. We apologize that our service did not satisfy your expectations. If you would be willing to give us a chance to turn your experience around. It would be such a pleasure to personally welcome you back to our new and improved hotel. Thanks & Regards Swapnil , Manager

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2018
Antwort von Swapnil am 1. Juli 2019
Dear Sir, Thank you for sharing your feedback regarding your stay at our hotel. Our hotel has now been completely renovated.It would be such a pleasure to personally welcome you back to our new and improved hotel. Thanks & Regards Swapnil.. (Manager)

2/10 – Ungenügend

Verifizierter Reisender

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juni 2018
Antwort von Swapnil am 31. Juli 2019
Hello Sir, OmSairam Thank you for sharing your feedback. your feedback is very valuable for us. We apologize for your inconvenience. But our hotel has now been completely renovated and all the problems are being resolved. If you would be willing to give us a chance to turn your experience around. It would be such a pleasure to personally welcome you back to our new and improved hotel. Thanks & Regards Swapnil..(Manager)