Außenpool, Liegestühle

Bewertungen von Hilton Shenzhen Futian

4.5 out of 5
Hilton Shenzhen Futian
Tower B Great China Intl Finance Centre, Shennan Road, Futian District, Shenzhen, Guangdong

Bewertungen

8,2

Sehr gut

169 von insgesamt 431 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 10 - Hervorragend" "
166 von insgesamt 431 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 8 - Gut" "
52 von insgesamt 431 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 6 - Okay" "
24 von insgesamt 431 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 4 - Schlecht" "
20 von insgesamt 431 Gästebewertungen haben eine Bewertung von 2 - Ungenügend" "

8,6/10

Sauberkeit

8,4/10

Personal & Service

8,0/10

Ausstattung

8,4/10

Zustand der Unterkunft

7,8/10

Umweltfreundlichkeit

Bewertungen

10/10 – Hervorragend

Jochen

Mit einer Gruppe gereist, Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Die Lage des Hotels ist sehr gut. Die Metrostation Ganxia North liegt gleich vor dem Haus. Hinter dem Hotel ist eine kleine Stadt mit sehr vielen kleinen traditionellen Geschäften, Handwerksbetrieben und Restaurants. Das fand ich touristisch ganz spannend. Ansonsten gibt es in Shenzhen Luxus Einkaufstempel in Hülle und Fülle. Das Frühstück im Hotel ist sehr gut, die Auswahl sehr reichhaltig. In der Executiv Lounge würde ich mir bei der Getränkeauswahl noch Orangensaft wünschen. Das sollte meiner Meinung nach Standard sein. Die Sauberkeit ist sehr gut. Teilweise nimmt man einen leicht muffeligen Geruch wahr. Aber insgesamt ist alles Top. Ich war Ende März 2024 für 9 Nächte da und würde das Hotel sofort wieder buchen.
Aufenthalt von 9 Nächten im März 2024
Antwort von Iris am 8. Apr. 2024
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

10/10 – Hervorragend

Amin

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Iris am 9. Nov. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

6/10 – Okay

Claudio

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Komfort des Zimmers
Baustelle vor dem Hotel ..... sorry Lärm vorprogrammiert
Aufenthalt von 4 Nächten im Januar 2020
Antwort von Hilton Shenzhen Futian am 30. März 2020
Dear Claudio, Warm greeting from Hilton Shenzhen Futian. Firstly we'd like to thank you for staying with us during your visit to Shenzhen, at the same time we are sorry to hear about your feeling of disppointment. We do with to apologize for the unfortunate occurrences during your stay and we acknowledge that we failed in meeting you and our expectations in some aspects. In regards to the metro construction in front of the hotel, we certainly understand that it has clearly put you through some unpleasant experience. Please accept my sincere apologies that we have failed to live up to your experience in this regard. We often utilize guest reviews to assess insight within our hotel operations and we have reviewed your feedback with the hotel team. Thanks again for sharing your feedback with us. We hope you will consider staying with us next time when you are in Shenzhen.

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 7 Nächten im Juli 2017
Thank you for reaching out to us via the mobile application in regards to your stay at the Hilton Shenzhen Futian. We are happy to hear that you enjoyed your stay and that the service level met with your expectations. We have shared your comments with the hotel so that they may pass along to themselves and their staff.

10/10 – Hervorragend

Qingxiang

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Had an amazing experience staying here for 2 nights last weekend. The staff were very friendly and helpful, and even offered to upgrade my room for free. The hotel is in the center of the city and easy to get to pretty much everywhere. The room is extremely clean and comfy, I’d highly recommend this place if you ever plan to visit Shenzhen.
Aufenthalt von 2 Nächten im Mai 2024
Antwort von Iris am 21. Mai 2024
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

6/10 – Okay

Masaru, Osaka City

Mit dem Partner gereist
Gut: Personal & Service
サービス、部屋の清潔感は良かったが、朝食の食堂の椅子に食べかすが散らかりっぱなし、子供が土足で歩き周り、、高級ホテルが台無し
Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2024
Antwort von Iris am 9. Mai 2024
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback. We apologize for not being able to provide you with a satisfied experience during your stay. I have forwarded your comments to the relevant hotel authorities to ensure that they actively address the issue. We sincerely welcome you back in the near future!

10/10 – Hervorragend

Lok Chung Joyee

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Good service
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Iris am 6. Mai 2024
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

10/10 – Hervorragend

Nicolas

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good brake fast always 20/7 To eate
Aufenthalt von 4 Nächten im April 2024
Antwort von Iris am 24. Apr. 2024
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

10/10 – Hervorragend

lei

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Very clean, excellent location
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2024
Antwort von Iris am 19. Apr. 2024
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

6/10 – Okay

Jimmy

Aufenthalt von 1 Nacht im März 2024
Antwort von Iris am 22. Apr. 2024
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate 3 points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

10/10 – Hervorragend

Zihui

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
I am very satisfied with the service.
Aufenthalt von 4 Nächten im März 2024
Antwort von Iris am 18. März 2024
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

6/10 – Okay

Verifizierter Reisender

Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Verbesserungswürdig: Personal & Service
環境一流,服務九流
登記入住手續非常緩慢,已經在線付清房費還說需要付房費,信息非常混亂。
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Iris am 29. Jan. 2024
尊敬的宾客您好,感谢您选择入住深圳大中华希尔顿酒店,很抱歉您在我们酒店入住过程中发生了不愉快的小插曲,未能让您享受到高品质服务。我们努力主动积极地为每一位宾客提供最高水准的服务。为了确保我们的宾客体验始终维持在我们所期望的高标准上,我们会加强员工服务意识的培训,给您带来真正高质量的服务。感谢您的宝贵意见,让您满意对我们来说非常重要。下次若您有机会再次来访深圳,请一定再次入住我们的酒店,让我们有机会为您提供您应当享受到的无微不至的服务。

10/10 – Hervorragend

Timmy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Iris am 29. Jan. 2024
尊敬的宾客您好,感谢您选择入住深圳大中华希尔顿酒店并且对于酒店住宿服务给予了良好的评价。我们很高兴您喜欢我们温馨舒适、友好诚挚的服务,我们所有希尔顿的员工都对提供卓越的服务充满了热忱。希望您能继续支持,我们会继续努力为您带来更优质的服务体验,您的支持是我们进步的动力,希望不久之后能与您再次相遇,祝您旅途顺利,生活愉快!

2/10 – Ungenügend

Chi yat

Geschäftlich gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
未能調校暖氣至冷氣
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2024
Antwort von Iris am 29. Jan. 2024
尊敬的宾客您好,感谢您花时间撰写近期在我们深圳大中华希尔顿酒店住宿的评论。酒店一直对房间与其他设施进行定期维护,努力为我们的客人提供放松舒适、明亮开放的环境,完善每一个细节来为您提供更高质量的入住体验,以便确保我们的标准。感谢您提出的反馈意见,我们会继续努力为您带来更优质的服务体验,希望不久之后能再次和您相遇,祝您旅途顺利,生活愉快。

8/10 – Gut

Amy

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im Januar 2024
Antwort von Iris am 16. Jan. 2024
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate 8 points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

2/10 – Ungenügend

Wai sing

Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Iris am 2. Jan. 2024
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate 2 points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

8/10 – Gut

Amy, Hong Kong

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Iris am 31. Dez. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate 4 points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

10/10 – Hervorragend

Yuk Chung Edwin

Mit der Familie und kleinen Kindern gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
My room is big enough for 4 persons. It is neat and tidy. The room is a bit hot as we are unable to change the ventilation from hot to cooling mode.
Aufenthalt von 2 Nächten im Dezember 2023
Antwort von Iris am 27. Dez. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

10/10 – Hervorragend

Wai Ming

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Dezember 2023
Antwort von Iris am 5. Dez. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

8/10 – Gut

Verifizierter Reisender

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 3 Nächten im November 2023
Antwort von Iris am 29. Nov. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate 8 points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

10/10 – Hervorragend

Winnie

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Iris am 9. Nov. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

8/10 – Gut

carlos

Geschäftlich gereist, Mit einer Gruppe gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
Cuarto amplio, buenas instalacionea. Personal poco amable.
Aufenthalt von 3 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Iris am 6. Nov. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate 4 points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

8/10 – Gut

Yi Ching

Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Iris am 6. Nov. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate 8 points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

6/10 – Okay

Chun Fung Henry

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im November 2023
Antwort von Iris am 6. Nov. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate 6 points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

8/10 – Gut

Chin yuan

Aufenthalt von 2 Nächten im Oktober 2023
Antwort von Iris am 16. Nov. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate 4 points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

6/10 – Okay

SHUANG

Mit der Familie gereist
Gut: Personal & Service
服务很好,环境欠佳
酒店的工作人员服务态度非常好,解决问题的速度也很快。所以对服务非常的满意。 但不知道是不是因为酒店装修太久了,洗手间有一些污渍,也不确定是没清洁彻底还是原本太旧的原因。最主要,房间有很大的霉味,一出电梯走廊也是,问前台,说是因为前几天下雨的原因,给拿了一部空气清新器,但都没有特别大的改善。这个霉味是最头疼的。 同样的价格,真的可以选择到更好的酒店。
Aufenthalt von 1 Nacht im Oktober 2023
Antwort von Iris am 26. Okt. 2023
尊敬的宾客您好,感谢您选择入住深圳大中华希尔顿酒店并且对于酒店住宿服务给予了评价。对于您遇到的房间味道问题,我们由衷感到抱歉。您的反馈让我们了解到我们的客房需要变得更为清新怡人,而这将帮助我们不断提高,这也是客人对我们的期望。我们也同整个酒店团队分享了您的意见,再次感谢您,并期望下次能再次和您相遇。

8/10 – Gut

Yui Lan

Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Iris am 7. Okt. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

10/10 – Hervorragend

T P A

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Iris am 7. Okt. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

10/10 – Hervorragend

Marat

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 4 Nächten im September 2023
Antwort von Iris am 26. Sept. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

8/10 – Gut

Sze Wan Edith

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
前堂員工專業有禮
Aufenthalt von 1 Nacht im September 2023
Antwort von Iris am 25. Sept. 2023
尊敬的宾客您好,感谢您选择入住深圳大中华希尔顿酒店并且对于酒店住宿服务给予了良好的评价。我们很高兴您喜欢我们温馨舒适、友好诚挚的服务,我们所有希尔顿的员工都对提供卓越的服务充满了热忱,您对团队成员的表扬我们已代为转达。希望您能继续支持,我们会继续努力为您带来更优质的服务体验,您的支持是我们进步的动力,希望不久之后能与您再次相遇,祝您旅途顺利,生活愉快!

10/10 – Hervorragend

Shuk fong

Gut: Zustand der Unterkunft
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Iris am 28. Aug. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback .We sincerely welcome you back in the near future!

4/10 – Schlecht

Neng Yun

Geschäftlich gereist
Gut: Personal & Service
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Not up to Hilton Standards
Hilton only by name. This hotel is not up to Hilton standards and needs renovating. The carpets were old and smelled musky. I had to request a room without carpets after change rooms twice without satisfaction. I had to contend with a lower grade room without the smelly carpets but it was worth the sacrifice. The cleaning was also very sloopy for a five star.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Iris am 25. Aug. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback. We apologize for not being able to provide you with a satisfied experience during your stay. I have forwarded your comments to the relevant hotel authorities to ensure that they actively address the issue. We sincerely welcome you back in the near future!

8/10 – Gut

wai lun

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Zustand der Unterkunft
Good service
應提高對吸煙者的罰款,改善客人的體驗
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Iris am 23. Aug. 2023
尊敬的宾客您好,感谢您选择入住深圳大中华希尔顿酒店并且对于酒店住宿服务给予了反馈。我们十分重视您反馈的意见,并努力为每一位宾客提供完美的服务。我们将在今后的运营中加强检查,避免类似情况再次发生。若您再次来访深圳,我诚挚邀请您再次入住我们酒店,能让我们有机会再次为您服务。

10/10 – Hervorragend

Joe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Iris am 18. Aug. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

6/10 – Okay

Hwankyu

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Iris am 18. Aug. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate six points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

8/10 – Gut

Joe

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Iris am 14. Aug. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback , We sincerely welcome you back in the near future!

2/10 – Ungenügend

sze ki

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Iris am 9. Aug. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We notice that you rate two points for the past stay, would you kindly rectify the problem so we could improve accordingly. We sincerely welcome you back in the near future!

10/10 – Hervorragend

KIN MING

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
The location is near shopping centre, and room is very clean
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2023
Antwort von Iris am 9. Aug. 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

8/10 – Gut

Jia xin

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 2 Nächten im Juli 2023
Antwort von Candice am 28. Juli 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

8/10 – Gut

Fung Ting

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Nice hotel but some facilities problems
Hotel staff are friendly and helpful, hotel breakfast is ok. Location is good. There are some improvements can be made. The hotel provided phone charging cable, but the voltage is too low, it take long time to charge one phone. We forgot to bring our own charging cable for this trip. We have several phones and tablets to charge, and it take overnight and cannot complete all charging. There is no soap provided in the bath room. All liquid soap and shampoo bottle are fixed inside of the shower room and cannot take it away. Therefore when you take a bath on the tub, you got nothing to use (you can only soaked on the bath tub with hot water, nothing else. You cannot wash your body by any detergent). All you can do is going to the shower room after. Seems like the beautiful bath tub is only for display. The hair dryer is super noisy but blowing power is weak. Cannot dry the hair even my daughter is very short hair. Therefore I give up to wash my long hair because of the bad hair dryer. Suppose I think I can ask the room service to change another hair dryer for me but it was nearly 1am in the morning… I prefer go to sleep.
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2023
Antwort von Candice am 20. Juli 2023
Thank you very much for staying with us and leaving your comments for our hotel. We pay a very high attention on your feedback and our Fitness Center manager is looking into the case and taking actions to rectify immediately. We regret that your experience is not fully satisfied and we hope you could come back to us in the near future.

8/10 – Gut

Kwok-pui

Aufenthalt von 1 Nacht im Mai 2023
Antwort von Candice am 20. Juli 2023
Dear guest, thank you for staying with us and leaving your precious comments here. We pay a very high attention on your feedback and your encouragement make us keep improving, We sincerely welcome you back in the near future!

4/10 – Schlecht

yin ling

Mit einer Gruppe gereist
Verbesserungswürdig: Sauberkeit, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Checkin時說明房間不可吸煙,但一進房間很大陣煙味,地上有修剪後的腳甲,還有小昆蟲在枕頭上。落返大堂跟他們說這些問題後,有換另1間房間。 房間wifi 信號好差,和整晚久不久天會有巨響聲,嘈住瞓覺, 感覺欠佳,
Aufenthalt von 1 Nacht im April 2023
Antwort von Candice am 25. Mai 2023
感谢您选择入住深圳大中华希尔顿酒店,很抱歉您在我们酒店入住过程中发生了不愉快的小插曲,未能让您享受到高品质服务。我们努力主动积极地为每一位宾客提供最高水准的服务。为了确保我们的宾客体验始终维持在我们所期望的高标准上,我们会加强各项服务细节的提升。感谢您的宝贵意见,让您满意对我们来说非常重要。下次若您有机会再次来访深圳,请一定再次入住我们的酒店,让我们有机会为您提供您应当享受到的无微不至的服务。

8/10 – Gut

Kiyotaka

Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im März 2023
Antwort von Candice am 10. Apr. 2023
Thank you very much for staying with us and leaving your precious comments for our hotel. We pay a very high attention on your feedback and we will look into details and take actions to keep improving. We hope you could come back to us in the near future.

8/10 – Gut

Janice Cindy Po Ki

Aufenthalt von 1 Nacht im Februar 2023

6/10 – Okay

Kin chi

Mit dem Partner gereist
Gut: Sauberkeit, Ausstattung und Zustand der Unterkunft
寢具好絲滑乾淨親膚,電視台多選擇,有3腳插充電,有upgrade 至較大房間景色很好
Antwort von Candice am 25. Mai 2023
尊敬的宾客您好,感谢您选择入住深圳大中华希尔顿酒店并且对于酒店住宿服务给予了良好的评价。我们很高兴您喜欢我们温馨舒适、友好诚挚的服务,我们所有希尔顿的员工都对提供卓越的服务充满了热忱。希望您能继续支持,我们会继续努力为您带来更优质的服务体验,您的支持是我们进步的动力,希望不久之后能与您再次相遇,祝您旅途顺利,生活愉快!

10/10 – Hervorragend

Daniel

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Hotel was great. Dylan from reception was amazing, helping us above and beyond expectations.
Aufenthalt von 1 Nacht im August 2022

10/10 – Hervorragend

Verifizierter Reisender

Aufenthalt von 1 Nacht im August 2020
Antwort von Hilton Shenzhen Futian am 14. Mai 2021
Dear Guest, Just wanted to thank you for your stay here at Hilton Shenzhen Futian! So glad you were able to experience our authentic Hilton hospitality. Thank you for your review and we look forward to seeing you soon.

8/10 – Gut

Cheng-ming

Geschäftlich gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service, Zustand der Unterkunft und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Juli 2020
Antwort von Hilton Shenzhen Futian am 21. Aug. 2020
Dear guest, thank you for staying with us and sharing your review. We are happy that you are fond with your recent stay at our hotel. We will keep developing our services and give you a way more extraordinary experiences when you visit us next time. Best wishes to you!

8/10 – Gut

Kai Lok A

Mit der Familie gereist
Gut: Sauberkeit, Personal & Service und Komfort des Zimmers
Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Hilton Shenzhen Futian am 30. März 2020
Thank you for taking time to share your feedback about our hotel. We are glad to see you were satisfied with your recent stay at Hilton Shenzhen Futian. Your satisfaction will inspire us to do better. Please do not hesitate to contact us directly if there's anything we can be of assistance. Our team is looking forward to seeing you again soon.

8/10 – Gut

Yuxin

Aufenthalt von 1 Nacht im Januar 2020
Antwort von Hilton Shenzhen Futian am 6. Mai 2020
Dear guest, thank you for staying with us and sharing your review. We are glad to see you were satisfied with your recent stay at Hilton Shenzhen Futian. Your satisfaction will inspire us to do better. Please do not hesitate to contact us directly if there's anything we can be of assistance. Our team is looking forward to seeing you again soon.